Askmeagain89 Skrevet 4. desember 2016 #261 Del Skrevet 4. desember 2016 Æsj.. Virkelig noe av det verste jeg vet. Folk som tar på magen min. Flere som fortsatt sliter med kvalme? Husker dette fra sist, men tenkte det gikk fortere over denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 4. desember 2016 #262 Del Skrevet 4. desember 2016 @Askmeagain89 Jeg er fortsatt mye kvalm, men er ikke 12 fullgåtte uker ennå, da. Håper kvalmen gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*håper* Skrevet 4. desember 2016 #263 Del Skrevet 4. desember 2016 2 timer siden, Askmeagain89 skrev: Æsj.. Virkelig noe av det verste jeg vet. Folk som tar på magen min. Flere som fortsatt sliter med kvalme? Husker dette fra sist, men tenkte det gikk fortere over denne gangen. Min kvalme gav seg for et par dager siden, er i uke 12. Så håper den ikke komme tilbake 😊 Her er jeg bare konstant syk, hoster så jeg føler ribbeina er knekt. Fikk cosylan av legen på legevakten i går og skulle få bruke det noen dager. Det har dempet hosten mye, men har fremdeles fryktelig vondt. Så her er det av og på med alle barnehagesykdommene i barnehagen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 4. desember 2016 #264 Del Skrevet 4. desember 2016 2 timer siden, Kajal skrev: @Askmeagain89 Jeg er fortsatt mye kvalm, men er ikke 12 fullgåtte uker ennå, da. Håper kvalmen gir seg snart! 2 timer siden, *håper* skrev: Min kvalme gav seg for et par dager siden, er i uke 12. Så håper den ikke komme tilbake 😊 Her er jeg bare konstant syk, hoster så jeg føler ribbeina er knekt. Fikk cosylan av legen på legevakten i går og skulle få bruke det noen dager. Det har dempet hosten mye, men har fremdeles fryktelig vondt. Så her er det av og på med alle barnehagesykdommene i barnehagen :/ Bah.. Håper det gir seg snart.. Er 18 uker i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 4. desember 2016 #265 Del Skrevet 4. desember 2016 Den lille kvalmen jeg var plaget med er borte. Nå merker jeg veldig lite egentlig, men er fremdeles veldig trøtt. Legger meg i 21-tiden hver dag. I morgen er første jordmortime, gleder meg til hjertelyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 4. desember 2016 #266 Del Skrevet 4. desember 2016 Er enda en del kvalm av og på, men ikke i nærheten av hva jeg var tidligere. Men hr en halsbrann fra helvette. Det gjør så vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 6. desember 2016 #267 Del Skrevet 6. desember 2016 Var på OUL i går.. der var det en sprellende baby og alt så veldig bra ut.😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #268 Del Skrevet 6. desember 2016 Så godt at alt så bra ut @frøken gurine:) Skal selv på oul i morgen, og er veldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 6. desember 2016 #269 Del Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Småkjekset skrev: Så godt at alt så bra ut @frøken gurine:) Skal selv på oul i morgen, og er veldig spent! Lykke til! si i fra hvordan det går da!!😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #270 Del Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, frøken gurine:) skrev: Lykke til! si i fra hvordan det går da!!😀 Oppdaterer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 6. desember 2016 #271 Del Skrevet 6. desember 2016 @frøken gurine:) Gratulerer! Vi fikk se en hoppende liten skapning i magen i dag, 11+6. Alt så helt perfekt ut! Utrolig deilig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 6. desember 2016 #272 Del Skrevet 6. desember 2016 Det er så koselig å høre om ul Godt med gode nyheter! Gleder meg til UL om to uker. Føles som en evighet mellom ul denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. desember 2016 #273 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg skal også på OUL i morgen, såå spent 😍 kjenner allerede ganske mye bevegelse, noen fler som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 8. desember 2016 #274 Del Skrevet 8. desember 2016 Jordmor sa på UL 12+0 at det ser veldig ut som en jente. Det sa jordmor på OUL 17+6 også. Men vi har jo ikke fått endelig bekreftelse ennå Ja, jeg kjenner en del bevegelser, og har gjort det et par uker. Er 19+0 i dag. Kan innimellom kjenne det godt på utsiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 8. desember 2016 #275 Del Skrevet 8. desember 2016 Var og hilste på en sprek liten gutt i går .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 8. desember 2016 #276 Del Skrevet 8. desember 2016 21 minutter siden, -Fiona- skrev: Var og hilste på en sprek liten gutt i går .... Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 8. desember 2016 #277 Del Skrevet 8. desember 2016 Så gøy med dere som får se friske små, og som begynner å få vite kjønn! Siden jeg har termin i slutten av juni ligger dere alle så langt foran meg. Utenom å være kvalm store deler av døgnet føler jeg meg veldig lite gravid foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 8. desember 2016 #278 Del Skrevet 8. desember 2016 2 timer siden, -Fiona- skrev: Var og hilste på en sprek liten gutt i går .... Wohooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #279 Del Skrevet 8. desember 2016 Vi venter en liten lillesøster Termin er 15. mai, så blir spennende å se hva som blir planen for 17. mai. Mannen har panikk for at han på arrangere noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 8. desember 2016 #280 Del Skrevet 8. desember 2016 Uke 17 her og fremdeles kvalm... Åh så koselig at dere har fått vite kjønn, gleder meg sykt mye!! Men må vente et par uker til før jeg har time til UL. Har noen her startet å handle noe enda? Jeg har ikke kjøpt inn en ting enda, litt usikker når man skal starte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå