Gjest Diddl Skrevet 20. oktober 2004 #81 Skrevet 20. oktober 2004 Snorre er einaste stor fjott! Reidun og...they make me sick.... Helt enig!! Blir helt KVALM av å se på dem! det værste er at Eirik henger seg på... Litt dumt å bryte en avtale med sin egen bror- bare for å gjøre som Snorre sier!! GRRRR!! Stakkar Bente- hun blir sikkert skada. Det er jo farlig med belte. Rekner med at det er Reidun som 2kjempe- så jeg håper hun blir diska fordi hun slo Bente ned.. (vel- lite sannsynlig men..) Blir bare så sint på hele greia!! (hvorfor må jeg bli så engasjert?? Det er jo også et spørsmål....)
smile Skrevet 20. oktober 2004 #82 Skrevet 20. oktober 2004 enig jeg,,,enkelte irriterer noe grenseløst, det verste er vel at noen av dem vinner......
*Emma* Skrevet 20. oktober 2004 #83 Skrevet 20. oktober 2004 Fikk ikke settt i dag jeg (familie bursdag for 5 åringen min....sukk er sliten) - kan noen gi et lite resume av hva som skjedde???
smile Skrevet 20. oktober 2004 #84 Skrevet 20. oktober 2004 Siren er blitt hakkekylling uten grunn. Snorre har inngått hemmelig avtale med Erik om at han ikke skal bli valgt som førstekjempe, dermed skal Snorre ikke velge Erik i neste uke heller. Reidun og Snorre har rotta seg sammen. Bente ble valgt som 1.kjempe fordi hun var en sterk motstander. Snorre, som har vært en god venn av Bente, snur henne ryggen og vil ikke ha kontakt med henne og Bente blir selvfølgelig lei seg for det..... På fredag blir det Bente i kamp i belte! Gutta gidder ikke satse på ukesoppdraget og Snorre var hissig på å få ferdig røykhuset. hvis jeg har glemt noe får andre føye til.
Gjest Madden Skrevet 20. oktober 2004 #85 Skrevet 20. oktober 2004 Forstår ikke at de fortsatt kan ha det som gren jeg...det er jo farlig! Har jo vist seg før..alle beltekampene har jo endt i skader!! Håper Snorre og hovmodige Reidun snart ryker på ræva ut derfra...begynner å bli lei begge to nå!! Snorre som vender dem ryggen en etter en fordi han blir lei av dem..utnytter alle til sine egne fordeler...råttent!
Gjest Primula Skrevet 20. oktober 2004 #86 Skrevet 20. oktober 2004 Hva skjedde ifjor ang. belte-kamp? Det var vel noen som skadet seg. Han Bjørn Tore og faren til en av jentene( husker ikke hva han het..) var i beltekamp. Faren slo hodet i golvet to ganger og fikk hjernerystelse. Han måtte trekke seg fra Farmen pga det. Det var vel Reidun vi så i kamp med Bente?
Gjest TV-titter Skrevet 20. oktober 2004 #87 Skrevet 20. oktober 2004 Reidun og Bente skal møte hverandre til kamp i belte. Kan ikke være mye tvil om at Reidun banker opp Bente i fysisk kamp. Reidun er tøffere og sterkere enn Bente. Er vel bare spørsmål om hvor lenge Bente holder ut før hun må gi tapt mot Reidun. Overraskelser kan skje når to damer skal slåss, men tror ikke Bente har noen nubbesjanse om Reidun i belte.
Gjest Diddl Skrevet 20. oktober 2004 #88 Skrevet 20. oktober 2004 Reidun og Bente skal møte hverandre til kamp i belte. Kan ikke være mye tvil om at Reidun banker opp Bente i fysisk kamp. Reidun er tøffere og sterkere enn Bente. Er vel bare spørsmål om hvor lenge Bente holder ut før hun må gi tapt mot Reidun. Overraskelser kan skje når to damer skal slåss' date=' men tror ikke Bente har noen nubbesjanse om Reidun i belte.[/quote'] Tror ikke jeg heller! Kanske teit at man kal velge belte ja- særlig etter det som skjedde i fjor! Syns det var så feigt av Eirik å ikke velge Snorre. Skulle tro Snorre var en GUD! Nå håper jeg noe rart skjer- viss ikke tror jeg at Snorre eller Reidun vinner hele driten..
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #89 Skrevet 20. oktober 2004 Bente er sterkere enn hun ser ut som og kan vinne. Bente har mulighet for å slå ut Reidun nå viss hun vinner over Reidun. Gleder meg til å se om Bente kan grisebanke Reidun.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #90 Skrevet 20. oktober 2004 Synes da ikke Reidun ser sterk ut whatsoever jeg. Rimelig liten og spe, og tynge har jo også endel å si i en beltekamp vil jeg tro.
Gjest TV-titter Skrevet 20. oktober 2004 #91 Skrevet 20. oktober 2004 Bente burde egentlig kunne slåss jevnt med Reidun fordi Bente vel er større jente og kanskje hun virker sterk også. Bente er ikke så aggressiv/tøff som Reidun, og derfor tror jeg at Reidun banker opp Bente ganske så lett i belte. Hvis Reidun taper for Bente, skuffer hun mange av oss TV-tittere. Men Reidun kan da ikke tape for Bente eller?
*Lene* Skrevet 21. oktober 2004 #92 Skrevet 21. oktober 2004 Håer virkelig Bente vinner... De ærligste fortjener å vinne! Syns skikkelig synd på Siren nå! Håper inderlig det blir Live eller Siren som vinner hele farmen. Det hadde vært fortjent. INGEN som spiller "dirty" fortjener å vinne! Snorre er en utrooolig utspekulert fyr.. Kanskje ikke så rart han er norgesmester i poker???
Gjest Gjesta Skrevet 21. oktober 2004 #93 Skrevet 21. oktober 2004 Så ikke Farmen i går, men etter det jeg leser her, så er det Bente som er førstekjempe i morgen. Det syns jeg var teit - syns Live eller Siren burde vært valgt. Jeg håper fortsatt at Snorre og Bente kommer til finalen! K
Gjest Diddl Skrevet 21. oktober 2004 #96 Skrevet 21. oktober 2004 Eirik kan vel ikke velge Snorre. Så lenge de kun er to gutter igjen (eller har jeg glemt noen??) Så må en av jentene velge Snorre eller Eirik til 1 kjempe. Så lenge Eirik er storbonde kan jo ikke han velge Sorre...... Dette stusser jeg også på...men Snorre og Eirik inngikk en avtale om at Eirik ikke skulle velge Snorre denne gangen. I tillegg trodde jo Live at Snorre skulle bli valgt denne gang- det samme trodde Bente. Så kansje reglene er forandret. Snorre hadde vel ikke inngått den avtalen om han ikke kunne bli valgt i det hele tatt? Vel- jeg vet ikke... Men tror desverre Reidun vinner- etter det vi såg på klippene for neste episode ...
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #97 Skrevet 21. oktober 2004 Jeg tror det var praktisk mulig for Eirik å velge Snorre som 1. kjempe. Så lenge det ikke er flere gutter å velge som 2.kjempe for den gutten som event. blir valgt som 1. kjempe, må gutter og jenter kjempe mot hverandre. Er det ikke slik det fungerer da? :klø:
*Emma* Skrevet 21. oktober 2004 #98 Skrevet 21. oktober 2004 Mulig du har rett gjest men jeg trodde ikke gutter og jenter skulle kjempe før i finalen. Sånn har det vært de andre årene!
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #99 Skrevet 21. oktober 2004 hvorfor kan ikke Bente plutslig bryte bedre enn Reidun da hun er høyere enn Reidun. En seier til Bente i belte bør ikke utelukkes. at dere sier at en lita kvinne som Reidun kan vinne over Bente virker utrolig. Stå på Bente du kan vinne kampen om du vil nok
Gjest Diddl Skrevet 21. oktober 2004 #100 Skrevet 21. oktober 2004 Mulig du har rett gjest men jeg trodde ikke gutter og jenter skulle kjempe før i finalen. Sånn har det vært de andre årene! Det vardette jeg også trodde... Helt til alle trodde Snorre ble valgt i går.. Så jeg vet ikke.. Klart Bente kan vinne- Gjest! men i klippet så det ut som seieren gikk til Reidun. Hun virker bedre trent enn Bente også.. Blir spennende i morgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå