Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Strikke?? Du er budeie som står og strikker mens turistene ser på? :o

Vi hadde jentevoerspiel i helgen, det var koselig. Mye koseligere enn å gå ut, som vanlig.

Ellers kommer sommeren aldri ser det ut til. Så siden været var så trist i dag tok vi turen over nye Svinesundbrua som åpnet i helgen. Så fikk vi sanka inn litt hvitvin til sommeren. :sjarmor:

Håper du kommer deg på cruise i sommer da.

Klems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... Håper jeg kommer meg på cruiset jeg og... Men nå vet jeg ikke helt hva som skjer framover... De har da funnet ut at mamman til kjære har kreft, på hjernen, og vet ikke om de kan fjerne den eller ikke... Men sykehuset i tgb suger jo sånn at man vet jo aldri hva de vet eller ikke, om det virkelig er kreft nå eller om de bare tror sånn som de gjorde før jeg dro... DET suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellers har jeg vært flink og bynt så smått og trene... Trene litt og svømme/kose seg i vannet etterpå, funker fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er da! Syklet på jobb i regnvær idag, men da var det et par uker siden sist. Trening vet vi kke hva er om dagen :oops:

Leit å høre om mamman, slike ting er jo så vanskelig og uforutsigbart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter pa jobben og skriver... Skal til legen med handleddet mitt, men er bra na da, men gjett om jeg ikke glemte at jeg kunne ta halv ni bussen istedenfor atte da, sa her sitter jeg og blomstrer, er fremdeles en halvtime til legetimen.. *sukk*

Har fatt lonn idag, nesten 240 dollar utbetalt, skal spare vaffal sa det er igjen mellom 150-200 dollar pa kontoen.. Har 280 na... :) Trur ikke jeg trenger sa mye, eller jo, trenger tlf kort, bade mobil og vanlig.. *sukk* da flyr pengene fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slækkelørdag så det holder, både sambo og jeg var ute med jobb i går. Nå skal vi se film: The door in the floor. Jeg synes boka var så kul, (Enke for et år) så det blir sikkert litt nedtur. Boka er jo alltid best, men må se filmen allikevel.

Ha en fin helg, ikke bruk opp all lønna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner litt oppdatering fra sommerfesten altså *se strengt på storesøs som ikke er der*

Nå er da svigermor på sykehus igjen... Tar det aldri slutt det her eller...? *lei* Uffe... De har da funnet ut at det er kreft, og at de mest sannsynlig ikke kan fjerne den.. Men er ikke helt sikker på hvorfor hun er inne igjen nå... *venter spent på oppdatering fra "svigerinna" mi som også er bestevenninna mi ;)

Er helt surrealistisk å være her i Florida... Ingen som ikke har vært her og jobbet for Disney kan vel egentlig forstå hvordan det er... Nå er vi underbemanna som bare det og jobber masse masse masse... Neste uke er 4 of july, og da er de helt gale her borte, independence day, så da har vi lang åpent... *wee... Ehm..*

Sitter og tenker litt på hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem... Lyst å flytte... Lurte litt på Lillehammer, elelr Fredrikstad kanskje hehe... ;) Kanskje skole, eller bare jobbe.. Får se... Prøve å få orden på alle tankene som flyr rundt i huet på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Døgnet har for få timer i sommerhalvåret! Får ikke gjort noe føler jeg. Ikke hjemme i allfall, eller slappet av.

Men her kommer oppdatering; Det var morsomt så klart. Pappa har skaffet ordentlig partytelt, men det holdt på å blåse ned før vi i det hele tatt hadde fått dekket opp, så han måtte taue det fast til en bil! Maten var knallgod, vi var ca 25 stk, leker som vanlig og jeg vant egentlig en klokke, men byttet med onkel P så jeg fikk ”Bend it like a banana” t-skjorte! Pappas fetter G ble sjuk etter å ha vært Lille Willy og snurra rundt ørten ganger, og tilbrakte resten av kvelden på toa’n! Sambo ble drita også, så jeg ga til slutt opp å få han med meg hjem. (Vi overnattet hos K og G) Så jeg gikk og la meg, og overlot til Onkel og G å få han med hjem. De hadde sitt livs latter på den turen hjem tror jeg!

Synd med svigermor din. Håper det går bra etter forholdene.

Jeg synes da absolutt du skal flytte til Fredrikstad! Og jeg synes vel du burde begynne på skole, jeg angrer på at jeg ikke tok mer.. Du har Høyskolen i Halden og noen avdelinger i Fredrikstad vet jeg! Også er det jo høyskole i Lillehammer også da. Men det er varmere i Fredrikstad :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får se hva jeg gjør... Men er veldig klar for forandringer altså.... Er altfor mye tid å tenke på her borte/nede whatever.... Gleder meg på en måte til jeg skal hjem, men på en annen måte ikke... Hadde vi ikke skullet blitt tanter hadde jeg blitt til mars bare på trass.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, bli nå tll mars om du vil. Det er mest sannsynlig bare denne ene gangen du har denne muligheten. Og vi blir ikke tanter i år, slutten av januar tror jeg.

Hva med kjærsten din da? Skal han flytte på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Nei kommer hjem før jul ;) Er da bare en gang man blir tante for første gang også ;) Og blir kos med jul hjemme i Norge ;)

Hmm.. Nei, vet ikke jeg... Tenkte å se hvordan det går når jeg kommer hjem, for bynner å bli litt usikker på om vi er "meant to be" om du skjønner...? Kommer ikke til å gjøre no dritt her borte allikevel liksom, men tror ikke det kommer til å funke når jeg kommer hjem... Er for ulike... Men får se.. Er jo kjempegladi ham, men, ja er usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir koselig å få deg hjem! Jeg vil bare at du skal få mest mulig ut av oppholdet ditt vet du :wink:

Hvis du er usikker er det vel kanskje ikke så stor sjanse for at det kommer til å holde evig. Dere har jo ikke vært sammen så lenge, så om du er usikker allerede nå... Men det finner du jo ut av. Men er enig i at det er da en fin ting å gjøre å flytte til et nytt sted! Sats på skole, da får du venner med en gang. Det er mye vanskeligere å flytte til et nytt sted "alene" hvis en skal jobbe.

Nå skal jeg slenge meg på sofan, før vi etter planen skal støvsuge og vaske før vi drar til et vennepar i kveld. Ha en fin helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm... Får se hva som skjer... Men hadde sikkert funnet ut det uansett om jeg var her eller i Tbg liksom... Blir for "slitsomt" så ulike som vi er... Men får se åssen det går da, men tror nok ikke dette varer evig nei.... Men er jo så glad i ham og da... :hjerter2: :cry: :sur: :-? Nsj, gidder ikke tenke på DET nå... Er forvirra nok som det er....

Skole ja, må abre finne ut hva jeg vil studere først... *Se gjennom sider på internett imorgen etter jobben...* Nå er jo klokka tross alt mye og jeg skal legge meg opm toooo strakser, bare skrive her først...

Vært på stranda både igår og idag ;) Tar en god stund å kjøre dit, men det er verdt det!!! Igår var vi på Clearwater, det var masse døde fisk i vannet :o Ekkelt... Idag var vi på Daytona beach, og DET anbefales VIRKELIG!!!!!!!!!!!!!!!! :Nikke: Var deilig der ja, men nå er man da litt rød.. Hehe.. :oops: Sånn ser jeg nå ut, men er bra imorgen ;)

Er så deilig å komme seg litt bort fra Commons og livet der... Litt bort fra jobben og sånn.. Men SNART nye mennesker.. DET blir bra, for da blir det mindre lange dager på oss WEEEEE ;):danse:

Got to legg meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du passe deg for hai da! Her har nyhetene vært fulle av at to stykker i California har blitt angrepet av hai.

Orka ikke vaske i går vi, jeg skjønner ikke jeg var helt skutt da jeg kom hjem. Såvidt orka sykle hjem, selv om jeg tok båten over elva og ikke brua.. Men grilling, vin og smågodt ble det!

Vi skal en langhelg til Praha i sommer, (og ja, det er mye billigere enn å dra til Orlando, både fly og lommepenger..) var liksom det vi skulle planlegge litt i går. Men det ble lite Praha prat :ler:

Kunne interiørstudier eller noe med tegning (teknisk..?) vært noe for deg? Eller reklame? Du må jo finne ut om du vil jobbe med mennesker eller ikke i alle fall. Og om det er mulig å få jobb etterpå..

Chiao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du passe deg for hai da! Her har nyhetene vært fulle av at to stykker i California har blitt angrepet av hai.
`

Kremt, det er i FLORIDA ikke i California hvor to har blitt angrepet, hun ene døde mens han andre måtte amputere benet..

Så delfiner igår på stranda :hjerter2: SÅ fine ;) Vi bare, hmm, det er noen finner er ute, åh, er delfiner ja!! :Nikke: Haier er bare dumme ;)

Jeg ser fremdeles sånn ut :oops: Fikk gå to timer tidligere idag enn ejg skulle.. Helvetes vondt å ta på seg bunaden til morran jah.... Alt bare skrapa inntil der jeg var rød og øm... *sukk*

Praha ja.. *drømme seg bort...* Vil også dra til Praha... Fint der!!! Kose dere masse da tøsene som reiser dit og ikke hit.. Hehe... Skjønner godt at det er billigere enn å reise hit da vettu ;) Hint hint Island air har billigst reiser hit og jeg skaffer hotell ;) Neida, kose dere vettu :)

Skal se på skoler nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Florida eller California er same shit for meg.. Det er veldig dumt med krig og fred og sånn! :klø:

Jeg regner med du bruker minst solfaktor 20 der borte?! Det må nok kroppen din ha. L som jobber på hudavdelingen på riksen sier man må ha minst 15 hele tiden. Og helst Vichy (?) fra apoteket.

Sett noe på studier da?

I morgen skal jeg på Idolkonsert og se på Eva. Jeg måtte låne med meg et par unger for å ha en unnskyldning til å gå :oops: Og nå er vi plutselig 5 voksne og 3 barn!! :wink:

Nå er det jammen varmt her også, holder på å dåne når kommer ut fra jobb, siden det ikke er varmt der inne. Men det er jo fint da, håper bare det er fint vær når vi skal ha ferie også.

Bye bye, natti natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var vi ferdige med å feire independence day her borte, 4th of july ;)

Har vært så masse drittunger med møkkaforeldre innom kidcot når jeg var der idag.... this sucks!!!!!!!!!!!!!! Var masse dritt folk uansett hvor jeg var, men om en unge klarer å si både værsåsnill og takk neste gang jeg i kidcot UTEN at foreldrene må be dem si det, skal jeg fake hjerteinfarkt(eller kanskje jeg faktisk får det??)og svime av utover bordet tror jeg!!!! Finns ikke noe bedre prevansjonsmiddel enn å jobbe i Disney trur jeg... Men er da innom noen søøøøøte som bare får den biologiske klokka til å gå i tusen også da!!!!

Men den laaaange jobbe dagen fra 11-22 var verdt det når jeg så de ekstra fyrverkeriene vi hadde idag i tillegg til illuminations :) *fiiiine fyrverkeriene!!!*

Hehe krig og fred og religion og sånt hehe....

Bruker da solfaktor 30(!!!!!!!!!!!!!) jeg da, og presterte å bli solbrent allikevel.. Så JA, sola er sterk her!!!!

Nå skal denna snuppa finne veien ti senga ;) Eller, er jo i senga, men skal SOOOOVE!!!!!!!!!!!!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti hi, blitt solbrent i syden med sun block jeg også.. Godt er det i alle fall ikke! Fortsett med faktor 30 du.

Vi planlegger jo utdrikningslag for L, og hun skal altså synge inn en sang på cd. Også får vi kanskje ordna at den spilles på radioen etterpå!! :sjarmor: Gjett om jeg gleder meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. synger hu som ei kråke eller er hu flink??? Hvilken radio kommer den på a?? *vil høre på..*

Solbrent er lite moro, men men, går så fint, for nå er jeg ikke det mere ;)

Wee Imorgen er min eneste fridag denne uka, så er det NI dager med jobb før jeg får EN dag fri :grine: Er bare dritt nesten joh... Sliiiten... Imorgen kan jeg love deg at jeg drar ut alt av tlf ledninger, for MEG skal de ikke få tak i for å spørre om jeg kan jobbe... :plystre: NEMLIG!!!!!!!!!!!!

*sitter og prater med ei av bestevenninnene mine* Er sååååååååååå kos :) Ikke vært pålogga påp msn sammen før etter jeg kom hit ;)

Ps søs, du vet du har taushetsplikt om alt du leser her sant...?? :fy: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...