Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2017


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Alltid stas å se bankende hjerte :laugh:

Er det bare jeg som har seriøøøøst begynt å vurdere ei sånn der bbhugme-pølsepute? De ser fantastiske ut! Men litt dyre. Noen som har erfaring og kan anbefale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, fridr skrev:

Alltid stas å se bankende hjerte :laugh:

Er det bare jeg som har seriøøøøst begynt å vurdere ei sånn der bbhugme-pølsepute? De ser fantastiske ut! Men litt dyre. Noen som har erfaring og kan anbefale? 

Jeg har ønsket med den til jul. Hadde den ikke sist, men denne gangen vil jeg gjerne ha en sånn. Har hørt veldig mange skryte av den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2. november 2016 den 22.06, fridr skrev:

Alltid stas å se bankende hjerte :laugh:

Er det bare jeg som har seriøøøøst begynt å vurdere ei sånn der bbhugme-pølsepute? De ser fantastiske ut! Men litt dyre. Noen som har erfaring og kan anbefale? 

Jeg har mye smerter i bekkenet, og er gradert sykmeldt pga det. Har sagt til samboer at jeg ønsker meg Bbhugme til bursdag om et par uker. Ganske fornuftig gave, vil jeg si... Hvis ikke jeg får den, kommer jeg nok til å kjøpe den selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte vanlig ammepute sist fordi jeg slet med bekkenet. Veldig effektivt. Denne gangen har det gått bedre, men har en bbhugme liggende i tilfelle.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unnet meg en bbhugme pute i går! Og etter kun en natt kan jeg si at jeg ikke angrer!

VI gikk en tur i byen i går ettermiddag/kveld og jeg var helt ødelagt i bekkenet! Så jeg var veldig glad for at jeg fikk tak i en, og natten har gått overraskende bra. Har lagt mye i samme stilling, men når jeg skulle flytte på meg iler det nedover fra bekkenet. Håper at denne puten kan hjelpe meg videre i graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2016 den 14.24, Askmeagain89 skrev:

Noen flere med risikosvangerskap her?  Hvordan er oppfølgingen? 

Litt usikker på om jeg har et risikosvangerskap, 'en hadde svangerskapsforgiftning sist, så får ekstra oppfølging i form av en ultralyd i uke 11-13 og en i uke 24. I tillegg skal de vurdere oppstart av blodfortynnende på timen med ultralyd. Før helgen hadde ikke sykehuset fått henvisningen da, så må purre på fastlegen. Er uke 11 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whii da har vi vært på tidlig ul igjen. Heldigvis var jeg bare kortere på vei enn antatt, så alt så fint ut. Alt som gikk an å se så tidlig det fikk vi se. Er 7+3 og termin ble flyttet til 25 juni :) skal tilbake på UL igjen rundt uke 12-13:) 

Hvordan går det med dere andre? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, *håper* skrev:

Whii da har vi vært på tidlig ul igjen. Heldigvis var jeg bare kortere på vei enn antatt, så alt så fint ut. Alt som gikk an å se så tidlig det fikk vi se. Er 7+3 og termin ble flyttet til 25 juni :) skal tilbake på UL igjen rundt uke 12-13:) 

Hvordan går det med dere andre? 😊

Så bra :laugh: jeg har UL imårra! Kjempespent. Er enda veldig dårlig og sånn. Men tenker at det er bare positivt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag. Hun fant hjertelyden godt gjemt bak morkaken som ligger i forkant, så er ikke rart jeg ikke har funnet den selv hjemme.  Nå vet jeg mer hvor jeg kan lete, så får prøve en gang til selv. Alt er ihvertfall bra sålangt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På TUL i dag fikk vi se en skikkelig sprellebaby :biggrin:

Ble attpåtil satt over en uke fram! 11+5. Er i følge menskalender 10+4. Håper det ikke blir en kjempebaby :fnise:

Er så letta nå! Aldri kommet så langt! :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.11.2016 den 13.55, yabbadoo skrev:

Litt usikker på om jeg har et risikosvangerskap, 'en hadde svangerskapsforgiftning sist, så får ekstra oppfølging i form av en ultralyd i uke 11-13 og en i uke 24. I tillegg skal de vurdere oppstart av blodfortynnende på timen med ultralyd. Før helgen hadde ikke sykehuset fått henvisningen da, så må purre på fastlegen. Er uke 11 i dag.

Godt du får oppfølging. Jeg vet ikke hvordan de bestemmer om det er risiko eller ikke jeg så :P

Når fikk du svangerskapsforgiftning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra alt står bra til med spirene deres. :)

Blir TUL på meg også etterhvert, men venter på å få time. Langt fra sikker på at alt står bra til inn i der. Har lavt hcg-nivå, 3500 i 8. uke. Hadde først stagnering og deretter litt stigning, men ikke i nærheten av dobling. :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Askmeagain89 skrev:

Godt du får oppfølging. Jeg vet ikke hvordan de bestemmer om det er risiko eller ikke jeg så :P

Når fikk du svangerskapsforgiftning?

husker faktisk ikke helt... Tror det var rett før uke 30 jeg hadde blodtrykk over grensen og positiv u-stix. Men da jeg kom på sykehuset var u-stix negativ så fikk ingen diagnose da. Tror jeg fikk diagnosen i uke 32 og ble innlagt i uke 34. Fødte 34+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...