Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2017


Småkjekset

Anbefalte innlegg

2 timer siden, fridr skrev:

Flere som har skikkelig vondt i puppene? :rolleyes:

Stikker skikkelig!

Jeg vokste to koppstørrelser i jula og de klør som et helvete, i alle fall. De er harde, minner faktisk om puppene i ammeperioden. Ganske ømme er de også, særlig på brystvortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pupper ass.......... Det er jammen meg et kapittel helt for seg selv.

De er ikke veldig vonde, men de er såpas ubehagelige at jeg må holde de "fanget" om natten sånn at jeg ikke kommer borti noe og slik at samboer ikke legger seg på de(!!)

Det er for øvrig dritdyrt med BH i str ballong :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ømme, og ber kjære om å holde fingrene av fatet. Har også hatt råmelk i en mnds tid nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VONDE! Haff. Slitsomt å jobbe i barnehage, garantert at noen dulter borti... en, to, tre, tjue ganger om dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herre for en respons :laugh: godt det ikke bare er meg da. 

Ja, @-Fiona- jeg har og store bryster fra før, og måtte investerte i to nye bher igår... enda de var på halv pris, svidde jeg av nesten 800 kr... synes ikke ammebher var så lekre på meg, akkurat! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i morgen, herregud så spent jeg er!! Vi har ikke vært på tidlig ultralyd, så blir første gangen vi får se den lille knerten. Har hørt på doppler hos legen da. Wææææ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Navnesen skrev:

Ultralyd i morgen, herregud så spent jeg er!! Vi har ikke vært på tidlig ultralyd, så blir første gangen vi får se den lille knerten. Har hørt på doppler hos legen da. Wææææ :D

Så spennende!  Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Askmeagain89 skrev:

Så spennende!  Lykke til :)

Takk! 

Noen som har noen "tips" om hva man kan spørre om? :P Er tross alt førstemann så vet liksom ikke helt hva jeg skal spørre om. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på i denne dagboken jeg også! :goodbye:

Fyller 31 år om 3 uker og har termin 30. mai. Ble (veldig) uplanlagt gravid så vi fikk oss begge et lite sjokk! Vi flytter nemlig til ny leilighet i mai/juni så vi hadde tenkt å begynne å prøve når vi var på plass i det nye hjemmet, men livet blir ikke alltid som man har tenkt alle ganger! Dette er vårt første barn, så det blir veldig spennende! :gravid:

Har vært på 3 ultralyder, og vi venter en liten gutt! Har vært veldig heldig og sluppet unna alle ekle graviditetssymptomer, men har begynt å kjenne antydninger til bekkensmerter. Får håpe det ikke blir så veldig mye verre...

Endret av Gummiloppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2017 den 13.17, Navnesen skrev:

Takk! 

Noen som har noen "tips" om hva man kan spørre om? :P Er tross alt førstemann så vet liksom ikke helt hva jeg skal spørre om. Hehe. 

Hvordan gikk ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gummiloppa skrev:

Slenger meg på i denne dagboken jeg også! :goodbye:

Fyller 31 år om 3 uker og har termin 30. mai. Ble (veldig) uplanlagt gravid så vi fikk oss begge et lite sjokk! Vi flytter nemlig til ny leilighet i mai/juni så vi hadde tenkt å begynne å prøve når vi var på plass i det nye hjemmet, men livet blir ikke alltid som man har tenkt alle ganger! Dette er vårt første barn, så det blir veldig spennende! :gravid:

Har vært på 3 ultralyder, og vi venter en liten gutt! Har vært veldig heldig og sluppet unna alle ekle graviditetssymptomer, men har begynt å kjenne antydninger til bekkensmerter. Får håpe det ikke blir så veldig mye verre...

Gratulerer og velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2017 den 12.19, Askmeagain89 skrev:

Hvordan gikk ul?

Veldig bra! Frisk liten baby, og vi venter ei jente! Termin ble flyttet fra 12. til 10. juni :) 

 

@Gummiloppa gratulerer og velkommen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Navnesen skrev:

Veldig bra! Frisk liten baby, og vi venter ei jente! Termin ble flyttet fra 12. til 10. juni :) 

 

@Gummiloppa gratulerer og velkommen :D

Så godt å høre :) Gratulerer med jente :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått boka "Da jeg var liten" i gave og begynte å fylle den inn nå. Koselig. Til og med mannen er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg stikker en liten tå inn i denne termingruppa også. Termin ble flyttet til 1.mai på oul, så det er jo mulig det blir maibarn også :) 

Vi venter ei jente og har ei datter fra før som blir 2 år i juni. Jeg er 29 år gammel og holder til i Oslo-området :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 115 dager til termin!!! Sjekt med aapper som finns.

Ellers er det lite som skjer. Må få ut fingeren og begynne å male babyrommet snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.1.2017 den 15.10, Nautika skrev:

Hei. Jeg stikker en liten tå inn i denne termingruppa også. Termin ble flyttet til 1.mai på oul, så det er jo mulig det blir maibarn også :) 

Vi venter ei jente og har ei datter fra før som blir 2 år i juni. Jeg er 29 år gammel og holder til i Oslo-området :) 

Gratulerer @Nautika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææ, i dag har jeg vært plaga av det jeg tror er kynnere :bond:

Magen blir steinhard og stor! Ser ut som jeg er 9 mnd på vei når det står på. Men er bare vondt nederst i magen, ikke øverst og går nedover, sånn som det står på nettet? :vetikke:

Noen som har peilig? Har jo aldri hatt kynnere før, så synes det er litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er jo øverst på livmora omkring i navle-høyde, så så mye lengre opp en det tror jeg ikke at jeg får vondt. For min del kjennes det mest ut som press, ikke vondt på noen måte. Får det oftest når jeg er sliten. Syns det høres ut som kynnere jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kynnere er heller ikke vonde. Hadde det hver dag fra uke 15 forrige svskap og slik er det nå også. Hos meg blåser livmora seg opp og er veldig hard. Utløses gjerne om jeg tar på magen feks ved ultralyd eller symfysemål/kjenne hvordan fosteret ligger. Seksuell aktivitet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...