Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

...fordi alt jeg prøver går rett i dass og fordi jeg har så mange følelser som vil ut, men klarer ikke å uttrykke de til noen :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en gang har jeg brukt opp alt jeg skulle spare denne måneden. Klær på salg er for fristende. Jeg er trist og skuffet over meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noevik

Fordi nervene "danser salsa"! jeg krangler med min storesøster fordi jeg føler meg urettferdig behandlet men min reaksjon har resultert i at jeg blir omtalt som hysterisk og barnslig. Familien min er så himla konfliktsky og mottoet er å gi f***, sikkert et godt tips i noen tilfeller men ikke alltid. På mandag skal jeg begynne som pedagogisk leder i en barnehage, og jeg er utrolig utrolig utrolig nervøs :sukk: så det passer utrolig dårlig å ha en familiekonflikt. Jeg konfronterte min søster for to dager siden men hennes respons har ført til at vi fortsatt diskuterer. Kanskje det er på tide å bare gi f*** likevel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg var så motivert og positiv tidligere på dagen, men nå ikveld falt jeg liksom helt sammen.

Alle tankene som surrer i hodet fikk liksom mer tid til å surre.

Er bare så lei all usikkerheten for tida. Skulle bare ønske jeg kunne nyte en dag uten å ha alle bekymringene for fremtiden i bakhodet hele tida. Litt mer stabilitet ved å faktisk kunne planlegge lenger enn dag for dag, det hadde vært noe.

Prøver å gjøre så godt jeg kan for å gjøre det som er forventet av meg, men vet ikke hvor mye lenger jeg kan strekke strikken. Har min egen mentale helse å tenke på og.

Også at jeg aldri klarer å rydde opp i følelseslivet når det gjelder menn. Kan jeg ikke bare bli forelsket liksom?

Bare det faktum at en må sitte her og klage er jo dritt i seg selv. Skulle jo vært positiv i stedet, men kanskje en annen dag....... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg overkjørt av autoritetspersoner, klarer å ta meg sammen når de er der, er veldig sint når jeg kommer hjem. Kanskje jeg bør slippe ut litt damp et sted snart. Eksplosjonen er nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fordi jeg har en eksamen neste torsdag og aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom alt. Og nei, det blir ikke bedre av at det er min egen skyld :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle drar på åpningen av den splitter nye, og veldig flotte kinoen idag, bortsett fra meg.. Har ingen å dra med, har ikke penger og jeg bare sitter her og ser på kjipe tv-programmer mens alle er å utforsker den nye kinoen og ser på filmer i de nye kinosalene med konkuranser, gratis ting og masse folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enchanted

Er trist i dag fordi jeg liker en fyr, som jeg trodde likte meg tilbake, men viser seg at han kanskje har ombestemt seg og unngår meg...og fordi jeg hadde noe på gang med en annen, som hadde vært bra for meg, men jeg lot det gå fordi jeg var usikker, og nå har jeg kasta bort den muligheten...love sucks BIG time :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

I dag er jeg trist fordi jeg er syk. Er ikke kjekt når det er min uke med barnet mitt og det er strålende vær ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt trist fordi jeg savner samboeren min som sitter inne og soner en dom. Selv om jeg fikk besøkt han i dag, blir det nesten bare værre når jeg kommer hjem til tomt hus. :sukk: Det er ikke noe moro å legge seg alene, når alt man ønsker seg er den kjente, kjære armkroken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist og sur, helt uten grunn.Sjønner ikke hvorfor!

Og det irriterer meg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg skulle så gjerne hatt en kjæreste å være sammen med :romeo: ...og fordi det går år mellom hver gang jeg blir forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg føler meg så usikker og ikke likt av andre folk selv om jeg prøver mitt beste. Savner en GOD venninne å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atanih2

Kjæresten er i militæret/har helgeperm hos en kompis fra militæret som bor nærmere leiren enn her, og jeg har ingen å finne på noe med for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... fordi dette ikke er en jeg-kjenner-meg-så-glad-tråd, siden jeg i går observerte den perfekteste damerumpa jeg har sett på lenge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg ikke har jobb, og ikke kom inn på det studiet jeg ønsket å komme inn på.. Så nå sitter jeg alene hver dag mens sambo og andre venner er på jobb og føler meg ensom og uviktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg føler meg så usikker og ikke likt av andre folk selv om jeg prøver mitt beste. Savner en GOD venninne å snakke med.

Jeg hører gjerne på deg, og kan tenke meg å være din venn.

Send meg en melding hvis du vil. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg gruer meg til å begynne på skolen igjen, jeg blir fryset ut av gruppen og når de først snakker til meg så er det dritt. Og man skal liksom være voksne på høyskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...