Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pompom skrev:

Min ekstremt langvarige mellomperiode nærmer seg et forhold. Vi har ikke sagt det til hverandre, men han presenterer seg som "kjæresten til Pompom" når vi møter mine venner, og omvendt. Det er ganske kos. Til helgen skal vi besøke familien min. Wiii :rodmer:

Herregud så koselig! Gratulerer:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Pottah skrev:

Herregud så koselig! Gratulerer:hoppendeglad:

Takk! Jeg er så lykkelig :bolledeig: Tenk at den fineste mannen jeg vet om sier han er min :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pompom skrev:

Min ekstremt langvarige mellomperiode nærmer seg et forhold. Vi har ikke sagt det til hverandre, men han presenterer seg som "kjæresten til Pompom" når vi møter mine venner, og omvendt. Det er ganske kos. Til helgen skal vi besøke familien min. Wiii :rodmer:

Åh, så herlig, gratulerer Pompom!!! 🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @Pompom:hoppendeglad:

 

På denne fronter går det faktisk litt fremover. Jeg skal besøke han i påsken fra torsdag-mandag.
Gleder meg veldig, men er også ekstremt nervøs. Kan stresse for alle mulige småting. Hva skal jeg ha på meg osv. jeg MÅ bli kvitt den kvisa før påsken osv osv.

Og kjenner meg igjen i og overanalysere. Jeg liker trygghet, så da er det absolutt ikke optimalt og være i en mellomfase og bo så langt unna hverandre. Han kan jo i prinsippet holde på meg andre jenter og det er "greit". Vi har ikke snakket om at vi er eksklusive. Jeg tror ikke at han holder på med noen andre, men det er skummelt forde.
I går var han for eksempel ikke pålogget verken på skype eller facebook hele kvelden. Jeg ble mer og mer sikker på at han var hos en jente/hadde besøk iløpet av kvelden. Men han hadde ikke gitt noen grunn til at jeg skulle tenke det.
(Han ringte meg en halvtime etter at jeg hadde lagt meg, og han hadde bare sovna på sofaen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pottah skrev:

Gratulerer så mye @Pompom:hoppendeglad:

 

På denne fronter går det faktisk litt fremover. Jeg skal besøke han i påsken fra torsdag-mandag.
Gleder meg veldig, men er også ekstremt nervøs. Kan stresse for alle mulige småting. Hva skal jeg ha på meg osv. jeg MÅ bli kvitt den kvisa før påsken osv osv.

Og kjenner meg igjen i og overanalysere. Jeg liker trygghet, så da er det absolutt ikke optimalt og være i en mellomfase og bo så langt unna hverandre. Han kan jo i prinsippet holde på meg andre jenter og det er "greit". Vi har ikke snakket om at vi er eksklusive. Jeg tror ikke at han holder på med noen andre, men det er skummelt forde.
I går var han for eksempel ikke pålogget verken på skype eller facebook hele kvelden. Jeg ble mer og mer sikker på at han var hos en jente/hadde besøk iløpet av kvelden. Men han hadde ikke gitt noen grunn til at jeg skulle tenke det.
(Han ringte meg en halvtime etter at jeg hadde lagt meg, og han hadde bare sovna på sofaen)

Åh, så fint å vite at dere skal være sammen i påska da!! Men nervepirrende :fnise: 

min er ikke aktiv på noen sosiale medier han... Sjelden rase... Og vi er enige om at vi ikke holder på med andre... Så jeg må stole på at han holder sitt ord om det :P

MEN.... Jeg vet fremdeles ikke om vi sees i påska... 

Det kjenner jeg er litt dumt... Han har mye å tenke på om dagen, men siden jeg har SÅ lyst til å treffe han er det vanskelig å skjønne at han ikke ønsker å treffe meg...

puff... Jaja, kanskje...

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg spørre han jeg dater om han fortsatt bruker tinder/happn? Datet i en mnd og skriver mye hver dag og har det fint sammen. Bør jeg heller se etter andre tegn til at han invisterer? 😁

Endret av Jegundres
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så fint å vite at dere skal være sammen i påska da!! Men nervepirrende :fnise: 

min er ikke aktiv på noen sosiale medier han... Sjelden rase... Og vi er enige om at vi ikke holder på med andre... Så jeg må stole på at han holder sitt ord om det :P

MEN.... Jeg vet fremdeles ikke om vi sees i påska... 

Det kjenner jeg er litt dumt... Han har mye å tenke på om dagen, men siden jeg har SÅ lyst til å treffe han er det vanskelig å skjønne at han ikke ønsker å treffe meg...

puff... Jaja, kanskje...

Anonymkode: 646df...522

Veldig nervepirrende!

Oi såppas ja! Jeg har faktisk ikke telefonnummeret til han jeg holder på med, for vi snakker alltid på face/skype.

Ånei.. Jeg håper han prioriterer og møte deg! Han har jo sikkert lyst ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående tinder så sa jeg etter to mnd "jeg har slettet tinder, jeg". Så viste det seg at han hadde gjort det samme. 

Selv om vi egentlig kanskje muligens er kjærester nå, så føler jeg fortsatt på usikkerheten fra mellomfasen. Det er jo ikke gitt at han er her etter sommeren. Hva gjør jeg da. Jeg er så forelsket. Kommer til å bli helt knust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pompom skrev:

Angående tinder så sa jeg etter to mnd "jeg har slettet tinder, jeg". Så viste det seg at han hadde gjort det samme. 

Selv om vi egentlig kanskje muligens er kjærester nå, så føler jeg fortsatt på usikkerheten fra mellomfasen. Det er jo ikke gitt at han er her etter sommeren. Hva gjør jeg da. Jeg er så forelsket. Kommer til å bli helt knust. 

Men PomPom da! :rodmer: nå må du nyte det som er, og hvorfor skulle han plutselig forsvinne? 

Jeg tror dette blir bra!!

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. mars 2016 at 23.48, Pottah skrev:

Veldig nervepirrende!

Oi såppas ja! Jeg har faktisk ikke telefonnummeret til han jeg holder på med, for vi snakker alltid på face/skype.

Ånei.. Jeg håper han prioriterer og møte deg! Han har jo sikkert lyst ☺

Håper dere får ei virkelig koselig påske! 

Han har sagt at han har lyst til å treffe meg... Men han må i løpet av ganske kort tid bestemme seg for om han rett & slett skal si opp jobben sin og flytte( nærmere meg 😇) , så jeg lurer på om han trenger litt tid for seg selv... Vil ikke "pushe" på en måte... Det er snakk om at han må gjøre ganske store endringer i livet sitt... Dette både fordi jobbsituasjonen ikke er til å leve med i forhold til å ha et liv utenom og fordi jeg har dukket opp og er rotfast her jeg bor.... 

MEN NÅ MÅ VI TREFFES SNART!!!!!

Hahahah, tror jeg blir sprø.

Anonymkode: 646df...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min mellomfase over. 

Det var jeg som avsluttet det. Fikk ikke følelser for han i det hele tatt. Altfor mye som var uattraktivt for meg of begynte bare å bli irritert over hele mannen, fant alltid nye feil.

Han ville fortsette med sex, men jeg sa nei. Orker ikke presse meg selv til å ha sex med en jeg ikke finner attraktiv og ikke har følelser for.

Så da ble det ikke noe forhold denne gangen heller.

Anonymkode: b1fb6...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men PomPom da! :rodmer: nå må du nyte det som er, og hvorfor skulle han plutselig forsvinne? 

Jeg tror dette blir bra!!

Anonymkode: 646df...522

Han er så fantastisk, redd han skal innse hvor bra han er og ikke ville være med meg mer. Haha! Neida, jeg nyter det så godt jeg kan. Jeg har det virkelig bra for tiden. Problemet er jobb- og studiesituasjonen fra høsten av. Det kan hende han må flytte til en annen landsdel, og da blir forholdet veldig vanskelig. Ingen av oss er i utgangspunktet interessert i avstand. Huff! Vi får se. Jeg koser meg i hvert fall nå! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, March 09, 2016 at 13.42, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig hvordan jeg kjenner meg igjen i så mye som er skrevet i denne tråden i det siste. Jeg er selv i en "mellomfase" med en mann jeg dater nå. Jeg har en fæl tendens til å overtenke, "hva om...." Blir så usikker av denne analyseringen, selv om han ikke har gitt meg noen grunn til å være usikker på oss. Avstanden gjør også at jeg er redd han distanserer seg fra meg, med tanke på at han har "livet sitt" i byen han bor i, og møter meg bare annenhver/hver tredje helg ca. Jeg har falt så pladask for han som jeg aldri har gjort for noen før, føler meg så sårbar og er så utrolig redd for å bli såret.... og veldig redd for at kontakten skal dabbe av, at han mister interessen.. MEN det er jo fantastisk å ha møtt han jeg tror er drømmemannen, for han har virkelig vært en drøm til nå :hjerter: Teller ned dager til palmesøndag når han kommer på besøk til meg.

Anonymkode: 92d7f...7c9

Føler for å skrive her igjen. Det er fantastisk å endelig sees igjen, vi har hatt tre fine dager sammen. 

I kveld fortalte han meg at han ikke ønsker å la ting gå for fort fram fordi det ikke er lenge siden det ble slutt med eksen (4 måneder). Dette gjør meg så usikker, er så redd for at han fortsatt føler noe for eksen/ikke er over henne. Selv om vi har det veldig fint sammen og har en bra kjemi, gir han meg ikke så mye bekreftelser. Jeg føler jeg gir mer. Føler også det er så sårbart å "spørre" for å få disse bekreftelsene. Hvis det kommer til å gå en god stund før han ønsker å definere oss som kjærester og jeg i denne perioden blir usikker på hva han føler, så kommer det til å bli tungt. Jeg har fått følelser for han, og er nå kjemperedd for å bli såret.... har dog bare datet i seks uker så jeg prøver å nyte tiden med han og analysere minst mulig..noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 92d7f...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i mellomfasen med en kjempefin fyr. Har vært det nå i litt over 3 mnd - alt har gått veldig bra, vi er mye sammen og kommuniserer ofte. Vi har begge blitt enige om at vi vil ta det rolig...

Men: jeg stusser litt over at han tar så lite intiativ fysisk. F eks sover vi sammen og han holder gjerne rundt meg hele natten uten å gi uttrykk for å ville noe mer. Som regel er det jeg som må ta initiativ til mer. Er veldig uvant for meg som er vant til at gutten ofte tar kontrollen og viser hva de vil, mens han er mye mer forsiktig og virker å bli nervøs i disse situasjonene. Hva kan dette handle om? litt redd han skal være redd for nærheten det bringer, noe som gjør meg nervøs for veien videre..

Anonymkode: bf5e9...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg hadde en kjempefin 2. date med en mann i helgen. Jeg tror jeg allerede begynner å like han. Det er hvertfall ett eller annet der som jeg liker godt. Han overnattet, men vi hadde ikke sex, han hintet frempå om det, men jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han så tidlig i relasjonen. Nå sitter jeg her å venter i spenning på å få en melding/diskuterer med meg selv hvor lenge jeg selv skal vente med å sende om jeg ikke hører noe fra han snart. Tror dere det er mulig at han er usikker på om jeg er interessert siden jeg ikke ville ha sex helt enda? 

Hjelp..:hoppe:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.3.2016 at 0.35, AnonymBruker skrev:

Føler for å skrive her igjen. Det er fantastisk å endelig sees igjen, vi har hatt tre fine dager sammen. 

I kveld fortalte han meg at han ikke ønsker å la ting gå for fort fram fordi det ikke er lenge siden det ble slutt med eksen (4 måneder). Dette gjør meg så usikker, er så redd for at han fortsatt føler noe for eksen/ikke er over henne. Selv om vi har det veldig fint sammen og har en bra kjemi, gir han meg ikke så mye bekreftelser. Jeg føler jeg gir mer. Føler også det er så sårbart å "spørre" for å få disse bekreftelsene. Hvis det kommer til å gå en god stund før han ønsker å definere oss som kjærester og jeg i denne perioden blir usikker på hva han føler, så kommer det til å bli tungt. Jeg har fått følelser for han, og er nå kjemperedd for å bli såret.... har dog bare datet i seks uker så jeg prøver å nyte tiden med han og analysere minst mulig..noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: 92d7f...7c9

Vel.
Jeg ble dumpa etter 5 år i starten av januar. I slutten av januar fikk jeg kontakt med han jeg holder på med nå (nei, det var ikke planlagt å møte noen ny så fort). Men da var jeg ferdig med eksen. Ja, bruddet var dritvondt og alt det der. Men jeg var helt oppriktig ferdig med eksen etter et par uker med knallhard jobbing med meg selv. 
Så du trenger ikke nødvendigvis å bekymre deg for eksen.

Jeg tror du får det best om du ikke "spør" om bekreftelse, men lar han gi det til deg.
Jeg vet iallefall med meg selv at jeg hadde tvilt på om han mente det eller ikke om jeg hadde måtte be om bekreftelsen og at han ikke ga den av seg selv. Men det er kanskje bare meg.

Kjenner meg igjen og prøve og nyte og analysere minst mulig:fnise:

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i mellomfasen med en kjempefin fyr. Har vært det nå i litt over 3 mnd - alt har gått veldig bra, vi er mye sammen og kommuniserer ofte. Vi har begge blitt enige om at vi vil ta det rolig...

Men: jeg stusser litt over at han tar så lite intiativ fysisk. F eks sover vi sammen og han holder gjerne rundt meg hele natten uten å gi uttrykk for å ville noe mer. Som regel er det jeg som må ta initiativ til mer. Er veldig uvant for meg som er vant til at gutten ofte tar kontrollen og viser hva de vil, mens han er mye mer forsiktig og virker å bli nervøs i disse situasjonene. Hva kan dette handle om? litt redd han skal være redd for nærheten det bringer, noe som gjør meg nervøs for veien videre..

Anonymkode: bf5e9...e0d

Har du prøvd å snakke med han om det? 
Du kan jo f.eks. si noe som at "jeg synes det er veldig koselig at vi bare ligger og koser i senga, men jeg jeg har lagt merke til at du sjeldent tar insj til noe mer. Er det noen spesiell grunn til det? Jeg har tenkt litt på det og tenkte det var best å spørre deg" eller noe sånt?

Det kan jo være at han er redd for å få avslag av deg og derfor ikke tør å ta så mye insj? Eller han bare er usikker på hva han skal si/gjøre?
Hvis du ikke snakker med han om det så burde du iallefall passe på å plukke opp alle hans tegn til å ta insj, så han ikke føler seg avvist når han først prøver.

12 timer siden, Broken_1988 skrev:

Åååh, jeg hadde en kjempefin 2. date med en mann i helgen. Jeg tror jeg allerede begynner å like han. Det er hvertfall ett eller annet der som jeg liker godt. Han overnattet, men vi hadde ikke sex, han hintet frempå om det, men jeg hadde ikke lyst til å ha sex med han så tidlig i relasjonen. Nå sitter jeg her å venter i spenning på å få en melding/diskuterer med meg selv hvor lenge jeg selv skal vente med å sende om jeg ikke hører noe fra han snart. Tror dere det er mulig at han er usikker på om jeg er interessert siden jeg ikke ville ha sex helt enda? 

Hjelp..:hoppe:

 

 

Snakket dere om det da du ikke hadde lyst, eller bare avslo du hintingen hans?

Jeg tror jeg ville sendt melding i denne situasjonen. Jeg hadde nok vært litt usikker om jeg hadde vært han ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Pottah skrev:

Snakket dere om det da du ikke hadde lyst, eller bare avslo du hintingen hans?

Jeg tror jeg ville sendt melding i denne situasjonen. Jeg hadde nok vært litt usikker om jeg hadde vært han ;) 

Nei, vi snakket ikke om det, så tror jeg har bestemt meg for at jeg skal sende han en melding i kveld :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg skjønner ingenting....

virker som han ikke vil treffe meg... Vi holder kontakten på SMS og telefon, men nå har det vært flere ganger vi KUNNE ha møttes, der han ikke benytter sjansen... Hva er vitsen da liksom? Sitte å sende hverandre vakre ord, men aldri møtes? Det skjønner jeg ikke. Og det får meg til å føle meg lite viktig. Dårlig følelse. 

Anonymkode: 646df...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En stund siden jeg har oppdatert på min mellomfase, og det har faktisk skjedd endel.

Jeg dro og besøkte han i påsken for første gang, og det var skikkelig hyggelig.
Var veldig nervøs på forhånd, det kunne jo tenkes at vi ikke hadde kjemi eller noe sånt. Det hadde jeg visst ikke trengt å bekymre meg for ;) 
Vi bestemte oss for å være eksklusive, altså ikke holde på med noen andre. Tidenes smootheste samtalestart "Såå... er du fortsatt på Tinder?":klaske:
Og jeg møtte moren og stefaren hans. Det var ekstremt skummelt, men de var sååå koselige:biggrin:

Etter det har vi snakket sammen hver dag på skype/messenger-chat. De siste ukene har vi "sovet sammen" på skype nesten hver dag :fnise:  

 

Han kommer på besøk til meg neste helg. Gleder meg til å se han igjen :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mellomfase tok slutt i går.. Hun ville ikke treffes mer, ville bare være venner :icon_frown:

Anonymkode: 63937...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...