Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

På ‎13‎.‎10‎.‎2017 den 16.56, Daria skrev:

*vandrer forbi og nynner en gammel klassiker fra Portveien 2*

"Ta en potet"? Eller er jeg helt på bærtur? :klo: 

Helgens festligheter unnagjort, jubilant og gjester var strålende fornøyd. Fuggel'n har kost seg, skravlet og ledd, og hatt en god del tid i kjøkkentjeneste. Men hyggelig å kunne hjelpe, og sørge for at mams og paps kan hygge seg med gjester i godt lag. I går fikk vi endevendt stua igjen til normal stand, og i dag kommer mine foreldre bortover med møbler og ting de har lånt. Så er vi ferdige med galskapen!

Noen forkjølelsesbasiller har flyttet inn kjenner jeg, snufser og surkler litt, og mistenker at dette bare er begynnelsen. Går mye forskjellig nå, ser mange hoster, nyser, snufser, har hodepine og diverse. Får bare stålsette meg så godt jeg kan!

:kaffekopp:

Alt vel rundt omkring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Skravla skrev:

Hvilken dag er det i dag? 

 

Er vel mest korrekt på en fredag. 

:skratte:

Jepp, såklart! Bærtur herved bekreftet :fnise:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola:

Trodde jeg var ganske oppegående, til jeg leste gjennom det passe lange innlegget jeg hadde skrevet her (heldigvis før jeg postet), og så slo det meg at jeg kanskje burde sjekke hva jeg skrev sist. Scrollet opp, og vips, der var det et innlegg nesten identisk til det jeg akkurat hadde skrevet. Jau... Full av virk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo: Ta en potet, ta gjerne fire, ta åtte, ta alle... :romeo:

Filler'n - feil Portveien 2-sang igjen! :fnise:

:plystre: Hvilken dag er det i dag? Hvilken dag er det i dag? Er det.... fredag? JAAAA! :nordvesta:

Sosialt med jobb i kveld, kino med venninne i morra. og ellers er det vel bare meldt :regn: og da blir det nok ei skikkelig innehelg. Trene litt kanskje, om skrotten vil? Fremdeles surkling og tett i mulen, men kan jo ikke sitte pal til det forsvinner...

Uansett - det er helg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant en bodylotion det er lenge siden jeg har brukt. På tuben står det: Beautifying perfumed body creme. Perfekt! Ingenting hadde vært bedre enn om den på mirakuløst vis hadde gjort meg vakrere! *optimist* :engel: Smører inn skrotten og venter spent på mirakelet...

Kan herved informere om at beautifying ikke akkurat betyr at det utføres mirakler. Ser ut til at de med beautifying mener glitrende :fnise: Heldigvis ikke helt som et middels :tree:

Kan bli interessant å se om jeg lyser opp kinosalen i kveld :sjenert:

 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan informere om at landsdelen har fått nok nedbør nå... Vi trenger ikke mer! :daane: Lokalt meldes det om over 200 mm siden torsdag. Og vi fikk jo litt for tre uker siden også :opplyser: Ikke helt kaos i fuggel-land denne gang, men skal ikke så langt avsted før det er verre en sist. Må sies at jeg er VELDIG glad for at det er godt med plussgrader :pls: Heller :regn: enn :sno: bare så det er sagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn:

Mårnings! Dagens trøst: vi er en dag nærmere avreise til :sol: og ferie! Fremdeles over 100 dager, men bare et par uker nå så skriver vi tosifret antall dager. Fremdeles lenge til, men avreise rykker heldigvis nærmere.

:kaffekopp:
Ble litt overtidsjobbing i går ettermiddag, enkel middag, støvsuging, rydding og avslapning. Spinning i ettermiddag, trolig trening eller gåtur i morgen, og så vurderer jeg en tur innom bilforhandler på torsdag :plystre: Bør bare snakke litt med banken først...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daria skrev:

Bare snakke med banken først i tilfelle du får spontane lyster...? :fnise: 

Det kan jo være praktisk å snakke pent med pengebingen (på papiret, i praksis blir røde tall bare rødere) før man plutselig snubler i noe :sjenert: Mye å tenke på, fryktelig mye penger og masse som kverner. Meeen, vi får se :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond: 

Disse i-landsproblemene er sannelig ikke til å spøke med! :sukk:
Indiumgrey, Atlantic Blue eller Deep Black Perleffect? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blå! Annenhver bil er grå og hver fjerde svart - det er jo håpløst å finne den igjen på en middelsstor parkeringsplass..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Blå! Annenhver bil er grå og hver fjerde svart - det er jo håpløst å finne den igjen på en middelsstor parkeringsplass..  

Jammen, bilen har sånn derre "her er jeg"-løsning, så jeg kan bare sjekke en app på telefonen, og så blinker bilen til meg for å vise hvor den står :nigo: Dessuten er jeg en racer på bilnumre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker kanskje hva slags bil du har også...? Jeg er mer på "en bil er en bil er en bil", og fargen er det eneste jeg kjenner den igjen på. Bilen vi hadde da jeg var barn var knall turkis - det var jo genialt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Daria skrev:

Du husker kanskje hva slags bil du har også...? Jeg er mer på "en bil er en bil er en bil", og fargen er det eneste jeg kjenner den igjen på. Bilen vi hadde da jeg var barn var knall turkis - det var jo genialt :ler: 

Jeg er ganske god på å huske hva slags bil jeg kjører også. Selv når jeg låner andres bil.. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...