Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Hei du ;)

Jada, fått kjøpt gave.. Trenger ikke penger.. Du kan få de i bensinpenger til Lillehammer....

Funker ikke bilen din..? Siden han måtte hente deg..? Eller..? ;)

Hmm... Spise litt da tro......

Er jo "moro" å kjøre på glatta... Kjører forsiktig jah... Kan man trygt si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny uke, nye muligheter!

Min bil funker, men det er verre med sambo sin. Vi venter på å få bilen han skal ha, den kommer denne uken! I mellomtiden har han kjørt og hentet meg på jobb og brukt min bil. Komfortabelt det.

I helgen har jeg fått i meg moccha mud cake og strawberry diquiri på Fridays, så er veldig fornøyd med Oslotur! Begge Oslobrødre var forresten veldig fulle lørdag natt. :ler: Har du gjort noe spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Begge to var fulle ja..? Jeg vil også ut i Oslo ass... Må få til det en gang.... :sjarmor: Hadde vært skoj!!

Mja, jobba i helgen da, også var jeg også rimelig full på lørdagsnatta... ;) Ville fighte og sånn *ler* men fikk ikke lov :( Hihi... ;)

Usje... får ut og måke bil jeg da.... Snør jo som bare det... Ut å kjøre forsiktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Begge to var fulle ja..

Kan si det sånn ja. Vi levde på smertegrensen av å bli kastet ut fra Fridays + måtte plukke opp lillebror i taxin på Tøyen da hadde hoppet av bussen for var kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... Er klar over at begge to er lillebrødre for deg, men du mener han som er lillebror for meg og..? :-?

Hehe.. Skal visst bli moro til helga skjønner jeg :sjarmor: Vi kan ta båt enten kvart over fem eller kvart på seks...? Blir vel kvart på 6.... Får se hva vi rekker... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minste bror ja :ler:

Dere velger selv om dere tar kvart over fem eller kvart på seks. Men jeg vil vite det innen torsdag. Rekker.. ? Jobber du ikke bare til tre da?! Dere må nok ha litt god tid om dere tar bussen, tilfelle glatt og sånn.

Hmf, spinning i går igjen. Det er hardt etter å ha vært støtte medlem i månedsvis. Men traff på ei jeg jobba sammen med før. Hun hadde blitt sinnsykt tynn, så jeg ble veldig misunnelig og bestemte meg for å stå på etter jul..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja sånne ekle mennesker som blir tynne *sukk* :P

Ja... Jeg jobber til tre... Men veit jo aldri med de bussene da.... så er vel ikke sikkert at det kommer no buss.. Men er isåfall i Tbg fire, og i horten nærmere fem... ;) Men om vi rekker så tar vi jo seff kvart over fem... Hmm.. Eller, da blir det jo stress for dere dah... *dilemma* Hmm... Ta kvart på seks da kanskje.... Så kan vi helelr suse litt i Horten *like that's possible* :P

Men men....

Uff.. Lage frokost.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis det er fare eller mulighet for at dere ikke rekker kvart over fem, så sier vi at dere tar kvart på seks. Så får dere heller gå på kjøpesenteret i Horten så lenge. Det er bare å traske rett over til båten derfra.

Ha ellers en fortreffelig kveld! Nå skal jeg hjem og på oriflame party i kveld. Sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja.. vi kan sikkert ta kvart på seks... ;)

Nå er det rett i seng for din lillesøster.... Hun er helt død om dagen, så senga er veldig fristende, hele tiden... *sukk* Men men... blir vel bedre etterhvert... Håper ejg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det rett i seng for din lillesøster.... Hun er helt død om dagen' date=' så senga er veldig fristende, hele tiden... *sukk* [/quote']

Huff da. Spis vitaminer og kom deg i form til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen Snuppa ;)

Orker ikke trene i dag, er så sausa atte... Har mer enn nok med å stable kroppen på beina og komme meg på jobb i dag. Er litt redd for å trene og når jeg er forkjølet - har fjordårets jule infulensa friskt i minne... Går jo rett i lunge på meg denne dritten her.

Vi snakkes på jobben etterpå i hvertfall, trimme litt for meg og da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Spis vitaminer og kom deg i form til helgen!

Seff snupp, prøver jo på det da vettu ;) Ække sånn sett dårlig, bare helt ødelagt.... ;) Vet ikke helt hva det er...

Men helgen skal bli bra vettu ;) Kanskje prøve byen og..? Har du vært ute i Lhm før...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seff snupp, prøver jo på det da vettu ;) Ække sånn sett dårlig, bare helt ødelagt.... ;) Vet ikke helt hva det er...

Men helgen skal bli bra vettu ;) Kanskje prøve byen og..? Har du vært ute i Lhm før...?

Ødelagt i kroppen da sliten i hodet av for mye tenking kanskje.

Det frister ikke alt for mye å gå ut i 20 minus som det sikkert er på Lillehammer. Har lyst gå ut der en gang, men ikke akkurat når vi skal ha denne festen. Blir det som før varer den lenge..! Har vært ute et par ganger, men kan nok bli bedre enn det var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. Varer nok lenge ja..... *vil tru det med den familien vår..* :sjarmor:

Bare blir sånn ;)

Men men... Jada, skal være frisk og opplagt vettu ;) og ikke fryse ræva av mag ved å gå til byn... ;)

Kjøpe inn drikke varer imorgen eller fredag.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda en helg er over.. ;)

For ta en liten oppsummering da... ;) Siden jeg ikke har skrivd på en stund....

På torsdag fant jeg og ei på jobben, M, ut at det hadde vært festlig med en tur ut.... Men jeg skulle jobbe tilig på fredag... *gruble gruble* Men så var et engelen E A da, som ikke hadde noe imot å jobbe på fredag *elsker henne* ;) Ikke ofte denne jenta har helt fri på en fredag nei!!!! Så da var det først quiz kveld på prommen, med et par pils, så var det voerspiel hos M med M, M og N, kjempekos ;) Jentevoerspiel :sjarmor: Ganske festlig!! Så var det en tur ut i Tbg, noe som blei enda mere festlig... ;)

Først dro på vi Brygga, hvor det var karaoke kveld, med finale :hoho: Sang jo bedre i dusjen med whiskeystemme dagen derpå enn noen av de som sang.... Men men....

Så prøvde vi oss på Tiger Tiger, men der kom ikke M inn *sukk* Plus at det er sinnsykt dyrt der :fy: Så da blei det Brygga igjen ;)

Så kjeda jeg meg litt, og tenkte, hey, hvorfor er ikke jeg med S nå..? Og sendte mld, han bare, nei, hvorfor er vi ikke det da tru... ;) Da var det "Sayonara people, I'm out of here!!" ;) Så var det bare "Hei kjære, lyst på besøk??" :sjarmor: Hehe... *fulle kvinnfolk* :plystre:

"Nå vekte du meg..." sier han.. "Jeg??? Du kunne jo bare sovet videre...?" Hehe.. Var visst ikke verste oppvekkinga han hadde vært med på :kline:

Så var det hjem og våkne med BIG TIME hodepine.. *urgh* Blande øl, vin og ice var kanskje ikke så lurt, men var verre med bare å få sovet 4-5 timer... :klaske:

Så dro jeg og lillebror oppover til Lillehammer ;) Toget med hodepine... Anbefales ikke.... 4 1/2 time med tog... *usj* Først med plagsom dame som satt bak og prata over hodet på oss, så med masse ungeskrik da vi endelig var kvitt hu andre *sukk*

Blei en stille fredagskveld, med en øl og ett glass vin ;)

Lørdagen var vi nede i byn og på polet, så var det fest på kvelden.. ;)

Var jo nesten så man savna fjortis fester... Eller, først gikk det jo stille og rolig for seg, god mat og godt drikke *sikle* Men så bynner ting å gå over styr... Hehe... Vår familie er ikke akkurat lavmelte.... Så blei mye leven ;) Mye musikk og dansing, og mye prating ;) Vi var jo tross alt 17 stk.. ;)

Selvom jeg har verdens beste familie, så må jo det gå galt sånn etterhvert, iallefall når visse personer er med.. Så seint på natt blei det litt bråk med mennene til tantene mine, og det ødela ganske mye.. Men men... Sånn kan det gikk... La en stor stopper for festlighetene videre... Og det er jo innmari kjipt, for fram til det skjedde så var det en kjempefin fest, men det er jo det siste vi kommer til å huske..... Var ikke noe gøy når det hendte, og kommer ikke til å være ett bra minne, men får heller prøve å huske på det positive ;)

At jeg og søs fikk sove da vi gikk og la oss, mens musikken og gaulinga var i full gang ennå, er for meg ett stort mysterium, men det klarte vi nå ;) Og sov, ehm, noen timer iallefall... Men var og er i god form ;)

Savna familien på Lillehammer da.... Er jo egentlig derfra, og ikke vært der på 1 1/2 år, så var kjempekos å være der igjen ;) (selvom jeg svikta julebordet med jobben, kremt...) Så får nok reise oppover litt oftere før jeg reiser til Usa.... Da blir jeg jo borte ett år.... *gruer meg litt ja...*

Men men.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg...håper du har internettforbindelse over there...for ett år er lenge!! Du må ikke forlate oss helt!!! :klem:

Den festen hørtes artig ut...hvis en ser bort fra slutten da..du får bare "glemme" den...og tenke på alt det morsomme som skjedde forut...for ikke å snakke om den :kline: -seansen du hadde for deg på torsdag... :sjarmor:

Håper du får ei fin uke snuppa!!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...