Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det e no forståelig så kjepphøg som Reidun har vært heile tia! Ho oppføre seg som ei drittkjerring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting jeg lurer på:

Hvis Snorre hadde valgt Eirik til førstekjempe..hadde ikke Snorre vært eneste alternativet til andrekjempe da?? Jente må velge jente, og gutt velge gutt? Eller har jeg gått glipp av noe?

Skrevet

Anna Lovinda skrev:

Det e no forståelig så kjepphøg som Reidun har vært heile tia! Ho oppføre seg som ei drittkjerring!

Lurer på om vi har sett samme programmet ?

Reidun har vært en "utstøtt" hele tiden på Farmen - de andre jentene rottet seg sammen mot henne hele tiden.

Bente var også litt for seg selv - men hun var sammen med Snorre - Reidun har kun holdt seg til Snorre nå den siste tiden.

Verst synes jeg det har vært å være tilskuer til de to kampene som Reidun har vært gjennom - hvor alle jentene åpenlyst har heiet på hennes motstander.

Sist episode tok de kaka når de ikke kunne komme fort nok rundt hjørnet for å slenge dritten sin ... søte og kristne skal de være - vet de ikke at kamera følger dem alle steder ?

Skrevet

Får heller ikke med meg fredagens episode, er på jobb til 20.30 (og ikke hjemme før 21.00). Hadde derfor satt pris på å få vite hvem som har røket ut.

Skrevet
En ting jeg lurer på:

Hvis Snorre hadde valgt Eirik til førstekjempe..hadde ikke Snorre vært eneste alternativet til andrekjempe da?? Jente må velge jente, og gutt velge gutt? Eller har jeg gått glipp av noe?

Trur det e forandring i reglane no på slutten- so om Snorre hadde valgt Eirik måtte Eirik ha valgt ei jente!

Eg syns Reidun e like fæl til å baksnakke so dei andre. Ho e rett å slett ondskapsfull..

Skrevet

Tror jeg må ha sett et annet program jeg. Siren er da virkelig en av de som har sagt i fra når hun er uenig med noen. Hun tok opp med Snorre direkte når hun var irritert på han, og hun fortalte også Reidun hvorfor hun hadde vært irritert på henne.

Jeg tror jeg har hørt samtlige deltakere baksnakke en eller flere av de andre. SÅ baksankking er det ingen der som er alene om.

Gjest Anonym kujon
Skrevet

Og for den som har lest Dagbla' i dag, så er det ikkje lengre hemmeleg kven som har juksa på Farmen. Men, me veit jo ikkje kven som må gå i kveld då...

Skrevet

Eg syns det e ganske tåpelig å melde seg på en slik serie- for så å jukse etterpå.

Etter det eg har sett av klipp på TV (og reklame for God Kveld Norge der Siren e gjest) e det sikkert Siren som går ut i tvekampen..

Eg håpe veldig på at Reidun ryke i kunnskap- det e jo godt mulig..

Håpe vertfall at Live klare seg- det ekje so godt å vete ka ho veit. (Syns egentlig at det e ei veldig bliilg straff for å ha juksa eg då)

Det blir hvertfall veldig spennande i kveld.

Skrevet

... og dagbladets del om at den som måtte gå pga juksen, gikk i rasende sinne, får meg til å være rimelig sikker på at det er enten Reidun eller Snorre som ryker ut for jukset.... :sjarmor::ler:

jøkke no det for min del. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det står også i dagbladet at det er den som ryker ut i dagens tvekamp som sladdrer i brevet de skriver før de forlater farmen.

Er ganske sikker på at dette er Siren- snakk om og være en dårlig taper. Det står at alle ar jukset, det betyr jo henne også

Skrevet

Etter kveldens episode sier jeg bare: :hoppe:

Det blir en TØFF finale!!! Og jeg gleder meg!!!

K

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor mange her tror at kristne ikke baksnakker andre og har like mange feil som andre. De er vel ikke mer perfekte enn humanister, som tror på mennesket. Men ingen hadde reagert om en humanist hadde baksnakket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det snakkes ikke om kristne i vid forstand her, det snakkes om hvordan de to søstrene, som har en kristen tro, gjennom hele Farmen-oppholdet har predikert om holdninger som har stått i klar kontrast til både Snorre og "mafiaen" hva gjelder moral. Og nå har altså en av disse søstrene tydelig vist at hun ikke akkurat følger de 10 bud selv. Hun sladra jo på de andre som et slags "siste stikk", noe som virker til å være ganske smålig. Kanskje hun gjorde det i overbevisning om at "sannheten må frem".. Uansett, veldig beleilig for henne at hun selv ikke var til stede for å ta del i straffen og skammen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Baksnakking blir det vel ragert på uavhengig av tro. Nå aner ikke jeg om Snorre er en religiøs mann, men folk synes åpenbart ikke så mye om atferden hans ser det ut til.

Skrevet

Eg syns det e heilt tåpelig at det i det heile tatt skal kårast en vinnar. Egentlig burde TV2 stoppa heile greia- for det e jo INGEN som har fortjent en million (elle ka no enn premien e..) når dei juksa slik som dissa drive med!

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Eg syns det e heilt tåpelig at det i det heile tatt skal kårast en vinnar. Egentlig burde TV2 stoppa heile greia- for det e jo INGEN som har fortjent en million (elle ka no enn premien e..) når dei juksa slik som dissa drive med!

Jeg er helt enig!

Men en vinner skal kåres og da håper jeg det blir Eirik. Verken Snorre eller Reidun er en verdig vinner. Reidun var en favoritt før, men ikke nå lengre.

Men det er vel en av de som vinner. Det er aldri den som er en verdig vinner som vinner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Snorre har nå vist at han kan spille spille, vinne tvekamper og bestått kunnskapstest om virksomheten på gården, hvor han var best.

Alle har jukset, ikke bare han - så nå skjønner jeg ikke at han ikke er en verdig vinner :klø:

Skrevet
Snorre har nå vist at han kan spille spille, vinne tvekamper og bestått kunnskapstest om virksomheten på gården, hvor han var best.

Alle har jukset, ikke bare han - så nå skjønner jeg ikke at han ikke er en verdig vinner :klø:

Jeg er enig med deg. Liker ikke Snorre i det hele tatt etter de siste ukene, men han overbeviste med kunnskapen sin i går synes jeg. Synes nok han er den mest verdige vinneren, er jeg redd..... :roll:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg er ikke enig. Han er en sleip jævel. Han snurrer alle rundt lillefingeren. Når han ikke liker en person lengre, så skyver han de vekk. Som Gaute sa: Snorre har stålkontroll.

HEIA EIRIK!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...