Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Var da en super fest søs! Gi blaffen i teite onkler som ikke får være med neste år! Håper dere kom dere greit hjem fra Oslo da. Jeg kom nå hjem og hentet julepynten ned fra loftet (tungt) og hogget ved (tungt). Husket da de praktiske godene ved å ha mannen hjemme! Men rakk ikke stort mer da, fikk satt opp adventstaken i kjøkkenvidnuet, resten får skje i dag og i morgen. Sambo er kommet seg ned til Tanzania, skal jobbe nattskift. Det er jo like greit, bare får snudd døgnet. For da kan han faktisk være på stranda når står opp og fram til skal på jobb. Det får en ikke gjort når jobber hele dagen og til tidlig kveld.

Jeg skal også trene etter jobbi dag. Ha en strålende uke :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var da en super fest søs! Gi blaffen i teite onkler som ikke får være med neste år!

Helt enig, gi blaffen.. Men skjønenr ikke hva voksne folk skal oppføre seg som sjalu drittunger på 14 liksom.... Var derfor jeg skreiv at jeg nesten savna fjortissfester, helt til DET skjedde... ;) Hehe..

Huffameg...håper du har internettforbindelse over there...for ett år er lenge!! Du må ikke forlate oss helt!!!

Den festen hørtes artig ut...hvis en ser bort fra slutten da..du får bare "glemme" den...og tenke på alt det morsomme som skjedde forut...for ikke å snakke om den :kline: seansen du hadde for deg på torsdag...

Håper du får ei fin uke snuppa!!!

Hehe.... Den :kline: seansen jah.... :hjerter2: Hehe.. Var KJEMPEKOS det kan jeg love deg!!! ;) Skikkelig deilig ;) Han er jo så nydelig og da.... *drømme seg helt bort*

Ser bort ifra slutten vettu ;)

Og ønsker deg en strålende uke du og ;)

Og jada Kallorilla, skal huske treningstøy... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sykkelmaskin" har gjort meg skikkelig støl i rompa i dag :oops: Kjenner jeg har trena ja, og tror jeg skal ta noen flere minutter på den maskinen etterhvert. Tror alt som gjør meg støl er effektivt :sjarmor:

Fant forresten en definisjon på HYRDESTUND. Vet ikke hvorfor, men tenkte på deg med en gang :ler::ler:

"Hyrdestund er når to som er glade i hverandre ligger i samme leie og blir så varme og skrullete i kroppen at det omtrendt går over styr for dem. Da pleier det vanligvis å bli unger av det, men her i huset blir vi bare ville og varme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Hvorfor tenkte du på meg da..? *lol* Kan'ke skjønne det.. Her i huset blir vi også bare varme og ville :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være det at du er mer sexgal enn det jeg og venninne "A" på Tuppesprut er tilsammen, enda jeg og "A" er like glade i onkel og drit missunderlige når en av oss får besøk av han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppis! Fikk du handla deg ferdig i går? Jeg var også ute og handla en og en halv julegave! Det går fremover med vasking og pynting av leiligheten, blir jeg ikke ferdig i dag er det sløvt. :Gjesp:

Også handla jeg nye klær til Orderuddokka. Litt sprøtt å gå og kjøpe babyklær til ei dokke liksom. Men ho blei veldig fin da. Skulle ønske jeg hadde ei snuppe på tre fire fem år å kle opp, det er jo så mye FINT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orderuddokka..? Den mamma laga ell...? Er mye fint ute jah... Men men....

Usje ja, blei ferdig med ALLE julegavene til familien FØR 1 desember *stolt* Men nå trur ejg kortet mitt har rømt til Katmandu eller no.... Gikk mye penger jah... *sukk*

Men men ;) Usje... Kjeder ræva av meg i Sfj ass.... Sinnsykt synd at det jeg helst vil er å være i Tbg, 24/7, men funker jo ikke når jeg jobber hver dag da... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orderuddokka..? Den mamma laga ell...?

Jepp. En kamerat av oss synes hun er så skummel og likner på Veronika Orderud. Han fant ut det en gang han sov på sofan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. En kamerat av oss synes hun er så skummel og likner på Veronika Orderud. Han fant ut det en gang han sov på sofan.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten en definisjon på HYRDESTUND. Vet ikke hvorfor, men tenkte på deg med en gang :ler::ler:

"Hyrdestund er når to som er glade i hverandre ligger i samme leie og blir så varme og skrullete i kroppen at det omtrendt går over styr for dem. Da pleier det vanligvis å bli unger av det, men her i huset blir vi bare ville og varme"

MÅ man være glade i hverandre...???? Eller..?? :sjarmor: Hehe.. For da sliter jeg litt, trur jeg *lol*

Bynner å like den "freddan" Jeg, tok den litt på forskudd bare *tralalala* Eller, var jo i og for seg freddan, ifølge klokka... *tralalala*

Men kos var det nå uansett... ;) Var snill jente og ikke vekka ham t.o.m :sjarmor: For han var våken selv... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Stressa søster skal levere eksamensoppgave i morgen. Og tror du den :kjempesinna: datan fungerer?! Eller den fungerer, men ikke internet, virker som netteverkskort ikke er i orden. Dermed får jeg ikke lastet ned office og ikke levert oppgaven på nett. Sitte på jobb om kvelden isteden er moro. NOT. Hvis jeg må sende fra meg data en gang til kommer den vel ikke tilbake før etter jul.

Er det bra med deg da? Begynner vel å bli travelt på jobb før jul. Hos meg var det utrolig stille i helga. Til og med naboen var borte, ingen radio eller tv på. Bare pus og meg og bøkene. Som i graven tror jeg. Helgen som kommer skal ikke bli mye stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Storesøs litt ja...... Ikke bra det der... *sukk*

Joda, er vel litt mere folk enn vanlig, men merker ikke såååååå mye ennå...

Hva skal du i helgen a?? Søstra di aner ikke hva hu skal for noe... Men hu har fri!!! *DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!*

*klemmepå og ønske lykke til med eksamensoppgaven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osj, glemte sette på vekkeklokka til i dag ja. :sove:

Det var jo litt deilig da, greit så lenge det ikke gjør noe å komme litt senere.

Fredag skal jeg bare handle, rydde litt, slappe av og se tv, er jo tv kveld på fredag! Lørdag er det "velkommen hjem" fest for to som har vært ute og reist i tre måneder. Hadde det ikke vært for det, kunne du jo tatt turen over fjorden. Så jeg gleder meg veldig til helga, det betyr eksamen ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*glede seg litt for at eksamensoppgave i *GJESP* arkiveringsfag eller no sånt no er ferdig for søs snart*

Finner nok ut av hva jeg gjør i helgen.. Tenktelitt på å dra oppover igjen, men får se åssen det går med bestemor..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Off, er fryktelig trøtt. Det blir ingen overtid som jeg tenkte nei. Har hauger med jobb å bli ferdig med før jul. Men det får bli til uka. Er deilig at eksamen er ferdig, men har blitt sene kvelder, så i dag sovener jeg vel før senkveld. (Som vanlig)

Du får ha en super frihelg. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en super fri helg vettu søs ;) og regna vel igrunn med at du sovna før senkveld som vanlig jah... :P hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag ja, ble vel ikke sene kvelden. Lørdag hadde jeg en liten grøftefyll og søndag var SLØV. La meg kvart over ni i går og var fortsatt trøtt og sliten på jobb i dag. Vært i Sverige en tur, men nå er det natta ja. Penger kommer da i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... liten grøftefyll ja...

nå har visst søstra di fått seg schæste :P så lørdagen for min del var innflyttingsfest hos svigermor.. *lol* Scary..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...