Gå til innhold

Spør en bruker


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, EpleDrue skrev:

 

@applestories Klarer du å drikke opp 1L sjokolademelk på under 30 sekunder? 

Kjøpesjokolademelk eller hjemmeblandet sjokolademelk? Jeg vil si at jeg tviler, men nå har jeg aldri tatt tiden på hvor fort jeg drikker noe som helst. Er ikke en liter på 30 sekunder veldig mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
14 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

@Katten.2.0

Håpløshet. Det å være låst fast, å ikke kunne bevege en eneste muskel, mens noe grusomt kommer mot deg. Eksempelvis sjelesugeren.

Litt spesielt kallenavn du har på dama di, men la gå! :fnise:

....har på seg en gigantisk munke-aktig sak. Som dekker hodet, hendene og resten av kroppen. Den er grumsete grønn med et skjær av brunt i seg. Selve kroppen er bred som en låvedør, og hodet er plassert langt foran og ned i forhold til nakken, som på en gripp.

Jaja, hver sin smak, sier nå jeg! :dry:

Til dags dato aner jeg ikke om dette umenneskelige hylet kommer fra ham henne (husk at du er sammen med en DAME nå) eller dypt inni meg selv. ....og man ser ansiktet. Det er som Skrik-maleriet, bare mer dødt.

Tør han å si dette til ansiktet ditt, @kisskissbangbang?

Huden er glatt som behandlet lær eller polert bein, og ser ut som en kaffegul-aktig farve. Øynene er livløse og uendelig dype. Som sorte hull. Jeg kan aldri bevege meg selv om jeg vet at han hun vil gjøre noe verre enn å drepe meg. Selv om han hun (Virkelig? 3 ganger på rad?????) er hundre meter unna, ser jeg alltid ansiktet som om det skulle vært tyve centimeter foran mitt eget. Han hun (Ok... 3 times is a charm, men 4 er bare pinlig.......) flyr mot meg, og det er ingenting jeg kan gjøre. Redselen og panikken er ubeskrivelig, og jeg våkner alltid i det han hun (:nocomment:) når bort til meg.

Ellers er det det vanlige med dødsangst ovenfor <snip> foreldrene mine. Tror jeg ville bekymret meg litt for deg selv også, med mindre @kisskissbangbang er usedvanlig tilgivende! 

Slippe det man tror er en smygar, men så kommer det ei ekstra t-skje med, eller en halvliter.

Det tror jeg er det MINSTE du trenger å bekymre deg over! :nigo:

 

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Over til noe annet! :regler:Jeg vet ikke helt om jeg skal ta frem gulerøtter eller :pisk:, men HVA SKJER med at dere lar denne tråden ligge brakk og kun klarer å produsere 2(!!) stusselige innlegg siden kl. 19.58 i går kveld??? Nå er det andre gangen jeg har tatt en pause herfra, og gledet meg som en unge til å oppdatere meg på siste nytt, men så er det jo niks og nada nyheter i tråden (Eple og Lady er delvis unnskyldte, siden de stod for de to innleggene). Prøver dere å gjøre meg innbilsk, slik at jeg skal tro at det er jeg som er Daglig Leder av tråden, eller? :nei: Vel, i så fall er sjefen tilbake på jobb og dere har å ta beina ned fra pultene og produsere nye innlegg! Ellers blir det ingen julebonus i år! :Knegg:

@applestories Kan du spille poker?

Du er ikke sjefen vår! Men det blir jo litt stille uten deg...

Poker? Har spilt det, en enkel variant. Lærer heldigvis fort, så om du ber på pokerspilling er jeg med! Er forresten midt i kortspilling her, hele familie pluss pluss samlet. Var visst behov for en halvtimes pause. *family time*

@Zumo de Melocotón Husker du hvordan du "skriver" smileyene du bruker, eller må du lete dem opp hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Byjenta! skrev:

@Lady Storby eller sydentur? 

@Zumo de Melocotón : Den perfekte date? 

@Mysticgirl : 3 ting du vil gjøre før du dør? 

@FayFerner: En ting du ALDRI ville gjort? 

Sydentur ☀️

@Byjenta! Hvor gammel er du? ✨

42 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

@FayFerner Nevn to historiske personer som interesserer deg.

@Byjenta! Kan du noen andre språk enn norsk?

@Lady Har du noen gang hatt et ekte Lady og Landstrykeren Spagetti-moment?

@Moonwalker Den største premien du har vunnet?

Nei 😱 

@Zumo de Melocotón Hva er ditt beste ferieminne? ☀️

40 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg så mamma for mindre enn en uke siden. Veldig godt, siden jeg bare ser henne et par ganger i året. Og så savner jeg henne litt ekstra nå som du spurte, så nå følte jeg for å grine litt. :ler:

@Zumo de Melocotón Hvorfor har du et så sykt vanskelig brukernavn å huske? Tenkte å nevne deg i en kosemosetråd tidligere, men klarte ikke å komme på nicket (og orka ikke gå innom her og sjekke :sjenert: )

@Lady Hvilen låt setter du på når du er skikkelig trist og vil velte deg litt i det? 

@Uchiha Madbrah Hva gjør deg mest sint? 

@Katten.2.0 Det pinligste du kan oppleve? 

@Byjenta! Hva var det siste du sa høyt? 

Sorry seems to be The hardest Word - elton John :fnise: 

@kisskissbangbang Hva er ditt beste tips til å roe nervene før første date ? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady skrev:

 

@kisskissbangbang Hva er ditt beste tips til å roe nervene før første date ? 💕

Det vet jeg ikke, jeg pleier ikke å ha nerver for sånt. Er litt sånn "Janei, går som det går dette her!" :ler:

@Lady Liker du å treffe nye mennesker, eller er du mest komfortabel med å være rundt folk du kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zumo de Melocotón
9 minutter siden, applestories skrev:

Du er ikke sjefen vår! Men det blir jo litt stille uten deg...

Poker? Har spilt det, en enkel variant. Lærer heldigvis fort, så om du ber på pokerspilling er jeg med! Er forresten midt i kortspilling her, hele familie pluss pluss samlet. Var visst behov for en halvtimes pause. *family time*

@Zumo de Melocotón Husker du hvordan du "skriver" smileyene du bruker, eller må du lete dem opp hver gang?

Phuu.... :hoppendeglad: Det var godt å høre, for det hadde betydd at ferien var over! :biggrin:

Ehe... jeg har ikke spilt poker siden klespoker på ungdomssskolen, og jeg mistenker at de reglene gutta lærte bort ikke stemmer overens med virkelige pokerregler, siden de alltid vant.... :fnise:

Nei, jeg har ikke tenkt over at det går an å memorere de, så jeg leter de opp hver gang. Men jeg vet hvor de fleste er i lista, så det går fort!! Kanskje BITTELITT smileyavhengig ja.... :ler: Det ser så kjedelig ut med masse tekst uten mine gode, smilende venner.. :icon_frown:

Gjør du??

Endret av Zumo de Melocotón
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

OMG, jeg glemte jo deg, @toothfairy :hug: 

Hva er ditt beste Sushi-tips for en som aldri har spist Sushi?

Hmmm... Ekstra mye soya i starten kanskje. For å døyve den "rare" smaken av søt og sur ris. Men det kommer litt an på fyllet i sushien. Soya og kongereke fks smaker blæh. Eventuelt gå for noe friskt! Mango og jordbær er veldig godt sammen med laks. bon appetit! Eller som de sier i denne nydelige matrettens moderland: Itadakimasu :spise: 🍣

Slenger et spørsmål tilbake. Bruker du mye hvitløk når du kokkelerer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Det vet jeg ikke, jeg pleier ikke å ha nerver for sånt. Er litt sånn "Janei, går som det går dette her!" :ler:

@Lady Liker du å treffe nye mennesker, eller er du mest komfortabel med å være rundt folk du kjenner?

Heldig du er da. Jeg er helt motsatt. Hvertfall hvis det er en jeg virkelig liker :ler: 

Mest komfortabel med de jeg kjenner.. Er ikke en veldig utadvendt person. Bruker tid på å bli trygg på nye mennesker.

@kisskissbangbang Har du vært på kg-treff før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Heldig du er da. Jeg er helt motsatt. Hvertfall hvis det er en jeg virkelig liker :ler: 

Mest komfortabel med de jeg kjenner.. Er ikke en veldig utadvendt person. Bruker tid på å bli trygg på nye mennesker.

@kisskissbangbang Har du vært på kg-treff før?

Nope, trur ikke jeg hadde turt heller. Har du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fox Mulder skrev:

@toothfairy Hva har du gjort i sommer? :)

Avlagt tigerstaden en liten visitt, vært på hyttetur og skal veldig snart til det o'store land Syyyyd'n :briller2:

@Fox Mulder blir du lett solbrent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
3 minutter siden, toothfairy skrev:

Hmmm... Ekstra mye soya i starten kanskje. For å døyve den "rare" smaken av søt og sur ris. Men det kommer litt an på fyllet i sushien. Soya og kongereke fks smaker blæh. Eventuelt gå for noe friskt! Mango og jordbær er veldig godt sammen med laks. bon appetit! Eller som de sier i denne nydelige matrettens moderland: Itadakimasu :spise: 🍣

Slenger et spørsmål tilbake. Bruker du mye hvitløk når du kokkelerer? 

Mango og jordbær og laks?! Det må prøves. Jeg spiste laks med wasabi og mango i går, det var digg! :spise:

Njai, jeg bruker ikke mye hvitløk. Kanskje litt 1-2 ganger i uken, hvis det bør være litt i middagen jeg lager? Noen uker ingenting, andre uker mer. Men jeg elsker den svake hvitløksduften man kan kjenne i Spania når spanjolene gnir et hvitløksfedd i grytene sine og det nærmer seg lunsj. :hjerter:

Er du glad i å lage mat, @toothfairy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nope, trur ikke jeg hadde turt heller. Har du? 

Nei

@kisskissbangbang Spiller du pokemon go? Kan du forklare hva det går ut på? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Synes du det var slemt av meg å skrive deg inn i marerittet til Katten2.0, @kisskissbangbang?

Jeg fniste!

2 minutter siden, Lady skrev:

Nei

@kisskissbangbang Spiller du pokemon go? Kan du forklare hva det går ut på? 🙈

Haha, nei. Spill ække helt min greie, såfremt det ikke er brettspill. 

@applestories Er du husredd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Mango og jordbær og laks?! Det må prøves. Jeg spiste laks med wasabi og mango i går, det var digg! :spise:

Njai, jeg bruker ikke mye hvitløk. Kanskje litt 1-2 ganger i uken, hvis det bør være litt i middagen jeg lager? Noen uker ingenting, andre uker mer. Men jeg elsker den svake hvitløksduften man kan kjenne i Spania når spanjolene gnir et hvitløksfedd i grytene sine og det nærmer seg lunsj. :hjerter:

Er du glad i å lage mat, @toothfairy?

Er ganske glad i det. Synes det er gøy å bruke stavmikser så blir en del supper og stapper fra bunnen av:) liker også å eksperimentere med div indiske krydder. Enkle pastaretter og såkalte antipastis er jeg ganske god på. Sushi har jeg derimot aldri laget selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zumo de Melocotón skrev:

@FayFerner Nevn to historiske personer som interesserer deg.

@Byjenta! Kan du noen andre språk enn norsk?

@Lady Har du noen gang hatt et ekte Lady og Landstrykeren Spagetti-moment?

@Moonwalker Den største premien du har vunnet?

 

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg så mamma for mindre enn en uke siden. Veldig godt, siden jeg bare ser henne et par ganger i året. Og så savner jeg henne litt ekstra nå som du spurte, så nå følte jeg for å grine litt. :ler:

@Zumo de Melocotón Hvorfor har du et så sykt vanskelig brukernavn å huske? Tenkte å nevne deg i en kosemosetråd tidligere, men klarte ikke å komme på nicket (og orka ikke gå innom her og sjekke :sjenert: )

@Lady Hvilen låt setter du på når du er skikkelig trist og vil velte deg litt i det? 

@Uchiha Madbrah Hva gjør deg mest sint? 

@Katten.2.0 Det pinligste du kan oppleve? 

@Byjenta! Hva var det siste du sa høyt? 

@Lady Jeg er 19 år gammel.

@kisskissbangbang: Gå fram 

@Zumo de Melocotón Jeg kan engelsk, litt tysk og litt spansk. Utenom de nordiske språkene som svensk og dansk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin
Den 7/27/2016 at 18.25, Lady skrev:

 

@Rossin Når skal du røpe hva din hemmelige sport er? 

 

Når du innrømmer at kræsj pink er best! Neida, det er en ballsport, det kan jeg innrømme :)

2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

 

@Rossin Hvor høy er du?

På en god dag er jeg 177

@Teriyaki ranger de fem smakene fra god til vond.

@Lady har du noen gang brukt ordet "omgikkes"? Som i "de omgikkes hverandre ofte".

@Zumo de Melocotón himler du med øya når folk sier "fora" istedenfor (et) "forum"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev:

Innimellom må jeg gni meg litt i øynene og dobbelsjekke hvilken del av forumet jeg er på, og her har vi nok et eksempel på det. :fnise: You know the answer, baby! :Hehe:

 

Over til noe annet! :regler:Jeg vet ikke helt om jeg skal ta frem gulerøtter eller :pisk:, men HVA SKJER med at dere lar denne tråden ligge brakk og kun klarer å produsere 2(!!) stusselige innlegg siden kl. 19.58 i går kveld??? Nå er det andre gangen jeg har tatt en pause herfra, og gledet meg som en unge til å oppdatere meg på siste nytt, men så er det jo niks og nada nyheter i tråden (Eple og Lady er delvis unnskyldte, siden de stod for de to innleggene). Prøver dere å gjøre meg innbilsk, slik at jeg skal tro at det er jeg som er Daglig Leder av tråden, eller? :nei: Vel, i så fall er sjefen tilbake på jobb og dere har å ta beina ned fra pultene og produsere nye innlegg! Ellers blir det ingen julebonus i år! :Knegg:

@Pjokkeline Hvor mange puter har du i senga?

Du er flink til å lage liv å røre her, så du har min tillatelse til å finne fram pisken og ta litt rolle i tråden her:pisk: Vi liker det ;)

Kun to puter, godt med fyll og deilig å legge hodet over. Hater paddeflate puter som ikke gir noen støtte, da dropper jeg puta heller :o 

@Zumo de Melocotón Foretrekker du dask på rumpa eller bli pisket? Hoho :rolleyes:

@WubWub Nevn en favoritt film som du har minst 3 ganger? 

@kisskissbangbang Er du redd for edderkopper? 

@applestories Når du har liten, fikk du lest opp nattahistorier for å sove? 

@bjone Hvilken øyenfarge har du? 

@toothfairy Som liten, har du vært med på noen rampestreker som du har fristet til å gjøre igjen i voksen alder? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...