Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Innom med en kjempeklem til deg vennen...Helt ufattelig at det virkelig kunne gå så galt!

Har ikke ord.... :dagensrose:

Tenker masse på deg! :trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen alle sammen, det varmer!!!

Har akkurat kommet tilbake fra Norge, fikk ordna meg fri så jeg reiste for å dra i begravelsen til vår alles Kallorilla... Var en vakker begravelse.... Var begravelse for mannen samme dag også, men ikke samme sted...

Var kjempetrist, men litt deilig å få vært der også.... Dro med kjære og vennen min... Kom littegranne sent, preludiumet hadde akkurat bynt da vi kom.. Stod bakerst i kirka... Var ledig forrerst i kirka, men ville ikke gå dit da det allerde hadde bynt.... *smarte meg klarte å forsove meg liksom.....* *sparke bak smiley...* :flau:

En :dagensrose: går til deg kjære Kallorilla, hvil i fred, håper du har det bra....

:gullengel:

Ellers må jeg si at det var litt av en overgang å dra fra 35 grader og komme til 3 grader på gardermoen og slæps.... Snø, og jeg hadde kjippere, hehe, ja, fant fort sko og sokker jah.....

Moro å skremme livet av folk, hehe, nesten ingen som visste jeg kom hjem, kjære visste det, og to venninner... Ja, og kompisen min så klart, han henta meg jo ;) Pappa skjønte ingenting da jeg ringte fra hustlf i Sfj liksom, hehe, ehm, var ikke deg jeg hadde regna med å høre fra på detta nr da....??? Kos å prate med pappa igjen ja...

Skremte først livet av venninna mi i Horten, hun bare stod der og gapa, WHAT???? Du her....??? Og skremte exen litt, og broren til venninna mi.... Hadde tenkt å skremme flere da jeg kom, men så hadde svigermor ødelagt hele overraskelsen ved å si at jeg kom til broren til kjære, da var det gjort... Var en tur oppom de på mandag kveld, da de hadde fest, men var en som ikke hadde fått deg med seg(naboen i andre etasje) og han skjønnte ingenting... ;)

17 mai var vi på middag hos svigermor, og på tivoli i Sfj på ettermiddagen, på kvelden dro vi til Tbg for å se på fyrverkeri... Skremte livet av venninne mi etter det var ferdig, du her...?? *hihi... liker å overraske folk jah*

Skremte tanta til kjære litt på onsdag, hun skjønte heller ingenting, og ikke faren og dama hans heller... Og da mamma og stefar kom hjem fra Amsterdam så lurte de på hvor pokker bilen var...?? Og da lillebror sa at jeg hadde lånt den så bare sa de, ja særlig, hehe... Så leverte bilen onsdag kveld... ;) Mamma hadde drømt at jeg kom hjem en natt da... ;)

Ellers så har det vært kjempekos å vært sammen med kjære igjen... :hjerter: Kjempedeilig!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer til å leve en god stund på det her ja, selvom anledningen til at jeg dro hjem ikke var så hyggelig... Men kjempedeilig å kunne ligge inntil kjære og koooose masse.... ;)

Får lage meg litt mat nå, har tatt med brunos, norvegia, knekkebrød, solabrød, bacon ost, makrell i tomat, leverpostei og firkløver *sikle*

Snakkes senere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søs!

Da er du vel tilbake "over there" skjønner jeg. Det er så ille dette med Kalorilla, så ufattelig urettferdig. Jeg kjente henne ikke, men gråt en skvett da jeg leste om alle planene dems i dagboka. Og for deg da jeg leste det du skrev.. Det var vel godt å få vært i begravelse da, selv om det er trist. :dagensrose:

Her går ting som vanlig, altså tiden bare flyr avgårde. Plutselig er det november!

Her hadde vi en aldri så liten "Tjømefest" i går. Vi var 11 stk inkludert partnere og hadde det veldig hyggelig. Det skulle være grillfest på verandan, men ble rekefest i stua grunnet øse pøse regn. Typisk, slik ble det i fjor også da vi skulle ha grillfest :roll: Kanskje vi får planlegge reker neste gang, så blir det kanskje fint vær!

I dag er vi veldig slække, vært i Gamlebyen og matet endene med loffrestene. Nå skal vi innta sofan, sambo har fått æren av å velge ut en av jentefilmene jeg lånte av deg :ler: Tap tap situasjon sier han:o)

Ha det fint vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søs!

Da er du vel tilbake "over there" skjønner jeg. Det er så ille dette med Kalorilla, så ufattelig urettferdig. Jeg kjente henne ikke, men gråt en skvett da jeg leste om alle planene dems i dagboka. Og for deg da jeg leste det du skrev.. Det var vel godt å få vært i begravelse da, selv om det er trist. :dagensrose:

Her går ting som vanlig, altså tiden bare flyr avgårde. Plutselig er det november!

Her hadde vi en aldri så liten "Tjømefest" i går. Vi var 11 stk inkludert partnere og hadde det veldig hyggelig. Det skulle være grillfest på verandan, men ble rekefest i stua grunnet øse pøse regn. Typisk, slik ble det i fjor også da vi skulle ha grillfest :roll: Kanskje vi får planlegge reker neste gang, så blir det kanskje fint vær!

I dag er vi veldig slække, vært i Gamlebyen og matet endene med loffrestene. Nå skal vi innta sofan, sambo har fått æren av å velge ut en av jentefilmene jeg lånte av deg :ler: Tap tap situasjon sier han:o)

Ha det fint vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søs!

Var deilig å være hjemme selvom det gjerne kunne vært en annen grunn til at jeg dro hjem...

Har gråti mange tårer når jeg har lest igjennom dagboka til Kallorilla og lest alle planene, leste hele boka og felte noen tårer både her og der... :cry: :grine::riste:

Livet her på Epcot er kommet tilbake i sitt vante, bortsett fra at jeg lever fremdeles godt på den skyen jeg er planta oppå etter å ha vært hjemme hos kjære... :hjerter:

Hehe.. Tjømefest ja, hvem var på besøk da da...?? Var vel moro vel..?? Selvom regnværet slo til, som vanlig.. ;) Så planlegg rekefest neste år og se hvordan det går ;)

Hehe... Mobber sambo deg...?? Han og min kjære får ta seg en guttefilmkveld en gang så kan vi to ta oss en jentefilm og singstar kveld :P Høres ikke det greit ut kanskje...?? :plystre:

Får få i meg no mat jeg nå, akkurat hjemme fra jobben.. Skal ned til downtown disney med en fra jobben etterpå.. ;) Se om finner no filmer og bøker og sånn ;)

God kos til søs :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Fredrikstad!! :hoppe: Fredrikstad-Tromsø 4-2. Burde blitt 6-2, minst. Det var moro iallfall. Det regna litt smått innimellom, men da kampen var ferdig åpnet himmelen seg helt. Men da skulle vi jo hjem, så helt greit. Var varmt og lummert. Vi har vært utrolig heldige med været på stadion. Har ikke regna skikkelig siden mot Sandefjord på begynnelsen av sesongen for to år siden.

Jentefilmer og karaoke høres bra ut. Det ble Novembermannen i går forresten. Teit film, men må ha easy filmer søndagskvelden:o)

Syklet på jobb i dag, veldig stolt igjen. Håper ikke dette regnet fortsetter i morgen så kan sykle da også. Ha en fin dag snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg kjenner deg ikke, men ville bare innom og gi deg en liten nettklem og si at jeg er lei meg for at Kallorilla og samboeren omkom i ulykken.

Tusen takk for at du fortalte dette her inne.:klem:

Jeg kjente ikke Kallorilla utenom Kg, men oppdaget at vi tilbragte tid på et annet forum også, uten at jeg visste at det var henne eller hun at det var meg. Det oppdaget jeg først etter ulykken desverre.

Ta vare på deg selv og husk de gode minnene du har om venninnen din. :dagensrose:

Varm klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd suger, det må jeg bare si.... To stk som står meg nære som har dødd på to uker, to mandager tom... Ikke bra det her for ett slitent lite menneske som er langt borte hjemmefra....

Det som er litt ekstra rart å tenke på, at denne gutten skreiv jeg om i mine første innlegg her.. Rart....

R.I.P Raymond

Kjære lille vennen...

At du valgte å ta farvel med denne verden er tungt og vanskelig å forstå... Selvom du sikkert har det mye bedre der du er nå enn du hadde det på slutten..

Kommer alltid til å huske deg vennen.. Huske hvordan vi hadde det da vi var sammen, og alle de morsomme og gode stundene vi har hatt både før og etter vi var sammen....

Du har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt selvom vi har hatt våre fighter vi også... Vi har alltid klart oss gjennom det meste, sjalu nye typer/damer, alltid klart å holde kontakten, noe jeg syns var fint...

Jeg var alltid veldig glad i deg vennen...

Håper vi sees igjen en gang...

Sender mine varmeste tanker og medfølelse til moren og faren din og dine søsken.. Sender ekstra mange tanker til lille S som vokser opp uten å få kjent deg ordentlig...

Hvil i fred kjære venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Uff da. :cry:

Kondolerer atter en gang.

Ikke noe kjekt å miste noen en er glad i. :trøste:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Mayamor :)

Takker for omtanken.. Er ikke lett å miste noen man er glad i uansett hvor man er, men er ekstra hardt her borte hvor det er bare meg som kjente den som gikk bort sist.. Men får masse støtte her nede, men er allikevel sårt....

Angående kattungene dine ;) Kjempesøtt med kattunger *savner pusene mine* Men er ikke alltid så lurt å beholde fra mammakattens kull, for kan bli mye "krangling" mellom moren og barna.. Ble iallefall det med våres da vi beholdt en i kullet... Men er kanskje ikke sånn med alle.. ;) Men lykke til med pusekatter vaffal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lykke til med pusekatter vaffal :)

Er'ru fra Østfold eller?! Vaffal :wink:

Jeg har jo sagt det før, men får si igjen at det var leit med eksen din som er borte. Nå får vi håpe det er rolig en lang lang stund med dødsfall og andre mindre hyggelige ting for deg.

I dag syklet jeg over Fredrikstadbrua på vei til jobb, (jeg pleier å ta båten fra Gamlebyen) jeg trodde jeg skulle dø. Det blir ingen vane!

Ellers var vi jo i bryllup lørdag, det var fint. Bruden var nydelig, maten fortreffelig og for å ikke snakke om genialt god bryllupskake! Det var artig, vi var mange unge mennesker. Kusina til sambo og ei venninne sang i kirken, det var kjempefint. Kusina skal synge til lørdag også alene i et anne bryllup, så må se på henne da også. Det slo meg plutselig at du kan synge om jeg skal gifte meg en gang?!!!

Mja, nå må jeg jobbe litt vet jeg, prates vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her alene på rommet mitt i mine egne tanker.... Om få timer blir min kjære ex gravlagt.. Masse tanker som svirrer rundt i hodet mitt... Skulle egentlig ut idag, er en sånn ut dag på mandager her borte ser dere, da har vi gratis inngang på pleasure island i downtown disney, så mandager er det flickabo, da samles alle jentene og drikker, og alle guttene samles på snickabo og drikker, så er det nachspiel etterpå hvor alle møtes... Men fant ut at jeg ikke hadde noe ute å gjøre... Er for mye som tyder på at jeg da hadde prøvd å drukne alle mine sorger, så sitter her og skriver før jeg skal sove....

Når jeg våkner så er begravelsen allerede over... Sykt å tenke på..... Skulle på en måte gjerne vært der, men på en annen måte så syns jeg det er greit å slippe, er jævelig trist å være i begravelse, og går liksom mere opp for meg når jeg er i begravelse at personen er borte for alltid... Høres sikkert rart ut....

Alle mulige tanker dukker opp i hodet mitt om dagen om alt jeg og Raymond har gjort og ikke gjort... Alt som skjedde med oss har bare dukket opp fra ingenting... Husker absolutt alt, fra første gang jeg så ham til siste gang jeg så ham.... Alt som kunne vært gjort og ikke gjort... Blir gal av det her.. Vil egentlig bare koble meg helt ut, men funker ikke, det dukker opp igjen når jeg minst venter det.... Tror jeg får en jævelig tøff dag imorgen på jobb.... Håper jeg klarer å koble litt ut de tankene der da.... Burde vel egentlig ringe meg inn og ta en "personal day", men får se åssen det er når jeg våkner....

Uff..... Nei er ikke lett det her.... Er helt alene i det her her borte liksom... Bare jeg som kjente ham.... Uff... Er jo greit jeg har siv her nede som har vært en god støtte for meg, men er liksom ikke helt det samme allikevel....

Får prøve å sove litt jeg.... Er trøtt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

damdidam... sitter her og loker.... skal på jobb om, hmm, tre kvarter... kjedelig her jah...

Akkurat spist frokost, mmmm, rundstykker med leverpostei og brunost.... *nam*

Finne fram bunaden snart.. wee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fikk bakt deg rundstykker!

Vi ser landskamp vi, men det skjer ikke stort. Har hørt kusina til sambo synge igjen i dag, You're still the one med Shania Twain. Den er jo så fiin, gråt en skvett visst, og de fleste rundt oss også.

Ellers er jeg veldig tett i pusten, så holder meg edru tilfelle må ut og kjøre til noen andre. Er nemlig tettest her hjemme? Kanskje det er Ninni.. Kan du ikke sende et bilde av deg i bunad da snuppa? Klems.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe... Nei, det betyr at man jobber altfor mye.... Tre stykker har reist fra oss nå, snufs, og vi får ingen nye før i juli.. Dette suger ja.... Er på jobb rundt 50 timer i uka og har bare en fri dag... Men men... Kan jo late som det blir penger av det..... ;)

Men pleier å ta nattbad, noe som er bra for helsa hehe-- Eller no... Sånn halvveis frisk, så detta går jo fint... :plystre:

Meg og Siv har finni ut at vi vil på cruise i Bahamas var det vel, hmm, 3 eller 4 dagers cruise, fine cruiset... Ta det i slutten av august om vi får fri... Må søke om det nå....

Ellers så blir jeg gal om dagen, må på do bare jeg ser på en flaske vann... Noe som er jævelig irriterende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh.... Igår hadde jeg en drittdag av dimensjoner.... :frustrert:

Først fikk jeg mensen da jeg stod opp... Ville vel ikke ha mensen vel.... Særlig ikke når jeg skulle være på jobben i tolv timer.. *snufs* Ikke fikk jeg E.R(early release) heller, da bynte jeg nesten å grine.... Alt var liksom feil igår..... Veit ikke helt hvorfor, men det var det...... Helt utslitt og trøtt....

Ikke fikk jeg vært hjemme på 6 mnd dagen til meg og kjære heller... Fikk pratet litt med ham da... Savner ham...... MASSE!!!!!! :cry:

Savner Norge jeg........ :sur:

Men idag var det ikke så ille på jobben, først var jeg i kidcot og lagde masker med ungene, så hadde jeg pause, så var jeg i kidcot litt til, til bumpen kom og jeg kom i helly, og stod og strikka, deilig, gikk tida litt fortere og, så hadde jeg pause igjen, også fikk jeg enda en pause, så var det helly igjen, stod og strikka da og, til bumpen kom, tok jeg med meg strikketøyet inn på troll og stod der og strikka ;) Så idag kunne jeg gjerne jobba lengre så lenge jeg kunne strikke... ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...