Gå til innhold

Uattraktive damer


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, incognita skrev:

Det er fordi jeg er en anstendig dame, som ikke ville datet deg om du var siste levende mannen på jordkloden.

Jeg vet hvordan å sjarmere en dame, så tror du skulle satt pris på mitt nærvær dersom du hadde datet meg, føler meg interessant også og dessuten er jeg oppegående. :) Hadde ikke diskutert kjønnsroller med deg selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Enig ts! Trist å se at damene blir mer og mer maskuline, stor i kjeften og kler seg horete. Heldigvis finnes det en del av de feminine, rolige, snille og gode damene fortsatt. De må vi ta godt vare på👍🏻❤️

Jeg kan ikke fordra tatoveringer på damer. Greit med ei liten en men når de skal ha flere.. Grøss! Å de som snuser da😷

Trist å se at noen har slike forhistoriske holdninger. Kvinner er ikke her på kloden for å oppfylle dine krav om hvordan kvinner skal være, men for å leve livet som de vil. Godt at dine fordommer blir mer og mer avleggs.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, made4u skrev:

Du vet at det er utaktisk av en mann å gjøre husarbeid, seriøst altså. Statistikken viser at jo mer husarbeid en mann gjør, dess større sjanse er det for at han blir singel. Ergo vil en taktiker overlate mye til henne, det er ikke å være evneveik men snarere heller taktisk klokskap.

Så får man heller legge hendene rundt dama når hun står oppgitt fremfor vasken og vasker kjeler som er for store for oppvaskmaskinen, og si at "Kjære, jeg setter virkelig stor pris på at du tar så godt vare på meg og er så flink med husarbeid!" Med en bukett blomster med hjem dagen derpå og kanskje også eksklusiv konfekt, ja da blir hun medgjørlig...

Hvilken statistikk er denne? 

Skilsmissestatistikken tilsier jo at det er utaktisk å ikke gjøre sin del av husarbeidet. 

Jeg hadde heller vært singel resten av livet enn å tatt meg av en mannebaby. 

Anonymkode: 7369e...140

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Såså😂

Fordra*

Må få kalle meg rompejeger når jeg elsker kvinne romper❤️

Det heter "rumpe", og lær deg særskriving. 

(Siden du rettet skrivefeilene til AB liksom)

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
Akkurat nå, made4u skrev:

Jeg vet hvordan å sjarmere en dame, så tror du skulle satt pris på mitt nærvær dersom du hadde datet meg, føler meg interessant også og dessuten er jeg oppegående. :) Hadde ikke diskutert kjønnsroller med deg selvfølgelig...

Jeg tror jeg står over, du er ikke en attraktiv mann i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du også. Og holdninger som dine skremmer kvinner.

Anonymkode: f8525...43e

Noen kvinner skremmes nok, andre besitter de kvaliteter en kvinne bør ha og frykter meg derfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Trist å se at noen har slike forhistoriske holdninger. Kvinner er ikke her på kloden for å oppfylle dine krav om hvordan kvinner skal være, men for å leve livet som de vil. Godt at dine fordommer blir mer og mer avleggs.

Nå er du her for å sanke poeng hos damene ved å prate tull, være heller ærlig mot dem. Greit nok, du er mer taktisk enn meg og blir garantert bedre likt enn meg som får litt pepper, men kom igjen mann... Være den mann du egentlig er, ikke fortreng din egen natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken statistikk er denne? 

Skilsmissestatistikken tilsier jo at det er utaktisk å ikke gjøre sin del av husarbeidet. 

Jeg hadde heller vært singel resten av livet enn å tatt meg av en mannebaby. 

Anonymkode: 7369e...140

http://www.aftenbladet.no/lokalt/Dette-oker-sjansen-for-samlivsbrudd-439100b.html

Se her!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, made4u skrev:

Nå er du her for å sanke poeng hos damene ved å prate tull, være heller ærlig mot dem. Greit nok, du er mer taktisk enn meg og blir garantert bedre likt enn meg som får litt pepper, men kom igjen mann... Være den mann du egentlig er, ikke fortreng din egen natur.

Feil. Jeg er faktisk ærlig, hva er det du innbilder deg om meg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
11 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Trist å se at noen har slike forhistoriske holdninger. Kvinner er ikke her på kloden for å oppfylle dine krav om hvordan kvinner skal være, men for å leve livet som de vil. Godt at dine fordommer blir mer og mer avleggs.

Menn må da få lov å si hva de tenner på og ikke tenner på. Ingen kan tvinge meg til å tenne på og forelske meg i maskuline damer med mange tatoveringer og snusen i kjeften. Kan jeg like godt forelske meg i menn!

10 minutter siden, incognita skrev:

Det heter "rumpe", og lær deg særskriving. 

(Siden du rettet skrivefeilene til AB liksom)

Ja jeg vet men rompe er liksom mer ok å skrive. Ikke sånn irriterende skrivefeil synes jeg. Hver sin smak så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MajorasMaske skrev:

Feil. Jeg er faktisk ærlig, hva er det du innbilder deg om meg?

At du legger inn aksjer hos det motsatte kjønn!! :)

Å selge seg inn som den myke og populære mann som gjerne vasker gulvet og tar oppvasken m.m. er nok populært hos damene det, mannen de ikke trenger å kjefte på slik de må mot slike som meg, dype og følelsesmessige samtaler kan de ha med slike typer menn som du i så fall er, for dere er jo følsomme av natur - slike som meg blir det krangling om arbeidsfordelingen med.

Men tro meg, sexlivet ditt blir bedre om du revurderer å være den følsomme moderne mannen og heller henter frem den primitive huleboeren som er godt gjemt ett sted i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Salka skrev:

:hoho: Er du farmen-Andreas eller? :hoho::skratte::lol: 

Nope, men hadde sansen for han da han var med i Farmen. Favoritten min det året, i år er min favoritt Lasse.

Endret av made4u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
6 minutter siden, Salka skrev:

:hoho: Er du farmen-Andreas eller? :hoho::skratte::lol: 

Hvorfor blir alltid mannfolka her inne tatt for å være noen fra farmen? Nå blir made4u beskyldt for (spurt om) å være farmen Andreas og jeg har blitt beskyldt for å være farmen Mads. Hvem blir den neste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, made4u skrev:

At du legger inn aksjer hos det motsatte kjønn!! :)

Å selge seg inn som den myke og populære mann som gjerne vasker gulvet og tar oppvasken m.m. er nok populært hos damene det, mannen de ikke trenger å kjefte på slik de må mot slike som meg, dype og følelsesmessige samtaler kan de ha med slike typer menn som du i så fall er, for dere er jo følsomme av natur - slike som meg blir det krangling om arbeidsfordelingen med.

Men tro meg, sexlivet ditt blir bedre om du revurderer å være den følsomme moderne mannen og heller henter frem den primitive huleboeren som er godt gjemt ett sted i deg.

Så for å oppsummere; Selvskryt om deg i sengen, hersketeknikker en masse og personangrep på majoras. Ikke et eneste argument, men masse vill synsing.

I mine øyne er du bare gammeldags og utdatert. Tattoveringer kan være dødssexy på kvinner.

Poster anonymt for å invalidere din forventede "white Knight" respons.

Anonymkode: 9550d...204

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst
3 minutter siden, made4u skrev:

Du vet at det er utaktisk av en mann å gjøre husarbeid, seriøst altså. Statistikken viser at jo mer husarbeid en mann gjør, dess større sjanse er det for at han blir singel. Ergo vil en taktiker overlate mye til henne, det er ikke å være evneveik men snarere heller taktisk klokskap.

Så får man heller legge hendene rundt dama når hun står oppgitt fremfor vasken og vasker kjeler som er for store for oppvaskmaskinen, og si at "Kjære, jeg setter virkelig stor pris på at du tar så godt vare på meg og er så flink med husarbeid!" Med en bukett blomster med hjem dagen derpå og kanskje også eksklusiv konfekt, ja da blir hun medgjørlig...

Jeg synes da at det er attraktivt med menn som for eksempel blir kokker, mange av disse som er flinkere til å lage mat enn mange kvinner generelt. 

Men også; Når det gjelder hva menn liker så er det veldig forskjellig dette. At en kvinne er flink til å bytte dekk på bilen eller kan til og med fikse bil, sykkel og annet som oftest kan bli sett på som mannlig arbeid gjør ikke henne mindre attraktiv ovenfor en mann. Faktisk så er det mange menn som blir imponert når de ser at en kvinne klarer å gjøre seg til god nytte og ikke kun sitter der som en pyntedukke. 

På et annet forum jeg var på en gang så snakket de en del om kvinner som hadde begynt å jobbe som lastebil kjørere, og disse var også sett på som skikkelig attraktive kvinner utseendesmessig, mennene som diskuterte dette syntes ikke at det var dumt at flere attraktive kvinner tok til seg denne type jobb. De ble heller ikke sett på som mindre femenine. 

Flest kvinner vil ha en form for femenin side ved seg om de driver med huslig arbeid eller jobber mest ute med annet type arbeid. Jeg føler meg fortsatt femenin sjølv om jeg liker best å jobbe ute, jeg liker også godt å gå i kjoler og skjørt. Og mannen min synes at jeg er bra femenin, hvis jeg tuller med han om at jeg må være så maskulin så synes han ikke at jeg er det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Menn må da få lov å si hva de tenner på og ikke tenner på. Ingen kan tvinge meg til å tenne på og forelske meg i maskuline damer med mange tatoveringer og snusen i kjeften. Kan jeg like godt forelske meg i menn!

Ja jeg vet men rompe er liksom mer ok å skrive. Ikke sånn irriterende skrivefeil synes jeg. Hver sin smak så klart.

Klart de burde få lov til å ytre seg, slik at vi kan vite hvem som tenker som gammeldagse huleboere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Hvorfor blir alltid mannfolka her inne tatt for å være noen fra farmen? Nå blir made4u beskyldt for (spurt om) å være farmen Andreas og jeg har blitt beskyldt for å være farmen Mads. Hvem blir den neste? 

Det var ikke så alvorlig ment da. ;) Jeg er ganske sarkastisk av meg i enkelte svar. Ikke vondt ment i det hele tatt. Og made4you har jo temmelig like holdninger som Andreas da. Men igjen, ikke alvorlig ment. Husker at en som likte Mads ble spurt om han var Mads siden han hele tiden forsvarte ham, men visste ikke at det var deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, made4u skrev:

At du legger inn aksjer hos det motsatte kjønn!! :)

Å selge seg inn som den myke og populære mann som gjerne vasker gulvet og tar oppvasken m.m. er nok populært hos damene det, mannen de ikke trenger å kjefte på slik de må mot slike som meg, dype og følelsesmessige samtaler kan de ha med slike typer menn som du i så fall er, for dere er jo følsomme av natur - slike som meg blir det krangling om arbeidsfordelingen med.

Men tro meg, sexlivet ditt blir bedre om du revurderer å være den følsomme moderne mannen og heller henter frem den primitive huleboeren som er godt gjemt ett sted i deg.

Nei. Jeg liker min måte best. Det er en grunn til av vi ikke er den primitive huleboeren lenger, fordi de fleste av oss har utviklet seg til noe bedre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Klart de burde få lov til å ytre seg, slik at vi kan vite hvem som tenker som gammeldagse huleboere.

Altså dere må godta at menn også er forskjellige. Alle kan ikke tenne på/forelske seg i det samme. Folk er forskjellige og takk gud for det! 

1 minutt siden, Salka skrev:

Det var ikke så alvorlig ment da. ;) Jeg er ganske sarkastisk av meg i enkelte svar. Ikke vondt ment i det hele tatt. Og made4you har jo temmelig like holdninger som Andreas da. Men igjen, ikke alvorlig ment. Husker at en som likte Mads ble spurt om han var Mads siden han hele tiden forsvarte ham, men visste ikke at det var deg. 

Han var min favoritt derfor jeg forsvarte han. Jeg fikk til og med pm'er om jeg var han.

Skjønner det ikke var vondt ment altså👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...