Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest TV-titter
Skrevet

Hvis ikke TV2 lurer oss, viser forhåndsvisning til fredagens episode at Bente taper mot Reidun. Kunne nesten se ut som Bente ble skadet? Da virker det helt utrolig hvis Bente fremstår som vinner på fredag.

Mest sannsynlig blir Bente banka av Reidun i brytekampen mellom dem, og Bente blir slått ut av Farmen. Egentlig trist, fordi Bente har kommet bra fra det så langt. Ergelig at Bente ikke er en sterk nok kvinne til å slå Reidun.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
Hvis ikke TV2 lurer oss, viser forhåndsvisning til fredagens episode at Bente taper mot Reidun.

Hittil har jo TV" røpt alle fremtidige hendelser med klippene sine, så da er det nok som dere tror, dessverre :(

Gjest TV-titter
Skrevet

Vi blir sikkert ikke lurt av TV2, men kjedelig at dem avslører at Bente får bank av Reidun flere dager før episoden sendes. Tvekampen blir ikke så morsom å se frem til når vi allerede vet at Bente taper mot Reidun. Eneste speningsmomentet blir hvor kort tid Reidun bruke på å vinne over Bente. Sikkert ikke mange sekunder som går før Reidun har banka Bente.

Skrevet

Nå har ikke jeg sett hver episode av Farmen, men fulgt med litt i det siste.. Synes det er litt rar at Bente vistnok velger belte i tvekampen jeg da.. har fått intrykk av at hun har mye kunnskap. Så om det er Reidun hun skal kjempe mot, har jo hun bevist at hun ikke er så sterk på det feltet.. Skjønner ikke helt valget.. Får sikkert svar i kveld!

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Nå har ikke jeg sett hver episode av Farmen, men fulgt med litt i det siste.. Synes det er litt rar at Bente vistnok velger belte i tvekampen jeg da.. har fått intrykk av at hun har mye kunnskap. Så om det er Reidun hun skal kjempe mot, har jo hun bevist at hun ikke er så sterk på det feltet.. Skjønner ikke helt valget.. Får sikkert svar i kveld!

Bente er førstekjempe og velger derfor ikke gren. Hun velger Reidun som andrekjempe, og da er det Reidun som velger gren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men Bente visste at Reidun med stor sannsynlighet ville velge en brytekamp med Bente hvis hun valgte Reidun. Så Bente vet hva hun går til. Kanskje Bente vurderte sine sjanser til å vinne over Reidun i brytekampen som høyere enn å tape for Reidun. Enig at Bente hadde fortjent å banke Reidun.

Skrevet

Bente er førstekjempe og velger derfor ikke gren. Hun velger Reidun som andrekjempe, og da er det Reidun som velger gren.

Åja! Sånn er det ja..der ser du - har ikke fått med meg alt :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

arg jeg blir bare sååå sint.. hadde jeg vært der inne som en deltager tror jeg at jeg hadde flydd på reidun til syvende og sist.. eller hadde jeg vært siren under den kampen så hadde jeg flydd på reidun!! "trodde denne kampen var mellom to deltagere og ikke tre" hallo søstra ble skadd og lå og gråt man må som søster få lov til å bry seg! merr!! jeg ble så sinna da jeg så på! og disse søstrene da, de ser jo sååå lett på henne, livet går videre og reidun er ei fin jente! æsj de skulle bare visst hvordan hun var, hvordan hu slang blikk og kommentarer bak ryggen på dem.... håper reidun går på rumpa og huet ut!!! bare synd ikke siren blir storkjempe!!!

Skrevet

Har fått mindre og mindre sans for Reidun - syns hun viser seg fra en meget usympatisk side. Fra å være så stille og anonym har hun virkelig vist seg frem de siste ukene på Farmen. Og for å være helt ærlig så syns jeg ikke hun er noe særlig!

Virkelig synd at Bente måtte gå i dag og enda mere tragisk at Siren ikke får være neste ukes storbonde.

Bente hadde virkelig fortjent å vinne hele Farmen. Nå heier jeg på Live :)

Skrevet

Er det bare jeg som synes Siren er vanvittig slitsom og sytete...?

Gjest Anonymous
Skrevet

Siren ville at søstra Bente skulle slåss videre mot Reidun selv om Bente innså at hun hadde tapt for en sterkere dame. Uvanlig hissig Siren, som nesten presser sin søster til å fortsette "slåsskampen". Bente hadde fått juling av Reidun hvis hun hadde våget å fortsette brytekampen. Utidig av Siren å blande seg inn i en brytekamp mellom to jenter, selv om søsteren ble banka opp.

Gjest Anonymous
Skrevet
Siren ville at søstra Bente skulle slåss videre mot Reidun selv om Bente innså at hun hadde tapt for en sterkere dame. Uvanlig hissig Siren' date=' som nesten presser sin søster til å fortsette "slåsskampen". Bente hadde fått juling av Reidun hvis hun hadde våget å fortsette brytekampen. Utidig av Siren å blande seg inn i en brytekamp mellom to jenter, selv om søsteren ble banka opp.[/quote']

Hun blandet seg da ikke inn.

Å støtte søstra si når hu ligger på bakken og er skadet er vel en helt redelig og normal reaksjon.

Reidun er forøvrig skikkelig usmakelig, og brytekampen viste også at hun ikke var så sterk som hun hele tiden skal poengtere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå bare krysser jeg fingre og tær for at Reidun og Snorre på et eller annet vis ryker på hue og rævva ut!

Gjest Anonymous
Skrevet

Reidun ikke så sterk som hun sa? Joda, Reidun leverte "varene" og banka Bente. Hun hadde også banka Siren. Siren innrømmer jo selv at hun er svakere enn Reidun, og våget ikke å møte henne i kamp, men valgte kunnskap. Feigt av Siren?.

Det som er rart er at Siren plutselig ble så aggresiv når søstra Bente fikk juling. Selv om søstra gråt etter tapt, forsøkte Siren å presse henne til å fortsette slåsskampen. Da mener jeg at Siren selv burde ha innsett at Bente ikke kunne vinne over Reidun og at søstra bare hadde fått mer juling om hun hadde fortsatt kampen og ikke gitt opp.

Skrevet

Det virker som Snorre er den eneste som er bevisst på at de faktisk spiller et spill om å vinne. Han har flaks at jentene ikke skjønner at de må være strateger, og at dette ikke er noen syforening og venneklubb. Snorre fortjener derfor å vinne.

Og jeg blir målløs når jeg ser og hører den tvillingen. Går det AN? Hvordan i all verden kan han ha kommet igjennom utvelgelsen og fått lov til å bli med? Han klarer jo ikke si en normal setning engang uten å rote seg helt bort.

(...og hvorfor var det så mange nordlendinger med i årets Farmen?)

Gjest Anonymous
Skrevet

synest synd på Bente som ble skadet i hodet. bryting er ingen frøkensport

Skrevet

Hvorfor får ikke Siren være storbonde? Mulig jeg er teit, men det har jeg virkelig ikke fått med meg :oops:

Og når det gjelder Reidun: :kjempesinna:

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at de fortsatt har "belte" som gren. I forrige runde av farmen fikk Olav hjernerystelse etter tve-kamp med "belte". Synes ærlig talt at den bør utelukkes så lenge det er fare for deltakernes helse :roll:

Eller er det jeg som er pingle? :-?

Hva mener dere?

Skrevet
Er det bare jeg som synes Siren er vanvittig slitsom og sytete...?
Neida, du er ikke den eneste :wink:
Skrevet

Belte, burde vært tatt av "plakaten" Hver gang noen har valgt den, har noen blitt skadet. At Bente gikk ut i går var synd!

Syns forøvrig det er bra at endelig Siren tar igjen. Hun har vært hakkekylling nesten hele serien, og stort sett vendt det andre kinnet til!

Syns hun er en av de som har klart seg aller best på farmen!

Heia Siren og Live!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...