Gå til innhold

Mine rare tanker

evil eve

Anbefalte innlegg

Hei søs og Madden!

Hehe.... ja er godt og varmt her, DET skal jeg ikke klage på, og nå som jeg ENDELIG bynner å bli frisk, så kan jeg endelig nyte det litt.... Men er iallefall ikke like bleik som jeg var, er ikke fare for å bli snøblind når man ser meg nå ;)

Singstar er moro,og siden jeg har kjøpt playstationen til kai, så skal jeg kjøpe det, og plage vettet ut av martin når jeg kommer hjem hehe.... ;)

Jobben er helt grei, ikke no spes vanskelig egentlig, bare uvant å prate engelsk hele tiden, sånn bortsett fra når det kommer norske eller svenske gjester da... Og alle er jo fra Norge, hehe.... Bare sånn, jasså, fra hvor da...??? Ehm, nei altså, gartnern til tipp tipp tipp tipp oldemor bodde i norge, tror jeg, kremt..

Må få kjøpt meg pc, gleder meg allerede.... ;)

Baja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia snupp!

Så kos å lese at du har det så bra "over there". Jeg har blitt "trailer babe", og koser meg glugg i hel og er med i semi'n så fort jeg kan. Det er bare toppers. Deilig at livet smiler til oss begge om dagen ;) Skal hilse fra alle på "gamle jobben" til deg og AM. Kommer frem titt og ofte spm om det er noen som har hørt fra dere - ikke glemt nei.

Ellers en liten oppdatering fra "gamlejobben". M fikk en gutt i begynnelsen av mars (tror jeg) og V fikk to gutter rett før påske. K venter i disse dager, har termin til uka som kommer tror jeg. Ny runde med "rugekasser" er i god gang... de vanlig "sure/vanskelige" menneskene er de samme, så alt er på stell....

Ellers er det nå bestemt at jeg skal jobbe der ut året. Så er det stopp for meg som kollektsamler også. Nå er jeg møkk lei alt der oppe og skulle egentlig BARE ønske det var i morgen det var nyttårsaften :-?

Hilse AM dersom du har kontakt med henne da fra meg og alle sammen på "gamlejobben"

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Tror du ikke datan vår har klikka igjen?! Den er helt død, så tar vel et par uker å få den tibake. Knurr, glefs.

Ellers er det helg om få timer, gleder meg villt, er trøtt om dagen. Mamma kommer en tur i morgen.

Det er lite trening på meg om dagen, så nå har jeg meldt meg på sykle til jobben kampanje for sikkerhets skyld... Tror jeg sykla til jobb 2-3 ganger i fjor, så får se om det blir bedre i år. Er jo lov å håpe!

I dag skal vi til Sverige og kjøpe hagemøbler, håper på masse sol på verandan!

Riktig god helg snuppa! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kallorilla :) Hehe... Sa de lurer pa assen vi har det, det er bare et skalkeskjul, hehe, redde for at vi kommer tilbake hihi...

Koser meg her borte, men tror jeg reiser hjem for det har gatt ett ar... Er helt greit her, jobben er ikke sa veldig spennende, foler man har ett paklistra smil fra dagen bynner til man slutter.. Nar man ser pa seg selv i speilet syns man nesten synd pa seg selv for a "smile" sa mye... :) Verre enn obs mao...

Hei igjen sos :) Du far ta og sla den pc'n din med en pinne til den finner ut at det er dumt a klikke... :) "I wack on you with stick haaaaaaaaajjjaaaaaaaa"

Skl bynne a trene imorgen, for na er jeg blitt frisk(tror man hehe) :) Er jo gratis treningsstudio her(pa storrelse med en, hmm, liten stue) men gratis :) Og svommebasseng :)

Ellers sa savner jeg alle vennene mine.... Og savner kjaersten min..... Tror jeg drar hjem tidligere, men blir nok til november(ma jo fa med julerabatten hehe...) far se hva som skjer... :)

Got to go :) Kjope meg pc snart ja, hadde vaert kjekt a ha hjemme......

Kos dere der hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Jobben er vel ikke akkurat det man reiser over for vel. Heller nye opplevelser, kulturinntrykk og mennesker. Du får jo nye venner som det også blir kjipt å reiser fra forhåpentligvis! Men ingen truer deg til å bli et år da:o)

Vi skal olje veranda en av de nærmeste dagene, sånnt er så kjedelig! Og sambo skal være elektriker både her og der helst. Utdrikningslag skal vi i snart og. Mye greier.

Nei, nå skal jeg hjem fra jobb, skrubbsulten. Ha det bra så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg syklet til jobb i tre dager, en dag til så er rekorden fra i fjor slått! Men jeg vant vin på fredagslotteriet i dag, for første gang på et år, selvfølgelig en sykledag. (Nei den kan IKKE stå på jobb til mandag, for jeg skal i utdrikningslag i morgen!)

Ha en fin helg snuppelupp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei sos: Ja du far komme pa besok for November om du skal pa besok, tror jeg reiser hjem da... Men om jeg ikke blir frisk snart sa drar jeg hjem pa trass... Orker ikke vaere her ende og bare vaere syk... Innmari pes.... Blitt jaevelig forkjola igjen na, innmari mokk.... Har to fri dager na da, skal prove a bli frisk....

Ellers sa har jeg iallefall mott en "sjelevenn" her nede, hun heter siv, vi har det kjempemoro sammen, vi er veldig like :) Tenke seg til to sa gale mennesker hehe.... :)

Haper jeg far pc'en min snart.... Gal av det her greiene med du har en halvtime, skriv som en gal liksom.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Du blir jo frisk så klart, men det tar tid for kroppen å vende seg til klimaet der sikkert. Mamma har sendt ting og tang i posten:o)

Ja, med mindre det skjer noe fantastisk økonomisk, kommer nok ikke vi på besøk før november. Har ikke råd til en ferietur til i år...

Flott at du har funnet Siv! Det hjelper liksom litt på da :klem:

Vi har jo hatt langhelg, har jobbet hjemme da, vasket, olja verandan ferdig og fått opp hagemøbler. Ble riktig bra! Om to uker er det grillfest.

Lørdag var jeg på lynvisitt hos mamma, og i Tønsberg og så på babyn, er så nydelig atte. Men etter å ha hatt en toåring hos oss noen timer på fredag, er jeg egentlig glad for å være uten barn ennå!!

Du får ha god bedring og lykke til med alt videre over there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.I.P Kallorilla.......

Det er ikke med ett lett hjerte jeg skriver dette her snuppa.... Tanken på at jeg er så langt borte fra Norge og at du faktisk ikke er blandt oss lenger er helt grusom....

At jeg aldri får tatt ett siste farvel med deg, aldri får sett deg igjen, det gjør meg kjempetrist her jeg sitter borte i Florida og var så glad for at jeg endelig hadde fått kjøpt meg pc, og det første jeg får høre når jeg skal sjekke mailen min er at du er borte... Og kommer aldri mere tilbake.... Og ikke bare det, men mannen er borte også... Er ikke lett det her... Tårene bare triller mens jeg skriver...

Kommer alltid til å huske deg vennen.... Huske alle de fine sladreturene våre på grafen, alle gangene vi lo oss igjennom en kjedelig arbeidsdag på obs, alle gangene vi satt og prata hjemme hos deg, eller plaga tideman, eller hadde interne vitser om alt som skjedde på jobben...

Kommer alltid til å huske deg for den jenta du var... Den som enten dro meg ned fra skyene eller dro meg opp igjen fra søla om det gikk rett vest... Du fikk meg alltid i godt humør.. Vi fant på mye sprell sammen, hadde det alltid moro... Vi som skulle være så flinke og trene sammen, vi bynte jo ganske bra da, men blei litt for late etterhvert...

Verden kommer aldri til å bli helt den samme lengre uten deg... Jeg kan ikke lenger se fram til å komme hjem til Norge og ta en kafetur med deg og "catche" opp på alt som har skjedd mens jeg har vært borte... Det kommer aldri til å skje.... Det gjør meg veldig trist....

Det blir heller aldri en liten Kallorilla i denne verden, det er trist....

Men håper du har det bra vennen... At vi sees igjen en gang.....

Til det skjer, så får du hvile i fred vennen......

Kallorilla, du vil for alltid leve i mitt hjerte.......

Sender min dypeste medfølelse til din nærmeste familie og alle de andre vennene dine... Og mannen sine....

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:dagensrose:

Har ikke ord!

Vår KalloRilla, her på KG....?

Det kan da ikke være sant!?!

Har overhodet ikke ord...

Du har tydeligvis kjent henne godt, Evil Eye..

Sender varme tanker til deg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Kan ei dummm dansk blondine trøste deg ei liten smule mon? :trøste: :trøste: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

:klem:

Fikk vondt i magen da jeg sjekket dagensrose-tråden. Har vært bortreist og hadde ikke fått det med meg. Ble helt svimmel og kvalm, kjæresten lurte på hvorfor jeg ble så bleik.

Kallorilla har gått bort, klarte jeg så vidt å mumle..

Trafikken er så usannsynlig urettferdig. Den og kreft kan man ikke beskytte seg imot.. Er sinna på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...