Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Hehe.. Bor i Oslo han, men egentlig fra Lillehammer og deromkring han og hehe...

Nå skal Siv, Marianne og Rikke komme til meg, skal lage mexicansk gryte og se på Gilmore Girls :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vært på nett samtidig i det siste nå, men neste gang kan vi se hverandre vet du! Jeg er grinete da Skandiabanken nekter å avgi kontoinformasjon for øyeblikket. Jeg må gjerne søke lån og aksjer og alt de kan tjene penger på, men konton min er "stengt" for informasjon. Må jo se hvem som har betalt til klassefesten!

I natt var det innbrudd i bilen min, stereo'n er tatt. Penger, cd'er, solbriller, handsfree osv er ikke rørt.. Merkelig. Har vært 15-20 innbrudd i bilene rundt her i natt visst. Møkkafolk. Heldigvis er ikke døra eller låsen ødelagt.

Og på jobb er datasystemet vårt nede, ingenting skal gå bra i dag visst.

Gleder meg til en ny og bedre dag i morgen! Nå skal jeg innvilge meg middagslur.

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var det innbrudd i bilen min, stereo'n er tatt. Penger, cd'er, solbriller, handsfree osv er ikke rørt.. Merkelig..

Uff da.. Ikke bra det der nei.... Hmm... Får håpe dette var første og siste gang dette skjedde med deg da vennen....

Nå skal jeg ha tre dager friiiii... DIGG!!!! DETTA blir bra!!!!

Idag har jeg hatt deilig dag på jobben :) Bynte halv ti, jobba to og en halv time, hadde en halvitme pause.. Jobba ti min, fikk bump ut, surra rundt i 20 min, og så var det møte tid for meg og Siv :) Så hadde jeg og Siv "møte" i seks timer, fra ett til sju.. Digg ;) Bare oss to.. Gikk vi gjennom training ting, siden jeg skal bli trainer vettu :) Også la vi inn forslag til hva som kunne bli bedre og kunne forandres :) Life is good :) Så Jobba jeg vel i tre kvarter, så dro jeg hjem!!!!

Så nå er det Gilmore girls og kose oss på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du har hatt en bedre dag på jobb enn meg. Jeg er jo kastet inn i en jobb og har ikke rukket å få opplæring ennå. Nå har vi oppgradert datasystemet og jeg har ikke lært på bruke administrasjonsprogrammet. Men det blåser brukerne i, så det tikket inn telefoner og mailer i hele dag med feilmeldinger. Jeg rakk bare å svare på dem, og ikke få noe opplæring som jeg skulle. Nytt forsøk i morgen!

Har endelig trena igjen, det er vel det mest fornuftige jeg har gjort i dag..! Nå får vi besøk både fredag og lørdag kveld, men jeg MÅ få begynt å lese fag i helgen og til uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på tredje fridagen min allerede *what hvor blei tida av...?*

På torsdag handla vi, tok ut bilder, og så på gilmore girls, jupp, meg og siv ja, hehe...

Igår, fredag, var Siv, Rikke og meg på Clearwater beach :) Var kos det som alltid!! Deilig å bade i saltvann!! På kvelden tok jeg og Rikke et par drinker, men orka ikke dra ut, så dro hjem og sov.. :)

Idag skal jeg og Siv i Epcot, og kanskje Magic Kingdom.. *urk* Er en eller annen helligdagshelg nå... Men få dobbelt betalt på mandag, da helligdagen faktisk er, så DA er det greit :)

Får hoppe i fillene og få på linser jeg da, siden Siv er på vei hit... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søs! Nå er det snart natta etter helg med middagsgjester og vin både fredag og lørdag. Koselig det;o) I dag har vi vært hos sambos foreldre og fått middag, deilig å slippe å gjøre så mye også! Ellers drømmer jeg om en lottogevinst så jeg kan komme til deg og slikke sol ;) Natti natt. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Ja syns du kan vinne en lottogevinst og komme og slikke litt sol :)

Har vært på jobb jeg nå da ;) Helt greit idag, hverken mer eller mindre... På tirsdag er det hore og hallik throw in, vi får noen nye da.. Også får vi noen nye ett par uker etter, DA skal jeg traine... Blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her er det slitsomt på jobb om dagen. Datasystemet vårt fungerer ikke. Overtid både i går og i dag.

Ellers er det ikke noe nytt, ville bare si hei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søs!

Igår var det throw in for noen nye... Var hore og hallik som var temaet, var veeeldig vakker, kremt... Var iallefall veeeldig full.. Var fysisk vondt å dra på jobb idag klokka halv ti, bynte halv elleve..... Innmari sliten da ja... *døde litt inni meg*

Hadde litt hodevondt ja, men ikke kvalm eller noe, bare magen som ikke var helt fornøyd... Skal ut og spise på Hooters nå.. Er leaving for Christine, ei jeg kom med, hu reiser hjem nå hu svikern.. :tunge1: For jeg tenkte jo IKKE på å dra hjem tidligere :plystre:

Blir trist nå.. For nå er Siv ferdig om en uke, men hu reiser ikke før 20 da, jeg og Siv skal bo på hotell fra 15 til 20 hehe.. Blir bra :) Feire bursdagen min vettu :)

Men må stikke nå!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Spiser krydderkake nå etter oppskrift her fra KG. Men vår og mamman til sambo sin er bedre. Jeg har nok stekt den litt for lite, den er temmelig klissete. Men kryddersmaken er litt væl synes jeg. Da vet jeg det. Mamman til sambos oppskrift neste gang! Ta med på jobb i morgen så får den nok bein å gå på.

Sambo skiftet olje på bilen min i stad, så kan jeg dra trygt over fjorden i morgen. (Uten musikk da for pokker) Men du, hvordan går det egentlig med hun ene du kom sammen med som du ikke kan fordra? Ser du noe til henne i det hele tatt?!!

En dag igjen på jobb så er det helg!!

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Joda henne jeg har jobba med før mener du..? Jo går vel greit med hun.. Jobber nesten ikke med hun, for jeg har fri torsdag, fredag og lørdag, og hun har fri søndag og mandag, så er ganske digg, men går a greit å jobbe med hu, men små doser er en fordel da hun er veeeldig slitsom i lengden....

Hmm... Idag har jeg bestilt hotellrom til meg og Siv fra hun må ut fra Commons til den 20 da hun reiser... Bynner for alvor å gå opp for meg at hun skal reise nå.... :cry: :grine: Kommer til å savne hun sånn.... Vi har jo fått så god kontakt og vært så myyye sammen... *snufs* Men får heller se fram til at vi sees igjen når jeg kommer til Norge da... Også får vi nyyte tiden vi har igjen sammen!!!

Idag tok en kompis jeg ikke har pratet med på snart to år kontakt, var kjempekos!!!! Pratet på msn :) *Rart han huska adr mi siden han ikke har samme adr lengre* :smilbla: Han flytta veldig plutselig til Oslo, og da blei kontakten brutt pga veldig sjalue dama hans(hun har aldri likt meg...)... Så blei overraska av kontakten, men veldig glad :) Savnet ham!!! Det var visst gjensidig :)

Får sove litt jeg nå... Sitter og hører på musikken til Illuminations, fyrverkeriene vi har hver kveld her i Epcot, kjempefin musikk, og kjempepent å se på fyrverkeriene!!! Er det eneste som ikke er veldig utprega "Disney", eller, dvs, har ikke no med Disney å gjøre i det hele tatt, ikke no Mikke mus eller noen ting!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, nå er hele fredagskvelden min gått i vasken, hatt vondt i hodet siden lunchtider i dag. Prøvde sove det bort etter jobb, men uten hell. Tok to migrenetabletter og da jeg våknet kl ett nå var det borte. Det er bare det at jeg skulle til mamma i kveld og overnatte til i morgen. Det ble ikke noe av.. Får dra rett til venninne L i morgen da. Er jo 10 års klassefest i morgen. :danse:

Grr, hentet pakke på posten i dag, har egentlig sluttet med å handle klær på postordre.. Not. Klart å bestille en genser i str 52 istedenfor 42. Og en jakke som en fikk med på kjøpet har de tatt i str 44. Dette burde jo jeg sett på ordrebekreftelsen da... Tror jeg må sende tilbake alt.

Ha en fin helg vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og sløver littegrann før jeg skal sove...

Siv har klippa meg idag, og jeg har klippa Siv ;) Nå er vi så fine atte hehe...

Nå er det ikke lenge til Siv reiser.... *tiden bare renner bort...* Ikke fikk jeg fri den dagen hun reiser heller.... Men gleder meg til vi skal bo på hotell da....

Gikk klassefesten bra søs...?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassefesten gikk veldig bra, det var så hyggelig så! Maten var fantastisk, jeg fikk drikke av bartenderen og klassekamerat T som også bor her i byen, men som jeg ikke har sett siden skoletider var kavaleren min. Det var strålende, og vi har planlagt en "fest" hos våre felles bekjente her. Lærer M ble overasket da jeg kom med drikke til han utpå kvelden, fordi han kunne ikke huske meg som spesielt omsorgsfull.. :overrasket: Litt av et komplement :sjarmor:

Ellers har vi gjort plikta vår og stemt i dag da. Bestemte meg da jeg sto der inne, ingen jeg støtter fullt og helt.

Begynner å nærme seg hotelltur nå da, blir artig vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe.. Er det M som i E.M du mener..? Han som er gift med S.M??? Hehe... De trudde jo jeg var deg, eller iallefall at jeg var storesøstra di og ikke omvendt da jeg traff de ifjor våres hehe...

Bra dere hadde det kos vettu :)

Ja er ikke lenge igjen nå nei... Blir så bra det!!! Skal vi på Typhon Lagoon og kose oss, gratisbilletter dit har vi fått fordi vi var så flinke til å selge spruteflasker med vifte på ;) *kjekt å ha i varmen her nede det..*

Nå skal jeg lage ferdig leavingkortet til Siv, så skal jeg legge meg, og vurdere om jeg orker å stå opp etterå for å være med på oppstilling, hver mandag er guttene og jentene ute og drikker, snickabo og flickabo.. Og de møtes kl 2 for nachspiel.. Får se om jeg orker... ;) KAN jo stille klokka og se om jeg bare har lyst å krype langt videre nedi dyna hehe...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja E.M til S.M! Han spurte om hvordan det gikk med deg også, så jeg fortalte du var i det store utland.

Grr, Fredrikstad-Vålrenga 0-4. :sur: Full i magen, angrer sjokoladen jeg MÅTTE ha på fotballkamp. Senga snart.. Natti natt. *Savner gjespesmiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja ikke bra med den sjokoladen... Har fremdeles sjokoladen og det jeg fikk av deg i pakka... Det meste i pakka fra mamma og... :)

Akkurat hjemme fra jobb jeg nå da... Siste dagen til Siv.. Kjempetrist... Gråt ett par tårer da ja... Men fikk dra tidlig så jeg fikk spise med Siv, Anders, Jim Reidar, Tor Martin og Eirik i Mexico.. *margarita, aiaiiaiaiaiaiaiaiai!!!!* Så så vi på illuminations og tok en margarita til... Trist...

Nå sitter jeg her og pøker litt før jeg skal ut en tur, 1 dollar drinken på chillers.. Hehe... :sjarmor:

Så får skrive mere senere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles sjokoladen og det jeg fikk av deg i pakka... Det meste i pakka fra mamma og... :)

Betyr det at du spiser amerikansk godteri eller at du nesten ikke spiser godteri? Tar igjen på alkoholen vel :sjarmor: Godis det og ;) Jeg er i alle fall helt dårlig om dagen, skikkelig godtesyk - hele tiden.

I går var vi i Sverige og jeg brukte mange penger :forvirret: Og hvem andre møtte vi vel ikke enn de som driver stedet vi hadde klassefest! I morgen er det fredag og jeg gleder meg til å sove lenge lørdag..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...