Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Honnikorn skrev:

For en tråd :fnise:. Attraktivitet har da med mer enn klær og hvem som tar oppvasken å gjøre ( eller hvem som setter inn i oppvaskmaskinen her i huset). Jeg føler meg ikke uattraktiv fordi om jeg måker snø eller skifter dekk på bilen, det er noe alle mennesker bør klare selv! Mannen i huset føler seg ikke manndommen sin truet av det, tror heller han liker at jeg er en dame som ikke hyler over brukne negler eller bruker masse penger på å kjøpe hår extensions. Det er ikke så mye attraktivt å ikke kunne bidra med praktiske ting i og rundt huset, det er ett fett hvem som står ute og kløyver ved liksom. 

 

Jeg hadde ikke latt mi dame gjøre noe så tungt som å måke snø dersom jeg hadde muligheten for å gjøre dette for henne, jeg er mye sterkere enn damer så er naturlig at jeg tar det. Hadde følt meg uvell dersom jeg skulle gjøre noe lett og overlatt det tunge til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Haru skrev:

norske kvinner frykter å komme i forhold med utenlandske menn, de skal på død og liv ha en norsk dude. men nå og da ser du dem slik som dette, klage over en Norsk mann (regner jeg med) som ikke er så attraktiv og hyggelig alikevel. De innser at ikke alle Nordmenn er drømmeprinsen

oh the irony
kanskje på tide å utvide horisonten. det er bare sunt anyway

Dette forsto jeg ikke.

Anonymkode: a842e...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Jeg hadde ikke latt mi dame gjøre noe så tungt som å måke snø dersom jeg hadde muligheten for å gjøre dette for henne, jeg er mye sterkere enn damer så er naturlig at jeg tar det. Hadde følt meg uvell dersom jeg skulle gjøre noe lett og overlatt det tunge til henne.

Ah, men jeg liker å holde meg i form ser du. Og det skjer ikke om jeg kun skal gjøre lette ting som å stryke klær ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Honnikorn skrev:

Hvorfor er det mer naturlig for meg å stryke klær enn å mure?

Muring er tungt, aner du hvor tungt det er?

Man lar ikke en dame slite med noe så tungt, i så fall tar man ikke godt vare på dama man har!!

Jeg eier stolthetsfølelse nok til å la henne slippe så tungt arbeid, da bruker jeg heller lengre tid selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

Muring er tungt, aner du hvor tungt det er?

Man lar ikke en dame slite med noe så tungt, i så fall tar man ikke godt vare på dama man har!!

Jeg eier stolthetsfølelse nok til å la henne slippe så tungt arbeid, da bruker jeg heller lengre tid selv.

Ja, for muring er noe de fleste menn gjør titt og ofte. :ler:

Anonymkode: a842e...912

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som tilsier at jeg ikke kan bære min egen koffert eller betale for meg selv,og det gjør jeg.

Hvis en mann lar deg bære dine tunge kofferter selv så kan han skjemmes over seg selv, ærlig talt, som mann så skal man da gripe inn og ta den byrden. Og må begge bære, ja da tar mannen det tyngste og gjerne så mye at han virkelig må slite for at damen skal få det enklest mulig - en del av det å føle at man er mann det, jeg hadde følt min mannlige identitet krenket dersom det ikke var slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, made4u skrev:

Muring er tungt, aner du hvor tungt det er?

Man lar ikke en dame slite med noe så tungt, i så fall tar man ikke godt vare på dama man har!!

Jeg eier stolthetsfølelse nok til å la henne slippe så tungt arbeid, da bruker jeg heller lengre tid selv.

Oh, yes, jeg vet. Har murt mye rart jeg, og synes det er morro. Litt skapende prosess liksom, og så får jeg litt trim på toppen av det hele. Er ikke typen som liker å sløse energi på uproduktive ting som å gå på helsestudio når jeg kan bruke energien min på noe nyttig. Og jeg er ikke noen svær kjærring av den grunn, til tross for at jeg både kan hugge tømmer og kjøre gravemaskin :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, made4u skrev:

Jeg hadde ikke latt mi dame gjøre noe så tungt som å måke snø dersom jeg hadde muligheten for å gjøre dette for henne, jeg er mye sterkere enn damer så er naturlig at jeg tar det. Hadde følt meg uvell dersom jeg skulle gjøre noe lett og overlatt det tunge til henne.

Men hvis du nå var i en situasjon der du ikke kunne gjøre det, f.eks. pga. skade eller sykdom - hva da? Mannen min kan ikke gjøre slike tunge jobber pga en kronisk skade, og jeg har virkelig ingen ting i mot å måke snø - det gir meg god mosjon og masse frisk luft :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det er her du tar fullstendig feil! Det er ikke tvil om hvem som er mannen i huset! Og det er IKKE meg! Han er mandig og macho av natur, det er ingen motsetning mellom DET og å være likestilt, det er du utrolig rart å tro! Han gjør tyngre ting enn meg og da gjør jeg mer av det andre, MEN ihvertdagen er det ikke tunge ting som skal gjøres! Og da er det bare latskap og idioti å mene at det er umandig å ta sin del av jobben! Vi har ikke ROLLER, vi er oss selv! LIKESTILT! Det er fælt så tungt du har for det!

Men det finnes folk som tenner på å være underdanige slaver, så du kan jo finne deg en sånn!

Jeg bor mye heller alene enn å måtte ha en mann OVER meg på noen rangstige! Blir forbanna bare av tanken! 

Likestilt i arbeidsfordeling er det jeg svarte noen om her også.

Og er samme om det skjer på hjemmebane eller i hans jobb, jobber mannen 15 timer overtid hver uke og således bidrar til økonomien så er det vell så verdifullt som å jobbe hjemme - da må hun forvente vesentlig mer på hjemmebane.

Vi gjør da ting for å bidra til forholdet vi også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Muffin skrev:

Det var jo virkelig ikke det som var poenget i den opprinnelige posten, men at det er uhyre suspekt å sitte oppe tilfeldigvis om natten og poste blurry sort-hvitt bilder av seg selv mens man tåkelegger et internettforum med håpløse reaksjonære holdninger. At du ikke forsto det, men valgte å ta utgangpunkt i det at du satt oppe om natten (som forøvrig var totalt irrelevant for poenget), tyder på at du ikke evner å se sammenhenger eller trekke ut hva som er viktig i en argumentasjon, noe du beviser gjentatte ganger - dette var bare en glimrende eksemplifisering.

Du trekker frem "statistikk" vedrørende husarbeid og skilsmisserater, men ser ikke (eller forstår ikke?) at den korrelasjonen gjelder parforhold med lavere sosioøkonomisk status, ser om dette er blitt opplyst gjentatte ganger i tråden. Ikke ser det ut til at du kjenner til forskjellen på kausalitet og korrelasjon heller. Videre fortsetter du å argumentere for at økte skilsmisserater de siste 50 årene er en negativ konsekvens av kvinnefrigjøringen, et synspunkt som er så historieløst og uintelligent at det ikke er noen vits i å prøve å forklare deg hvorfor, fordi jeg tror ikke du er rent kognitivt i stand til å forstå hvorfor.

Totalt sett er postene dine et desperat forsøk på å fremstå som en intelligent og velutdannet fyr, men for oss andre er det nesten litt smertefullt å se på da argumentene dine og måten å svare på er gjennomsyret av manglende intellektuell forståelse, manglende argumentasjonsevne- og teknikk samt at du er ute av stand til å forholde deg til språklige bilder og mer kompleks retorikk. Jeg synes faktisk litt synd på deg, og du er ikke intelligent nok til å forstå hvorfor.

Jobbet 5 år med nattarbeid, pleier normalt ikke å være så mye her som siste tiden, men jobber ikke nå og frem til over nyttår, derfor mye her - ikke maktet å snu døgnet enda men må jo til det også... :) Derfor døgnrytmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha pause her, klarer uansett ikke å holde tritt med svar her, dere poster for raskt for meg rett og slett...

Blir handletur nå, sunn (og litt usunn) mat skal handles inn før jeg skal nyte helgen - prøve å svare dem som ikke har fått svar senere i dag...

Ha en fin dag da kranglefanter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, made4u skrev:

Muring er tungt, aner du hvor tungt det er?

Man lar ikke en dame slite med noe så tungt, i så fall tar man ikke godt vare på dama man har!!

Jeg eier stolthetsfølelse nok til å la henne slippe så tungt arbeid, da bruker jeg heller lengre tid selv.

Muring er ikke så tungt. Noen kvinner er sterkere enn menn. Skal du nekte en dame å gjøre noe fysisk tungt? Hva hvis du hadde en same som ville trene tung styrke da? Skal du løpe etter henne og løfte for henne? 

Anonymkode: 75738...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Muffin skrev:

Det var jo virkelig ikke det som var poenget i den opprinnelige posten, men at det er uhyre suspekt å sitte oppe tilfeldigvis om natten og poste blurry sort-hvitt bilder av seg selv mens man tåkelegger et internettforum med håpløse reaksjonære holdninger. At du ikke forsto det, men valgte å ta utgangpunkt i det at du satt oppe om natten (som forøvrig var totalt irrelevant for poenget), tyder på at du ikke evner å se sammenhenger eller trekke ut hva som er viktig i en argumentasjon, noe du beviser gjentatte ganger - dette var bare en glimrende eksemplifisering.

Du trekker frem "statistikk" vedrørende husarbeid og skilsmisserater, men ser ikke (eller forstår ikke?) at den korrelasjonen gjelder parforhold med lavere sosioøkonomisk status, ser om dette er blitt opplyst gjentatte ganger i tråden. Ikke ser det ut til at du kjenner til forskjellen på kausalitet og korrelasjon heller. Videre fortsetter du å argumentere for at økte skilsmisserater de siste 50 årene er en negativ konsekvens av kvinnefrigjøringen, et synspunkt som er så historieløst og uintelligent at det ikke er noen vits i å prøve å forklare deg hvorfor, fordi jeg tror ikke du er rent kognitivt i stand til å forstå hvorfor.

Totalt sett er postene dine et desperat forsøk på å fremstå som en intelligent og velutdannet fyr, men for oss andre er det nesten litt smertefullt å se på da argumentene dine og måten å svare på er gjennomsyret av manglende intellektuell forståelse, manglende argumentasjonsevne- og teknikk samt at du er ute av stand til å forholde deg til språklige bilder og mer kompleks retorikk. Jeg synes faktisk litt synd på deg, og du er ikke intelligent nok til å forstå hvorfor.

T H I S ! :klappe: Her er det meste dekket ser jeg, fabelaktig skrevet. Desverre ble det glatt oversett av TS. Og det er da jeg tenker kort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være slitsomt å være så utrygg på egen maskulinitet at du føler deg krenket som mann av så mange uvesentlige småting . 

Anonymkode: a78f0...59d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig
På 11.11.2016 den 12.24, a l'orange skrev:

Det er en velkjent taktikk at når man slipper opp for argumenter, så tyr man til personkarakteristikker i stedet. Man gjør alt for å få mennesker til å slutte å uttale seg på en måte som man selv ikke liker. Det at dere reagerer viser jo bare at det er noe dere forsøker å holde nede.

Til deres informasjon så forsvarer jeg verken menn, kvinner, barn eller andre grupper. Jeg forsvarer svakeste part i en situasjon, uansett hvem det måtte være.

Ja, kvinneundertrykking er absolutt noe flere av oss forsøker å "holde nede". Tråden din og denne tråden har begge til felles at de mener kvinner "bør" og "bør ikke" være slik-eller-slik for å tekkes menn. Utsagnene dine om at kvinner må lære seg å "holde tåta" osv. er i god stil med denne tråden, hvor kvinner må "lære seg" å kle seg penere, være mer feminin, ikke ha ambisjoner, mål eller vilje. Du fronter et utdatert kvinnesyn, akkurat som TS her. At du da er kvinne selv, gjør at jeg godt kan forstå dette utsagnet; 

Innlegget er redigert for slettet innhold

Yvonne (mod)

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, a l'orange skrev:

Det er en velkjent taktikk at når man slipper opp for argumenter, så tyr man til personkarakteristikker i stedet. Man gjør alt for å få mennesker til å slutte å uttale seg på en måte som man selv ikke liker. Det at dere reagerer viser jo bare at det er noe dere forsøker å holde nede.

Til deres informasjon så forsvarer jeg verken menn, kvinner, barn eller andre grupper. Jeg forsvarer svakeste part i en situasjon, uansett hvem det måtte være.

Okei, jeg visste ikke at menn var en slik svak gruppe at de trengte din beskyttelse. Og nei, man trenger ikke være tom for argumenter for å ty til personkarakteristikker. Dersom en fyr står og kaller dama mi stygg, så kan jeg kalle han en idiot. Betyr det at jeg har sluppet opp for argumenter? Nei, det betyr at fyren som kalte dama mi stygg er en idiot.

Anonymkode: b3191...ed9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, made4u skrev:

Likestilt i arbeidsfordeling er det jeg svarte noen om her også.

Og er samme om det skjer på hjemmebane eller i hans jobb, jobber mannen 15 timer overtid hver uke og således bidrar til økonomien så er det vell så verdifullt som å jobbe hjemme - da må hun forvente vesentlig mer på hjemmebane.

Vi gjør da ting for å bidra til forholdet vi også...

På den ene siden hevder du viktigheten av at kvinner er hjemme og tar seg av hus, barn og mann (fordi de er "bedre egnet") til det, mens i det jeg har sitert så mener du samtidig at dette er en mindre verdifull jobb enn lønnet arbeid....og det tror du i fullt alvor at kvinner ønsker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Til glede for nye lesere, her er et representativt utvalg av made4u sine innlegg:

På 8.11.2016 den 23.47, made4u skrev:

Hvor er det blitt av den klassiske og konservative dame-stilen (...) hvordan kan dere gå ut på byen kledd mer horete enn selv prostituerte?

Damer søker karriere og er ikke lenger like opptatt av å oppdra barn og stelle huset, barneoppdragelsen er i større grad forflyttet til å bli ett offentlig ansvar (barnehage/skole/sfo). Damer har sluttet å ta en underdannig rolle, nå vil de bli ledere(...)mange damer tatt over det maskuline trekket det er, å ha sex med flest mulig...

 Dere må vurdere å bli feminine igjen(...) ikke sender riktig signaler om å kunne bli en god ektefelle og mor, hvis hun i tillegg jager karriere(...)Hvordan kan dere forvente ta vi skal se dere med respekt når dere ikke vil ivareta dere selv og deres egne interesser...

 

På 9.11.2016 den 0.02, made4u skrev:

Dere velges ut ut fra mange kriterier, selekteres bort dersom dere ikke fremstår som gode ektefeller og mødre for våre barn...

 

På 9.11.2016 den 0.10, made4u skrev:

Jeg er ikke en av de metroseksuelle guttehvalpene(...)jeg er en av dem du for sjelden ser. Er du singel og nysgjerrig så er det jo lov å sende meg en melding og legge inn aksjer...

 

På 9.11.2016 den 0.17, made4u skrev:

Bare en i min krets som vet jeg er her, venninner forteller jeg det aldri i fall de har profil her.

 

På 9.11.2016 den 0.31, made4u skrev:

Ser ikke noe galt i egne holdninger, gjengir bare hvordan ståa er.

Jeg behandler damer respektfullt, alltid høflig overfor representanter av det motsatte kjønn, uavhengig av hvem dem er. 

 

På 9.11.2016 den 0.34, made4u skrev:

Tidvis så må jeg også trå til på deres arenaer, og omvendt, helt urimelig er jeg ikke og er fleksibel for tilpassninger.

 

På 9.11.2016 den 0.56, made4u skrev:

selvfølgelig skal dama mi ville ha utbytte av det som skjer i senga og andre steder for den saks skyld.

 

På 9.11.2016 den 1.01, made4u skrev:

Bestemor var frelsesarmee-soldat, den som ledet søndagskolen faktisk.

Så tipp hvem som var gullungen på søndagsskolen og som fikk flere stjerner i søndasskoleboken noen annen... Så ja, jeg er en grei gutt å ha med å gjøre

 

På 9.11.2016 den 1.08, made4u skrev:

Tull, i dyreriket er det den sterkestes rett.

Men greit nok, i menneskeverden har dere større marked enn oss menn for sex, men ikke for alvorlige forhold(...) i og med at dere er like avhengig av oss som omvendt.

 

På 9.11.2016 den 1.48, made4u skrev:

Du vet at det er utaktisk av en mann å gjøre husarbeid, seriøst altså. Statistikken viser at jo mer husarbeid en mann gjør, dess større sjanse er det for at han blir singel. Ergo vil en taktiker overlate mye til henne, det er ikke å være evneveik men snarere heller taktisk klokskap.

Så får man heller legge hendene rundt dama når hun står oppgitt fremfor vasken og vasker kjeler som er for store for oppvaskmaskinen, og si at "Kjære, jeg setter virkelig stor pris på at du tar så godt vare på meg og er så flink med husarbeid!" Med en bukett blomster med hjem dagen derpå og kanskje også eksklusiv konfekt, ja da blir hun medgjørlig...

 

På 9.11.2016 den 1.51, made4u skrev:

Jeg vet hvordan å sjarmere en dame, så tror du skulle satt pris på mitt nærvær dersom du hadde datet meg, føler meg interessant også og dessuten er jeg oppegående. :) Hadde ikke diskutert kjønnsroller med deg selvfølgelig..

 

På 9.11.2016 den 1.53, made4u skrev:

Noen kvinner skremmes nok, andre besitter de kvaliteter en kvinne bør ha og frykter meg derfor ikke.

 

På 9.11.2016 den 1.56, made4u skrev:

Nå er du her for å sanke poeng hos damene ved å prate tull, være heller ærlig mot dem. Greit nok, du er mer taktisk enn meg og blir garantert bedre likt enn meg som får litt pepper, men kom igjen mann... Være den mann du egentlig er, ikke fortreng din egen natur.

 

På 9.11.2016 den 2.05, made4u skrev:

At du legger inn aksjer hos det motsatte kjønn!! :)

Å selge seg inn som den myke og populære mann som gjerne vasker gulvet og tar oppvasken m.m. er nok populært hos damene det, mannen de ikke trenger å kjefte på slik de må mot slike som meg, dype og følelsesmessige samtaler kan de ha med slike typer menn som du i så fall er, for dere er jo følsomme av natur - slike som meg blir det krangling om arbeidsfordelingen med.

Men tro meg, sexlivet ditt blir bedre om du revurderer å være den følsomme moderne mannen og heller henter frem den primitive huleboeren som er godt gjemt ett sted i deg.

 

På 9.11.2016 den 2.31, made4u skrev:

Du kan godt få se meg for deg som en uten utdanning og intelligens om du har lyst til det altså, er derimot kunnskapsrik og oppegående med mange år på baken i skolesystemet.

 

På 9.11.2016 den 2.38, made4u skrev:

Eneste som er aktuelt for min del, er at dama følger med av egen fri vilje. Tidvis skjer det, andre ganger ikke... :)

Og ja, jeg liker det bedre i litt røffe former heller enn at det skal være for forsiktig,,,

 

På 9.11.2016 den 6.37, made4u skrev:

Noen menn er underdannig og finner seg ei kone som kan dominere og kontrollere dem, få menn kjenner seg igjen i en som din mann for å si det rett ut, tøffelhelt kaller vi slike(...)kan trygt si at dere har ett ganske så uvanlig forhold, at han lar deg bestemme det meste slik er uforståelig.

Greit nok, noen ting lar jeg også dama bestemme. Mine damer har alltid full frihet til å bestemme hvilken interiør vi har hjemme, aldri brydd meg om blomster og pynteting samt hvor bilder henger m.m.(...)selvfølgelig får damene som lager mat til meg lage hva pokker de vil - blir gjerne sunnere og bedre smakende mat av slik (jeg klager ikke). Man må fordele makten litt(...)men hvilken TV man kjøper, og hvilken bil man kjøper etc., det er det selvfølgelig jeg som setter premissene for

 

På 9.11.2016 den 6.51, made4u skrev:

Er litt mindre frekk i kjeften mot damer jeg vil gjøre inntrykk på. :) Missforstå meg riktig her, er ikke et kompliment til deg det altså, men du er jo opptatt så gidder ikke en gang å forsøke å legge inn aksjer hos deg naturlig nok... :)

 

På 9.11.2016 den 7.01, made4u skrev:

;) Men ikke derfor jeg er single altså(...)en er jo taktisk med damer, lurer dem jo selvfølgelig med meg hjem med å fremstå sjarmerende, før jeg avslører hvem jeg er. Da er damene jo litt mer medgjørlige, og ikke les det som om at jeg skryter på meg uimotståelige bragder i halmen

 

På 9.11.2016 den 7.08, made4u skrev:

Er så stor pågang av damer som skal ha min oppmerksomhet i denne tråden

 

På 9.11.2016 den 8.14, made4u skrev:

Lese mitt første innlegg så ser du det, klesstilen damer velger er avgjørende for hvordan en dame oppfattes er mitt poeng. :)

 

På 9.11.2016 den 8.44, made4u skrev:

Som hannkjønn så liker jeg selvfølgelig jenter som ser seg selv som objekter, enklere ligg dem...

Er ikke derfor jeg forer dere med riktig moral, dette er således ikke ett forsøk på å utrydde slike som deg.

Jeg skriver for dere stakkars jenter som er slik som deg sin skyld, som selv ikke ser at dere gjør det vanskelig for dere selv å inngå en ordentlig relasjon - alt vi hannkjønn vil er å bruke dere. Er du som er taperen som blir sett ned på der, ikke mannen som knuller deg hard for så å ikke ville ha mer med deg å gjøre.

For en mann blir du altså aldri noe mer enn en nedleggelse...

 

10 timer siden, made4u skrev:

Den løssluppenheten slike damer utviser gjør dem moralsk og følelsesmessig avstumpet, er slike kvinner som ikke klarer å holde ett forhold fordi dem har blitt ødelagt av å ikke tre inn i den tradisjonelle kvinnerollen og har trosset egen natur. Resultatet er ødelagte barn(...)selvfølgelig vil ikke menn ha slike damer!

 

9 timer siden, made4u skrev:

Det har sammenheng, forhold med tradisjonelle kjønnsroller fungerer bedre. Sjekke skilsmissestatistikken før kontra nå etter at damer startet å gå mot egen natur

 

9 timer siden, made4u skrev:

Møter selvfølgelig på forskjellige damer, damer med gode kvaliteter og damer jeg ikke ville involvert meg med da de ikke holder min standard.

 

7 timer siden, made4u skrev:

Damene i dag horer seg på byen i større grad enn noen gang, moralen deres er bedritten.

 

6 timer siden, made4u skrev:

Det er du fri til. :) Men ville tenkt mer over konsekvensene av hvordan du kler deg og ter deg, forteller litt om deg det og det er hvem og hva du er du en gang må selge inn til det motsatte kjønn. Skal du ha en ordentlig mann så bør du utstråle den riktige holdningen og te deg deretter.

 

6 timer siden, made4u skrev:

En ordentlig mann er en som evner å ivareta sin kone og sine barn på en god måte(...)en ordentlig kvinne er ei som i best mulig grad klarer å tilfredsstille sin mann og ta vare på barna, jeg anser damer som knytepunktet i familien som gjerne er den som holder kontakten med øvrig slekt(...)Er også dette kriteriet menn velger sin dame ut fra

Har hun kapasitet utover det å være det familære samlingspunktet, altså ut over det å ivareta familien, så er ikke jeg imot at damer jobber i f.eks. en 50% stilling ved siden av. Dog er det krevende å jobbe fulltid og samtidig være en god kone og mor samt ivareta alle interesser en dame burde ivareta.

 

5 timer siden, made4u skrev:

.etter et eventuelt brudd også(...)må hun få orden i eget liv, som betyr at hun må evne å forsørge seg selv og eget barn (eksen er der jo ikke mer for henne) - hun vil således bedømmes av omverden etter hvor godt hun evner å ivareta egne og barnas interesser. Fulletidsjobb må hun jo ha, noe som også går helt greit da hun jo blir avlastet av mannen med tanke på barnefordelingen som er avtalt (som jo varierer) - hun må således gjøre det beste ut av situasjonen og dersom hun makter det samt ivaretar seg selv og barnet godt samt makter å ha et godt samarbeid med tidligere eks, så er hun fortsatt attraktiv for en ny mann.

Dersom noe av overnevnte skurrer så vil hun ikke sees som like attraktv sett fra omverdens ståsted...

 

4 timer siden, made4u skrev:

Hverdagen stiller mange forventninger, selv må jeg som singel rydde og vaske hjemme, ikke utsette å henge opp klær (da blir dem sure), betale regningene mine, spise sunn mat etc... Listen er lang!!

Alt dette må løses på en bra måte for at jeg skal kunne si meg fornøyd med meg selv og egen innsats.

 

2 timer siden, made4u skrev:

Jeg søkte opp hva jeg mente er horete antrekk for å vise hva som sender feil signaler, men da jeg fant bilder som kunne vises til slo samvittigheten inn, jeg får meg ikke til å fordømme disse damene som ikke vet sitt eget beste ved å personifisere dem i offentligheten. Ble jo lesende litt på noen av sidene og spesielt hun ene tok jeg meg selv i å synes synd på da hun tydeligvis strevde med sitt...Er ikke bare horekledde her jeg bor(...)en kar her i tråden som snakket om å klapse damer på rumpen, jeg f.eks. ville aldri fått meg til slikt, dog er det en viss type damer som opplever slik (å bli klapset) og det gjør dem fordi dem kler og ter seg på ett vis som gjør at dem ikke blir oppfattet som annet enn seksuelle objekter, de oppnår alt annet enn respekt ved det, og derfor klapset. En dame som utstråler klasse mottar aldri et slikt klaps på baken, i så fall er det fordi mannen er for uintelligent til å vite bedre...

 

2 timer siden, made4u skrev:

Jeg sendte link som viste til artikkel om dette, jeg har ikke lest mer om dette emnet...Du kan jo selv leite opp dette...

 

2 timer siden, made4u skrev:

Benytter aldri ord som stygg om noen mennesker jeg

 

2 timer siden, made4u skrev:

Synd for deg at du har utsmykket deg på u-reversibelt vis med meningsløsheter som sender negative signaler om deg selv, uattraktivt og det er en grunn til at tatoverte er overrepresentert blant kriminelle, voldsutøvere, pornostjerner, narkomane, prostituerte og andre som står lavt på samfunnets rangstige. Er det å bli assosiert med slikt du vil sende signaler om?

 

2 timer siden, made4u skrev:

Jeg er kravstor og har vært i forhold mer enn jeg har vært singel.

Dessuten er min erfaring at det ikke er så vanskelig å få seg dame, har selv takket nei til flere dater venninner har foreslått for meg, vist meg bilder av venninner som ville møte meg.Så du tar voldsomt feil, grunnen til at jeg er singel er fordi jeg mistet lysten på forhold da datteren min ble født - mens eksen gikk gravid så merket jeg hvor lite ett forhold betyr for meg(...)tidligere gikk jeg fra forhold til forhold og flørtet i mellomtiden.

 

1 time siden, made4u skrev:

Trenger ikke fremlegge fakta om noe jeg, fordi min påstand er:

Menn selekterer bort damer de tror at blir dårlige mødre, kommer til å bli et kortvarig forhold, ikke håndterer de krav som stilles til dem(...)menn vil ha damer de tror blir gode mødre, langvarige forhold, damer som håndterer de krav som stilles til dem(...)vordan damer kler og ter seg forteller noe om dem, altså om menn tenker at hun der er bare ett seksuelt leketøy dem ikke respekterer og aldri ville gått inn i noe dypere forhold med, eller om dem tenker at hun der er aktuell for noe mer alvorlig(...)Det er signalene jenter sender ut, som er svært forskjellig, jeg er ute etter(...)I en verden hvor damer flyr rundt og sprer bena uten videre grunn, så er det blitt flere av dem som menn ikke har tro på for langvarige forhold eller som ansees som gode mødre for deres barn...

 

1 time siden, made4u skrev:

Oppfragelsen er således viktig, heldigvis vil både jeg og barnemoren (eksen) bidra med gode og positive verdier, for at vår datter skal få de rette verdiene

 

1 time siden, made4u skrev:

Komprimiss gjør alle i valg av partner, ingen er dessuten perfekt og noen oppgaver må jo fordeles. Er ikke slik at jeg og andre menn ikke kan gjøre kvinneoppgaver, aldri hevdet det heller

 

51 minutter siden, made4u skrev:

Jeg har begått mine feil i har nok vært litt krevende i forhold også, så to av forholdene som varte såpass lenge gjorde mine ekser rett i å forlate meg.. Det forholdet som varte i fem år klarte jeg å kjøre på ræva selv ved å falle for ei annen og overse henne jeg hadde.

 

1 time siden, made4u skrev:

Alltid vært i forhold der vi har fordelt oppgavene naturlig mellom oss(...)naturlig at jeg gjorde mer husarbeid enn jeg har gjort i andre forhold. I en toårsperiode var jo hun en som forsørget meg i større grad enn omvendt, pinlig for meg som mann ja men slik var det den gangen og det måtte jo bli slik(...)når situasjonen tilsier at man må fordele noe litt utradisjonelt, selvfølgelig gjør jeg det...

 

Anonymkode: db973...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...