Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

Hvor er det blitt av den klassiske og konservative dame-stilen, stilen hvor damer kler seg stilfullt og elegant og fremhever sin kvinnelighet på en anstendig måte. Hvor er det blitt av damene som ter seg dannet og velloppdraget, som ønsker å fremstå med verdighet og som viser tydelig at dem har gode verdier.

Hvorfor bryr ikke dere damer i dagens samfunn dere om om slikt, hvordan kan dere gå ut på byen kledd mer horete enn selv prostituerte? Eier dere ikke selvrespekt og stolthetsfølelse, hvordan kan dere la være å bryr dere om hvordan dere oppfattes og hvilken signaler dere sender?

Gjør dere det bevisst, altså med et ønske om å provosere, i så fall hvorfor?

I dagens samfunn tar damer tatoveringer, noe som sender ett maskulint signal og som derfor er uattraktivt. Damer søker karriere og er ikke lenger like opptatt av å oppdra barn og stelle huset, barneoppdragelsen er i større grad forflyttet til å bli ett offentlig ansvar (barnehage/skole/sfo). Damer har sluttet å ta en underdannig rolle, nå vil de bli ledere...

Noe er veldig galt i dagens samfunn og damene er i ferd med å bevege seg bort fra å ville fremstå som feminin og attraktiv for menn, nå er det maskulinitet som gjelder på veldig mange områder. Seksuelt har også damer gjort seg mindre attraktive da i dagens samfunn har mange damer tatt over det maskuline trekket det er, å ha sex med flest mulig...

Damer i dag er på langt nær like attraktive som damer en gang var, den gangen damer fremsto mye mer feminint og var klassiske og stilfulle. Dere må vurdere å bli feminine igjen... Seriøst altså, en dame er på sitt mest attraktive jo sterkere hun sender signaler om at hun er et godt valg som ektefelle og mor for ens barn - det signalet er veldig mange av dagens damer langt ifra å sende oss menn.

Tro meg når jeg sier at løsslupne damer som er utfordrende kledd og med tatoveringer ikke sender riktig signaler om å kunne bli en god ektefelle og mor, hvis hun i tillegg jager karriere så er det klart at man vil stå overfor bedre valg. Hvordan kan dere forvente ta vi skal se dere med respekt når dere ikke vil ivareta dere selv og deres egne interesser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi meg en klassisk dame, slik damer var tidligere, den gang de fremstod og ville være feminine - damer som de i dag, som forsøker å være mer lik menn, de fatter ikke hvor uattraktive dem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh lol, jeg elsker mennene på dette forumet

😆

Anonymkode: cb1eb...447

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel heller kvinnene du omringer deg med som tar tatoveringer. Jeg har ikke en eneste en, og heller ikke mine venninner.

Sorry du kan ikke henge i "slitne" miljøer og forvente stilige kvinner.

Anonymkode: 2ab8a...9be

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller kvinnene du omringer deg med som tar tatoveringer. Jeg har ikke en eneste en, og heller ikke mine venninner.

Sorry du kan ikke henge i "slitne" miljøer og forvente stilige kvinner.

Anonymkode: 2ab8a...9be

Ja jøss, Scarlett Johansson feks, hun er jo driiitsliten og full av crack liksom 😂

Anonymkode: 75162...5eb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg så slutty jeg bare vil jeg, elsker oppmerksomheten fra menn! Elsker følelsen av at menn ser meg som et objekt 😈

Anonymkode: f90e9...fe2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt enig i noe av det du skriver ts, og jeg er dame. Synes det er trist at mange damer ikke er selektive til hvem de er intime f.eks. Det gjør noe med forholdene de har til menn, og også hvordan menn oppfatter dem. De fleste liker å føle seg spesielle. Det gjør man ikke hvis ei dame legger ned mann etter mann uten følelser involvert. Mange idag beveger seg bortifra hjertet sitt, men det gjelder også menn, ikke bare damer. Men kvinner og menn er også ulike. Noe vi heller skal nyte kontra det å være mest mulig like i alt. Selv om ikke kjønn alene skal definere noen, da vi alle er så forskjellige. 

Anonymkode: 4aad3...12a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, uranus skrev:

Haha og enhver kvinnes eneste mål i livet er å fremstå attraktiv for en mann😖 

De fleste av dere vil bli mødre, da er dere avhengig av en ordentlig mann, skal dere få en sådan så er det ren logikk at ved å fremstå feminine så øker dere sjansen for å finne en ordentlig mann betraktelig. Dere velges ut ut fra mange kriterier, selekteres bort dersom dere ikke fremstår som gode ektefeller og mødre for våre barn...

Sier seg selv egentlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jøss, Scarlett Johansson feks, hun er jo driiitsliten og full av crack liksom 😂

Anonymkode: 75162...5eb

Menn kan gjøre noen kompromisser... :)

Hun har visse kvaliteter.

Endret av made4u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk litt enig i noe av det du skriver ts, og jeg er dame. Synes det er trist at mange damer ikke er selektive til hvem de er intime f.eks. Det gjør noe med forholdene de har til menn, og også hvordan menn oppfatter dem. De fleste liker å føle seg spesielle. Det gjør man ikke hvis ei dame legger ned mann etter mann uten følelser involvert. Mange idag beveger seg bortifra hjertet sitt, men det gjelder også menn, ikke bare damer. Men kvinner og menn er også ulike. Noe vi heller skal nyte kontra det å være mest mulig like i alt. Selv om ikke kjønn alene skal definere noen, da vi alle er så forskjellige. 

Anonymkode: 4aad3...12a

Du forstår meg! :)

Tror det er større sjanse for at du er en ok dame enn mange av dine medsøstre i tråden her som jeg ser mindre håp for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, made4u skrev:

De fleste av dere vil bli mødre, da er dere avhengig av en ordentlig mann, skal dere få en sådan så er det ren logikk at ved å fremstå feminine så øker dere sjansen for å finne en ordentlig mann betraktelig. Dere velges ut ut fra mange kriterier, selekteres bort dersom dere ikke fremstår som gode ektefeller og mødre for våre barn...

Sier seg selv egentlig!!

Tror heller det er vi damer som selekterer bort menn med slike holdninger som du har...

Anonymkode: 7e2c9...ed9

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever ikke for å tekkes deg.
Godt at vi fikk oppklart dette!

Anonymkode: 64ad6...57d

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, made4u skrev:

De fleste av dere vil bli mødre, da er dere avhengig av en ordentlig mann, skal dere få en sådan så er det ren logikk at ved å fremstå feminine så øker dere sjansen for å finne en ordentlig mann betraktelig. Dere velges ut ut fra mange kriterier, selekteres bort dersom dere ikke fremstår som gode ektefeller og mødre for våre barn...

Sier seg selv egentlig!!

Jeg er enig i at det er turnoff med folk som ligger med alt og alle, men hvorfor mener du at det er negativt at kvinner ikke lenger har en "underdanig rolle" men vil bli ledere? Og hvorfor kan ikke kvinner også satse på en karriere? Det er jo faktisk de minst intelligente og de med minst selvtillit som søker bekreftelse gjennom sex med mange menn, som kanskje ikke har mer enn et godt ytre. 

Støtter ikke du forresten Hillary Clinton? Med din logikk burde du støttet Trump bare fordi han er mer skikket til å være leder pga kjønnet?

Endret av uranus
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...