Gjest Skrevet 18. desember 2015 #1841 Skrevet 18. desember 2015 Det eneste jeg gleder meg til er å ha fri i løpet av denne tiden. Vi feirer ikke jul. Virker som en skjønn hund du har. Wow, ja, den veier veldig lite. Flott at den passer så bra for deg, det er viktig å få rette hund. Ikke alle personer kan takle alle hunderaser. Her vi bor hører vi om folk som ofte får seg rottweiler, pittbulls og andre lignende hunder mest for å virke kule ut, og så har det skjedd at disse hundene har angrepet andre hunder der hundeeierene ikke har peiling på hvordan å få stoppet hunden sin fra å sloss med den andre hunden. Blir alltid irritert over sånne folk.Vi har en finsk lapphund. Ho er fem år, men har fått kommentarer fra folk om at ho ser veldig ungdommelig ut. Har vært flere som har trodd at ho er valp. Ho er fortsatt like livlig og full av energi. Det er en fryd å se på henne når ho er leken og løper rundt. Denne er vel mer "liten-middels" i størrelse. Ja. Noen av mine interesser er musikk, litteratur, skriving av brev, dikt, dagbok o.s.v..., være ute i naturen, dyr, fotografi, m.m.... @melatonin Hva liker du best; Ku eller Sau? @livetsrose Hva slags bilder liker du best å ta?Jeg tar egentlig bilder av det meste. Jeg er glad i å ta portretter, men når jeg ikke har folk å ta bilde av eller gidder å stresse med å finne noen, trives jeg mest med å fotografere naturen. Alt fra makrobilder av blomster og planer, til bilder av store trær, landskapsbilder og lignende. Jeg liker også å fotografere dyr, arkitektur og ja, det meste jeg kommer over som sagt. Jeg bruker også mye tid på etterarbeid med bildene, da det er halve moroa og halve jobbe med fotografering @melatonin har du noen dyr?
Gjest Skrevet 18. desember 2015 #1842 Skrevet 18. desember 2015 Ja, er du interessert? Nei, jeg er ikke det altså! Det var bare et spørsmål fordi jeg var nysgjerrig. Så sær og kresen som jeg er, har jeg ingen planer om å prøve meg på forumsmedlemmer jeg overhode ikke vet noe om.@ambivalentReaction Er du kresen når det kommer til kvinner?@Summers Har du noen gang brukt over 75 000 kroner på en dag, hvis man ser bort fra kjøp av bolig, bil eller båt? Hva brukte du i så fall pengene på?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. desember 2015 #1843 Skrevet 18. desember 2015 (endret) @sunflower-delight Hva er det mest skremmende du har opplevd?Har ikke kun en episode, men det er visse ting jeg helst ikke vil dele innpå her. Jeg kan vel si at jeg ble veldig redd en gang da det kom en narkomann utenfor hybelen min, jeg fikk høre seinere av noen andre at han hadde tidligere en kamerat av seg som bodde der tidligere. Jeg spurte hva han ville først uten å åpne opp døra og han skrek at han ville ha doop! Om ikke lenge hørte jeg at nabodama mi åpnet opp døra si og mens ho pratet litt med han skyndte jeg meg ut, låste døra og gikk inn til henne. Ho skjønte ikke helt hva som skjedde og sa at narkomannen hadde sagt til henne at han var kjæresten min noe jeg fortalte henne var ikke sant, hadde heller aldri møtt på han tidligere. Mens jeg snakket med henne så hørte vi lyden av glass som ble knust. Jeg gikk ned for å sjekke og inngangsdøra vi hadde nede hadde et glassvindu, den var helt knust og du kunne se at han hadde slått hodet sitt inn i det. Det var også blod rundt på gulvet. Jeg fikk mer angst over meg der og da., mens nabodama forble rolig og så ikke ut til å finne det her noe sjokkerendes. Jeg syntes det var en ekkel opplevelse.@Lady Har du hatt noe skremmende opplevelse du og kan dele her? Endret 18. desember 2015 av Sunflower-Delight
ajarRun Skrevet 18. desember 2015 #1844 Skrevet 18. desember 2015 Nei, jeg er ikke det altså! Det var bare et spørsmål fordi jeg var nysgjerrig. Så sær og kresen som jeg er, har jeg ingen planer om å prøve meg på forumsmedlemmer jeg overhode ikke vet noe om.@ambivalentReaction Er du kresen når det kommer til kvinner?@Summers Har du noen gang brukt over 75 000 kroner på en dag, hvis man ser bort fra kjøp av bolig, bil eller båt? Hva brukte du i så fall pengene på?Aner ikke, det virker litt vilkårlig hvem jeg ender opp med. Men de er alle ganske like så jeg har vel en type jeg går etter.Hvordna kresen er du?
Summers Skrevet 18. desember 2015 #1845 Skrevet 18. desember 2015 @Summers Har du noen gang brukt over 75 000 kroner på en dag, hvis man ser bort fra kjøp av bolig, bil eller båt? Hva brukte du i så fall pengene på?Nei, aldri brukt så mye penger, meste jeg har brukt er på laptopen, det var vel rundt 10 000.@livetsrose Favorittrett?@Herr Heftig Hvem er din favorittøkonom?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. desember 2015 #1846 Skrevet 18. desember 2015 @Sunflower-Delight Hva synes du man bør lære mer om på grunnskolen/VGS?Kanskje mer litteratur? Synes også at det er mye interessant i kunstverdenen. Men synes da at en lærer det meste på både grunnskolen og videregående skole. Alt annen lærdom av mer interesse kan en lære mer av seinere og. @Summers Hva tenker du sjølv om dette? @LilleSnupp Liker du hunden Snuppi? (peanuts tegneserien)
Gjest Skrevet 18. desember 2015 #1847 Skrevet 18. desember 2015 (endret) Aner ikke, det virker litt vilkårlig hvem jeg ender opp med. Men de er alle ganske like så jeg har vel en type jeg går etter.Hvordna kresen er du?Jeg vet ikke hvor mye folk ønsker å høre om at jeg er kresen, mest med tanke på at det var litt fy-fy i tråden om hvilke typer mennesker man ikke går overens med. Jeg innbiller meg at vi har diskutert noe i en tråd før, men jeg husker ikke hvor?Men for å skrive en kort forklaring nå, siden maten står og venter på meg nå:Jeg har noen generelle krav som jeg aldri viker fra, og det er at en eventuell partner må være over 26, da jeg ikke ønsker en jevnaldrende partner, det er utenkelig av mange årsaker. Å være veganer er også et krav, da jeg selv er det - og ikke orker tanken på en kjøttetende partner. Utover å være veganer og over 26, er det selvfølgelig viktig at jeg har god kjemi med vedkommende, og at vi helst har noen felles interesser. Jeg ønsker heller ikke en partner som er dummere enn meg, ja jeg vet hvor flåsete sagt det er, og mange reagerer på det. Men det mener jeg ikke at jeg er kjempe smart, kun at jeg ikke ønsker noen som er betydelig mindre intelligens enn meg. Helst på mitt eget nivå eller høyere, selvom det ikke er noen måte å måle det på. Men mennesker som fremstår som mindre smarte, og som generelt har lite kunnskaper om alle ting, i den grad at man ikke kan diskutere ting med dem, fordi de ikke forstår - de står jeg over.Som du sikkert skjønner er utvalget av menn (i hvert fall i Norge) meget begrenset. For all del, jeg finner sikkert menn over 26 som jeg har god kjemi med, og noe til felles med - men er de ikke veganere, eller ønsker å bli det, er det ikke aktuelt med noe annet enn vennskap. Og selv ved vennskap, skal de vite at det blir hverken servert, tilbredt eller oppbevart noe kjøtt her i huset.EDIT: jeg glemte å stille nye spørsmål, så her kommer de:@Sunflower-Delight Hvis du skulle si 3 favorittbøker eller bøker som du i hvert fall liker veldig godt, hvilke bøker ville du nevnt?@Summers Har du noen interesse for fotografering, maling eller kreativ skriving? Endret 18. desember 2015 av livetsrose
Lady Skrevet 18. desember 2015 #1848 Skrevet 18. desember 2015 Den er lett! Kjerringer 55+, de burde vært fratatt førerkortet den dagen de bikket 55.@melatonin Hva er det slemmeste du har sagt til en annen person?@Lady Grandiosa eller Joikakaker på julaften? Hmm uff! Det tror jeg må bli joikakaer, så får man heller prøve å gjøre det beste ut av tilbehøret. @LilleSnupp Gir du penger til uteliggere ?
Gjest incognita Skrevet 18. desember 2015 #1849 Skrevet 18. desember 2015 @Incognita har du sett den dokumentaren på nrk.no om Daft Punk?Det har jeg ikke.@incognita Er det noen i omgangskretsen du er litt sjalu på? Nei, jeg har ikke for vane å gå rundt å være sjalu på andre mennesker. Slikt forpester jeg ikke livet mitt med. @incognita Synes du det er stilig med "Bonnet" hatter? Da tenker jeg mer på slik stil fra Jane Austen sin tidsperiode.Ikke spesielt. @incognita Har du noen gang vært med på film marathon?Mange ganger. @incognita Jeg har den biologiske alder 28 år, men føler meg mer som 22 Word. @incognita Fant du ut hvilken julebrus du syns er best? Har ikke sjekka, bestemte meg for å ikke kjøpe før til uka, for hvis jeg kjøper nå går jeg tom innen den tid. @incognita Som James Bond; Sean Connery eller Daniel Craig?Synes Daniel Craig gjør seg i rollen som 007! @incognita : Hva er det mest absurde du har opplevd?Det tar seg ikke ut på trykk!! @Incognita hva skal du i helgen ?:)Vet ikke helt enda.. @mini-mio Hvilken gruppe i samfunnet har du lettest for å generalisere? @Summers Var du tidlig ute med å lese/regne/skrive? @Sunflower-Delight Hvilke 3 adjektiver beskriver deg best kl 08:00 på hverdager? @melatonin Hvor mange innerdører har du i hjemmet ditt? @Doge Hva kunne du aldri klart deg uten i jula? @LilleSnupp Hva er din favoritt-julekake? @kisskissbangbang Har du lagt mye omtanke i julegaven du skal gi til din kjære i år? @Lady Hva slags komplimenter foretrekker du, de som går på utseende eller personlighet?
Lady Skrevet 18. desember 2015 #1850 Skrevet 18. desember 2015 Har ikke kun en episode, men det er visse ting jeg helst ikke vil dele innpå her. Jeg kan vel si at jeg ble veldig redd en gang da det kom en narkomann utenfor hybelen min, jeg fikk høre seinere av noen andre at han hadde tidligere en kamerat av seg som bodde der tidligere. Jeg spurte hva han ville først uten å åpne opp døra og han skrek at han ville ha doop! Om ikke lenge hørte jeg at nabodama mi åpnet opp døra si og mens ho pratet litt med han skyndte jeg meg ut, låste døra og gikk inn til henne. Ho skjønte ikke helt hva som skjedde og sa at narkomannen hadde sagt til henne at han var kjæresten min noe jeg fortalte henne var ikke sant, hadde heller aldri møtt på han tidligere. Mens jeg snakket med henne så hørte vi lyden av glass som ble knust. Jeg gikk ned for å sjekke og inngangsdøra vi hadde nede hadde et glassvindu, den var helt knust og du kunne se at han hadde slått hodet sitt inn i det. Det var også blod rundt på gulvet. Jeg fikk mer angst over meg der og da., mens nabodama forble rolig og så ikke ut til å finne det her noe sjokkerendes. Jeg syntes det var en ekkel opplevelse.@Lady Har du hatt noe skremmende opplevelse du og kan dele her?Uff ekkelt. Hadde blitt så redd selv. Bra du hadde en nabo å være med hvertfall!Har ikke så mange, men kan dele en fra en ekkel opplevelse med taxi. Jeg hadde vært på byen å skulle ta taxi alene hjem. Satte meg forran, og ga sjåføren adressen min. Han snakket vanlig, stilte litt mange spørsmål men ikke noe jeg opplevde som ubehagelig. På vei til meg kjører han plutselig innom en bensinstasjon og jeg lurte på om han skulle fylle på bensin.. Nei da, han drar frem en joint (!!!) og lurer på om jeg vil ha. Kjente pulsen steg og jeg ble klam i hendene av redsel. Sa at jeg bare ville hjem og at jeg ikke ville ha. (I ettertid føler jeg meg dum som ikke løp ut av bilen, men jeg ble så sjokkert og stivnet helt). Da han kjører videre prøver han å ta meg på låret, men jeg tar vekk hånden hans. Var livredd de siste minuttene på vei hjem. Var helt sikker på at han skulle svinge av på et øde sted og voldta meg, men heldigvis kjører han meg hjem. Da vi var fremme grep han tak i hånden min å prøver å trekke emg til seg, men jeg kom meg heldigvis unna og løp hjem. Har vært redd for å ta taxi alene siden. @Sunflower-delight Hva skal du i kveld?
Lady Skrevet 18. desember 2015 #1851 Skrevet 18. desember 2015 Det har jeg ikke.Nei, jeg har ikke for vane å gå rundt å være sjalu på andre mennesker. Slikt forpester jeg ikke livet mitt med. Ikke spesielt. Mange ganger. Word. Har ikke sjekka, bestemte meg for å ikke kjøpe før til uka, for hvis jeg kjøper nå går jeg tom innen den tid. Synes Daniel Craig gjør seg i rollen som 007! Det tar seg ikke ut på trykk!! Vet ikke helt enda.. @mini-mio Hvilken gruppe i samfunnet har du lettest for å generalisere? @Summers Var du tidlig ute med å lese/regne/skrive? @Sunflower-Delight Hvilke 3 adjektiver beskriver deg best kl 08:00 på hverdager? @melatonin Hvor mange innerdører har du i hjemmet ditt? @Doge Hva kunne du aldri klart deg uten i jula? @LilleSnupp Hva er din favoritt-julekake? @kisskissbangbang Har du lagt mye omtanke i julegaven du skal gi til din kjære i år? @Lady Hva slags komplimenter foretrekker du, de som går på utseende eller personlighet?Begge deler, men personlighet er jo viktigere enn utseende. Fikk høre fra en venninne at hun egentlig ikke åpner seg så lett for andre, men at jeg utstråler omsorg og godhet så med meg følte hun seg med en gang trygg. Sånt er jo enda mer hyggelig enn å få komplimenter for utseende. @Incognita Begynner navnet ditt på A ?
Gjest incognita Skrevet 18. desember 2015 #1852 Skrevet 18. desember 2015 @Incognita Begynner navnet ditt på A ?Ja.@Lady hvilken bokstav begynner ditt navn på?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1853 Skrevet 18. desember 2015 Den er lett! Kjerringer 55+, de burde vært fratatt førerkortet den dagen de bikket 55.Jeg hadde 40-årsjubileum 1. september for ervervelse av førerkortet, har kjørt/kjører i all slags vær og på all slags føre, har skylden for en påkjørsel på bil bakfra, selv blitt kræsjet i flere ganger av uvørne bilførere. Skulle jeg blitt fratatt førerkortet, synes du? Anonymkode: dc976...f20
Lady Skrevet 18. desember 2015 #1854 Skrevet 18. desember 2015 Ja.@Lady hvilken bokstav begynner ditt navn på? H @Incognita hva skal du spise til middag i dag?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2015 #1855 Skrevet 18. desember 2015 Jeg hadde 40-årsjubileum 1. september for ervervelse av førerkortet, har kjørt/kjører i all slags vær og på all slags føre, har skylden for en påkjørsel på bil bakfra, selv blitt kræsjet i flere ganger av uvørne bilførere. Skulle jeg blitt fratatt førerkortet, synes du? Anonymkode: dc976...f20Jeg glemte å legge til at jeg kjører ette forholdene, hverken urimelig fort (selv om jeg liker å dra på ) eller urimelig sakte. Er påpasselig ved lave fartsgrenser. Anonymkode: dc976...f20
Chizue Skrevet 18. desember 2015 #1856 Skrevet 18. desember 2015 @Chibi : Har du et nyttårsforsett for 2016? De gangene jeg har hatt nyttårsforsett, så har jeg klart å glemme av forsettet 1-2 måneder inn i det nye året.Det har vært alt fra å slutte å røyke (Noe jeg har klart, men ikke som nyttårsforsett), trene mer...Slutte å spise godterier, minske inntak av brus, spise sunnere.Så nå tenker jeg heller; Jeg skal leve, jeg må prøve å stikke hull på den comfy bobla mi og kanskje være litt mer sosial ute, enn hva jeg har vært i 2015. Jeg må tørre å ta flere sjanser i 2016 og sist men ikke minst. Jeg må tørre å ta lappen til neste år...Men det virker enda veldig skummelt
kisskissbangbang Skrevet 18. desember 2015 #1857 Skrevet 18. desember 2015 @kisskissbangbang Har du lagt mye omtanke i julegaven du skal gi til din kjære i år? Njææ, litt. Det er nok ikke en gave for historiebøkene, men sånn er det av og til Hans gave til meg, derimot, er definitivt en av de bedre! @incognita Hva ønsker du deg mest til jul?@Summers Hvilken smak har du i damer?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. desember 2015 #1858 Skrevet 18. desember 2015 (endret) @Sunflower-Delight Hvis du skulle si 3 favorittbøker eller bøker som du i hvert fall liker veldig godt, hvilke bøker ville du nevnt?Liker flere bøker som favoritter. Men jeg kan godt nevne tre av disse bøkene.1. Victoria Holt - Mistress of Mellyn.2. Louisa May Alcott - Little Women og Good Wives(er fortsettelsen til Little Women)3. Brooks Brown - No Easy Answers: The Truth Behind Death at Columbine. @livetsrose Liker du gammeldags engelsk litteratur? @Sunflower-Delight Hvilke 3 adjektiver beskriver deg best kl 08:00 på hverdager?1. Våken.2. Glad.3. Energisk.(nå våkner jeg opp mye tidligere enn dette igjen i hverdagene da. Klokka åtte er ikke akkurat i tidligste laget for meg akkurat. ) @incognita Er du en typisk morgenfugl eller mer enn nattugle? @Sunflower-delight Hva skal du i kveld?Var ikke så kjekk opplevelse det der heller med taxi sjåføren. Skjønner at du syntes det var ekkelt. Jeg tror de fleste av oss ville ha følt det på samme måte. Bra at ingenting skjedde med deg, han var nok sikkert bare litt ensom. Men alikevel ikke noe trivelig opplevelse for deg. I kveld blir mest hjemmekos for oss, og kanskje en kveldstur ut seinere. Er av og til litt fyrverkeri/knalle-knalls ute, og hunden vår er så redd for dette. Så da går vi ikke så lange turer ut når det er slike lyder ute. @Lady: Har du noen planer for i kveld? Endret 18. desember 2015 av Sunflower-Delight
Summers Skrevet 18. desember 2015 #1859 Skrevet 18. desember 2015 @Summers Har du noen interesse for fotografering, maling eller kreativ skriving?Nei, tror jeg aldri har hatt interesse for noe som krever kreativitet.@Summers Hva tenker du sjølv om dette? Jeg er egentlig ikke sikker på hva man bør lære mer om, men kanskje enda mer fokus på det å finne vitenskapelige kilder på det man tror er riktig. @Summers Var du tidlig ute med å lese/regne/skrive? Nei, jeg var ganske sen både sammenlignet med de jeg gikk i klasse med og sammenlignet med min egen familie.@livetsrose Har du noen sitater du liker, hvis ja hvilke?@Sunflower-Delight Har du en person som inspirerer deg, hvis ja hva er det som inspirerer deg?@incognita Hvis du skulle studert noe bare for nysgjerrighetens skyld og ikke for å få et yrke, hva ville du studert?
Lady Skrevet 18. desember 2015 #1860 Skrevet 18. desember 2015 Liker flere bøker som favoritter. Men jeg kan godt nevne tre av disse bøkene.1. Victoria Holt - Mistress of Mellyn.2. Louisa May Alcott - Little Women og Good Wives(er fortsettelsen til Little Women)3. Brooks Brown - No Easy Answers: The Truth Behind Death at Columbine. @livetsrose Liker du gammeldags engelsk litteratur?1. Våken.2. Glad.3. Energisk.(nå våkner jeg opp mye tidligere enn dette igjen i hverdagene da. Klokka åtte er ikke akkurat i tidligste laget for meg akkurat. ) @incognita Er du en typisk morgenfugl eller mer enn nattugle?Var ikke så kjekk opplevelse det der heller med taxi sjåføren. Skjønner at du syntes det var ekkelt. Jeg tror de fleste av oss ville ha følt det på samme måte. Bra at ingenting skjedde med deg, han var nok sikkert bare litt ensom. Men alikevel ikke noe trivelig opplevelse for deg. I kveld blir mest hjemmekos for oss, og kanskje en kveldstur ut seinere. Er av og til litt fyrverkeri/knalle-knalls ute, og hunden vår er så redd for dette. Så da går vi ikke så lange turer ut når det er slike lyder ute. @Lady: Har du noen planer for i kveld? Nei, ingen spesielle planer i kveld.@Sunflower-delight hvor gammel er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå