Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir spennende!

Hørtes ut som om juks og fanteri skulle straffe seg... noen er ille ute :ler:

Skrevet

Kult viss Siren avsløre dei- lure på ka dei har juksa med eg...

Straffa for juks forge gang var hvertfall patetisk- kan nesten ikkje kallast straff en gang- meina no eg..

Live har vel vært taktisk på sin måte. Vært et lykketroll- som ikkje har krangla med noken- og nesten ikkje deltatt i diskusjona. Ikkje har ho vist ka ho kan heller- so dei andre har sikkert ikkje sett på ho som en trussel.

Eg syns det e bedre med en slik taktikk- enn sann falskhet som Snorre drive med!

HEIA LIVE NO! (viss Siren går ut fredag- vel å merke..)

Gjest TV-titter
Skrevet

Blir tvekampen i belte mellom Siren og Reidun, kommer Reidun til å banke opp Siren som hun gjorde med Bente. Tror ikke Siren heller greier i slå Bente i fysisk kamp. Siren er nok svakere enn Bente, for søstra virka kraftigere og sterkere.

Skrevet

Lurer fælt på hvem som blir tatt for juks morgenen etter festen på fredag *spent*

Gjest Anonymous
Skrevet

Mener at Siren har en god mulighet til å kjempe jevnt med Reidun. Hvorfor skulle hun ikke det. Håper at Siren vinner over Reidun, for det fortjener hun. Flott om Siren tar Reidun to ganger og viser at hun er den verdige vinner. Reidun vil få sjokk om hun taper for Siren, men det er bare til pass for henne som er så tøff i tryne.

Skrevet

Håper Siren vinner over Reidun (bør telle med at Siren har vunnet over henne en gang før, da hun - som hun sa - "vannt til ingen nytte")!

Reidun sa jo etter kampen med Bente, at hun vann ved å bruke "skittne triks"!

Håper Snorre må ut p.g.a. ett eller annet med juks!

Har ikke sansen for Snorre lenger...

Dette blir spennende...

Skrevet

Tror ikke Snorre ryker på grunn av juks jeg, for han var med videre i omtalen av Farmen på mandag (i Se og Hørs programguide :oops: ), men det hadde ikke gjort noe om han hadde gått ut nei. Liker virkelig ikke han lenger altså :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå var jo ikke snorre så slu og fæl som alle skal ha han til da :wink:

Skrevet

Har Snorre jukset?? Fikk ikke med meg farmen i går....

Skrevet
Har Snorre jukset?? Fikk ikke med meg farmen i går....

Ingen som vet enda....Så bare klipp fra neste episode, hvor Gaute konfronterer deltagerne med det, og at 1 må sendes hjem på grunn av det!

Biter negler i spenning..hehe :ler:

Skrevet

jeg får ikke med meg fredag jeg.... :grine:

men episoden på mandagen kommer vel med en fortelling om hva som skjedde... hååper jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror nesten det er esiren som går ut og hun spiller rent spill så hun sier fra om fant og jukseri som har skjedd, og dermed hjelper hun live på en måte og får sendt hjem snorre eller eirik, siren sa jo selv at hun hadde ikke noe i mot reidun så det kan ikke være henne.. men det er sikkert en av de tre som har gjort noe, og da erd et sikkert slik at det tre selv må bestemme hvem som skal trekke seg, og da trekker den skyldige seg!

kan ikke tenke meg at reidun er den som går ut og sladrer på live eller siren,m hva har da de gjort? tror ikke de er slike personer,

go live!

Skrevet

Tenk hvis Siren slår ut Reidun (mot alle odds) og så blir en av de fire gjenværende sendt hjem for juks og Reidun kommer inn IGJEN. :o Det hadde vært surt for Siren det..

Bare ren spekulasjon! :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Ut i fra et klipp i dag, så er det melkespann holding Siren og Reidun skal ha som gren.

Jeg håper det er Snorre som må reise hjem etter fredagens episode, han liker jeg overhode ikke. :-x

Skrevet

Jeg håper virkelig at Siren vinner over Reidun. Makan til sjølsikkerhet!!! :o "Jeg spiller fotball, så jeg er verdens sterkeste...". :roll::roll::roll:

Å gå å si hele tiden at du er sååå sterk of at dette skal bli en skikkelig muskelfight, tror jeg hun gjør for å skremme de andre deltakerne- og det værste er at hun faktisk klarer det! Hun ser da ikke så sterk ut! Man trenger ikke være sterkere selv om en har gange som en mann...

Heia Live! Hun er skikkelig kul!

Skrevet

Jeg håper og tror at Reidun går av med seieren - Siren og Live har vel (sammen med Barbro) vist seg som tidenes barnsligste Farmen-deltagere. Jeg synes de er slitsomme, begge to - de skal liksom dekke seg bak det å være søte og "snille" - sier snille i anførselstegn for etter å ha hørt deres baksnakking i sist episode så fant jeg ut at søte og snille ikke er to ord som kjennetegner de to. Nei, takke meg til Reidun som ihvertfall ikke prøver å framstå som noe annet enn det hun er !

Skrevet

Hvorfor i all verden er det ille å være søt og snill? Er man ikke verdig vinner om man er det?

Er det mer verdig å slenge dritt til folk rundt seg?

Skrevet
jeg får ikke med meg fredag jeg....  :grine:  

men episoden på mandagen kommer vel med en fortelling om hva som skjedde... hååper jeg.

Tror mandagens episode går i reprise på lørdag, og onsdag- og fredagens episode på søndag. Slik var det iallefall forrige helg, så da har du muligheten til å få sett det allikevel :wink:

Skrevet

Ingenting galt med å være søt og snill - men da bør de være slik når folk snur ryggen til også. Synes overhodet ikke det er sjarmerende når folk spiller på sin uskyld samtidig som de snakker dritt og nærmest spyr av sine såkalte "venner" når de er utenfor rekkevidde. Tror til og med Live gikk så langt som å si at hun hatet Reidun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...