Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja gratulerer så mye, det var jo koselig! Da er vel du opptatt fremover :kysse:

I går var jeg flink, (om jeg får si det selv) baka kake til jobb i dag, lagde krem og tok på plettene til Sarah bernad og handla de siste julegavene. Da er det bare å ordne hus i helgen til mann kommer hjem på mandag.

Skal til svigers lørdag og får middagsgjester før vi skal på julekonsert med Marianne Antonsen søndag, så helgen går vel fort regner jeg med.

Ha en super helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra samtale under dagens middagsbesøk:

Han - Jasså, er du blitt edru?

Meg - Nei..

Han - Hørte det gikk for seg forrige helg ja.

Meg - Ja.. jeg vet jo det er dumt å drikke så mange forskjellige ting, men det kjennes veldig riktig ut der og da... :oops:

Han - jeg synes det er fint at ikke alle er så streite på fest jeg, ellers hadde det jo ikke vært noe å snakke om etterpå.

Meg - Ja ikke sant!

Han - Denne gangen var det deg da mor!

Meg - Ja, det skal ikke bli det neste gang i alle fall.

:gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulerer så mye, det var jo koselig! Da er vel du opptatt fremover :kysse:

Hehe.. Joda, for ingen av oss jobber mye liksom.. *lol* Men men... Går sikkert bra det vettu....

Sender over en gratiss her og jeg  med samme fotnote som du fikk på jobben i går

Hehe.. Joda, er kos vettu, men er uvant.. Og vil ikke bli "kvælt".. Veit du skjønner hva jeg mener... ;)

Tusen takk Trulselinemor!! Håper du får en strålende jul og ett godt nytt år du og!!!

Utdrag fra samtale under dagens middagsbesøk:  

Han - Jasså, er du blitt edru?  

Meg - Nei..  

Han - Hørte det gikk for seg forrige helg ja.  

Meg - Ja.. jeg vet jo det er dumt å drikke så mange forskjellige ting, men det kjennes veldig riktig ut der og da...   :oops:  

Han - jeg synes det er fint at ikke alle er så streite på fest jeg, ellers hadde det jo ikke vært noe å snakke om etterpå.  

Meg - Ja ikke sant!  

Han - Denne gangen var det deg da mor!  

Meg - Ja, det skal ikke bli det neste gang i alle fall

:gullengel:

hoho.. Ja.. Du altså.. Like flink som meg før vi skulle til Lillehammer du.. Hehe.. Blanding er ikk no bra når man skal sitte fire timer på toet med skallebank nei.. *urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt magisk på julekonsert med Marianne Antonsen - før hun begynte sa hun at hun ønsket hun hadde kontakter så det skulle snø julestemning når vi skulle gå ut av kirken etterpå. Hva gjorde det - begynte snø! Nå er det natti, (selv om ikke alle julekortene er ferdig) så kommer plutselig sambo hjem i morgen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du fikk masse du ønska deg snupp :)

*dåne av gaven fra kjærsten* Var nå litt søtt ja... :hjerter:

Nå er det jo til og med snø :hoppe:

:klem:

fortsatt fin jul snuppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søs, godt nytt år! Vært mye flying i jula nå, så deilig med en sløv helg før jobb igjen mandag. Vi skal ha farsepizza i kveld!! Hadde du en fin nyttårsaften da? Gjort noe annet spennende siden sist? Vi var jo i selskap i går vi, stille og rolig egentlig. God mat og drikke. Det deilige er jo at formen er tipp topp i dag da. :wink: Vi dro jo hjem 2. dag allikevel vi også og tok en tur ut. Men det var sinnsykt lite folk. I Tbg er jo 2. dag stappfull av folk selv om det er arbeidsdag neste dag. Vi var ute en liten tur onsdagen også, da var det mer folk, like mye arbeidsdag torsdag vel? :o Ja jo. Kom på at er skummelt snart hverdag som betyr at jeg må begynne å trene igjen og prøve ikke spise godteri i hverdagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år snuppa :klem:

Håper du har kosa deg masse du som har at fri i hele romjulen. Sees på mandag til "kulerammedagen" på jobben og stakkars meg som i år igjen skal sammen med "sigen i serupen" eller som andre kaller henne "potetsekken". Kommer jo aldri til å bli ferdig å telle vi :-? :-?

Ps: Han typen du hadde med deg på jobben her om dagen, tar for gitt at det var typen, ga meg flash back til en av mine tidligere elskere. Men så klart din er en yngre utgave da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benytter sjansen til å ønske alle her inne godt nytt år!!!

Mona ;) Skjønte at dere også dro nedover siden Kai tok toget jah *lol* Men men.. Ikke vært ute eneste gang etter jeg kom hjem jeg... Lillesøs har vært i Ramnes fra kvelden på 2 dag til 1 nyttårsdag.. ;) Vært og besøkt litt av familien hans ;) Og slappa av masse... Deilig det... ;)

Kallorilla ;) Joda, det var kjærsten det vettu ;) Hehe.. jasså, så han minna deg om en tidligere elsker altså..? Jaja... Hvem er potetsekken..? Og hva skal jeg gjøre..? Har ikke sånn liste jeg vettu... Siden jeg har hatt, hehe, FRI hele romjula ;) Men skal jobbe forpulte 14 timer imorgen... *blæh...* Gleder meg til det ja.. not.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det dårlig med skriving her synes jeg! Opptatt du eller?!! :hjertesmil:

Jeg har byttet kontor, så fra å ha parkutsikt ser jeg nå rett inn i en murvegg. Inspirerende!

Jobber du om dagen da? Og har du begynt å trene igjen? Det har jeg! Såvidt da.

I helgen var vi på kino og så Forbannelsen. Den var skummel! Jeg satt mer eller mindre med skjerfet klart til å gjemme meg under hele filmen. Samme med hun andre berta som var med. Og da vi kom hjem fant vi ut at Orderud dokka ligner mer på det ene skremslet i filmen enn Veronika nå. Jeg vil ha tilbake Veronika!

Er du ellers reiseklar? Vi lurer på å prøve spare til Amerikatur neste år, rundt februar. Det hadde jo vært ille moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI DU!!!!!!!!!!!

Har typen kidnappa deg eller har du bare søkt ly på bondelandet ????????????????? Har jo ikke sett eller hørt fra deg på lange tider. Sånn kan vi da ikke ha det :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har typen kidnappa deg eller har du bare søkt ly på bondelandet ????????????????? Har jo ikke sett eller hørt fra deg på lange tider.:sinna:

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to ass.. hehe

Joda, er reiseklar vettu søs, fint at noen har en inspirerende arbeidsplass :P hehe... Nei har ikke jobba noe etter den 3 januar da vi hadde vareopptelling... Men skal jobbe resten av uka nå, så blir deilig å få gjort noe igjen :)

Og nei, har ikke fått trena noe på treningsstudio... Bare hjemme hehe.. Og gått litt turer, men ikke mange, blåst bort bare man så ut av døra joh... Pluss at søstra di har liggi med feber en ukes tid nå... Festlig atte.....

Ja.. Spare til tur for å besøke Eva.... ;) DET håper jeg dere gjør!!! Det blir vel dårlig med Thailand tur på dere nå i februar vel... Hva skal dere gjøre i ferien da..?

Hadde tenkt meg på kino for å se forbannelsen jeg og, menneh, hvordan i helvete skal man klare det uten bil oppi midle of nowhere...?? *damn it asså* Har kjempelyst å se den :)

Kallorilla.. :) Unnskyld.. Jada.. Bøyer meg i støvet... Har vært en liten egoist og vært hos kjæresten min :P Fant ut at det var like greit det, når jeg allikevel ikke skulle jobbe før imorgen liksom.. *sukk* Men er litt deilig å være hjemme nå da.... Være litt for meg selv igjen ;) Og ikke være stuck in the middle of fucking nowhere (cooking pomfritter) ehm, anyway... Blir litt mye også, ikke vant til å være sammen med noen så mye, men deilig når han har vært på jobb og Eva alene hjemme ja *hehe* Men kos når han kom hjem også da :sjarmor:

Men men..... Må ha noen dager for meg selv nå ass.... Skal møte dattern hans til helga for første gang etter vi blei sammen *gulp* Jaja... Går sikkert bra det.... Er jo noe jeg må igjennom... Og exen hans er jo forbanna gal.. (så skal ikke være der når hu kommer med ungen vaffal..) Men, bortsett fra DET, så går det vel greit..... Er litt sånn småkluss jeg må finne ut av veit jeg....

Damdidam.. Nei.. Lage noe mat da tru... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter.

- Jeg skal ha tamponger til min kone.

Hun viser ham hvor han skal lete.

Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør:

- Skulle ikke du ha tamponger?

- Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal da til Thailand! Vi skal til Koh Samui på andre siden, de er ikke rammet. Jeg gleder meg veldig!

Det hadde vært veldig moro og fått besøkt deg neste år, men jeg lover ingenting.. Se hvordan går med jobb og sånn og vettu! Kan begynne å spare når vi kommer hjem fra ferie. :enig_animasjon:

Jeg skjønner det er bra med dere, fint det da! Lykke til med barnetreff. Vil du ha en artikkel jeg leste i KK om å takle kjærestens barn!!!?

Neis, nå må jeg vel jobbe litt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...