Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, lille_frosk skrev:

Fortsetter TMI'en - sånn hadde jeg også! Jeg skrev om det i dagboken, var sikker på at det var deler av slimproppen som hadde gått, men det var det nok ikke (den kom nemlig ut i all sin glory da de tok vannet, ugh). Utrolig slimete greier! Svangerskapets glamorøsitet, nok en gang :strix::fnise:

Hurra for redebygging, husmorferie, ansiktsmasker og dårlig tv. Jeg ser Trinny og Susannah hver dag, Unge mødre og litt God Morgen Norge. :ler:

Tror de kan komme i flere omganger også, men det er klart... det kan ha vært noe annet. Bare ikke opplevd noe så seigt og slimete :sprettoy: Æsj altså. Er i grunnen glad om det ikke er slimproppen. Har ikke tid til å føde helt enda :ler:

Jeg skal se en del serier på HBO Nordic, som mannen har sett mens jeg har sovet (enten på sofaen eller fordi jeg har lagt meg skamløst tidlig, haha). Det ser jeg frem til. Samt at jeg har satt Fødeavdelingen på opptak nå, selv om jeg nok liker Jordmødrene best. Tre dager igjen på jobb..... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt å se "Call the Midwife" på Netflix! Fantastisk BBC-serie, som faktisk får en til å så godt som bare føle seg bra :hjerte: Anbefales for alle rugere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, toneeee_ skrev:

Jeg har begynt å se "Call the Midwife" på Netflix! Fantastisk BBC-serie, som faktisk får en til å så godt som bare føle seg bra :hjerte: Anbefales for alle rugere!

Åhhhh, tusen takk for tipset! Det skal jeg sjekke ut, hurra :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da hadde jeg også blitt litt satt ut! Men det kan jo fremdeles ta tid selv om slimproppen har gått :) Allikevel, nå som det nærmer seg med stormskritt kan hun jo dukke opp når som helst, så det kan være greit å ha det meste klart. Som å ha babysetet klart i bilen og sånn? :klo: Nesten så jeg vurderer å sette det inn der allerede :ler: Jeg har tydeligvis ikke grunn til å stresse som ligger 10 uker bak deg på dagen, men det er bare så altfor lett å føle på det der at "baby kan komme når som helst, men samtidig kan hun/han også komme flere dager etter termin". Jeg tror faktisk jeg blir superskuffa om baby kommer etter termin. Jeg har liksom glemt at det også kan skje :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 12.34, Sjela skrev:

Oi, da hadde jeg også blitt litt satt ut! Men det kan jo fremdeles ta tid selv om slimproppen har gått :) Allikevel, nå som det nærmer seg med stormskritt kan hun jo dukke opp når som helst, så det kan være greit å ha det meste klart. Som å ha babysetet klart i bilen og sånn? :klo: Nesten så jeg vurderer å sette det inn der allerede :ler: Jeg har tydeligvis ikke grunn til å stresse som ligger 10 uker bak deg på dagen, men det er bare så altfor lett å føle på det der at "baby kan komme når som helst, men samtidig kan hun/han også komme flere dager etter termin". Jeg tror faktisk jeg blir superskuffa om baby kommer etter termin. Jeg har liksom glemt at det også kan skje :fnise: 

Begynner på å bli usikker på om det i det hele tatt var det. Slimete saker, men ikke sett noe mer til det (heldigvis!!).

Jeg var superskuffa selv. Husker jeg lå og grein i senga på dag syv eller noe. Dag åtte kom han og da var all overtid glemt (og ut kom en veldig våken, sterk baby, som ammet som en helt fra første stund). Selv om alle sa det til meg, og jeg ikke hørte etter, kos deg når permisjonstiden kommer. Det er 3(4) uker du bare kan slappe helt av og lade batteriene. Gjør alt som gir deg energi og som muntrer deg opp. Det skal jeg virkelig gjøre denne gangen og nyyyyyte til det fulle :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra :strix: Nyt permisjonen! Det blir noen fantastiske solfylte dager fremover :sol: Perfekt for late dager på terrassen :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for permisjon! :strix: Nå er det så lenge til du skal på jobb igjen at du praktisk talt har fri for alltid! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjela skrev:

Hurra :strix: Nyt permisjonen! Det blir noen fantastiske solfylte dager fremover :sol: Perfekt for late dager på terrassen :danse: 

 

1 time siden, Frøken Vims skrev:

Hurra for permisjon! :strix: Nå er det så lenge til du skal på jobb igjen at du praktisk talt har fri for alltid! :nigo: 

 

19 minutter siden, A4-livet skrev:

Hæææ, allerede? Det er vel fortjent, nyt det :strix:

Tusen takk folkens. Det er jo meldt sommervarme på Østlandet så håper på noen dager i solveggen med en god bok (i hvert fall fra mandag av når Kasper er i barnehagen igjen), bollebaking, generell nesting i huset og tusleturer i skogen. Åhhhh, som jeg har gledet meg til dette!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjon, finvær og ikkje minst ikkje prematur baby, heilt klar for å komma - herlig! :strix::sol::duskedame:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4.5.2016 at 16.26, toneeee_ skrev:

Hurra!!! :hoppe: Nyt dagene fremover Pynte! 

 

Den 6.5.2016 at 22.39, My84 skrev:

Nyt permisjonen og finværet, Pyntestøv! :strix:

 

Den 6.5.2016 at 1.03, dreia skrev:

Permisjon, finvær og ikkje minst ikkje prematur baby, heilt klar for å komma - herlig! :strix::sol::duskedame:

Tusen takk folkens :blomst: Er skikkelig herlig nå om dagen altså, endelig ordentlig sommer(!)-stemning (om bare trærne kan bli helt grønne her på innlandet, er på god vei, men liker så godt når alt er utsprunget).

 

--------------------------

I dag har jeg utrolig ømme (auau), vonde bryster igjen som har vokst ENDA mer! En bh jeg brukte forrige uke skrek seriøst etter hjelp da jeg tok den på. Altså, skjerpings kroppen, de er faktisk mer enn store nok nå, sukk. (Gruer meg til veiing nå, større bryster, vann i bein og ansikt.... det blir ikke et vakkert øyeblikk foråsidetsånn).

Mannen mener magen har sunket, så bladde meg bakover i dagboka og ser at dette skjedde på samme tid sist uten at det betydde tidligere fødsel på meg gitt. Ikke for det, jeg vil egentlig helst føde nærme termin, men det er likevel en veldig spennende tid dette. Apropos det, når tror dere at jeg føder? Jeg har en hang-ups på 4.juni, da er jeg i så fall seks dager på overtid. Så kan jeg heller bli positivt overrasket :ler: (Neppe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil altså ikkje "stjela" min termindato, 9. juni? Og sleppa unna med færre bursdagsfeiringar? :ler: Nei, kanskje maibarn denne gongen? Eg tippar at ho melder sin ankomst 30. mai, etter ein rask og ukomplisert fødsel. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dreia skrev:

Du vil altså ikkje "stjela" min termindato, 9. juni? Og sleppa unna med færre bursdagsfeiringar? :ler: Nei, kanskje maibarn denne gongen? Eg tippar at ho melder sin ankomst 30. mai, etter ein rask og ukomplisert fødsel. :nigo:

Hadde vært så alt for typisk at jeg faktisk stjal den dagen :filer:

Men, takk for fin dato å tippe da. Elsker deg litt nå. 30.mai hadde vært fantastisk og enda bedre - rask og ukomplisert fødsel. :nigo:

 

-------

Øvrig informasjon:

Ul-termin: 29.mai

Min termin: 31.mai (beregnet ut fra eltester og temping)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28. Mai tror jeg! Den dagen gifter to av mine beste venninner seg (ikke med hverandre), så det er en dag i kjærlighetens tegn.  Da føder du lett, raskt og fint! Og hun har masse hår når hun kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lille_frosk skrev:

28. Mai tror jeg! Den dagen gifter to av mine beste venninner seg (ikke med hverandre), så det er en dag i kjærlighetens tegn.  Da føder du lett, raskt og fint! Og hun har masse hår når hun kommer!

Da blir hun som meg, de kunne sette spenner i håret mitt på barsel :Hehe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste

28. mai   - Lille Frosk
30. mai - Dreia

4. juni - jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Pyntestøv skrev:

Tippeliste

28. mai   - Lille Frosk
30. mai - Dreia

4. juni - jeg

Jeg tipper 26 mai :tommel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...