Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er ikke enig. Han er en sleip jævel. Han snurrer alle rundt lillefingeren. Når han ikke liker en person lengre, så skyver han de vekk. Som Gaute sa: Snorre har stålkontroll.

HEIA  EIRIK!!!

:Nikke:
Videoannonse
Annonse
Gjest TV-titter
Skrevet

Siren var ikke sterk nok til å være en reell utfordrer for Reidun hva gjelder muskelstyrke. Reidun vant ganske så lett over Siren, og Siren burde ha visst at hun var svakere før tvekampen.

Jeg hadde håpet at Reidun hadde valgt belte, og da hadde vi fått en morsom brytekamp mellom damene. Da kunne Reidun ha "lekt" seg litt med Siren og fått vist hvor mye sterkere hun er enn Siren.

Reidun hadde ganske sikkert banka opp Siren også, som hun gjorde med søstra. Jeg tror at det hadde vært mye lettere for Reidun å gi Siren litt juling, enn det var å banke Bente. Siren antar jeg er mye svakere enn Bente, så egentlig var det litt feigt av Reidun å velge den kampgrenen hun valgte mot Siren.

Kanskje var Reidun egentlig litt redd for å tape en brytekamp mot en forbanna/sint Siren.

Skrevet

var det Live som gikk ut for jukset da eller? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja- snakk om at planen til Siren "backfired" :ler:

Skikkelig god venninne :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Siren sa i Dagbladet i dag at hun håpet at Reidun skulle velge belte som kampgren, og Siren håper på en real catfight mot Reidun. Modig utspill fra Siren, hvis det er korrekt at hun var villig til å møte Reidun i en brytekamp, og trodde hun kunne banke Reidun hjem.

Hun Siren synest jeg bare blir mer og mer tøff i trynet.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Nå vet vi iallefall at Eirik har sikret seg finale plass. Og så lenge noen her inne var så dumme å avslørte vinneren av hele farmen, så vet vi hvem som vinner på onsdag. All spenning er borte. :evil:

Skrevet

Som jeg frydet meg da Snorre ikke var førtemann til finalen :sjarmor: Han var jo så sikker på at det ville bli han :hoho:

Skrevet
Som jeg frydet meg da Snorre ikke var førtemann til finalen :sjarmor: Han var jo så sikker på at det ville bli han :hoho:
samme her :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...