Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg tørr nesten sette penger på at Eirik ryker i kveld. Hvis Live og Mats har blitt så godt kjent at de ble kjærester tipper jeg de har fått mere enn 1 uke sammen på farmen.,....mine penger  er på Eirik ut i kveld.

Blir morsomt å se om jeg må "svelge mine ord".

Var det ikke Live og Eirik som er kjærester da? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Var det ikke Live og Eirik som er kjærester da? :klø:

Nei, det er Live og Mats.

Skrevet

Da bente og Helgi røk sammen støttet hun ikke Bente i det hele tatt.. Litt dårlig gjort syns nå jeg!  

Det var flere der som ikke tok del i den krangelen. Skjønner det godt jeg, jeg hadde aldri giddi å egasjert meg i all den kranglinga som har foregått der.

Skrevet
Reidun = tøff, direkte og ærlig? Vil heller karakterisere henne som regelrett usympatisk. Hun blåste seg jo voldsomt opp i forkant for tvekampen, men det viste seg at hun ikke tok så lett på å tape allikevel. Tårene rant. Hun sier at hun hadde vunnet over Siren dersom det hadde kommet til noe fysisk. Synes slikt blir for banalt. Hun kritiserte Barbro for å være udugelig, for deretter å gå inn for å ikke bidra til fellesskapet selv. Hva er hennes unnskyldning? Sure miner eller "kjedsomhet"? Barbro har i det minste en fysisk skade.  

Synes helt klart Barbro er en reflektert person. Det kommer tydelig fram. Og aller viktigst er at hun ikke forsøker å skape intriger, hun biter tom. andres faenskap/idioti i seg.

Jeg er absolutt helt enig!!! :enig_animasjon:

Håper Live vinner :-) Eller en av kjekkasene Mads og Eirik!

Skrevet
Jeg tørr nesten sette penger på at Eirik ryker i kveld. Hvis Live og Mats har blitt så godt kjent at de ble kjærester tipper jeg de har fått mere enn 1 uke sammen på farmen.,....mine penger  er på Eirik ut i kveld.

Blir morsomt å se om jeg må "svelge mine ord".

Au da...det var visst feil :oops:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Håper Live blir storbonde og at hun tar Snorre som førstekjempe. Han snurrer alle rundt lillefingeren. Jeg tror Eirik skal klare å ta han.

Skrevet

Det ble Eirik som ble storbonde - og jeg lurer på hvem som blir førstekjempe denne uka!

Snorre surrer nok mange rundt lillefingern, men det er det som er litt moro med han - han er absolutt en type som kunne vinne Farmen i mine øyne.

K

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg er ikke enig i at Snorre er en av de som burde vinne farmen 2004.

Denne uken blir det jente kamp, neste uke håper jeg det blir jente som er storbonde og at hun tar gutte kamp. Da ryker nok Snorre ut.

Håper Reidun, Live eller Eirik vinner Farmen 2004

Gjest Anonymous
Skrevet

Reidun hadde banket Siren hvis de hadde møttes i fysisk kamp. Ikke mye rart at Reidun er tøff mot Siren, da hun vurderer Siren som den svakeste av damene.

Live kan overraske, da hun ser sterk ut. En jentefinale mellom Reidun og Live hadde vært helt toppers. Vanskelig å si hvem som er sterkest av Reidun og Live, men forhåpentligvis greier Reidun å banke Live i kamp også.

Skrevet

Hva skjedde i går? Gikk dessverre glipp av programmet :-|

Kan noen oppdatere meg please?

Skrevet

Eirik ble valgt til ny storbonde. De valgte et oppdrag der alle skulle strikke et par ullsokker, der de selv hadde produsert garnet fra scratch. Så de fikk opp noen sauer og en dyktig dame som viste dem hvordan de skulle klippe sau, karde, spinne, og farve garn...og så skal det strikkes da. Gutta var ikke så veldig optimistiske ang. den strikkinga da..men det virka som alle synes det var et morsomt oppdrag uansett!

Mye spekulasjoner om hvem som skal i kamp, og Snorre som frykter sitt eget skinn som vanlig..la opp strategi, og ville få istand en avtale med Eirik om at de ikke velger hverandre til kjempe.

Det ble endel krangling da Gaute kom til gården med et overraskelses-oppdrag.. De kunne få ta hver sin gris, for å trene den/lære den kunster..noe som kunne gi dem fordeler i finalen. Alle var enige i at de ikke kunne gjøre dette..på grunn av vannmangel. Brønnen er tom etter mange soldager og lite regn. Så de må kjøre opp vann fra elva, noe som er vanskelig da terrenget er ulendt og hesten sliter med å ta seg frem. Det skal fraktes noen liter for dag også..så de bruker mye tid der i tillegg til andre faste oppgaver og ukesoppdraget. Siren derimot kunne godt tenke seg å bruke sin personlige fritid til griseopplæring..men fikk mye motbør, så hun ga seg på den. Det ble endel hakking på Siren....så hun hadde det ikke helt greit stakkar.

Tror det var essensen igrunnen...kanskje jeg har glemt noe viktig..men da får noen andre fylle på med mer! :)

Skrevet

jeg er ikke så sikker på at Reidun vil vinne over Live i tvekamp hvis fysisk styrke avgjør hvem som vinner. Live ser kraftig/sterk ut og det er ikke umulig at hun er fysisk er sterkere enn Reidun. Siren og Bente vurderer jeg som fysisk svake jenter, som både Live og Reidun burde klare på slå de i kamp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvalm av Reidun og Snorre, utspekulerte schtøgge fjols!

Skrevet

Snorre er einaste stor fjott! Reidun og...they make me sick.... :kvalm:

Skrevet

Æsj, blir kvalm av Reidun, Snorre og Eirik.

Det så ikke så bra ut for Bente eller i det klippet vi fikk se fra neste episode.

Det lønner seg ikke å være ærlig på Farmen ihvertfall, det er helt sikkert.

Gjest Primula
Skrevet

Skjønner ikke at de har med belte som gren i tvekampen etter det som hendte i fjor jeg... Burde vel lært såpass.

Og Snorre, reidun og Eirik :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...