Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 timer siden, VirreVapp skrev:

He Hei :)  Lite aktivitet her om dagen. Flere som er i gang med forsøk?  Jeg hentet ut egg i dag. Håper det blir flere befruktet. Spent på telefon i morgen altså.  

Lykke til. Håper du får gode nyheter imorgen:) Jeg er på rugedag 11. Tok en test Idag som var negativ :( veldig trist altså. Tror ikke det gikk veien for oss denne gang heller. Har testdag på fredag. Men jeg er sikkert ikke gravid 😭

Anonymkode: 794bf...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, VirreVapp skrev:

He Hei :)  Lite aktivitet her om dagen. Flere som er i gang med forsøk?  Jeg hentet ut egg i dag. Håper det blir flere befruktet. Spent på telefon i morgen altså.  

Hei VirreVapp :) Fikk du ut mange egg? 

Selv begynner jeg på nesespray i morgen. En lengre sprayperiode denne gangen enn ved de to forrige forsøkene så det gruer jeg meg litt til, men det skal nok gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til. Håper du får gode nyheter imorgen:) Jeg er på rugedag 11. Tok en test Idag som var negativ :( veldig trist altså. Tror ikke det gikk veien for oss denne gang heller. Har testdag på fredag. Men jeg er sikkert ikke gravid 😭

Anonymkode: 794bf...ad8

Takk takk :) 

Er så utrolig (!!)kjipt med de negative testene.  Håper den er positiv på testdag. Jeg fikk negativ dagen før testdag ved forrige forsøk, og ble overrasket over positiv test uka etter. Gikk riktignok ikke veien den gangen, men alt håp er definitivt ikke ute med negativ på rugedag 11 :Nikke:

53 minutter siden, sastras skrev:

Hei VirreVapp :) Fikk du ut mange egg? 

Selv begynner jeg på nesespray i morgen. En lengre sprayperiode denne gangen enn ved de to forrige forsøkene så det gruer jeg meg litt til, men det skal nok gå fint :)

Hei hei  :) Fikk ut 12 egg, håper gullegget er blant de. 

Jeg har to lange perioder bak meg. Ikke noe problem,  men man føler det tar laaaaaaang tid bare :P

Anonymkode: 794bf...ad8

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, VirreVapp skrev:

 

Det er jo kjempebra! Krysser fingrene for gode nyheter i morgen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, May 09, 2016 at 21.07, sastras skrev:

Det er jo kjempebra! Krysser fingrene for gode nyheter i morgen :biggrin:

Vel.  Av de 12 ble seks befruktet.  Men kun ett har utviklet seg som det skal. Får håpe det gjør susen da. Ble litt nedtur dette her merker jeg:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.5.2016 at 14.07, VirreVapp skrev:

He Hei :)  Lite aktivitet her om dagen. Flere som er i gang med forsøk?  Jeg hentet ut egg i dag. Håper det blir flere befruktet. Spent på telefon i morgen altså.  

Jeg må nok vente en mnd til,dessverre...

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten oppdatering fra meg 😊 Snakket med de på kvinne klinikken, de sa jeg måtte snakke med legen min om lavt stoffskifte føre jeg starter opp igjen.

Starter opp igjen i august. Sist tok jeg forsøkene veldig tett og da ble det avbrutt pga ingen egg ut, men når det går lenge mellom vær gang så får jeg ut fler egg. Så de sa at jeg burde vente litt med å sette i gang igjen.

Masse lykke til dere andre her inne, med både testing og utak ❤️

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, May 12, 2016 at 21.30, malla1992 skrev:

Liten oppdatering fra meg 😊 Snakket med de på kvinne klinikken, de sa jeg måtte snakke med legen min om lavt stoffskifte føre jeg starter opp igjen.

Starter opp igjen i august. Sist tok jeg forsøkene veldig tett og da ble det avbrutt pga ingen egg ut, men når det går lenge mellom vær gang så får jeg ut fler egg. Så de sa at jeg burde vente litt med å sette i gang igjen.

Masse lykke til dere andre her inne, med både testing og utak ❤️

Da får du prøve å nyte sommeren uten prøvestress og medisiner :)  Det tar jo på dette her. 

Jeg er på rugedag 8. Venter og venter. Kvalm og murringer.  Akkurat slik som da jeg var gravid for 5 år siden.  Bare at denne gangen er det den dumme lutinusen som tøyser med meg:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, VirreVapp skrev:

Da får du prøve å nyte sommeren uten prøvestress og medisiner :)  Det tar jo på dette her. 

Jeg er på rugedag 8. Venter og venter. Kvalm og murringer.  Akkurat slik som da jeg var gravid for 5 år siden.  Bare at denne gangen er det den dumme lutinusen som tøyser med meg:dry:

Skal prøve så godt jeg kan 😊 Men jeg lurer på en ting, nå har vi siste forsøk i det offentlige, er det da sånn at hvis jeg får ut fler en egg, og de eggene overlever så kan jeg sette tilbake to gang til ? 

Får håpe det ikke er lutinusen, masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, malla1992 skrev:

Skal prøve så godt jeg kan 😊 Men jeg lurer på en ting, nå har vi siste forsøk i det offentlige, er det da sånn at hvis jeg får ut fler en egg, og de eggene overlever så kan jeg sette tilbake to gang til ? 

Får håpe det ikke er lutinusen, masse lykke til ❤️

Du kan sette tilbake alle eggene du får ut hvis det er det du mener? Fryseforsøkene er bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg og mannen min sluttet med prevensjon for 4 år siden, og har ikke blitt gravid. De tre siste årene har vi PRØVD.. Eggløsningstester og graviditetstester har jeg brukt en formue på!

Jeg er 30 og han er 35.

Nå får vi IVF til høsten. Det er ikke noe feil med mannen min, altså er det meg:dry:

Var på ultralyd for noen dager siden (min tredje i denne anledningen) og da sa legen at jeg hadde et modent egg :) Altså har jeg snart eggløsning. Kan ikke unngå å håpe :fnise: 

Vil bare "henge i tråden" og lese andres erfaringer underveis. Er så spent! Legen sa at 70 % lykkes med assistert befruktning, så da er ihvertfall sjansen god :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fortsatt på dette med uttak og innsett + reise/opphold.

Planen er nå å kjøre til og fra Trondheim (ca 7 timer i bil) og så er vi usikre om vi får dekt reise/hotell når vi da blir i Trondheim fra uttak til innsett (ca 5 dager). Mener de at vi skal reise frem og tilbake (evt. med fly)? Noen som har erfaringer?

 

Er en måned til jeg har mensen i juni og kan begynne på medisin.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, May 19, 2016 at 15.14, Ekstra skrev:

Hei.

Jeg og mannen min sluttet med prevensjon for 4 år siden, og har ikke blitt gravid. De tre siste årene har vi PRØVD.. Eggløsningstester og graviditetstester har jeg brukt en formue på!

Jeg er 30 og han er 35.

Nå får vi IVF til høsten. Det er ikke noe feil med mannen min, altså er det meg:dry:

Var på ultralyd for noen dager siden (min tredje i denne anledningen) og da sa legen at jeg hadde et modent egg :) Altså har jeg snart eggløsning. Kan ikke unngå å håpe :fnise: 

Vil bare "henge i tråden" og lese andres erfaringer underveis. Er så spent! Legen sa at 70 % lykkes med assistert befruktning, så da er ihvertfall sjansen god :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svak positiv i dag, rugedag 10. Klarer jo aldri holde meg frem til testdato. . 

Jeg har lissom ikke trua på at det skal gå bra denne gangen heller,  så bobler ikke akkurat over av glede. Mer bekymret. Men, første steg i riktig retning er det definitivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, VirreVapp skrev:

Svak positiv i dag, rugedag 10. Klarer jo aldri holde meg frem til testdato. . 

Jeg har lissom ikke trua på at det skal gå bra denne gangen heller,  så bobler ikke akkurat over av glede. Mer bekymret. Men, første steg i riktig retning er det definitivt :)

Spennende! Vi krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, VirreVapp skrev:

Svak positiv i dag, rugedag 10. Klarer jo aldri holde meg frem til testdato. . 

Jeg har lissom ikke trua på at det skal gå bra denne gangen heller,  så bobler ikke akkurat over av glede. Mer bekymret. Men, første steg i riktig retning er det definitivt :)

Gratulerer! :) Det er jo veldig lovende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, May 19, 2016 at 15.14, Ekstra skrev:

Hei.

Jeg og mannen min sluttet med prevensjon for 4 år siden, og har ikke blitt gravid. De tre siste årene har vi PRØVD.. Eggløsningstester og graviditetstester har jeg brukt en formue på!

Jeg er 30 og han er 35.

Nå får vi IVF til høsten. Det er ikke noe feil med mannen min, altså er det meg:dry:

Var på ultralyd for noen dager siden (min tredje i denne anledningen) og da sa legen at jeg hadde et modent egg :) Altså har jeg snart eggløsning. Kan ikke unngå å håpe :fnise: 

Vil bare "henge i tråden" og lese andres erfaringer underveis. Er så spent! Legen sa at 70 % lykkes med assistert befruktning, så da er ihvertfall sjansen god :)

 

Ville bare skyte inn, det er ikke nødvendigvis deg det er galt med. Ufrivillig barnøshet kan være av feil hos begge også. Feks sædcellene er ikke hardføre og eggene har hardt skal.

1/3 han, 1/3 henne og 1/3 de kombinert :)

 

Jeg venter sånn på å begynne, får resepter nå i Juni.. :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...