Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Pottah skrev:

Haha ja det er sant :biggrin:

Har du prøvd å adda han på Facebook da?

Han snakket til meg igjen klokka 11 i går kveld, men da hadde jeg lagt meg så gadd ikke svare. Satser på at vi får snakket sammen mer i kveld.

Haha! Nei, for vi var enige i at det var greit å vente med Facebook. Nå har det gått så lang tid at det blir litt rart. 

Var dere fått snakket mer? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Pompom skrev:

Haha! Nei, for vi var enige i at det var greit å vente med Facebook. Nå har det gått så lang tid at det blir litt rart. 

Var dere fått snakket mer? :) 

Jepp:nigo: Og vi snakker om samfunnsaktuelle saker og politikk. Herregud som jeg savna det i det forrige forholdet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pottah skrev:

Jepp:nigo: Og vi snakker om samfunnsaktuelle saker og politikk. Herregud som jeg savna det i det forrige forholdet mitt.

 

Åh! Så deilig. Det gjør vi. Vi har kanskje sett på tv/film i to timer totalt siden vi ble kjent for fire måneder siden.  Vi snakker og snakker og går aldri lei :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pompom skrev:

 

Åh! Så deilig. Det gjør vi. Vi har kanskje sett på tv/film i to timer totalt siden vi ble kjent for fire måneder siden.  Vi snakker og snakker og går aldri lei :rodmer:

Det er så deilig når det er sånn!  Vi satt oppe til nesten 2 i natt på skype, det var såå fint:hjerter_rundt:

Det er så mye jeg har lyst til å snakke med han om, jeg bare vil ikke virke for interressert så det blir for mye for han. I tillegg er det en del ting jeg ikke er sikker på om jeg vil vite svaret på. Vi har snakket sammen i to uker, så det kan jo hende han treffer noen andre også. Usikker på om jeg vil vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lille_myyy skrev:

Iiiiiih! Jeg har fått meg kjæreste 😍😅

Gratulerer 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😃😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor treffer dere daten? Og legg gjerne til om dere bor langt unna hverandre og har travle timeplaner.

Anonymkode: 9f39f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

No er eg og daten min blitt eit par! :hjerter_rundt:

6 timer siden, lille_myyy skrev:

Iiiiiih! Jeg har fått meg kjæreste 😍😅

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor treffer dere daten? Og legg gjerne til om dere bor langt unna hverandre og har travle timeplaner.

Anonymkode: 9f39f...c19

Hvorfor?? I begynnelsen syns jeg han var interessant, og nå får jeg "abstinenser" hvis jeg ikke er med han 😂 

Vi er begge ganske travle, men treffes ca 3 ganger i uken, noen ganger mer, andre ganger oftere. Hvis det er uker vi ikke får sett hverandre så ofte, så sover enten han over hos meg eller motsatt, så vi iallefall har natten sammen :) Hvis man virkelig liker noen, så får man alltids kabalen til å gå opp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaarg!

Han dro nettopp hjem. Hadde en hyggelig kveld med kos og middag. 

Jeg har ikke lyst til å falle for han, men tror jeg er på vei til å gjøre det. Klemmene han gir er bare så utrolig gode og trygge. Føler meg bare så hjemme sammen med han. 

Vet bare ikke om han holder på å gjøre det samme!

Blir gal! 

Anonymkode: b1fb6...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor treffer dere daten? Og legg gjerne til om dere bor langt unna hverandre og har travle timeplaner.

Anonymkode: 9f39f...c19

Forskjellig fra uke til uke😉 Som regel har vi møttes 3 ganger i uken. Vi bor 15 min kjøring unna hverandre, så det er ikke all verdens, men vi har begge travle hverdager.

I helgene overnatter vi hos hverandre hvis muligheten er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 14. februar 2016 at 15.04, LadyL skrev:

Nå har jeg også fått kjæreste 👏🏻☺️☺️

Hurra 😀👏🏼 Gratulerer så masse ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, lille_myyy skrev:

Hurra 😀👏🏼 Gratulerer så masse ☺️

Takk for det😊😊

Meeen, han hadde snakket med familien sin som spurte om det var offisielt, og da hadde han sagt at det ikke var det helt enda..hæ, er dét óg noe?:klaske::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere nye par! :) Selv er jeg i mellomfasen på uke 7 nå.

Har noen av dere forresten snakket med daten om å være eksklusive i forbindelse med å ha sex uten kondom? Vi har sex med kondom, men nå begynte jeg på p-pillen, så om en ukes tid kan vi dermed droppe kondomen. Dette har jeg ikke nevnt til han enda. Vet at han ikke treffer andre, men føler likevel at jeg faktisk må si "Du, nå har jeg begynt på pillen, men jeg kan ikke ha sex med deg uten kondom uten å forsikre meg om at du kun ligger med meg." 

Håper ikke det høres teit ut? 

Anonymkode: 9f39f...c19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer til dere nye par! :) Selv er jeg i mellomfasen på uke 7 nå.

Har noen av dere forresten snakket med daten om å være eksklusive i forbindelse med å ha sex uten kondom? Vi har sex med kondom, men nå begynte jeg på p-pillen, så om en ukes tid kan vi dermed droppe kondomen. Dette har jeg ikke nevnt til han enda. Vet at han ikke treffer andre, men føler likevel at jeg faktisk må si "Du, nå har jeg begynt på pillen, men jeg kan ikke ha sex med deg uten kondom uten å forsikre meg om at du kun ligger med meg." 

Håper ikke det høres teit ut? 

Anonymkode: 9f39f...c19

Jeg synes det er helt greit. Men først bør dere jo sjekke dere for sykdommer. 

Jeg har hatt prevensjon i boks hele veien, men brukte kondom med daten til vi hadde vært på Olafia-klinikken og sjekket oss sammen. Så snakka vi også om at vi da selvsagt ikke ligger med andre uten kondom. (Vi er ikke eksklusive.)

Anonymkode: faf29...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt greit. Men først bør dere jo sjekke dere for sykdommer. 

Jeg har hatt prevensjon i boks hele veien, men brukte kondom med daten til vi hadde vært på Olafia-klinikken og sjekket oss sammen. Så snakka vi også om at vi da selvsagt ikke ligger med andre uten kondom. (Vi er ikke eksklusive.)

Anonymkode: faf29...8b3

Ja, vi bør selvfølgelig sjekke oss og. :) Jeg har bare hatt sex med kondom siden jeg sjekket meg sist, men gjør jo ingenting å være helt sikker. 

Liker du og daten dro sammen, det tror jeg ikke helt jeg tør å foreslå. :P

Anonymkode: 9f39f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så forvirra over de greiene her. Driver og flytter så er i utgangspunktet sliten, og det hjelper ikke akkurat at jeg aldri vet hvor jeg har han.

Plutselig så svarer han ikke. Og når jeg spurte hvordan dagen hans var så svarte han bare "err". Hva betyr det liksom?

Har så lyst til å bare gi faen i hele opplegget og bruke energien på noe annet, men samtidig så liker jeg han såå godt. Skal ikke være så lett dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.2.2016 at 21.16, AnonymBruker skrev:


Liker du og daten dro sammen, det tror jeg ikke helt jeg tør å foreslå. :P

Anonymkode: 9f39f...c19

Det var vel da jeg ble sikker på at denne fyren var verdt å satse på. Når man greier å flørte og kose seg sammen selv på Olafia har man en keeper. <3

Anonymkode: faf29...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...