Kristine79 Skrevet 14 timer siden #15961 Skrevet 14 timer siden Snikmos skrev (11 timer siden): Tror de går hver for seg Ikke fulgt de på lenge, hva har skjedd som gjør at du tror det?
Horisonten Skrevet 13 timer siden #15962 Skrevet 13 timer siden Snikmos skrev (13 timer siden): Tror de går hver for seg Jeg tror aldri Julianne hadde klart seg uten Ulrik. Beklager å måtte si det. Hun virker altfor skjør og uselvstendig. Det er jo trist for barna om det skulle skje. 1 1
Horisonten Skrevet 13 timer siden #15963 Skrevet 13 timer siden Kyvol skrev (18 timer siden): Kroppsspråk kan fortelle oss mye faktisk.Når man kjenner noen godt og vet hvordan de vanligvis snakker, kan man ofte merke når noe forandrer seg i måten de kommuniserer på. Hvis de plutselig snakker mer stakkato, nøler eller virker annerledes enn normalt, kan man få følelsen av at noe skurrer. Det betyr jo ikke nødvendigvis at de lyver, men det kan være et tegn på at noe ligger under, at de er ukomfortable, holder noe tilbake, eller kanskje ikke har det helt bra med seg selv eller i forholdet sitt.Stress,nervøsitet,usikkerhet eller sterke følelser kan gi akkurat samme endring.Dette har slått meg ofte hos Julianne. Da jeg er innom en gang i uken minst. Jeg får en følelse av at det er økonomiske bekymringer som plager henne. Livets opphold. Materialisme betyr alt for fruen. Det er slike ting hun kan bli sterkt preget av. Luksusliv for henne er stort hus og fancy biler. 2 1
Pæddan Skrevet 10 timer siden #15964 Skrevet 10 timer siden På meg så virker det som om Piloten er lei. Er noe med øynene hans om dere skjønner. Mulig det er sorg etter farens bortgang? Klarer ikke sette helt fingeren på det 3 1
maryJane4 Skrevet 10 timer siden #15965 Skrevet 10 timer siden Horisonten skrev (2 timer siden): Jeg får en følelse av at det er økonomiske bekymringer som plager henne. Livets opphold. Materialisme betyr alt for fruen. Det er slike ting hun kan bli sterkt preget av. Luksusliv for henne er stort hus og fancy biler. Enig, jeg tror de kjenner på nedgang i følgere, dyrere kostnader enn forventet, lang tid på utbedringer samt den generelle mistroen og skepsisen til influensere som er mer tydelig enn noen gang. Utekjøkkenet for eksempel. Ennå ikke klart? Det blir for dumt å skylde på snekker, det må jo finnes flere å velge mellom? Lekerommet til ungene er vel heller ikke ferdig? Virker dessuten veldig klaustrofobisk! Sklien på guttenes rom, ikke fikset den heller. Og kjøp av ny bil? Intet nytt der heller. 💸💸💸 🤦♀️ Sirkeltreningen - er det ikke det hun kaller det? - filmer hun aldri lenger. Disse jentevennene, de fra i fjor, virker byttet ut? 🤦♀️ Får en tydelig følelse av at spania-livet ikke helt leverer lenger. Sier det igjen, jeg gir de maks fem år. Dette holder ikke i det lange løp! 🤦♀️ 2 3
Horisonten Skrevet 9 timer siden #15966 Skrevet 9 timer siden maryJane4 skrev (36 minutter siden): Enig, jeg tror de kjenner på nedgang i følgere, dyrere kostnader enn forventet, lang tid på utbedringer samt den generelle mistroen og skepsisen til influensere som er mer tydelig enn noen gang. Utekjøkkenet for eksempel. Ennå ikke klart? Det blir for dumt å skylde på snekker, det må jo finnes flere å velge mellom? Lekerommet til ungene er vel heller ikke ferdig? Virker dessuten veldig klaustrofobisk! Sklien på guttenes rom, ikke fikset den heller. Og kjøp av ny bil? Intet nytt der heller. 💸💸💸 🤦♀️ Sirkeltreningen - er det ikke det hun kaller det? - filmer hun aldri lenger. Disse jentevennene, de fra i fjor, virker byttet ut? 🤦♀️ Får en tydelig følelse av at spania-livet ikke helt leverer lenger. Sier det igjen, jeg gir de maks fem år. Dette holder ikke i det lange løp! 🤦♀️ 💯💯💯 1
Horisonten Skrevet 9 timer siden #15967 Skrevet 9 timer siden (endret) Pæddan skrev (1 time siden): På meg så virker det som om Piloten er lei. Er noe med øynene hans om dere skjønner. Mulig det er sorg etter farens bortgang? Klarer ikke sette helt fingeren på det Du sier noe der, sett det samme. Syns de virker off begge to. Fruen også. Er noe med blikket og måten hun snakker på Snapchat. Borte flere dager på snap. Tydelig at hun ikke tjener noe penger der. Endret 9 timer siden av Horisonten 1
Tiara07 Skrevet 9 timer siden #15968 Skrevet 9 timer siden Pæddan skrev (1 time siden): På meg så virker det som om Piloten er lei. Er noe med øynene hans om dere skjønner. Mulig det er sorg etter farens bortgang? Klarer ikke sette helt fingeren på det Det er godt mulig. Og kanskje han plages med å bo i Spania og moren er alene med sorgen der hvor han kommer fra? 2 1
Pæddan Skrevet 9 timer siden #15969 Skrevet 9 timer siden Ikke sant. Øynene er tomme på de begge, samt de rantene ho hadde i fylla npr besøket var der tidligere. Hvor ungene måtte hysje på henne. Det er flaut!! 2 2
Stargaze Skrevet 9 timer siden #15970 Skrevet 9 timer siden Han treffer vel oppegående damer hver gang han er på jobb. Kontrasten blir nok stor når man vender tilbake til en frue som kun er opptatt av shopping og late dager ved bassenget. Hvem holder ut sånn i lengden? 4 1
Pæddan Skrevet 9 timer siden #15971 Skrevet 9 timer siden Absolutt. Hun gjør ikke noe meningsfylt av noe slag. Har flere bekjentskap i i utlandet hvor de feks er på hundeshelter å bidrar med lufting m.m Eller er assistent på skole. Er liksom så mye en kan bidra med i hverdagen enn filing av negler, basseng, kjedelig shopping av mat med kvittering. Og en annen ting jeg hat bitt meg merke i, er at piloten er mer avslappet når han filmer på jobb, være seg i Norge eller andre land han er i🤔 2 1
Meg.no Skrevet 6 timer siden #15972 Skrevet 6 timer siden Stargaze skrev (2 timer siden): Han treffer vel oppegående damer hver gang han er på jobb. Kontrasten blir nok stor når man vender tilbake til en frue som kun er opptatt av shopping og late dager ved bassenget. Hvem holder ut sånn i lengden? Spørs om han er ute etter det da. Har han ikke noenlunde samme verdier som kona? Han synes nok det er greit at hun tar hovedansvaret for barna mens han realiserer karrieren sin. Når det er sagt, så virker det ikke som de har det helt godt i sammen. Han virker irritert for alt hun sier og gjør, og hun nervøs og utilpass. Håper for dem at de har det bedre enn det fremstår 3
Stargaze Skrevet 6 timer siden #15973 Skrevet 6 timer siden Meg.no skrev (22 minutter siden): Spørs om han er ute etter det da. Har han ikke noenlunde samme verdier som kona? Han synes nok det er greit at hun tar hovedansvaret for barna mens han realiserer karrieren sin. Når det er sagt, så virker det ikke som de har det helt godt i sammen. Han virker irritert for alt hun sier og gjør, og hun nervøs og utilpass. Håper for dem at de har det bedre enn det fremstår Ikke at han er ute etter dem, nei. Tenkte mer at det må bli tydelig for ham hvordan hun hjemme er i fht andre oppegående damer som jobber og står på. 3
Mariss@68 Skrevet 4 timer siden #15974 Skrevet 4 timer siden Hva vil de få for huset i Spania da, om de skal/må selge?
Istapp Skrevet 3 timer siden #15975 Skrevet 3 timer siden Mariss@68 skrev (1 time siden): Hva vil de få for huset i Spania da, om de skal/må selge? Det noen er villige til å betale. 1
Horisonten Skrevet 2 timer siden #15976 Skrevet 2 timer siden Meg.no skrev (3 timer siden): Spørs om han er ute etter det da. Har han ikke noenlunde samme verdier som kona? Han synes nok det er greit at hun tar hovedansvaret for barna mens han realiserer karrieren sin. Når det er sagt, så virker det ikke som de har det helt godt i sammen. Han virker irritert for alt hun sier og gjør, og hun nervøs og utilpass. Håper for dem at de har det bedre enn det fremstår Får samme inntrykk, han er irritert og frekk. Hun er nervøs og prøver å tilfredsstille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå