Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

padawan skrev (49 minutter siden):

Det finnes de som fremdeles har kontakt med exene sine uten at det trenger å ligge noe romantisk i det. Min forrige samboer hadde barn fra før av. Av diverse omstendigheter fikk jeg et ganske tett forhold til de, spesielt den yngste, og jeg har fremdeles noe kontakt med moren for å ha tilgang til barna. Nå er de (heldigvis) såpass store at de har begynt å komme på besøk alene men det kan være gode grunner til dette. 

Har man barn så er det en helt annen sak. Jeg har selv barn så jeg vet alt om det. Poenget er at man burde ikke snakke om eksen så tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Trine bb Jeg tror det kommer litt an på alderen deres? Hvis man er 40+ eller har barn, tenker jeg det er mer normalt. Dersom dere er 20-40, er det noe jeg ville blitt skeptisk over. Aldri møtt noen som uten tilknytning til eksen likevel holder kontakten for noe annet enn at det fremdeles er litt følelser der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vackra skrev (11 minutter siden):

@Trine bb Jeg tror det kommer litt an på alderen deres? Hvis man er 40+ eller har barn, tenker jeg det er mer normalt. Dersom dere er 20-40, er det noe jeg ville blitt skeptisk over. Aldri møtt noen som uten tilknytning til eksen likevel holder kontakten for noe annet enn at det fremdeles er litt følelser der..

Ikke sant ! Jeg er 28 og han er 29. han har ingen barn. Han sier at hun vil ha han tilbake og bla bla bla. Ha. Sier at hun Ringer og sender meldinger, men at han ikke er interessert. Jeg synes det er rart, da man kan blokkere eller noe hvis man virkelig er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre tror jeg man snakker om det man er interessert i. Men jeg håper jeg tar feil, og at dette ordner seg for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg dater sa rett ut at han ikke ønsker å være en del av livet til eksen lengre, men hun sender melding hvis det skjer vanskelige ting i livet, og han svarer for å være grei fordi han ikke ønsker henne noe vondt. Jeg velger å stole på at han ikke ønsker noe mer med henne, men at han svarer fordi han ikke er en jævel.

Anonymkode: 1a784...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine bb skrev (På 5.12.2020 den 19.48):

Jeg dater en fyr. I går var vi hjemme hos meg og drakk vin og spilte uno, vi har kjempe god kjemi og ler mye. Vi har møttes 4 ganger, aldri kysset eller hatt sex fordi vi ønsker å ta det sakte, men vi snakker hver dag og han sier at han liker meg, han sender melding flere ganger om dagen og avtaler nye møter fort,  MEN, i går så han på tlf og sa han hadde fått melding av eksen. Hva faen var det ? 

Nja, nå har dere bare møttes 4 ganger?

Dette kan du vel ta opp før dere eventuelt blir sammen. 

Anonymkode: 7f430...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten oppdatering fra meg:

Jeg har trukket meg tilbake, men svarer høflig og hyggelig. Han virker fullstendig uinteressert, men insisterer på å holde kontakten med én snap om dagen. Hvis jeg svarer hører jeg ikke mer, han vil ikke starte noen samtale.

Dette er så meningsløst, og jeg fatter ikke hvorfor han gidder. Vil heller at han bare skal droppe meg helt enn det her. Dette bare piner meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vackra skrev (6 timer siden):

Liten oppdatering fra meg:

Jeg har trukket meg tilbake, men svarer høflig og hyggelig. Han virker fullstendig uinteressert, men insisterer på å holde kontakten med én snap om dagen. Hvis jeg svarer hører jeg ikke mer, han vil ikke starte noen samtale.

Dette er så meningsløst, og jeg fatter ikke hvorfor han gidder. Vil heller at han bare skal droppe meg helt enn det her. Dette bare piner meg

Slutt å svare han? Vis muskler :). Hvorfor vente på at han dropper deg? 

Anonymkode: 1a784...7b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Slutt å svare han? Vis muskler :). Hvorfor vente på at han dropper deg? 

Anonymkode: 1a784...7b7

akkurat det samme tenker jeg.  til @Vackra  han breadcrumber deg. Altså gir deg små smuler for å ha deg i bakhånd, virker som han tror du er en pausefisk...  Ville ikke ha svart han mer i det hele tatt. Du må ta makta over det hele og kutte forbindelsen tenker jeg. Som ab over meg sier: vis muskler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/1557825057865287/posts/2827372814243832/ 

Anbefaler dere å se denne 😊 Jeg har en anxieous attachment og kommer derfor sjelden gjennom mellomfasen.. Var derimot 35år før jeg skjønte det selv 😅🤦‍♀️

Anonymkode: aeb6a...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh, er i mellomfasen nå og det er så smertefullt... Er skikkelig, skikkelig betatt av henne, og hun er den siste jeg tenker på hver kveld, og første jeg tenker på hver morgen. Jeg har bare lyst å være med henne hele tiden. Dessverre virker ikke hun like interessert. Hun er lite interessert i koselige meldinger til hverandre, og virker mer ut til å ha lyst å drive smalltalk, skriver til meg på ca. samme måte som med hennes andre venner. Syns det er vanskelig når hun knapt svarer på "kosemeldinger" fra meg, men svarer på absolutt alt annet. Vi har holdt på i 3 måneder og hun har også sagt at hun ikke vet om hun føler det er riktig, da hun aldri har hatt kjæreste eller vært forelsket. Vi feirer på hver vår del av landet, så jeg prøver bare å overleve ferien og håper så inderlig hun vil treffe meg igjen etter ferien. Jeg har bedt henne bruke litt av ferien til å tenke på hva hun egentlig syns om meg, og om hun liker meg godt nok nå som vi har litt mer avstand fra hverandre. Tanken er at om vi fortsetter å treffes på nyåret, så vil vi forsøke å date litt mer seriøst og kanskje definisere oss offisielt som kjærester. Så denne ferien er "make it or break it", smertefullt som det er, og slik skal det være i 3 uker til...

Herregud, jeg brekker meg nesten av tanken på at hun kanskje ikke vil møte meg igjen på nyåret, har falt så sterkt for henne.

Anonymkode: 45685...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...