Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Jeg får prøve å bli flink til å skrive dagbok... Er så mange rare tanker som flyr rundt i hodet på meg, så burde jo ikke være noe problem i seg selv.....

Er litt oppe og nede om dagen... Akkurat gjennopptatt kontakt med en ex jeg var sammen med da jeg var 16. Vi har holdt kontakten hele tiden sånn nå og da, har alltid hatt god kontakt og "vår greie". Har alltid vært noe der...

Men så ble han sammen med ei som var så lidelig sjalu... Også var jeg sammen med en som var minst like sjalu... Så da blei det fint lite kontakt....

Men nå er begge single igjen, så ingenting stopper for kontakten... R er singel, sa søstra hans, R er singel, sa kompisen hans, jaha??? Kjekt å vite...

:hjerter:

Er så forvirrende.... For har alltid vært glad i ham, og veit han aldri slutta å være glad i meg heller... Men ting har forandra seg.... Han har blitt pappa, har ei lita jente på 9 mnd...

Og jeg er redd for at om det skjer noe nå, så setter det en stopper for de planene jeg har for å dra til Usa neste år om jeg får jobb der....

:klø:

Men de planene igjen har blitt nesten ødelagt av ei "venninne" jeg har langt oppi halsen.... Jeg har hatt lyst til å søke jobb i Usa, i Disneyworld, siden jeg gikk på ungdomsskolen, men visste ikke hvor jeg skulle søke osv... Så fant jeg plutselig ut det, av han gutten hun "venninna" mi er intr i... Som hun har vært intr i uten resultat i nesten to år...

Er jo overlykklig for at jeg fant ut det, men problemet er nå at hun også søker jobb der pga han allerede er der... Syns det er helt feil grunnlag å søke jobb på i første omgang... For det andre komme jeg eventuelt til å bli gal av alt pratet om ham, og om det ikke er om ham, så er det sånn "stakkars meg" prat, ingen vil ha meg bla bla bla... *har blitt gal av mindre før* Og nå har jeg hørt alt det der ørten ganger før, både om ham og om henne...

Noen mennesker er bare så slitsomme... *sukk* :( Og jeg syns det er kjipt, for jeg har stilt opp hele tiden fra vi blei kjent, og omtrent ikke fått en dritt tilbake... Så gidder ikke mer.... De to gangene jeg virkelig har trengt støtte, så har hun allikevel klart å få over praten på seg selv, og han.... Selvsentrerte lille.........

Var en stund jeg omtrent blei gal bare jeg hørte navnet hans, og det blir jo feil, for han er verdens beste gutt.... Herlig humor, kjempesnill og alt det der, men er så DRITTLEI av å høre om ham nå... Da har jeg heller kontakt med ham selv... Og DRITTLEI av å høre hvor synd det er på henne..... Alt som er galt i hennes lille verden....

Hvor synd det er på henne som aldri har hatt en kjæreste, aldri hatt sex, at det ikke er noen gutter som ser på henne osv osv... Og attpåtil presterer hun å bli sur på meg, for at jeg har hatt alt det der..... Er vel ikke min skyld?? Ingen av de overnevnte behøver å ha noe med utseendet å gjøre... Det har noe med hvordan du er, om du har selvtillitt eller ikke...

Jeg har mange venninner som er store, ikke bare henne, ingen av dem har hatt noe problem med å få seg kjæreste eller et ligg om det er det de vil.... Så skjønner egentlig ikke hvorfor hun klager sånn, er da mange både tynne og tykke som ikke har kjæreste... Men er ikke alle som klager like mye........

Orker ikke mere nå ass... *finner senga*

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Gratulerer så mye med dagbok! :)

Ser du er ganske ny her, så velkommen hit, håper du vil trives.

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Snuppa mi ;)

Jeg kjenner din livlige fantasi og oppkom av kommentarer, la dette prege boken din da *ser håpefult på* En ting skal du da, uansett hvor dårlig humør jeg er i, får du meg alltid til å smile. Du er bare helt fantastisk :klem:

En ting er sikkert, verken du eller jeg skal la vår felles "venninne" og arbeidskollega sure dine dager. Som du vet går selvmedlidenheten og mangel på lyst til å endre sin situasjon ikke utover meg, men det som plager deg det plager også meg. Sammen skal vi sette henne på plass :sjarmor:

Gleder meg til vi kommer i gang å trene skikkelig jeg. Ser bare så frem til slank, stram og smekker kropp :ler::ler:

God :klem: til go'jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :) Det varmer, det vet du... Særlig idag.... :grine:

Idag fikk jeg vite, da jeg var på jobb, at en av mine kompiser døde på tirsdag, av kreft, rundt 25 år gammel...... Burde jo bare tatt et hint om at jeg ikke burde ringt tilbake på tapt anrop i pausa, når jeg fikk mld, har du hørt den triste nyheten? *sukk* Men nysgjerrige mennesker lærer aldri....

Gikk ikke helt opp for meg før jeg kom ned og skulle si ifra til sjefen at jeg mest sannsynlig ikke kom til å være så himla godt humør resten av dagen... Da bare pressa tårene på... *KalloRilla kan nok skrive under på at vi er heldige som har en så grei sjef!*

Uff... Var så sikker på at det hadde gått greit med K... Han hadde leukemi... Og var til behandling for det lenge, men kom ut sommern for to år siden, 2002, helt frisk... Men tydeligvis ikke..... Kom som lyn fra klar himmel for meg iallefall, han ar ikke sagt noen ting om tilbakefall... Kanskje han fortrengte det.... Er lenge siden han har vært på sjukehuset nå..... :(

Syns det er urettferdig at så mange jeg kjenner skal dø så unge...... Først døde H like etter vi bynte på vgs... Så døde fadderbarnet mitt under ett år etterpå, og moren og broren hennes... Så var det stille en stund, men så ifjor i desember, blei B, en arbeidskollega og god venn av meg stikki ned og drept utenfor et utested, så døde en barndomsvenn av meg i januar, M. Heller ingen naturlig død.. Elektrisk støt så han døde, så treffi av tog... Og i 16 mai døde "bestefar", M. Han var alltid som en bestefar for meg helt siden vi flytta fra Lillehammer til Tjøme... Har alltid vært der.... Og nå toppes kaka med K...... En herlig gutt jeg ikke hadde kjent så lenge, men allikevel blitt veldig glad i......

:cry: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... Sjokket over at K faktisk er død, er der ennå, men ikke fullt så overveldende som igår... Men kommer nok til å ta litt tid før dagene blir som vanli igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag blir K sendt hjem til mamman sin i Iran.... Har vært et par tunge dager nå... Men det meste av sjokket har avtatt iallefall.... Men nå kan jo ting bare gå en vei, men kommer nok til å ta en stund ja.....

På fredag blir kompisen min sendt ut av Norge... Kun kjent ham i noen uker, men er trist da, han er en kjempegutt.... Syns veldig synd på venninna mi som er dama hans, hun kommer til å ha det helt jævelig..... Kommer til å trenge mye støtte, skal være der for ho hele veien! Ikke tal om at hun skal måtte gå igjennom det aleine! Han er tross alt en kjempegutt som jeg også har blitt glad i, så vi får støtte hveradnre....

Ellers har det vært en helt grei helg.. Var ute igår, helt greit egentlig... Blei en del krangling da vi kom hjem, da exen til venninna mi kom og bynte å krangle pga nye typen hennes var der.... *sukk* Blei en laaaang natt ja.... La oss i halv sju tida.....

Sett Bare Bea idag.. Hehe... Kul film :)

Nei får vel nesten runde av... Finner ikke på noe mer å skrive.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som ønsker meg velkommen og sånn ;) Føler meg allerede velkommen her da vet dere ;)

Ja er trist med K, men må jo bare gå videre og se framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG HELG!!!

Jeg har lest så mye om skadevirkningen av å røyke, drikke sprit, spise formye og ha sex. Så nå har jeg bestemt meg for å slutte å lese.

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...

Ja det gjør du nok lurt i berta ;)

God helg ja, NOEN av oss har jo faktisk fri, mens du derimot, er på jobben nå *ler* Nananana *gniiii det litt inn ja* ;p Mmmm....

Ja.... Nei NÅ ere bare å koooose seg hele helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Hvor bynne da tro....?

Møtte R på fredag :sjarmor: Møtte ham på byen.... Men så var det ei som hang på ham som en klegg, T. :sinna: Men omtrent det første han sa da han så meg, jeg HÆLER IKKE hu(T) eller Th!!! :hoho: Så var sammen med de(A, Th, T, M og R) resten av kvelden, skikkelig på krigsstien med T som våga å touche R, han er min.... *ler* Hvor mye må til før man tar et hint likom...? Når man ikke tar tlf når man ringer, sier man ikke er intr osv, hvor mye må til liksom....? *bare lurer* Veldig mye ser det ut til..... Hu fulgte tom etter ham inn på do og prøvde jo omtrent å voldta ham... Hu prøvde å kle av ham, og han prøvde febrilsk å beholde klærne på... "HJELP! Hva pokker skal jeg gjøre??" sa R.. T hadde jo omtrent bynt å planlegge bryllup og det som var.... DA er du ganske teit spør du meg da, når personen så tydelig gir uttrykk for at man ikke er intr... Da sa jeg bare, kom a R, jeg kjører deg hjem... Så tok med R og M(kompisen til R) og dro... Mens T akkurat hadde runda hjørnet og var fast i sin tro at R skulle bli med henne hjem *muahahaha* Kan se det for meg.... Kom a R!!! R??? Hvor blei det av R??? R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var skikkelig kostelig ja!!!

Så kom vi hjem til R og satt og prata til klokka var rundt sju på morran ;) Så gikk vi og la oss :kline:

Men blir helt matt av hu derre T altså.... *går vel ann å ta et hint...?* :forvirra:

Men GJETT om ikke jeg har noe hu ikke har!!!!!! R er glad i meg, og respekterer meg, mer enn hva man kan si han har for henne :hoppe::danse::tunge1:

Damdidam..... Veit det kanskje er litt barnslig å tenke "jeg har noe ikke du har", men dæven og digg det er!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Bynner å bli litt småsjuk..... Prøve å få tatt no blomstermedisin før jeg kneler helt under.... *skulle ønske mamma var hjemme, så kunne hu laga litt til meg.........*

Hmm....

Jaja....

Får legge inn det jeg skreiv til Kallorilla... ;) For det stemmer jo....

Det er ikke så innmari vanskelig å finne en man kan leve med... Det som er vanskelig, er å finne en man ikke kan leve uten........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*tung i hue.........*

Får finne senga og håpe på "godvær" i hue imorgen.....

Var hos R igår, koselig ;) Men plutselig kom ørten kompiser på besøk.... *festlig* Var ikke HELT det jeg hadde tenkt meg gitt..... :forvirra:

;)

Jaja...

Bestemor er på besøk...... Blir gaaaaaaaaaaaal..... *nå må du gå og legge deg da!!!!!!* Akkurat som om jeg er 12 år liksom...... *usj* Hun drar imorgen da, skal bli greit det........ :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid sånn at når man virkelig mååååååååååååå på do, så er det alltid opptatt.....?

*sukk*

jaja...

En ny dag, og nye muligheter....¨¨

Trur jeg skal til R i helga, men får se.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker innom og legger igjen et ønske om en deilig helg, hvor alt blir slik du ønsker det aller aller mest

:klem:

Ps: sees på jobben i morgen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt blei slik jeg ønska det vettu berta ;)

Dro til R og greier ;) Var kos det vettu ;) Lå og lata oss så og si hele søndagen, hehe, da vi stod opp gikk sola ned *kremt* Stod opp tidlig ja, så klart, ehm, ja..... *deilig å kose både dyna, senga og R :) *

Sånn ellers så er kroppen helt i ubalanse om dagen.... Blir gal av det her... Klarer ikke holde på maten min igjen, må på do hele tiden, trøtt hele tiden, får liksom aldri nok søvn uansett hvor mye jeg sover.... *sukk* Ække no moro......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hvordan det har gått på intervjuet på lørdag da... magefølelsen din liksom, og i i forhold til den andre "felles kjente" personen som og var i gjennom det samme.

Referat forventet ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...