Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm...idag sa min date at han så på oss som et par, selv om ikke vi var 100% der enda...hva mener haaaaan? Jeg blir faktisk gal, og jeg klarte ikke å spørre hva som skulle til for at vi var dér 100%. Vi kom inn på at det var såpass seriøst at vi kan fortelle familien vår om hverandre, og da sa jeg at jeg ikke ville si noe før vi er sammen, noe han var enig i. Meeen han sa også at tiden egentlig var inne for å fortelle hans familien om meg.

Jeg ble egentlig litt forvirret av hele greien, for jeg føler at jeg egentlig ikke kan si til familie og venner at jeg har fått meg kjæreste fordi vi ikke er der enda..eller er jeg ute av mellomfasen?:vetikke:

Føler jeg maser om jeg tar det opp igjen, og vil derfor ikkr spørre han:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sa han vel egentlig at tiden var inne for å definere dere som et par? Jeg ville tolket det sånn. 

Vi har gått i motsatt retning, jeg har møtt hele familien hans. Alle vennene våre og familien vet om oss, men vi er ikke et par. 

Frem til i dag (!!) har har sagt "venninnen min" til folk på telefon osv, men i dag sa han "kjæresten min". Jeg holdt på å sprekke av glede, men jeg prøver å holde meg litt laid back, så jeg sa ingenting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pompom skrev:

Da sa han vel egentlig at tiden var inne for å definere dere som et par? Jeg ville tolket det sånn. 

Vi har gått i motsatt retning, jeg har møtt hele familien hans. Alle vennene våre og familien vet om oss, men vi er ikke et par. 

Frem til i dag (!!) har har sagt "venninnen min" til folk på telefon osv, men i dag sa han "kjæresten min". Jeg holdt på å sprekke av glede, men jeg prøver å holde meg litt laid back, så jeg sa ingenting :fnise:

Ja, jeg tolker det også egentlig sånn, men jeg tør ikke si eller kalle han for kjæresten min når han ikke har sagt det ordrett ut:klaske: Men jeg skal treffe noen vennepar av han til helgen da, så forhåpentligvis spør de oss hva vi er:fnise:

Haha, så kjekt! God følelse å bli kalt kjæresten ☺️ Men fikk dere ikke spørsmål av venner og familie om hva dere var? Jeg vil ikke fortelle noe til familien min i hvert fall før det er definert fordi jeg har gjort det før, også ble det ikke noe av likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, LadyL skrev:

Ja, jeg tolker det også egentlig sånn, men jeg tør ikke si eller kalle han for kjæresten min når han ikke har sagt det ordrett ut:klaske: Men jeg skal treffe noen vennepar av han til helgen da, så forhåpentligvis spør de oss hva vi er:fnise:

Haha, så kjekt! God følelse å bli kalt kjæresten ☺️ Men fikk dere ikke spørsmål av venner og familie om hva dere var? Jeg vil ikke fortelle noe til familien min i hvert fall før det er definert fordi jeg har gjort det før, også ble det ikke noe av likevel.

Nei, det skjønner jeg. Du får lufte det for han neste gang dere møtes da. Eller håpe de spør, ja. 

Jo, vi har fått spørsmål, han sier "vi er ikke kjærester". Og når vi har snakket om det tidligere har han også sagt at vi ikke er kjærester. Han er så treig, og jeg er så pingle og sier "nei. Nei, vi er vel ikke det". :fnise: 

Alle vennene og familien vår er veldig på det at vi "ER JO kjærester", så de omtaler han konsekvent for "vennen" min med en humoristisk tone. Vi fortalte familien om hverandre veldig tidlig, men nå har det jo gått en stund, så de synes det er litt rart. 

Åh, dette ble et ordentlig surrete innlegg! Poenget var at de har spurt, vi har sagt at vi ikke er kjærester hele veien - fordi vi fortalte familien om hverandre allerede etter første møtet. Nå har det jo gått endel tid da men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

No har eg ikkje sett han på ein "evigheit", ikkje sidan sist laurdag. Og han kjem på besøk denne fredagen og skal overnatte...! Me har ikkje snakka noko særleg om ting, så eg veit ikkje om sex ligger i kortene, men det gjer meg ingenting om det gjer det!
Eg følar meg så sikker på at dette er mannen eg vil kalle kjærasten min! Eg er utruleg komfortabel rundt og trygg på han og følar meg klar til å bli eit par.
Eg gledar meg intenst til fredag for den kan ikkje komme fort nok! Då tenker eg å fortelle han kva eg synast om oss og spøre kva han synast.
Det hjelper litt å lese om andres erfaringar og forhold her i tråden og eg håpar min historie blir ein av solskinnstypen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris for at jeg tilfeldigvis så denne tråden!

Jeg holder på å bli gal her jeg går rundt i en mellomfase og overanalyserer alt som skjer :bond:

Eksen min gjorde det slutt i starten av januar, ettet 5 år sammen. Vi hadde kjøpt leilighet sammen, hadde hund osv. Jeg sørget ordentlig, men nå er jeg helt ferdig med både han og forholdet.

Men nå har jeg møtt en ny, eller ikke egentlig. Det er eksen min, fra før dette 5 år lange forholdet. Og for å gjøre det enda mer komplisert, så bor han 7 og en halv time unna meg med tog.

Ting er helt annerledes enn da vi var sammen sist, og jeg svever rundt på en rosa sky. Men jeg overanalyserer absolutt alt, og jeg tror han er litt bekymret for at det forrige forholdet endte for så kort tid siden.

For eksempel i går: Vi snakker sammen på skype hver eneste dag, gjerne i flere timer mens vi gjør andre ting. Så vi snkket på skype i går kveld, og plutselig sier han at noen andre ringer og legger på. Så da spør jeg i dag om det var en hyggelig telefonsamtale. Og da svarer han at joda det var det, og at han kanskje skal på telttur til Danmark i sommer. Og jeg sitter her og tenker bare what the?? Hvem er det han skal på telttur med?? En kompis? Søster? En annen jente???? Jeg blir gaaaaal:bond:

Men han ringer meg på skype sånn hver dag og begge tar insj til samtaler på facebook og sånn. Jepp, jeg er dritforvirra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ønsker å definere forholdet, hadde vært interessant å høre hvor lenge dere har datet og kanskje også hvor "langt" dere har kommet (altså møte familie og venner, den slags). Jeg er i mellomfasen selv, og liker han så sykt godt, men samtidig er jeg utslitt av å ikke vite hva han tenker. Har gått 5 uker nå og vi ses ca 3 ganger i uka, har ikke møtt vennene hans (men hørt mye om dem), han sier masse fint, men vi har ikke snakket noe om "oss".

Anonymkode: 9f39f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ønsker å definere forholdet, hadde vært interessant å høre hvor lenge dere har datet og kanskje også hvor "langt" dere har kommet (altså møte familie og venner, den slags). Jeg er i mellomfasen selv, og liker han så sykt godt, men samtidig er jeg utslitt av å ikke vite hva han tenker. Har gått 5 uker nå og vi ses ca 3 ganger i uka, har ikke møtt vennene hans (men hørt mye om dem), han sier masse fint, men vi har ikke snakket noe om "oss".

Anonymkode: 9f39f...c19

Vi har datet i 2,5 mnd - ikke all verdens tid mao. Møttes i gjennomsnitt 3 ganger i uken. Jeg har ikke møtt noen av hans venner enda, skal treffe noen av de i helgen. Han har møtt bestevenninnen min, men det var bare i 10 min. Han snakker om meg med vennene sine og jeg gjør det samme med mine. 

Det er vel de siste 3 ukene vi har begynt å snakke sammen om oss og lage planer frem i tid, ukene før det brukte vi på å bli kjent med hverandre. 

Vi har visst helt fra starten hva den andre vil, og vært veldig åpne hele tiden. Jeg har egentlig vært som en lukket bok og veldig kald tidligere, men med han her er det så lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LadyL skrev:

Vi har datet i 2,5 mnd - ikke all verdens tid mao. Møttes i gjennomsnitt 3 ganger i uken. Jeg har ikke møtt noen av hans venner enda, skal treffe noen av de i helgen. Han har møtt bestevenninnen min, men det var bare i 10 min. Han snakker om meg med vennene sine og jeg gjør det samme med mine. 

Det er vel de siste 3 ukene vi har begynt å snakke sammen om oss og lage planer frem i tid, ukene før det brukte vi på å bli kjent med hverandre. 

Vi har visst helt fra starten hva den andre vil, og vært veldig åpne hele tiden. Jeg har egentlig vært som en lukket bok og veldig kald tidligere, men med han her er det så lett. 

Takk for svar! Skal ikke sammenligne med min mellomfase, for alle forhold er jo forskjellige, men vil likevel gjerne høre mer om hvordan dere visste fra starten hva den andre ville? Var det i forhold til at dere begge var på utkikk er kjæreste? 

Jeg traff selvfølgelig min på Tinder, men vi har aldri snakket om vi var på den appen fordi vi var ute etter forhold. Nå ventet vi jo en stund med å ha sex, så det var definitivt ikke det som var fokuset for oss, men jeg vet enda ikke helt hva han tenker om oss og om han vil ha et forhold, ikke bare med meg, men generelt. 

Anonymkode: 9f39f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ønsker å definere forholdet, hadde vært interessant å høre hvor lenge dere har datet og kanskje også hvor "langt" dere har kommet (altså møte familie og venner, den slags). Jeg er i mellomfasen selv, og liker han så sykt godt, men samtidig er jeg utslitt av å ikke vite hva han tenker. Har gått 5 uker nå og vi ses ca 3 ganger i uka, har ikke møtt vennene hans (men hørt mye om dem), han sier masse fint, men vi har ikke snakket noe om "oss".

Anonymkode: 9f39f...c19

Me har data sidan oktober. Eg har møtt foreldrene og vennene han bur saman med, pluss at me har ein felles vennegjeng. Han har møtt foreldrene mine og ein del av vennene mine.
Me blir definert som kjærastar av systeren min og vennene mine, men har ikkje snakka om det sjølve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ønsker å definere forholdet, hadde vært interessant å høre hvor lenge dere har datet og kanskje også hvor "langt" dere har kommet (altså møte familie og venner, den slags). Jeg er i mellomfasen selv, og liker han så sykt godt, men samtidig er jeg utslitt av å ikke vite hva han tenker. Har gått 5 uker nå og vi ses ca 3 ganger i uka, har ikke møtt vennene hans (men hørt mye om dem), han sier masse fint, men vi har ikke snakket noe om "oss".

Anonymkode: 9f39f...c19

Nå er jeg ikke ute etter å definere forholdet helt enda, siden det skremmer livskiten ut av meg. 

Men vi har kjent hverandre i over et år gjennom felles interesser, men har bodd ganske langt fra hverandre. Nå har jeg flyttet nærmere på grunn av jobb og det falt bare helt naturlig inn etter at han hjalp meg med å flytte. 

Vi skal ha en 'date' til nå på Fredag. Vi er begge litt sånn at vi bare klikket sammen med en gang og at det blir spennende å se hvordan det går fremover.

Anonymkode: b1fb6...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaaaah, traff hverandre (igjen, vi hadde en flørt ti år tilbake) tidlig i januar, da hadde jeg akkurat gjort det slutt med daværende kjæreste... Bor laaaangt unna hverandre og møttes tilfeldig. Har begge barn. Fremtiden er derfor usikker. Føltes som lynet slo ned 😳 Siden har vi hatt kontakt daglig, jeg har vært på besøk hos han ei helg (meeeget koselig men intenst) og jeg lurer SÅNN på hvor vi står.... 

Tidligere har han sagt at han er forelsket osv, men nå er han mer dempet... Hvem vet om det kommer av at interessen er mindre eller om han vil ta det rolig, eller hva? Vi har blitt enige om at den som ikke vil mer skal si klart ifra.

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Skal ikke sammenligne med min mellomfase, for alle forhold er jo forskjellige, men vil likevel gjerne høre mer om hvordan dere visste fra starten hva den andre ville? Var det i forhold til at dere begge var på utkikk er kjæreste? 

Jeg traff selvfølgelig min på Tinder, men vi har aldri snakket om vi var på den appen fordi vi var ute etter forhold. Nå ventet vi jo en stund med å ha sex, så det var definitivt ikke det som var fokuset for oss, men jeg vet enda ikke helt hva han tenker om oss og om han vil ha et forhold, ikke bare med meg, men generelt. 

Anonymkode: 9f39f...c19

Ja, vi var begge ute etter kjæreste. Det ble ikke noe spill fra noens side, begge tok like mye initiativ og begge var åpne på hva vi ville. Nå er vi også veldig like som personer, selv om vi er ulike på noen områder. 

Du kan jo spørre han om treffer noen andre? Jeg tok det opp med min når det var naturlig, men vi har hatt en del dype samtaler da. Jeg fikk egentlig inntrykk av at han var en sånn som kun holdt seg til en person om gangen, og det viste seg å være rett på svaret jeg fikk. Jeg har sett han på Tinder før vi begynte å date, for jeg kjente igjen noen av bildene han brukte der som han også har på facebook, og jeg sa et eller annet om han fortsatt var på datingsidene, og da sa han ja. Neste gang vi traff hverandre sa han til meg at han hadde tenkt på det jeg hadde sagt, og at han hadde slettet profilen sin.

Det er jo positivt at dere ventet med sex😊 Hva finner dere på når dere er sammen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, LadyL skrev:

Ja, vi var begge ute etter kjæreste. Det ble ikke noe spill fra noens side, begge tok like mye initiativ og begge var åpne på hva vi ville. Nå er vi også veldig like som personer, selv om vi er ulike på noen områder. 

Du kan jo spørre han om treffer noen andre? Jeg tok det opp med min når det var naturlig, men vi har hatt en del dype samtaler da. Jeg fikk egentlig inntrykk av at han var en sånn som kun holdt seg til en person om gangen, og det viste seg å være rett på svaret jeg fikk. Jeg har sett han på Tinder før vi begynte å date, for jeg kjente igjen noen av bildene han brukte der som han også har på facebook, og jeg sa et eller annet om han fortsatt var på datingsidene, og da sa han ja. Neste gang vi traff hverandre sa han til meg at han hadde tenkt på det jeg hadde sagt, og at han hadde slettet profilen sin.

Det er jo positivt at dere ventet med sex😊 Hva finner dere på når dere er sammen da?

Takk for svar! Liker godt å høre hvordan det var for andre, har ingen venninner i lignende situasjoner. Jeg burde kanskje ha spurt han tidligere om det er kjæreste han er ute etter, nå føler jeg det blir litt rart. Han har forresten tatt mer initativ enn meg (fordi han kommer meg i forkjøpet). Men han har nevnt at ONS er noe han aldri har orket, dog utelukker jo ikke det FWB.

Han treffer ingen andre, i såfall lyver han om hva han driver med etter jobb. :P Vi snakker sammen hver dag, så vet alltid hva han har gjort i løpet av dagen. Også sa han for noen dager siden at han hadde slettet Tinder, men det var absolutt ikke i forbindelse med noen samtale om oss, heller hvor mye fælt det finnes der og hvor slitsomt det er. Jeg har ikke brukt Tinder siden jeg traff han, men det klarte jeg ikke få frem på en avslappet måte. Men som sagt vet jo han og hva jeg har gjort de fleste dagene vi ikke møtes, så tror ikke han tenker at treffer noen andre heller.

Vi ender opp med å være mye hjemme hos hverandre, har nok litt med årstiden å gjøre og blir dyrt å fly ute på date hele tiden. Prater alltid masse, men blir jo som oftest sex og, spesielt siden det er noe vi nettopp har begynt med. Ventet 3 uker med sex, så før det var det stort sett lange kvelder med prat og kos, og kanskje en film og noe vin. Veldig avslappende og hyggelig. 

Ææh, nå merker jeg hvor mye jeg faktisk liker å være sammen med han etter å ha skrevet alt dette. Får bare prøve å slappe av og ikke stresse for mye. Har jo bare gått noen uker. 

Anonymkode: 9f39f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Liker godt å høre hvordan det var for andre, har ingen venninner i lignende situasjoner. Jeg burde kanskje ha spurt han tidligere om det er kjæreste han er ute etter, nå føler jeg det blir litt rart. Han har forresten tatt mer initativ enn meg (fordi han kommer meg i forkjøpet). Men han har nevnt at ONS er noe han aldri har orket, dog utelukker jo ikke det FWB.

Han treffer ingen andre, i såfall lyver han om hva han driver med etter jobb. :P Vi snakker sammen hver dag, så vet alltid hva han har gjort i løpet av dagen. Også sa han for noen dager siden at han hadde slettet Tinder, men det var absolutt ikke i forbindelse med noen samtale om oss, heller hvor mye fælt det finnes der og hvor slitsomt det er. Jeg har ikke brukt Tinder siden jeg traff han, men det klarte jeg ikke få frem på en avslappet måte. Men som sagt vet jo han og hva jeg har gjort de fleste dagene vi ikke møtes, så tror ikke han tenker at treffer noen andre heller.

Vi ender opp med å være mye hjemme hos hverandre, har nok litt med årstiden å gjøre og blir dyrt å fly ute på date hele tiden. Prater alltid masse, men blir jo som oftest sex og, spesielt siden det er noe vi nettopp har begynt med. Ventet 3 uker med sex, så før det var det stort sett lange kvelder med prat og kos, og kanskje en film og noe vin. Veldig avslappende og hyggelig. 

Ææh, nå merker jeg hvor mye jeg faktisk liker å være sammen med han etter å ha skrevet alt dette. Får bare prøve å slappe av og ikke stresse for mye. Har jo bare gått noen uker. 

Anonymkode: 9f39f...c19

Ja, jeg skjønner veldig godt at du synes det blir rart å ta det opp nå. Dere er gjerne forbi ONS siden dere allerede har hatt sex i 2 uker, men det er jo som du sier, det kan jo være han ser på dette som FWB, men det kan jo også være at han tenker at han vil se hvordan dette går uten at han har tenkt over at han vil ha forhold. Før jeg møtte han jeg dater nå, traff jeg en i 6 mnd. Jeg fikk følelser for han, men for han var det bare sex. Som regel reiste jeg ut til han, vi så film og spiste sammen av og til, også sov jeg over. Vi pleide også å hooke opp i helgene hvis vi var ute. Men med engang jeg spurte han om hva han tenkte, dro han veldig på det og var veldig nølende, selvom det var han som tok initiativ hver gang. Vi møttes 1-3 ganger i mnd, så det var ikke så ofte. Men jeg holdt tilbake fordi magefølelsen min fortalte meg at dette bare var sex. Jeg tror du vil får en følelse på hva han egentlig er ute etter etterhvert.

Jeg vet jo ikke hvordan han her er som person, men at dere treffes 3 ganger i uken er jo ganske mye, dere snakker sammen hver dag, og det er jo positivt at han tar initiativ, så jeg tror jeg bare ville slappet av et par uker til, i hvert fall når du vet at han ikke treffer noen andre. Vi har også bare vært hjemme hos hverandre og slappet av, spist god mat og sett på filmer, stortsett fordi vi begge har hektiske dager på jobb. Vi har vært ute sammen én gang, og har blitt enige om at vi skal finne en felles hobby nå. 

Forstår veldig godt hva du mener med alt stresset, jeg pleier også å stresse mye når jeg ikke vet hvor jeg har den jeg dater, også ender jeg opp med å ødelegge det pga usikkerheten min. Denne gangen har jeg ikke stresset, eller jo, jeg har stresset litt de siste to ukene fordi jeg så gjerne vil at vi skal definere oss fordi han er så bra, men egentlig burde jeg ikke gjøre det for han sier jo selv at han ikke skal noen steder. Men det hadde vært fint å kalle han min:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har datet i fire måneder. Møttes via tinder og var begge klar på at vi var ute etter kjæreste, men at vi ikke har dårlig tid. Vi gjør ALT kjærester gjør, inklusive familiebesøk og barnepass. Vi har møtt hverandres venner og familie, vi har reist på ferie sammen, vi snakker om å muligens flytte sammen til sommeren. 

Men et par, nei det er vi ikke. :fnise: 

Han er en bra fyr, og jeg trives veldig. Så det haster ikke med å definere noe, men hadde vært koselig å kunne si at han er kjæresten min, og ikke bare at vi "holder på" eller "dater". 

Vi møtes litt forskjellig alt etter timeplan. I begynnelsen møttes vi og sov sammen hver dag, nå har vi begge et travelt halvår, så vi møtes 1-2 ganger i uken og sover sammen i helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet at jeg garantert overtenker dette. 
Men nå har han ikke engang sett på de siste meldingene mine på facebook-chatten. som er sendt litt over 5.
Så da sitter jeg her og lurer på hva han driver med da, om han henger med en annen jente eller whatever. 
(Nå har vi snakket sammen i under 2 uke, så han har jo selvfølgelig lov til å snakke med andre, men det betyr ikke at jeg vil at det skal skje).

Sukk. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den February 8, 2016 at 21.53, LadyL skrev:

Ja, jeg skjønner veldig godt at du synes det blir rart å ta det opp nå. Dere er gjerne forbi ONS siden dere allerede har hatt sex i 2 uker, men det er jo som du sier, det kan jo være han ser på dette som FWB, men det kan jo også være at han tenker at han vil se hvordan dette går uten at han har tenkt over at han vil ha forhold. Før jeg møtte han jeg dater nå, traff jeg en i 6 mnd. Jeg fikk følelser for han, men for han var det bare sex. Som regel reiste jeg ut til han, vi så film og spiste sammen av og til, også sov jeg over. Vi pleide også å hooke opp i helgene hvis vi var ute. Men med engang jeg spurte han om hva han tenkte, dro han veldig på det og var veldig nølende, selvom det var han som tok initiativ hver gang. Vi møttes 1-3 ganger i mnd, så det var ikke så ofte. Men jeg holdt tilbake fordi magefølelsen min fortalte meg at dette bare var sex. Jeg tror du vil får en følelse på hva han egentlig er ute etter etterhvert.

Jeg vet jo ikke hvordan han her er som person, men at dere treffes 3 ganger i uken er jo ganske mye, dere snakker sammen hver dag, og det er jo positivt at han tar initiativ, så jeg tror jeg bare ville slappet av et par uker til, i hvert fall når du vet at han ikke treffer noen andre. Vi har også bare vært hjemme hos hverandre og slappet av, spist god mat og sett på filmer, stortsett fordi vi begge har hektiske dager på jobb. Vi har vært ute sammen én gang, og har blitt enige om at vi skal finne en felles hobby nå. 

Forstår veldig godt hva du mener med alt stresset, jeg pleier også å stresse mye når jeg ikke vet hvor jeg har den jeg dater, også ender jeg opp med å ødelegge det pga usikkerheten min. Denne gangen har jeg ikke stresset, eller jo, jeg har stresset litt de siste to ukene fordi jeg så gjerne vil at vi skal definere oss fordi han er så bra, men egentlig burde jeg ikke gjøre det for han sier jo selv at han ikke skal noen steder. Men det hadde vært fint å kalle han min:strix:

Så fint å lese det du skriver, ble litt roligere av det. Etter i kveld er følelsen veldig god, han var her og vi endte opp med å bare kose hele kvelden. Alt føles veldig "normalt" og avslappende, og vi har utviklet en del internhumor som jeg syns er veldig bra. Et lite skår i gleden er at jeg hadde håpet vi kunne treffes i helga med overnatting og alt det der, men han skulle reise bort. Jeg er så trøtt på ukedagene, så hadde sett frem til å møte han med litt mer energi og over litt lengre tid. Men får bare ta tiden til hjelp.

Forstår det du sier om å definere. Jeg føler jo at denne karen er kjæresten min, selv om jeg vet vi er et stykke unna det. Men når følelsen er der er det jo lett å ha et sterkt ønske om å dele det.

Anonymkode: 9f39f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pottah skrev:

Jeg vet at jeg garantert overtenker dette. 
Men nå har han ikke engang sett på de siste meldingene mine på facebook-chatten. som er sendt litt over 5.
Så da sitter jeg her og lurer på hva han driver med da, om han henger med en annen jente eller whatever. 
(Nå har vi snakket sammen i under 2 uke, så han har jo selvfølgelig lov til å snakke med andre, men det betyr ikke at jeg vil at det skal skje).

Sukk. :bond:

Du er i alle fall Facebook-venn med din, det er ikke jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pompom skrev:

Du er i alle fall Facebook-venn med din, det er ikke jeg :fnise:

Haha ja det er sant :biggrin:

Har du prøvd å adda han på Facebook da?

Han snakket til meg igjen klokka 11 i går kveld, men da hadde jeg lagt meg så gadd ikke svare. Satser på at vi får snakket sammen mer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...