Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tipper Barbro trekker seg og Reidun kommer tilbake. Synd, for jeg syns det var helt topp at Reidun røyk ut i går. Så eplekjekk - fikk ikke noe sansen for henne nei.

Jeg heier egentlig på Barbro men siden hun trekker seg syns jeg Live eller Bente skal vinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper at Barbro trekker seg - hun er en uhyre slitsom og utspekulert jente - det samme er "søstrene Snuse" ... Det mest falske jeg vet er såkalte "kristne" som i bunn og grunn kun tenker på seg selv og innerst inne er absolutt ikke et hår bedre enn oss vanlige "dødelige" ... slik som Siren gjorde igår med gårdsboken - jeg nøt at Reidun tok henne på fersken :-)

Jeg håpte av hele mitt hjerte at Reidun skulle vinne igår når jeg så resten av jentegjengen sitte og heie på Siren. Desverre tapte hun - men det ser ut som hun kommer tilbake ... la oss bare håpe at det er Barbro som trekker seg ...

Gjest nyibyen ikke innl.
Skrevet

Waaah - gikk glipp av episoden fredag! Trodde den kom i reprise idag, men det var mandagens :(

Hva skjedde? Har fått med meg av innleggene over at Reidun gikk ut. Hvem kjempet hun mot?

Det er sikkert ingen som kommer opp mot "the barbarian brothers" uansett i fysisk styrke, så det må jo bare bli en av dem som vinner. Urettferdig, spør du meg!!

Skrevet

Jeg vet hvem som vinner å jeg må si det er veldig morsomt å lese om hvem dere troor/håper vinner....hihihihi!!!

(Og hvis noen lurer på hvordan jeg vet det så skrev en nettavis en artikkel dagen etter farmen var ferdig og faktisk røpet vinnern. Artikkelen er nå redigert slik at man ikke kan se det men den lå ute en dag eller to.)

PS. Fant artikkelen nå og ser at de påstår at mange har mistolket artikkeln dithen at vedkommene vant men de er ikke sikre på hvem som vant.....jeg tror fortsatt et de visste og dreit seg ut...tiden vil vise.......

Gjest Anonymous
Skrevet
Waaah - gikk glipp av episoden fredag! Trodde den kom i reprise idag, men det var mandagens :(

Fredagens episode går i reprise i morgen formiddag.

Skrevet
Tipper Barbro trekker seg og Reidun kommer tilbake. Synd, for jeg syns det var helt topp at Reidun røyk ut i går. Så eplekjekk  - fikk ikke noe sansen for henne nei.  

Jeg heier egentlig på Barbro men siden hun trekker seg syns jeg Live eller Bente skal vinne.

Helt enig, men håper at Barbro ikke trekker seg, og at vi har "misstolket" det lille kuttet vi fikk se av neste episode!! :roll:

Skrevet
Reidun var svært så oppesen og eplekjekk på Farmen ja, men etterpå gikk det galt:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=248522

Hun uttaler at "..det stillesittende gårdsarbeidet..." :roll:

Gårdsarbeid er da vel ikke "stillesittende"...

Den siste uken (som vi har sett) var det da hun selv som valgte (i protest mot Barbro) å være "stillesittende"...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun uttaler at "..det stillesittende gårdsarbeidet..." :roll:

Gårdsarbeid er da vel ikke "stillesittende"...

Den siste uken (som vi har sett) var det da hun selv som valgte (i protest mot Barbro) å være "stillesittende"...

Gårdsarbeid som de driver det der, særlig med Barbro som sjef, ser ut til å være rimelig stillesittende. Barbro blir framstilles som ei ureflektert sippeguri, har gitt opp å like henne:) Likte Reidun fordi hun var tøff, direkte og ærlig, jeg.

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv, Gjest :-)

Får håpe det er tilfelle at Barbro trekker seg og at Reidun kommer tilbake.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har uttalt, og står fast ved, at om Barbro trekker seg og Reidun da kommer tilbake skal jeg IKKE se mere på Farmen i år!!! Reidun ble valgt til kjempe, og tapte, ergo er hun FERDIG på farmen!!

Blir jo HELT idiotisk uansett at en som har vært ute og fått spist det hun vil, dusjet, og nytt livet skal tilbake inn igjen....urettferdig overfor de slitne, sultne og møkkete andre er det!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Reidun = tøff, direkte og ærlig? Vil heller karakterisere henne som regelrett usympatisk. Hun blåste seg jo voldsomt opp i forkant for tvekampen, men det viste seg at hun ikke tok så lett på å tape allikevel. Tårene rant. Hun sier at hun hadde vunnet over Siren dersom det hadde kommet til noe fysisk. Synes slikt blir for banalt. Hun kritiserte Barbro for å være udugelig, for deretter å gå inn for å ikke bidra til fellesskapet selv. Hva er hennes unnskyldning? Sure miner eller "kjedsomhet"? Barbro har i det minste en fysisk skade.

Synes helt klart Barbro er en reflektert person. Det kommer tydelig fram. Og aller viktigst er at hun ikke forsøker å skape intriger, hun biter tom. andres faenskap/idioti i seg.

Skrevet

:o Får hun komme tilbake??? Det er da ikke riktig. Det var da ingen av de andre som fikk komme tilbake da hun Monuiqe eller Helgi dro frivillig.... TEIT!

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Når Monuiqe og Helgi reiste, så viste de at tvillingene kom, og da trengte de ikke å ta inn noen nye.

Reidun gråt ikke for at hun tapte men for at hun måtte forlate Snorre, Bente og Live.

Jeg synes det er på tide at Barbro forsvinner fra Farmen. Med den skaden hun har, så har hun ingenting på Farmen og gjøre.

Jeg ble veldig glad for at Reidun kommer tilbake og håper hun kommer til semifinalen.

Var det riktig av Barbro og Live å spise alle lefsene de hadde fått med på kjøpet pga Snorre sin bursdag??

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan like gjerne være at hun gråt fordi hun tapte..hva vet vi. Hun virket rimelig "pissed", og tapte jo ansikt i tillegg til selve kampen. I forkant for tvekampen hadde hun jo nærmest spådd at hun kom til å gå av med seieren. Litt pinlig å gå ut på en slik måte, når man ikke anser konkurrenten som noen trussel, men likevel taper for henne.

Skrevet

Håper at Bente vinner jeg:) Hun er ei kjempejente fra sør, Barbro må ryke ut snart. Hun gjør jo ingenting der inne.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Nå vet vi iallefall at Barbro ikke vinner.

Det var godt å se at Reidun er tilbake. Synes det var en grei måte å bestemme hvem som skulle inn igjen.

Skrevet

det var alldeles ikke bra at reidun er tilbake :evil: hun er den mest irriterende deltageren der + snorre da...flirte godt da hun tapte :sjarmor: syns jo det er helt teit at hun får lov til å komme tilbake når hun allerede har vært ute og tapt,det blir bare dumt,det er egentlig det samme for meg hvem som vinner nå,foruten reidun eller snorre...urk

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg håper Reidun eller Live vinner av jentene. Av guttene så håper jeg det blir en av tvillingene.

Gleder meg til hver episode. Koser meg foran tv'en.

Skrevet

Det har blitt litt mer morsomt å se på..nå som de verste gærningene er ute! Nå er det jo rene idyllen der inne..!

Håper Live vinner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...