Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2017


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Hiver meg med i tråden jeg også :)  Synes å huske flere av navnene fra tidligere, askemagasin og nori - men dere fødte en stund før meg forrige gang ;) 

Er 10+1 i dag, og har et barn på snart 14 mnd, vil være 21 mnd mellom de. Er fra det glade vestland. Vært mye kvalm siden uke 6, og de siste dagene har jeg måttet gå fra jobb fordi jeg har vært så uvel. 

@yabbadoo grattis med tvillinger på vei! Hvordan føler du om det? Jeg har en feeling på 2 stk i magen denne gang, men det vil vel vise seg om en uke ;) 

Gøy at det er så mange i gruppa her, gratulere til alle sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Hiver meg med i tråden jeg også :)  Synes å huske flere av navnene fra tidligere, askemagasin og nori - men dere fødte en stund før meg forrige gang ;) 

Er 10+1 i dag, og har et barn på snart 14 mnd, vil være 21 mnd mellom de. Er fra det glade vestland. Vært mye kvalm siden uke 6, og de siste dagene har jeg måttet gå fra jobb fordi jeg har vært så uvel. 

@yabbadoo grattis med tvillinger på vei! Hvordan føler du om det? Jeg har en feeling på 2 stk i magen denne gang, men det vil vel vise seg om en uke ;) 

Gøy at det er så mange i gruppa her, gratulere til alle sammen :) 

Gratulerer og velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Gratulerer og velkommen :)

Sitter her og ler for meg selv... Jeg har helt oppriktig lest "askemagasin89" alle de gangene jeg har komt forbi nicket ditt. Og til og med lurt på hva det skulle bety :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Frøkenanonym skrev:

Hiver meg med i tråden jeg også :)  Synes å huske flere av navnene fra tidligere, askemagasin og nori - men dere fødte en stund før meg forrige gang ;) 

Er 10+1 i dag, og har et barn på snart 14 mnd, vil være 21 mnd mellom de. Er fra det glade vestland. Vært mye kvalm siden uke 6, og de siste dagene har jeg måttet gå fra jobb fordi jeg har vært så uvel. 

@yabbadoo grattis med tvillinger på vei! Hvordan føler du om det? Jeg har en feeling på 2 stk i magen denne gang, men det vil vel vise seg om en uke ;) 

Gøy at det er så mange i gruppa her, gratulere til alle sammen :) 

Jeg er livredd egentlig. Blir kvalm når jeg tenker på tilværelsen med to nyfødte og en ettåring. Men det må jo gå på et vis. Håper du på to? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, yabbadoo skrev:

Jeg er livredd egentlig. Blir kvalm når jeg tenker på tilværelsen med to nyfødte og en ettåring. Men det må jo gå på et vis. Håper du på to? :)

Alt går :) har dere familie i nærheten til å hjelpe dere? Mamma er tvilling, og det var storesøstera nesten ikke hjemme første leveåret deres(var hos en tante) fordi det var travelt. Det er jo litt større sjans for meg å få det, pga mamma. Jeg håper vel ikke på det. Om det er tilfelle, blir jeg nok litt skremt. Jenta mi er heldigvis litt eldre når hun får søsken da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@fridr Skjegg? Nå skremmer du meg! :bond: 

Kvisene kommer for min del litt sånn i puljer og nå er jeg akkurat ferdig med en runde. Mye vondt i magen da... det har jeg hatt i noen uker. Noen andre som har det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, fridr skrev:

Flere som sliter med kviser og hårvekst? Her seriøst blitt pizzatryne og fått sjegg! :kjempesinna:

Kviser!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe sinnsykt med kviser frem til uke 13! Da roet det seg heldigvis, men den siste uken er det begynt å dukke opp flere igjen :sukk:

Bekkenet krangler noe voldsomt, så er spent på hvordan senvakt i kveld skal gå da jeg verker voldsomt etter 15.30. Prøver å holde meg mest mulig i ro nå før jeg drar, for å fohåpentligvis klare å holde ut lengst mulig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser her og! Og det er noe herk, de sitter pent plassert i helskjeggformasjon (langs kjeven og på haka). Veldig vakkert :fnise: Jeg er mye mer pizzatryne nå enn da jeg var 14...

Håper det gir seg nå som jeg går inn i andre trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt så mye kviser før! Var ikke plaga med som tenåring heller...

Ja, jeg har fått små, sorte hår under haka :grine: Har alltid hatt litt bart, men nå vokser den som crazy og har fått stivere hår! Håper jeg ikke blir å se ut som en gammel dame før dette er over :rasende:

Jeg har også vondt i magen, @Dumle Og generelt litt fordøyelsesbesvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste seg at mistanken min stemte, sykehuset hadde ikke mottatt noen henvisning til OUL. Men jeg fikk time over telefonen, så da skal vi inn 29. desember. Gleder oss veldig! 

Dere andre som er andregangs, hvordan er magen denne gangen i forhold til første? Magen min er mye større nå, enn på samme tid sist. Ser ut som jeg minst en måned lenger på vei enn jeg er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nori skrev:

Det viste seg at mistanken min stemte, sykehuset hadde ikke mottatt noen henvisning til OUL. Men jeg fikk time over telefonen, så da skal vi inn 29. desember. Gleder oss veldig! 

Dere andre som er andregangs, hvordan er magen denne gangen i forhold til første? Magen min er mye større nå, enn på samme tid sist. Ser ut som jeg minst en måned lenger på vei enn jeg er.. 

Magen her er også mye større. Hadde ikke mage sist før langt ut i svangerskapet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Dumle skrev:

@Jill Uff, det var leit å høre :icon_frown:

 

30 minutter siden, Nori skrev:

Så trist. :klem:

Ja, det var det, men vi kommer sterkere tilbake en annen gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...