Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

:klem: Var fra charlie og sjokoladefabrikke dah!!!!

Akkurat hjemme fra nachspiel... Jobba til halv ett, var hjemme litt over ett, kom meg ut av bunaden, var brisen da klokka var to... hehe... Søstra di er fremdeles full... siden jeg ikke har lagt meg ennå *tralalala synge falsk* :roll:

Ikke skjedd no spes egentlig.... Bare måtte opplyse om enda en fyllekule :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyllekuler hele tiden jo! Det er bra du koser deg. Her er det ikke fyllekuler, men litt alkyhyler stort sett hver dag i ferien, deilig! Og i dag alt for mye mat. Vi hadde vennepar på besøk og grillet, men spiste inne.. Vi stolte ikke helt på Tor & Co i dag. Mette ble vi i allefall - middag, og karamellpudding, og potetgull, og øl.. Jeg synes folk sier de spiser mindre om sommeren, det gjelder ikke meg. Øl og snop drar opp mye da :sjarmor:

Og sambo truet med å tilbringe dagen i kjelleren med jobbing da "vi" var barnevakt. Men neida, han tilbringte hele tiden soppen var her med å leke med han :) Så han synes det er litt mer moro enn han vil innrømme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dark angel :) Joda formen var bra, litt hodevondt bare, men gikk over da jeg fikk i meg litt vann og fikk bada litt i bassenget ;)

Søs ;) Joda, blitt litt fyllekuler nå, men vært moro ;) Stor koser meg i det rette selskapet vettu ;)

Stod opp ca halv tre, tralala... Men la meg jo ikke før ca halv sju :plystre: Så var godt og endelig få sovet ut en dag siden det har blitt litt lite søvn i det siste.. Så bada jeg og Siv, så fant vi ut at kino og mc'ern hørtes greit ut ;) Vi dro da til downtown og gikk på mc'ern.. Mens vi spiste så bynte det og regne... Vi tenkte, detta gir seg snart, men det gjorde det ikke... Så bynte det og tordne og lyne RETT over oss, det lyna og smalt samtidig :sjokk: Så roa det seg litt, eller, nei, men vi fikk no søplesekker av vaskedamen på mc'ern, dro de over oss for å løpe og rekke filmen.. DA bynte det seff og regne ENDA mere, og jeg svømte rundt i skoene mine :frustrert: FAEN HELVETE JÆVELIG DRITTVÅTT!!!!!!!!!! KAN VI GÅ HER????? NEI, FAAAAAEN.... Siv fikk latterkrampe som bare det hehe... Så jeg bare fant ut, nei helvete heller, nå løper vi til der bussen går istedenfor, og drar hjem... For på kinoene her er det så SINNSYKT kaldt at det er til å spy av... Da vi så Charlie og sjokoladefabrikken så var det så grisekaldt at vi nesten ikke turte å røre oss... (jeg hadde da vært på en kino først, og da var det ikke kaldt, så tenkte ikke på å ta med genser da jeg var hjemom etterpå... ANGRA på det ja!!! Hele gjengen bare satt der helt gjennomfrosne..) Så da dro vi hjem og så på Gilmore Girls ;) Var kjempebra og kjempekos.. Laga cookies, og så litt mere GG.. Så dro vi og bada, møtte Anders og Tor Martin, de hadde da gått oppom meg for cookies, haha, så de kom til bassenget og var skuffa siden jeg ikke var hjemme.. Så vi bada litt, så dro vi hjem så gutta skulle få en cookie hver ;)

Så nå skal jeg egentlig bare legge meg ned og sove jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Heisann! :-D

Stemor du også?

Hvordan er det? Er du sammen med ex'en som har en datter?

Jeg og sambo har vert sammen 3-4 år & sønnen hans er 4.

Ikke alltid lett men... :roll:

Planer for helgen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :-D

Stemor du også?

Hvordan er det? Er du sammen med ex'en som har en datter?

Jeg og sambo har vert sammen 3-4 år & sønnen hans er 4.

Ikke alltid lett men...  :roll:

Planer for helgen?  :klem:

Om jeg er sammen med exen som har en datter...? Hmm.. Joda, han har vel aldri blitt ex ennå... Dattern hans er snart tre år... Blir tre i september.. Er morsom alder det.. Kremt.. Ikke at jeg får sett henne så mye nå da siden jeg er i usa... Men men.. Er enig i at det ikke alltid er lett nei.. Særlig ikke siden exen til typen er veldig, hmm, mye... La oss si det sånn at hun har aldri turt å si noe til meg face to face, men nå som jeg er borte er det ikke måte på hvor "tøff" hun er, over internett vel og merke.... *mange meter oppgitt* :sur: Hvordan skal jeg orke å være sammen med typen med DET der hengende over meg...

Usj nei... gidder ikke tenke på DET nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Prater du med eksen til karen din på internet?! (Kan godt ta en mail/PM!)

Forøvrig: Fredrikstad-Rosenborg 5-1 :klappe: Gjett om det var kul kamp! Da gjorde det ikke så mye at det regnet.

Tall ships races startet i dag også, så var innom brygga og tok en øl på vei hjem fra kamp. I morgen er det blåbærtur om været tillater det :forvirret:

Natti natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun slutta med det.. Hehe.. Du bør ikke prøve å kødde så veldig med søstra di serru.. For hu klikker... :plystre: Så har ikke no problemer med hu nå nei.... Ugle...

Men gir beng... Er vel snart ikke mitt problem mere uansett... Trur ikke jeg hæler mere... Men men.. Går bra... Er ikke trist en gang, det er jo det verste... Får se...

Damdidam... Kjeder meg... Finne på no jeg snart kanskje... Vært tordenstorm her idag og, så har klokelig holdt meg inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nei, du får ta det som det kommer.

Du må selv finne ut om det er verdt det ;)

Uff, exdamer er noe dritt!! :roll:

Har du en fin dag?

Regner her.. Uff, kjedelig.

Kjenner halsen begynner å kødde.

(ikke bli syk til festen lørdag :sur: Uff er jo typisk)

Håper du holder deg frisk!! Skal du noe i helga? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og ei venninne vært på blåbærtur. Ryggen verket etter halvannen time krombøyd. Det er lite bær i år, så tok tid å få fyllt opp en passe stor bolle. Så plukket vi rips, det gikk litt radigere. Så nå er det bær og vaniljesaus i magen :wow: Skal prøve lage blåbærpai til lørdagen og ha med på grillfest.

Har sett en av jentefilmene jeg lånte av deg, "She's all that." Sambo ble stemt ned da vi var to jenter :sjarmor: Ingenting er da som en god, amerikansk, forutsigbar, klisjeaktig high school jentefilm! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du får ta det som det kommer.

Du må selv finne ut om det er verdt det  ;)

Uff, exdamer er noe dritt!!  :roll:

Har du en fin dag?

Regner her.. Uff, kjedelig.

Kjenner halsen begynner å kødde.

(ikke bli syk til festen lørdag  :sur:  Uff er jo typisk)

Håper du holder deg frisk!! Skal du noe i helga?  :klem:

Exedamer er no dritt jah... Vet hun har vært sånn, om ikke verre med forrige damen til typen, kjenner hun litt, og har seff fått alt inside sladder der hehe..

Har hatt en fin dag jeg serru, jobba litt, og kosa meg masse ;)

Må du holde deg frisk og ikke bli syk :fy_fy: Skal sende masse gode bli frisk tanker til deg jeg!! :klem:

Skal jobbe hele helgen, men blir korte dager nå fram til søndag, så er det 11 timer på jobb fra søn-onsdag.. ;) Så er det TRE dager fri!!!! :danse::hoppe:

I dag har jeg og ei venninne vært på blåbærtur. Ryggen verket etter halvannen time krombøyd. Det er lite bær i år, så tok tid å få fyllt opp en passe stor bolle. Så plukket vi rips, det gikk litt radigere. Så nå er det bær og vaniljesaus i magen :wow: Skal prøve lage blåbærpai til lørdagen og ha med på grillfest. 

Har sett en av jentefilmene jeg lånte av deg, "She's all that." Sambo ble stemt ned da vi var to jenter :sjarmor: Ingenting er da som en god, amerikansk, forutsigbar, klisjeaktig high school jentefilm! :ler:

:sikle: Blåbær og rips med vaniljesaus sa du...??? MMMMMMM!!!!

Hehe.. She's all that er jo kjempesøt :)

Idag har jeg jobba, også dro jeg hjem.. Fikk besøk av Rikke og Siv, så på Raske menn, tar verdenshistorien på 5 minutter :ler: De som ikke har sett den MÅ bare gå inn på tv2web tv, er undeholdning fra gullfisken! DRITBRA!!! Så så vi på The Truman show.. Bra film det og.. Så kom vi til høyde punktet som var å være med Siv og ta tatovering! Søt han tatoveringsmannen :sikle: Blei kjempestilig, på ankelen ;) Inskripsjonen fra ringen i Ringenes Herre ;) Så dro vi og spiste.. Så mett nå.. Skal sove nå..

Opp og jobbe om, hmm, fem og en halv time.. Baja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Koooz deg på jobb! :klem:

Planer for fridagene da? :-D

Truman show er kul film ja!

Har du sett Alfie & 10 måter å bli dumpet (eller no i den duren?).

Anbefales ;)

Imorgen blir det fest! Gleder meg :-D

Endelig heeelg snart!! Kooose deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Alfie & 10 måter å bli dumpet (eller no i den duren?).

"Hvordan bli dumpet på 10 dager" ;) Artig jentefilm.

Nå skal sambo og jeg sykle til Gamlebyen og opp på brua en tur og ta bilde mot byen som har svære seilskuter til kais. Det er ordentlig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey baby!

Er så glad jeg ikke er fyllesyk i dag, drakk mange forskjellige ting i går, men er helt fin. Hadde vært kjedelig å være dårlig da vi skal på middag/fest i dag også. Vi skal grille og det øsepøser. Men vi har en uferdig garasje som ikke har port ennå å sitte i, så med nok klær blir det koselig det.

Var i byen og kikket på dagen i går, masse masse mennesker og seilskuter. Og det var et gedigent godtetelt med all verdens rare godter fra andre nasjonaliteter som jeg bare måtte forsyne meg litt av - til en blodpris av kr 29,- per hekto.

Nei, nå skal jeg gå å lage strawberry diquiri som vi skal ha med oss. Ha en fin lørdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Joda darkangel, koooser meg på jobben vettu.. Kremt... Eller, koooser meg når jeg reiser FRA jobben hehe..

Ja er vel nesten glad for at du ikke er fyllesjuk jeg og søs :tunge1: 29 kr?????? BLODPRIS er vel en underdrivelse ut av den ville verden..? *Fremdeles ikke fått pakke....* :sur: Gleder meg til den kommer :)

Skal prøve å sove litt jeg nå... Slappe av iallefall.. Skal ut i downtown orlando, skal på club paris... ;)

Ser på Prima vera nå på webtv på tv2 :P Hehe.. Moro.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis, artig downtown i går?

Vi hadde det så moro på "grillfesten." Vi var ni stykker og rusla ikke hjemover før i halv fire tiden i dag tidlig. Overnattet hos foreldrene til sambo, har vært der i hele dag og sløvet og spist. Magen kjennes gravid ut :forvirret:

I morgen er det jobb igjen, det blir hardt.. Har vært deilig med ferie. En ukes opprydding nå, så er det nye utfordringer. Blir spennende og skummelt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var bra ute igår vettu ;) Drakk ikke dah.. Drakk en øl før vi dro ut liksom.. Sovet tre timer i natt sa du...? (fikk sovet ca to timer før det var en tur til ei i butikken før vi dro..) oi oi oi :Gjesp: Var masse pent å se på jah... ;)

Skal en tur ut idag på house of blues, som naturlig nok spiller techno... :roll: Skal drikke litt idag da.. Sendte ut Anne Marte for å kjøpe bacardi mens jeg var på jobb... ;) Kan sove litt lenger imorgen dah... Ikke mye, men litt... For jeg har nemlig fått PAKKE!!! Så må hente den imorgen FØR jobb!!!!! WEEEEEEE!!!!!!!! Synd jeg ikke visste det før jobb... Da kunne jeg kooooosa meg idag jah.. *snufs* :) Skal kose meg uansett, skal drikke litt, spise pizza og se på Gilmore Girls :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med pakke :)

Var jobbstart i dag, og har nesten ikke sovet i natt, den omstillinga.. Men var helt greit å komme i gang da. Har fått rydda opp litt her, det så ikke ut. Men hvor kommer de hybelkaninene fra allerede på under en uke? :forvirret: Får se om får gjort noe med dem i morgen. Nå må jeg få begynt på tale til venninne L. Bryllupet er om under to uker nå, så på tide å mekke noe.. Har ikke så lyst, men får gjøre det vel. :sjarmor: Pils er bedre enn øl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Heisann!!

Innom for å oppdatere meg littegrann etter sommerferien!! Det går jo unna i svingene jo...synes du har vært "over there" kjempelenge nå jeg....hvor lenge er det egentlig?!

Misunner deg veldig....jeg bare drømmer om å få oppleve noe sånt!! Hvorfor slutter man egentlig å leve når man gifter seg?! :roll::sjenert::sur::ler:

Litt spøk og litt alvor...det hemmer jo en god del da...det er sikkert! Men så finner jeg jo selvsagt mange fordeler ved det også da..så...da kan vi kanskje si uavgjort?!

Lang avhandling om absolutt ingenting..en av mine spesialiteter!

Anyway! Kos deg! Nyyyyt dagene over there...og så snakkes vi snart!

:klem::klem::klem: Fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Innom for å oppdatere meg littegrann etter sommerferien!! Det går jo unna i svingene jo...synes du har vært "over there" kjempelenge nå jeg....hvor lenge er det egentlig?!

Misunner deg veldig....jeg bare drømmer om å få oppleve noe sånt!! Hvorfor slutter man egentlig å leve når man gifter seg?! :roll:  :sjenert:  :sur:  :ler:

Litt spøk og litt alvor...det hemmer jo en god del da...det er sikkert! Men så finner jeg jo selvsagt mange fordeler ved det også da..så...da kan vi kanskje si uavgjort?!

Lang avhandling om absolutt ingenting..en av mine spesialiteter!

Anyway! Kos deg! Nyyyyt dagene over there...og så snakkes vi snart!

:klem:  :klem:  :klem: Fra Maddie

Hei vennen!!

Har vært her borte i snart 4 1/2 mnd nå!!! :overrasket: Noen dager føles det som at jeg har vært her kjeeeempelenge, mens andre dager går tida altfor fort!!! Dagene går veldig i ett når jeg jobber hele tiden, er ofte jeg så og si ikke husker hva jeg gjorde dagen før.. Og skal vi enda lengre bakover i tid, som forrigårs..?

:plystre::roll: DET kan vi ta lang fart og drite i ja hehe...

Hehe... ALT tar da ikke slutt når man gifter seg, hihi, slemt sagt vennen :) Gleder meg til å en dag KANSKJE gifte meg.... Hehe... Får da først finne en mann jeg kan tenke meg å gifte meg med :)

NYYYTER dagene her vettu, EN dag igjen så er det TRE dager friiiiiii.. *run for the hills* WEEEE!!!! DA skal jeg slappe av og koooose meg....

:klem: Fra meg til deg maddiemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...