Gå til innhold

Mine rare tanker


evil eve

Anbefalte innlegg

Tausehetsplikt ja! Har jeg sagt noe jeg ikke skal til noen..? *Tenke etter..* Jeg fortalte mamma at eksen din døde tidligere fordi det var så mange du kjente som var borte. Men ellers tror jeg ikke jeg har sagt noe farlig :-? Men det er jo her vi to prates da, og vi prater jo om deg så klart :wink:

L synger nok rent, men hun er ikke vant til å synge alene for noen tror jeg. Så det blir nok uvant for henne :sjarmor:

Du får kose deg på fridagen da.

Jeg får gå og vaske badet sånn overflødig... Blir dårlig med slikt om dagen! Varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: Nei du har ikke sagt noe da søs, men tenkte bare om mine tanker som rusler rundt i hodet mitt om dagen angående alt mulig ;):klem: Du er så god atte :)

Bare påminnelse om at det er dagboka mi liksom :) Må sove, må opp om under fem timer... Dårligste throw inn gjennom tidene trur jeg, men endelig folk som skal jobbe hos oss ;) Kjempebra :):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jobb er ferdig i morgen og det er helg! Blir mye å gjøre på jobb.. Men så er det fri og hæla i taket etterpå da. Vi skal på Show "Summer and soul" lørdag, (funky soul) grillings hos oss først. Blir stas. Også kommer mamma og Helge innom på dagen.

Håper blir litt mindre jobbing på deg etterhvert da. Er det ingen arbeidsmiljølov over there eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jobb er ferdig i morgen og det er helg! Blir mye å gjøre på jobb.. Men så er det fri og hæla i taket etterpå da. Vi skal på Show "Summer and soul" lørdag' date=' (funky soul) grillings hos oss først. Blir stas. Også kommer mamma og Helge innom på dagen.[/quote']

Åh din heldiggris.... Vil også grille.... Vil se mamma og Helge igjen og.... Vil se alle ;) Grille NORSK mat hehe... Noen som hadde lyst å sende meg norsk mat sa du??? :eeeh:

Nå skulle visst romvenninna mi dra på stranda.. Kremt, noe som er naturlig når klokka er halv ett på natta..?? (Ja her altså...) Kjøre seks timer for å dra på en strand å være der imorgen tidlig....? Joda... :roll:

Akkurat kommet fra bassenget, kjempedeilig med nattbading, er jo så sinnsykt varmt!!!!!! Blir nesten ikke avkjølt en gang.. Men er deilig, bortsett fra all den helvetes myggen som angriper deg....

Hehe. Nei virker jo ikke sånn... Ni dager med jobb før en fridag :grine: Kommer jo til å svime av den dagen jeg... Men den dagen SKAL jeg hente nye Harry Potter boka jah :Nikke: Blir bra!!!!!!!

Men har nå fått syv stykker som skal bynne i butikken... Har prata med en del av de nye nå da jeg og R var og bada.. Virker mye kosligere og "bedre" enn de surrehuene som kom for to uker siden til food hvertfall... Så vi har forberedt dem litt på hva de neste dagene kommer til å være og angående jobbing ;)

Managerne mine mener jeg er ett egnet trainer emne... :klø: Så signet meg på lista for å bli trainer, så får jeg se om jeg får traina noen i september når det kommer flere nye :Nikke: Kjekt å ha i papirene det vettu ;)

Har gått ned tre bunad str, men første bunaden var alt for stor, så to str da tenker jeg... Ser ikke no forskjell selv???? :sur: Så syns det bare er merkelig.... Men men... Må nok bytte ut bunaden nå til uka(etter mensen) er blitt litt vel stor den jeg har nå... :sjenert:

Får nesten prøve å sjekke mail og sånn før jeg sovner her....

:klem: til storesøs som er så god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg er helt fortrolig med det nye forumet ennå! Men jeg ser jo det er en del ting som blir lettere. Kjedelige smileys men ;)

Jasså du lengter etter god gammel grilling ja. Skal si deg det var varmt på verandan her lørdag! Vi hadde parasoll og vifte, så mamma overlevde såvidt. H og mamman til sambo satt pal i sola hele dagen, skjønner ikke at de orka. H ble litt solbrent, men ølen kompenserte vel for det tenker jeg :D Det var i alle fall koselig med reker og øl, grilling og sol og masse prat. Men bidro som sagt tidligere til at jeg ble veldig full etter showet vi var på om kvelden.. Til helgen er det jo utdrikninglag, og jeg har liksom alkoholforbud. Right!

Bra dere får mye folk så dere kan få mer fri. Du får lære dem opp så de gjør akkurat som du vil;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann søs!!!

Skjønner ikke så mye ennå med detta forumet jeg, men men.... Enig i at det er kjedelige smileys jah...

Idag er jeg da hjemme fra jobben, nå har kroppen klikka helt og nekta å samarbeide... Har vært på jobb tre dager mens jeg har vært syk, helvetes samvittighet jeg har altså.. I natt har jeg liggi med feber og nesten ikke fått puste, men allikevel hadde jeg ikke så veldig lyst å ringe meg inn... Men funker ikke å jobbe år man er syk vettu.. Jeg har våkna om morran og tenkt, wee, jeg er frisk, også blir jeg bare dårligere og dårligere utover dagen.. *sliiiit* Så fant ut at NÅ skal jeg ringe meg inn om jeg er den minste smule dårlig om morran.. Og DET var jeg jo... Og nå kan iallefall ikke han som har ringt seg inn tre dager på rad ringe seg inn mere, så DA fant jeg ut at det var min tur nå, sånn bortsett fra at jeg faktisk ER syk da, ikke bare fyllesjuk eller trøtt... :rolleyes:

Vil grille ja... VELDIG!!! Er ikke helt det samme med maten her som i norge nei.. *riste på hodet*

Prøve å bli frisk jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du får bli frisk, vært mye syk der du. Tåler du ikke klimaet?! Det er vel ikke så rart at vi nordboere reagerer litt da.

Jeg skulle bare si god natt jeg vennen, dagene forsvinner når en jobber i denne varmen og SKAL ha med seg stranda om kvelden og samtidig planlegger utdrikningslag. Natti natt. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får bli frisk, vært mye syk der du. Tåler du ikke klimaet?! Det er vel ikke så rart at vi nordboere reagerer litt da.

Jeg skulle bare si god natt jeg vennen, dagene forsvinner når en jobber i denne varmen og SKAL ha med seg stranda om kvelden og samtidig planlegger utdrikningslag. Natti natt. :-D

YES!!!!!!!!!! ENDELIG DE VANLIGE SMILEYSENE!!!! OM JEG BARE KAN FÅ LAGT INN AVATAR IGJEN NÅ UTEN AT DET HENGER SEG....(måtte bare rope litt..) ;)

Ja, har nå vært frisk i nesten to mnd nå dah... Eller, det er to mnd siden jeg var så syk at jeg måtte ringe meg inn, så blir vel sånn akutt syk hver andre mnd tenker jeg... Går greit så lenge jeg bare er litt snørrete og ikke noe annet, men nå er det alt på en gang, så er hjemme.. Siv har fri idag, kanskje vi ser en film eller to ;)

Er misunnelig på dere som slipper å kjøre i to timer for å komme til stranda jeg.. Har vært her 3 1/2 mnd nå, og vært på stranda to ganger... Da jeg blei jo solbrent :sjenert: MEN vi har basseng :tunge1:

Du burde få tatt en kopi av den sangen L skal spille inn så du kan sende den til meg på mailen som ikke er hotmail? Hadde vært moro ;) Kose dere med planlegginga ;)

Er visst forresten flere som blir mama i januar, ikke bare m, to venninner av meg er også ca like langt uti svangerskapet som hu er ;) Veit du termindato??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. januar termindato, men nå har du kanskje fått det med deg :babysmokk:

Har "lekt" med gutten til G i dag, er så nydelig så. 5 mnd har han blitt. Og gutten til søstra til brura har "hjulpet" meg å bære teltstenger til partytelt i dag. Moro med småunger, men synes det er veldig greit å ikke ha en selv ennå..

Ja ja, utdrikningslaget gikk fint det, er støl etter å å ha vært med å bære blytunge bunter med teltstenger. Det er det "værste" partyteltet jeg har sett, det var sinnsykt svært. Men det var veldig fint å ha da. Jeg har ingen fil med sangen ennå, men jeg håper jo jeg får den tilsendt etterhvert. Bruden ble drita i alle fall :sjarmor: Nå er jeg rimelig trøtt og har tenkt meg til sengs. Blir vel 3 lange dager på jobb nå, for å få "sortert" etterslepet så andre skjønner noe av det. Så er det kurs mot Praha torsdag morgen.

Natti natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. januar termindato, men nå har du kanskje fått det med deg :babysmokk:

Har "lekt" med gutten til G i dag, er så nydelig så. 5 mnd har han blitt. Og gutten til søstra til brura har "hjulpet" meg å bære teltstenger til partytelt i dag. Moro med småunger, men synes det er veldig greit å ikke ha en selv ennå..

Ja ja, utdrikningslaget gikk fint det, er støl etter å å ha vært med å bære blytunge bunter med teltstenger. Det er det "værste" partyteltet jeg har sett, det var sinnsykt svært. Men det var veldig fint å ha da. Jeg har ingen fil med sangen ennå, men jeg håper jo jeg får den tilsendt etterhvert. Bruden ble drita i alle fall :sjarmor:  Nå er jeg rimelig trøtt og har tenkt meg til sengs. Blir vel 3 lange dager på jobb nå, for å få "sortert" etterslepet så andre skjønner noe av det. Så er det kurs mot Praha torsdag morgen.

Natti natt.

Så kos det hørtes ut a snuppa ;)

Gleder meg til å få den sangen ja :ler: Forresten så var jo g i avisa, men det veit du vel ;)

Er greit å ikke ha en selv ennå... Er mye styr med en liten en vettu.. Men gleder meg masse til den dagen jeg eventuelt er priviligert nok til å få en liten en ;)

Ellers så bynner jeg å lure på når jeg skal hjem herfra og sånn.. For nå trives jeg så godt ;) Så blir kjempetrist å reise hjem herfra, men skal jo holde kontakten med de jeg har god kontakt med dah ;)

Damdidam... Igår følte jeg meg som Bridget Jones når hun pratet med venninnen sin på tlf... Prata med kjære på tlf, han hadde dattern på besøk hehe.. "Hei hvordan går det med NEI IKKE LEK MED BILEN!!! NEI!!! deg da?" Var jo kos å prate med ham da.. Også prata jeg med tante, dvs, hans tante, kjempekoselig dame ;) Fikk sagt til kjære at jeg ikke vil han skal mase sånn om at jeg må komme hjem snart og at han savner meg sånn, at han MÅ klare seg uten meg også... For blir så dritt for meg å være her borte om han maser sånn, ødelegger veldig greia med å være her for meg liksom.... YES, så DET så.. :Nikke: Håper han ikke ble veldig såra dah.. Føler meg slem som sier sånn.. Men det er jo sant dah...

Får skrive mere seinere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre du trives godt nå. Du må bestemme selv hvor lenge du skal bli! Du har jo et år å ta av da ;)

Nå er jeg bare innom for å si hadetbra før vi reiser til Praha, mamman til sambo kommer og henter oss om et kvarter. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg egentlig kjempefull.... Akkurat hjemme fra byen og nachspiel... Fulgte A hjem, en av de nye, han er bare sååå søt hihi.. Morsom han hehe.. Hjemme nå da.. Må sove litt, skal opp om få timer og dra til st augustin og bade og kose meg.... *Håper jeg er edru innen den tid....* :sjenert:

MÅ sove nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois!

Full og søte gutter, det går da ikke an! :-D

Var på'n fredagen i Praha jeg også, fyllesjuk på storbyferie er ikke moro. Stod opp lørdagen og møtte tsjekkiske venninne kl 11.00, men måtte dra tilbake til hotellet etter et par timer å legge meg litt igjen. :sjenert: Men totalt sett hadde vi fin og artig tur!

Nå har mamma og bestemor vært her. Spist pizza og handla i butikken til mamman til sambo. Du merker godt at bestemor er "spedere." Hun rører litt, men det går greit. Du merker i alle fall at hun ikke maser lenger. Tempo og stemmevolum er "møe" lavere.

Nå tenkte jeg kanskje å dra frem broderiet mitt. Det er ikke skjedd mye siden du var her i fjor...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenkte jeg kanskje å dra frem broderiet mitt. Det er ikke skjedd mye siden du var her i fjor...!

Right. Ble'nte no brodering her vettu, sittet på msn siden i stad jeg..

Forresten, venninne G (som var i Tbg blad) skal ha en baby til..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Right. Ble'nte no brodering her vettu, sittet på msn siden i stad jeg..

Forresten, venninne G (som var i Tbg blad) skal ha en baby til..!

Ble'nte hehe... Nei NÅ trur jeg at jeg preker med nicholas i bakern haha... Du da snuppa, ha'nte blitt littegranne bred i målet du nei :P

Så kos at hun skal bli mamma igjen!!! ;) Du får hilse masse ;) Planlagt eller..??

Idag har jeg og A vært i Islands of adventure, kjøpte annual pass, til der og universal studios ;) Var kjempemoro!! MASSE berg og dalbaner ;)

Igår var jeg i St Agustine, var kjempedeilig å cruise oppover dit i CAB jah!!! Var fint der, med masse surfegutter :sikle: Sånn så vi ut!!! :wow:

Må sove nå, opp igjen om fem timer... Så er det jobbe til fem, så hjem og sove noen timer, og så ut en tur, så opp igjen ca seks... Jobbe tidlig da ja.. Men VIL ut!!! ;) Kos det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da snuppa, ha'nte blitt littegranne bred i målet du nei :P

Serru'nte at det ær ån pørpus a dø :ler:

Vært på besøk hos vennepar det er lenge siden vi så sist, de har barn som er et år i september. Han var så blid og nydelig, skal kanskje ha han en dag til uka. Sambo sa til og med bare "ja vel."

Har fått kjøpt smykke og øredobber fra Arts & Crafts til den nette sum av kr 138,50 og er veldig fornøyd. Og en ROSA (cerise) topp. Rosa er liksom ikke helt fargen jeg digger, men fargen var faktisk litt kul til svart. Salg er moro :sjarmor:

Nå er det natti natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe.. Da har lillesøs vært på byn igjen *plystre plystre* Hadde søte gutter på voerspiel jah :Nikke: Var kjempekos.. Men så mista vi en del da vi dro på byn, men to av de søte var med oss dah hehe.. Skal stå opp om tre timer jah... Burde vel prøve å sove litt... :sjenert:

Blir vel moro å jobe da trur jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du stadig på rocker'n ja! :danse:

Fint det, skal kose deg når du først er "over there."

Vi var i Lardal på hytta til venninne G i går, koselig det, men deilig å komme hjem til dusjen i dag.

Så Mr & Mrs Smith i dag... Vet ikke helt hva jeg skal si, ekstremt amerikansk, men småkult allikevel :) Kommer vel ikke akkurat til å se den igjen i allfall.

Nå koser vi oss med rødvin og Top Gun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kanskje ut og rocke litt idag og ;) Men akkurat nå styrtregner det og tordner og lyner(langt bort ennå)... Så får se hva som skjer.. Hehe...

En film du MÅ se er Charlie og sjokoladefabrikken ;) Johnny Depp er helt rå i den filmen hehe.. You're weird!!! :P

Wee, en dag til på jobb, så to dager fri.. Så er det 7 dager *gulp* men så er det tre dager fri, og deretter tre dager fri i uka :) WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! DET blir bra!!!!!

:sjenert: Får vel være flink jente å rydde litt hehe... På torsdag da jeg skulle ut, sov jeg ett par timer og det første jeg gjorde var å vaske badet da jeg sto opp :P Wee, kjempegøy.. Kremt.. Særlig da det så like jævelig ut etter ca to timer pga kinadamen dusja.. Hu veit ikke åssen man tørker opp etter en dusj hun, trur ikke hun veit åssen man bruker dusjforheng heller for den saks skyld... Tralalalala.. Blir gal gal gal!!!!!! Men har søkt om ny leilighet, med bare meg og Rikke, blir bra.. Ta over leiligheten til Siv når hun reiser.. ;) Om vi får lov dah.. Haddevært konge det jah!!! Masse plass, til mat, alt egentlig... ;)

Har lest ferdig den nye Harry Potter boka *kose med boka.. venta leeenge på den jah!!!* Men var sååååååååååååå trist... Bynte nesten å gråte litt både her og der på slutten av boka.. *snufs* Og må vente vaffal to år på neste bok *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You're weird!!! :P

Heh?!! Frekk eller. :ler:

I dag har vi spist reker og drukket hvitvin, det er deilig med ferie! Synd den er over om mindre enn en uke. :grine2:

I morgen skal jeg passe en guttunge på nesten et år, det kan bli interessant, er lenge siden jeg drev med slikt. Blir sikkert stas. Noe sier meg at du venter på en pakke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...