Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynt å heie mer og mer på Siren jeg nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper at Bente vinner jeg:) Hun er ei kjempejente fra sør, Barbro må ryke ut snart. Hun gjør jo ingenting der inne.
Helt enig med deg, men nå forsvant jo Barbro i går :P
Skrevet

Syns det var digg at Barbro forsvant jeg - og helt ålreit at Reidun kom inn igjen. Jeg så ikke hele episoden, men etter det jeg forstod så valgte deltakerne selv hvem som skulle komme tilbake! Selvfølgelig må det bli noen intriger ut av dette, men det er jo hele poenget med Farmen! :wink:

Reidun er ei jente som går rett på sak - var kanskje litt vel tøff før tvekampen, men jeg har fortsatt sansen for henne.

Bente er den mest fornuftige på hele Farmen syns jeg - godt med ei som er litt voksen i tankegangen.

Håper vel egentlig at det er hun som vinner jeg - det har hun fortjent foreløpig syns jeg. Har også fortsatt sansen for Snorre - han er slu, men det må man vel også være for å komme noen vei i dette spillet. :wink:

Tvillingguttene som har kommet inn blir bare patetiske for meg - og jeg håper at Snorre velger dem til tvekamp!

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste i Se og Hør at Mats og Live nå er et par!

Hehe, koselig med litt romantikk på Farmen!

Skrevet

Håper Snorre velger tvillingene som første- og andrekjempe!!!!

Irriterer meg at de får lov til å være med, som ikke klarte oppdragene de fikk for å få bli med, men som fikk være med likevel som om alt var OK. Greit nok at de er der, men de må iallefall ikke få vinne. Litt morsomt om de måtte kjempe bror mot bror....

Skrevet

Snorre begynner å gå meg på nærvene. Han tror jo at alt er hans fortjeneste. At det 4-kløveret forsvant tror han at det var han som klarte. Pokker, jeg liker ikke han....

Heia LIVE sier jeg, hun virker som en skikkelig koselig jente.

Gjest Anonymous
Skrevet

Virker som om de fleste deltakerne har noen

imot seg, og noen med seg *smile*

Jeg synes ikke det var noe galt at Reidun kom tilbake, tvert imot :) Sambo syntes det var skikkelig ille, helt til han så hvordan hun kom inn ;) Synes ikke det var noen urettferdig måte siden deltakerne valgte. Helt okey...

Barbro er jeg også glad forsvant. Hun har gjort lite! Også før hun skadet foten... Dette merket jeg meg skikkelig en gang for ei stund siden da de andre jobbet på spreng mens Barbro og Live lekte og lo med den hesten. Nei, syntes ikke noe om henne jeg...

Kos at Mats og Live ble et par da, om det stemmer :sjarmor:

Sto også i Se & Hør at det ble slutt mellom Barbro og kjæresten pga Farmen....

Synes den gjengen som er igjen nå er helt flott jeg.

Alle "tullingene" er borte :P

Skrevet

Førstekjempevalg - og Snorre valgte tvillingene til tvekamp, og ! Lurt syns jeg, bortsett fra at en av dem da vil ende opp som storbonde neste uke...Har ikke sansen for dem, jeg...

Ja, ja!

K

Skrevet

Mine favoritter er Live og Bente.

Hvem av dem som fortjener å vinne........Bente. Det virker som hun kan mest.

Gjest lilletroll
Skrevet
Mine favoritter er Live og Bente.  

Hvem av dem som fortjener å vinne........Bente. Det virker som hun kan mest.

Ikke bare det....Live er for "rund i kantene"...med det mener jeg at hun er for pinglete når det gjelder diskusjoner og konfrontasjoner. Hun er liksom redd for ikke å bli likt, tror jeg....skal liksom gå like godt overens med alle, og aldri ta del i ordentlige diskusjoner. Nei sånn sett er Bente en mye mer velegnet vinner.....

Skrevet

Enig i det som skrives om Live her - hun er både blid og glad, men jeg er usikker på hvor mye hun egentlig bidrar. Hun har på en måte tatt på seg rollen som "lykketrollet", og jeg syns også hun virker litt "feig" i mange situasjoner.

Siren oppfatter jeg som litt for naiv/barnslig til å kunne bli en verdig vinner av Farmen, litt mye dill/dall med henne føler jeg.

Bente og Snorre i finalen hadde vært digg!

K

Skrevet

Ikke bare det....Live er for "rund i kantene"...med det mener jeg at hun er for pinglete når det gjelder diskusjoner og konfrontasjoner. Hun er liksom redd for ikke å bli likt, tror jeg....skal liksom gå like godt overens med alle, og aldri ta del i ordentlige diskusjoner. Nei sånn sett er Bente en mye mer velegnet vinner.....

Det er ikke jeg enig i. At man ikke ønsker å krangle med alle hele tiden har ingenting med en velegnet vinner å gjøre. Jeg hadde ikke giddi det der selv, de hakker jo på hverandre over tull og ingenting, sånt ville jeg også holdt meg for god til. Men at Bente har mest kunnskap tror jeg ikke det er tvil om.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hvis Mats ryker, så håper jeg at Live blir storbonde og tar guttekamp. Men mest sannsynlig er det vel at Eirik blir storbonde dersom Mats ryker, og omvendt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes farmen endelig ble noe og se på etter at tvillingene kom inn... Digg med nordlenninger. :sjarmor: spesielt når de er så søte....

Gjest lilletroll
Skrevet
At man ikke ønsker å krangle med alle hele tiden har ingenting med en velegnet vinner å gjøre

Ikke det jeg mener heller, men hun er altfor unnvikende, og det er en irriterende egenskap. Blir som hvis en person blir spurt om dens mening, og standard svaret er: "Vet ikke jeg" eller "samme for meg" og det er noe av det mest irriterende jeg vet om!!

Skrevet

Helt enig!

Live baksnakker de fleste- men gidder ikke stå for det hun mener i det hele tatt!

Da bente og Helgi røk sammen støttet hun ikke Bente i det hele tatt.. Litt dårlig gjort syns nå jeg!

Jeg håper Bente vinner- har mest sansen for henne.

At Reidun kom tilbake var tåpelig- hun har jo tross alt blitt slått ut..

Skjønner godt at Siren ble sur for det!

Skrevet

At Reidun kom tilbake var tåpelig- hun har jo tross alt blitt slått ut..

Skjønner godt at Siren ble sur for det!

Enig!

Syntes det var rart at ikke jentene protesterte (og det undret nok Snorre også), for det er jo for de hun er støret konkurrent...

Men det hadde vel ikke blitt "levelig" for de om noen av "firer-banden" hadde kommet tilbake heller...

Så av to "onder"...

Skrevet

Jeg tørr nesten sette penger på at Eirik ryker i kveld. Hvis Live og Mats har blitt så godt kjent at de ble kjærester tipper jeg de har fått mere enn 1 uke sammen på farmen.,....mine penger er på Eirik ut i kveld.

Blir morsomt å se om jeg må "svelge mine ord".

Skrevet

Sier som Bente jeg: Må huske på at dette er et spill!

Mye som blir sakt og gjort uten at man hater hverandre forde. Alle vil jo vinne, og da må man kansje være både kynisk og taktisk. Det er lett for oss andre og si at "sånn og sånn ville jeg aldri gjort", men hva vet vel vi om åssen det er å være der inne??

Det blir jo et eget lite samfun der inne, på godt og vont.

Jeg driter i hvem som vinner, jeg mister ikke nattesøvnen av den grunn. Men spennende er det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...