Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjest skrev:

Reidun ikke så sterk som hun sa? Joda, Reidun leverte "varene" og banka Bente. Hun hadde også banka Siren. Siren innrømmer jo selv at hun er svakere enn Reidun, og våget ikke å møte henne i kamp, men valgte kunnskap. Feigt av Siren?.

Det som er rart er at Siren plutselig ble så aggresiv når søstra Bente fikk juling. Selv om søstra gråt etter tapt, forsøkte Siren å presse henne til å fortsette slåsskampen. Da mener jeg at Siren selv burde ha innsett at Bente ikke kunne vinne over Reidun og at søstra bare hadde fått mer juling om hun hadde fortsatt kampen og ikke gitt opp.

Helt enig !

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Reidun ikke så sterk som hun sa? Joda, Reidun leverte "varene" og banka Bente. Hun hadde også banka Siren. Siren innrømmer jo selv at hun er svakere enn Reidun, og våget ikke å møte henne i kamp, men valgte kunnskap. Feigt av Siren?.

Det som er rart er at Siren plutselig ble så aggresiv når søstra Bente fikk juling. Selv om søstra gråt etter tapt, forsøkte Siren å presse henne til å fortsette slåsskampen. Da mener jeg at Siren selv burde ha innsett at Bente ikke kunne vinne over Reidun og at søstra bare hadde fått mer juling om hun hadde fortsatt kampen og ikke gitt opp.

Er ikke feigt å innse sine begrensninger, er det vel? Heller klokt, vil jeg påstå. Forøvrig er det ingen som vet hvem som er sterkest/svakest bare ved hjelp av antagelser. Reidun og Siren ser nokså like ut fysisk, i tillegg til at Siren vel er høyere.

Synes så absolutt Reidun fikk bank selv jeg, hun havnet i bakken et par ganger, og det hadde jeg faktisk ikke trodd at ville skje, så jo, etter min mening var ikke Reidun like sterk som hun selv skulle ha det til!

Helt naturlig som førstereaksjon at Siren ønsket at søstra skulle fortsette å kjempe mot Reidun, og at hun gira seg opp over det. Bente ønsket det jo selv, men sa etterhvert at hun ikke turde, i frykt for alvorligere skade. Og det aksepterte Siren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan diskuteres om Siren var feig som valget kampgren kunnskap og ikke belte i tvekampen mot Reidun. Taktisk klok avgjørelse mener jeg, da Siren innrømmet at hun sikkert hadde tapt for Reidun i belte.

Rent fysisk burde Siren kunne kjempe "likt" med Reidun, fordi Siren er høyere og kanskje tyngre og Siren ser jo ikke ut som en svekling heller. Siren burde derfor kunne gi Reidun er brukbar motstand selv i belte, men Reidun hadde banka Siren til slutt tror jeg.

Synest ikke at Reidun fikk så mye bank av Bente, som det hevdes. Jeg mener at Reidun beviste at hun er så sterk som hun sa hun var. Hun hadde full kontroll over Bente, som både er høyere og tyngre enn Reidun. Imponerende å banke en dame som er mye større enn seg selv.

Jeg forstår Siren sin reaksjon. Sikkert surt for henne å se at søstra får juling av en dame Siren ikke liker. Spesielt for Siren å se at storesøster blir banka opp til hun starter å gråte. Men det var åpenbart at Bente ville tape, det var bare et spørsmål om tid før Reidun hadde vunnet.

Gjest beltekamper
Skrevet

beltekamper bør forbys. kan være for vanskelig for jenter å takle beltekamp. bente ble skadet og det var unødvendig. bare gutta bør velge belte som kampgren og ikke jenter

Skrevet

Synes denne Snorre er sleip som en ål. Jeg blir faktisk dårlig når jeg hører han snakke. Heier på Live fordi hun er den mest reale.

Gjest TV-titter
Skrevet

Drømmefinalen er mellom Reidun og Live. Hvem som vinner kampen mellom disse to damene er ikke helt opplagt, men Reidun bør kunne vinne over Live.

Skrevet

EG syns ikkje at Bente vart banka.

Ho fikk 2 slag i haudet- og valgte å bryte.

Viss ikkje Reidun hadde brukt skitne triks hadde dei kansje holdt på enda.

Syns ikkje Reidun e so god som ho skal ha det til.

Eg vart kvalm av alt ho sa FØR kampen- PJUK!

Fra no av heia eg på Siren!

Ho har heile tia vært den so e blitt hakka på- av alle egentlig- og eg syns dte e bra at ho har holdt ut..

Live har vært for feig i mange situasjona syns eg- til å kunne vinne..

Eg håpa virkelig at Siren vinne heile greia( sjøl om det kansje e litt usannsynlig..)

Eirik virka ganske TEIT rett å slett...

Alt det Gaute sa til han- å det stemme jo veldig!

Virka som han ikkje klare å tenke heilt klart.. Snorre har virkelig klart å manipulere han ..

Gjest TV-titter
Skrevet

Du sier at Bente ikke ble banka opp ? Reidun hadde kontroll over dama nesten hele brytekampen, selv om Bente både er høyere og tyngre. Ved et par anledninger slåss Bente tilbake, og for å få kontroll over en større kvinne som hun slåss mot, måtte Reidun legge dama på rygg ned på bakken.

Ikke mye tilfeldig at det alltid var Bente som havna på rygg med Reidun opp på henne. Dette viser at Reidun hadde kontroll på Bente hele brytekampen, selv om hun er en mindre dame.

Skitne triks kan jeg ikke se at Reidun brukte. Bente bare tapte brytekampen for en sterkere dame enn seg selv. Bente burde ha innsett at hun bare fikk mer juling allerede etter første skade, hvis hun valgte å slåss videre mot Reidun. Og ganske så rett, dama fikk mer juling av Reidun til hun starta å grine.

Skrevet
Du sier at Bente ikke ble banka opp ? Reidun hadde kontroll over dama nesten hele brytekampen, selv om Bente både er høyere og tyngre. Ved et par anledninger slåss Bente tilbake, og for å få kontroll over en større kvinne som hun slåss mot, måtte Reidun legge dama på rygg ned på bakken.

Ikke mye tilfeldig at det alltid var Bente som havna på rygg med Reidun opp på henne. Dette viser at Reidun hadde kontroll på Bente hele brytekampen, selv om hun er en mindre dame.

Skitne triks kan jeg ikke se at Reidun brukte. Bente bare tapte brytekampen for en sterkere dame enn seg selv. Bente burde ha innsett at hun bare fikk mer juling allerede etter første skade, hvis hun valgte å slåss videre mot Reidun. Og ganske så rett, dama fikk mer juling av Reidun til hun starta å grine.

Før kampen mente Reidun at Bente ikkje hadde en sjanse en gang.

Eg meina at Reidun hadde overtaket- JA- men ho banka ikkje Bente (eg ser det hvertfall ikkje på som banking) .

Syns Reidun e usmakelig i alt ho seie- overlegen og bitchy.

Skjønna hvertfall ikkje koffår dei andre tok ho inn i varmen igjen.

Dei skulle heller valgt Eskil- so ikkje var særlig god i noke- å fått han ut i første tvekamp..

Men men!

Gjest TV-titter
Skrevet

Reidun mente vel at Bente ikke hadde sjanse til å banke henne i en brytekamp. Det hadde Reidun rett i og beviste det ved å beseire Bente i slåsskampen.

Bente hadde overtaket nesten i hele brytekampen. Du sier at hun ikke banka Bente? Hva skulle Reidun ha gjort med Bente som hun ikke rakk før Bente ga opp? Hvor mye mer overlegen må Reidun være for at du vil si at Bente ble banka opp av Reidun. Bente ble lagt på rykk to ganger av Reidun og Bente gråt begge gangene.

Min påstand er at Bente ikke hadde hatt en sjanse til å vinne over Reidun i brytekampen, selv om hun både er større/tryngre. Merkelig egentlig at Bente får bank av en mindre jente enn seg selv.

Hadde Bente fulgt Siren sitt råd om å fortsette slåsskampen mot Reidun og ikke gitt opp, hadde Bente fått seg en omgang juling av Reidun. Men Bente våget ikke, og det kan hun være glad for.

Skrevet

tv-titter : Da har vi forskjellig mening..Ikke vits å utdype det noe mer :wink:

Gjest TV-titter
Skrevet

Vi kan ha forskjelling mening, men det viktigste var jo at Reidun banka Bente, og sendte Bente ut av Farmen.

Gjest Anonymous
Skrevet

[quote="TV-titter"

Min påstand er at Bente ikke hadde hatt en sjanse til å vinne over Reidun i brytekampen, selv om hun både er større/tryngre. Merkelig egentlig at Bente får bank av en mindre jente enn seg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

TV-titter: er du bestemora til Reidun? :ler:

Reidun lå minsannten på rygg etpar ganger selv mener jeg å huske.. Dessuten er det svært usportslig å lire av seg masse drittsnakk rett før en kamp, slik hun gjorde.

Helt fram til Bente åpenbart hadde for vondt i nakken til å fortsette, var det slettes ikke sikkert hvordan utfallet av kampen ville bli.

Skrevet
Det virker som Snorre er den eneste som er bevisst på at de faktisk spiller et spill om å vinne. Han har flaks at jentene ikke skjønner at de må være strateger, og at dette ikke er noen syforening og venneklubb. Snorre fortjener derfor å vinne.

Og jeg blir målløs når jeg ser og hører den tvillingen. Går det AN? Hvordan i all verden kan han ha kommet igjennom utvelgelsen og fått lov til å bli med? Han klarer jo ikke si en normal setning engang uten å rote seg helt bort.

(...og hvorfor var det så mange nordlendinger med i årets Farmen?)

fordi vi nordlendinger er så kule og lager skikkelig liv :wink: skaper spenning i serien..he he...liker ikke reidun da,håper at live eller siren vinner,syns ikke at siren syter,hun er jo den eneste som sier imot kong snorre..den eneste som har skjønt der..u go girl :)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg liker ikke Snorre og håper han ikke vinner farmen.

Siren synes jeg virker noe spesiell.

Reidun likte jeg før, men etter den siste uken har jeg ikke så sansen for henne lengre.

Eirik virker ok, men han har ikke vært så lenge, så jeg vil ikke uttale meg for mye.

Live bør vinne hele greia.

Ut i fra et klipp på tv i dag, så ser det ut som Eirik tar opp noe fra lomma. Håper han har klart å lurt til seg litt daler, slik at Snorre ikke blir storbonde.

Skrevet

liker ikke reidun da,håper at live eller siren vinner,syns ikke at siren syter,hun er jo den eneste som sier imot kong snorre..den eneste som har skjønt der..u go girl :)

Eg syns heller ikkje at Siren syte!

Ho har andre meininga enn dei andre (som henge seg på Snorre) og blir då en outsider- og en hakkekylling for dei.

Syns det e rart at ho har holdt ut eg.

Og te dei som syns at Siren var feig som valgte kunnskap- koffår valgte Reidun belte da?

Viss ho ikkje skulle være feig så burde ho valgt kunnskap- for det va jo det Bente va god i??

Det blir jo heilt feil å tenke slik!! En må jo velge det en trur en har best sjanse i!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke veldig rart at Reidun vant over Bente i brytekampen fordi hun er fotballspiller som er vant med tøffe dueller i kampsituasjoner.

Men trodde egentlig at Bente skulle gi Reidun mer kamp. Bente ser ikke direkte svak ut hun heller og da hun viste at Reidun ville velge belte, må Bente tro at hun kunne ha en sjanse til å vinne beltekampen.

Reidun ble nok tøffere og sterkere enn Bente kunne innbille seg på forhånd. Bente burde ha gitt opp første skadetilfelle og ikke kjempet videre helt til hun fikk så vondt at hun måtte gråte.

Trist syn å se Bente ligge på rygg og gråte. Bente har jobba godt hun og fortjente ikke å tape slik for Reidun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...