Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2004 #141 Skrevet 25. oktober 2004 Neida, du er ikke den eneste Nei - vi er flere, ja! nyibyen skrev: Det virker som Snorre er den eneste som er bevisst på at de faktisk spiller et spill om å vinne. Han har flaks at jentene ikke skjønner at de må være strateger, og at dette ikke er noen syforening og venneklubb. Snorre fortjener derfor å vinne. Og jeg blir målløs når jeg ser og hører den tvillingen. Går det AN? Hvordan i all verden kan han ha kommet igjennom utvelgelsen og fått lov til å bli med? Han klarer jo ikke si en normal setning engang uten å rote seg helt bort. Jeg er SÅ enig! Syns det var skikkelig drit at Bente gikk ut - jeg ønska meg henne og Snorre i finalen...Nå håper jeg på Snorre... Hadde Reidun som favoritt en stund, men det har gått over...syns hun er litt vel på tuppa for tida - og jeg håper at hun kan ryke ut på en eller annen måte snart - ellers tror jeg vel at hun har en god sjanse til å komme til finalen. Dessverre. K
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #142 Skrevet 25. oktober 2004 Reidun vant en klar seier over Bente. Kan ikke se at Siren eller Live kan klare å vinne over Reidun heller. Reidun er en mulig finalevinner. Bente var dum som valgte Reidun for da visste hun at det ble belte og Bente burde vite at hun ville tape en slik kamp. Bente burde ha valgt Siren eller Live. Da hun ikke ville slå søsteren sin, er det bare Live igjen. Tror ikke Live hadde valgt belte, for da hadde Bente greid å banke henne. Live tror jeg ikke er så aggressiv og tøff som Reidun, og Bente burde ha kunne slått ut Live etter litt kjemping og slåssing.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #143 Skrevet 25. oktober 2004 Reidun vant en klar seier over Bente. Kan ikke se at Siren eller Live kan klare å vinne over Reidun heller. Reidun er en mulig finalevinner. Bente var dum som valgte Reidun for da visste hun at det ble belte og Bente burde vite at hun ville tape en slik kamp. Bente burde ha valgt Siren eller Live. Da hun ikke ville slå søsteren sin, er det bare Live igjen. Tror ikke Live hadde valgt belte, for da hadde Bente greid å banke henne. Live tror jeg ikke er så aggressiv og tøff som Reidun, og Bente burde ha kunne slått ut Live etter litt kjemping og slåssing. Gud for en "synser".. Reidun SUCKS! Hun er rene Veronica Orderud, som Live selv uttalte det. Absolutt ingen verdig vinner av Farmen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2004 #144 Skrevet 25. oktober 2004 Live kan være tøff i tryne helt til hun blir utfordret til kamp av Reidun. Live yppet seg litt i dag og er blitt litt røffere. Hadde vært morsomt med en ny beltekamp mellom Reidun og Live. Da hadde også Live fått smake på muskelstyrken til Reidun, slik som Bente fikk erfare i siste brytekampen mellom damene.
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. oktober 2004 #145 Skrevet 25. oktober 2004 Jeg synes det blir spennende på onsdag når det skal velges første og andre kjempe. Kan Snorre velge Eirik? Må Eirik i kamp med ei jente da? Snorre har vel sikret seg finaleplass? Noen som vet????
Gjest TV-titter Skrevet 25. oktober 2004 #146 Skrevet 25. oktober 2004 Tror at Snorre velger Siren som 1. kjempe. Da kan hun velge Live eller Reidun, som da kan velge tvekampgren. Velger Siren å utfordre Reidun til kamp for å hevne søsterens tap i belte? Da taper nor Siren for Reidun, slik som Bente. Da er det bare Live igjen. Håper at Live også velger en fysisk gren. Da får vi en ny jentekamp uten en klar vinnerkandidat. Håper at Live banker Siren uansett kampgren. Live burde være sterk nok til å beseire Siren i kamp. Siren er ingen typisk slåssetype.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #147 Skrevet 26. oktober 2004 Tror at Snorre velger Siren som 1. kjempe. Da kan hun velge Live eller Reidun, som da kan velge tvekampgren. Velger Siren å utfordre Reidun til kamp for å hevne søsterens tap i belte? Da taper nor Siren for Reidun, slik som Bente. Da er det bare Live igjen. Håper at Live også velger en fysisk gren. Da får vi en ny jentekamp uten en klar vinnerkandidat. Håper at Live banker Siren uansett kampgren. Live burde være sterk nok til å beseire Siren i kamp. Siren er ingen typisk slåssetype. Er du en typisk slåssetype? Tror nok Reidun hadde banka deg ja.
Trill Skrevet 26. oktober 2004 #148 Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes det blir spennende på onsdag når det skal velges første og andre kjempe. Kan Snorre velge Eirik? Må Eirik i kamp med ei jente da? Snorre har vel sikret seg finaleplass? Noen som vet???? Snorre og Eirik har en avtale- at dei ikkje skulle velge kvarandre som 1.kjempe- slik at dei kom til finale-veka begge to. Men ette det Snorre har sagt- og det at Snorre e sleiping nr.1, so trur eg han velge Eirik. Det e jo han so e største trusselen. Om han velge Eirik må Eirik velge ei jente- ja. Snorre e sikra plass i finale-veka- ikkje i sjølve finalen. Sann so eg har forstått det!! Eg håpe han velge Eirik som 1.kjempe- so velge sikkert Eirik Siren som 2kjempe- og ho knuse han i kunnskap Ellers håpe eg at Reidun blir kasta ut snart...
*Lene* Skrevet 26. oktober 2004 #149 Skrevet 26. oktober 2004 Snorre er en sleip jævel... Har lovet Eirik på tro og ære, at han ikke skal velge han...og etter programmet i går, virket det som han ikke hadde tenkt til å holde det! Usympatisk fyr... Heia på han i begynnelsen..Men nå? Blæh... :evil:
monja Skrevet 26. oktober 2004 #150 Skrevet 26. oktober 2004 Snorre er en sleip jævel... Har lovet Eirik på tro og ære, at han ikke skal velge han...og etter programmet i går, virket det som han ikke hadde tenkt til å holde det! Usympatisk fyr... Heia på han i begynnelsen..Men nå? Blæh... :evil: Enig!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #151 Skrevet 26. oktober 2004 Det jeg ikke skjønner er at alle disse deltakerene har sittet hjemme og sett utallige reality show hvor man ser at man ikke kan stole på noen- allikevel tror de at så lenge man er snill og rei så burde man vinne :o nei snorre er den enste som ahr spilt spillet
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #152 Skrevet 26. oktober 2004 Det jeg ikke skjønner er at alle disse deltakerene har sittet hjemme og sett utallige reality show hvor man ser at man ikke kan stole på noen- allikevel tror de at så lenge man er snill og rei så burde man vinne :o nei snorre er den enste som ahr spilt spillet Men hallo..reflekter litt da.. Det ligger ikke i alle menneskers natur å være sleip tvers igjennom. Skal man skape underholdning kreves det et spekter i persongalleriet. Alle er nok ikke på Farmen utelukkende for å vinne, noen har helt andre motiver. Skulle alle deltakerne vært slue og utspekulerte ville det vel endt med drap til slutt. Og sist men ikke minst; det oppleves nok litt annerledes å være i selve settingen, enn i sofaen hjemme.
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #153 Skrevet 26. oktober 2004 Men folk er jo sjokkert for allianser blir brudd Skjønner ikke helt hvorfor man skulle melde seg på hvis ikke det er for og prøve å vinne. Disse jentene har jo bidratt selv i og la seg sjarmere da. De svermet rundt han fra dag en og hvorfor i hulseste skulle han ikke utnytte det. ha nklarte og overtale Eirik til å ikke velge ham- og vet du hva , når Eirik ikke har mer vett enn og prøve og få ut en av sine væreste konkurrenter , nei da fortjener han heller ingen finale plass
Trill Skrevet 26. oktober 2004 #154 Skrevet 26. oktober 2004 Enig!!!! Enig eg og! Greit nok- å spele et spel- men Snorre e for jævlig sleip! I fjor syns eg det var greit at Bjørn Tore vann- han hadde vel ingen venna- og spelte sitt spel fra dag 1- uten og involvere andre på den måten som Snorre har gjort. Snorre har manipulert og svikta folk- og vært en dritt.. (Mulig eg huska feil ang. Bjørn Tore no men.. Var slik eg huska det hvertfall..)
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2004 #155 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg syns at det er Snorre som har forstått hva Farmen dreier seg om, jeg - det er ikke en ferie, det er ikke stedet for dill og dall - det er en konkurranse med 1 million i premie! Live har fx aldri (som jeg har fått med meg) gitt utrykk for at hun er der for å spille og vinne - så hvorfor i alle dager er hun med da? For å kose seg, få nye venner, osv osv? Jeg syns Snorre har vært med på å få Farmen til å bli såpass "engasjerende" i år jeg - og det bør jo faktisk være en del intriger der - det er jo derfor vi følger med, folkens! Hvis det Farmen skulle vært sånn som Live og Siren ønsker, så hadde det antakelig blitt grusomt kjedelig. Ingen premie, ingen oppdrag, bare kosing og stiftelse av nye vennskap... Nei, heia Snorre sier jeg! K
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2004 #156 Skrevet 27. oktober 2004 Han klarte og overtale Eirik til å ikke velge ham- og vet du hva ' date=' når Eirik ikke har mer vett enn og prøve og få ut en av sine væreste konkurrenter , nei da fortjener han heller ingen finale plass[/quote'] Enig - hvor naiv går det an å bli. Skinner vel litt igjennom at gutten er bare 19 år. Heia Live - hun er den eneste av de som er igjen som jeg virkelig liker.
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. oktober 2004 #157 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg må si meg fullstendig enig med deg her.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #158 Skrevet 27. oktober 2004 jaja så valgte snorre siren og siren valgte reidun.. men etter klippene som skal komme på fredag å dømme så taper siren og siren avslører et eller anna som tre kløveret har ulovlig gjort og en av dem må hjem... jeg måååå se på fredag!
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #159 Skrevet 27. oktober 2004 ha nklarte og overtale Eirik til å ikke velge ham- og vet du hva ' date=' når Eirik ikke har mer vett enn og prøve og få ut en av sine væreste konkurrenter , nei da fortjener han heller ingen finale plass[/quote'] Vel, ser nå ut til at denne avtalen mellom nevnte herremenn, Snorre og Eirik, sikret de begge en plass i finaleuka Det var jo uunngåelig at Snorre ble storbonde, og dersom Eirik i utgangspunktet hadde valgt Snorre til 1.kjempe, og ikke Bente, så hadde nok Eirik endt opp som 1. eller 2.kjempe denne uka. Risikabelt av Eirik, ja, men det reddet tydligvis skinnet hans. Live har jo selv ytret at man skal ikke ta for gitt at hun alltid smiler og er venn med alle. Noe av det første hun sa på Farmen var faktisk at hun godt kunne finne på å dolke noen av de andre i ryggen, de som ikke anså henne som en real konkurrent. Så kan hende væremåten hennes er taktisk? Den har iallefall sikra også henne plass i finaleuka. Kult!
*Lene* Skrevet 27. oktober 2004 #160 Skrevet 27. oktober 2004 Kan nesten ikke vente til fredag....Noe skjer så det ut som på klippet fra neste episode... Åååååhh....leeenge å vente!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå