Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Ja er glad i dyr. Favoritten er hund. For de er menneskets bestevenn og kan finne på mye moro sammen med en hund. 

@Sunflower-Delight hva med deg?

Har alltid vært glad i dyr siden fra jeg var ei lita jente. Liker de fleste dyr, er også kjempeglad i hunder og katter. Men har da som fullstendig favoritt: Pingvin. ;) Ikke akkurat et dyr jeg kan ha hjemme som kjæledyr da. 

@Mats Er han på avatarbildet ditt en slags pirat/sjørøver?

@alle

Skal jeg ta en tarot i kveld eller skal vi vent til den 28?

Er ikke interessert i tarot kort.

@O.G. Hva er din favorittstil innen sminke?

Hmm, er glad i krim, en god grøsser som virkelig er skummel eller "ordentlige" filmer. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det , men filmer som er realistiske med en god historie. Som fks hodejegerne og engelen. Eller så liker jeg taken filmene. Liker ikke sånne flåsete amerikanske overdrevne filmer med altfor happy ending. Har du noen bra tips? :D 

For ikke så lenge siden så vi på "The Boy in the Striped Pyjamas". Det er ikke basert fra en virkelig historie men kunne nok ha skjedd i virkeligheten. Er basert fra andre verdenskrig, hvis du ikke har sett den så anbefaler jeg denne. Den er da litt lettere å se på på en måte fordi det handler om vennskapet mellom en gutt som er sønnen til en mann som har et høyt rang som soldat og en jødisk gutt fra en konsentrasjonsleir, den er da ikke så altfor mørk men gir alikevel et sterkt inntrykk.

Et annet tips er å se tvserien Cadfael, som er basert på bøkene av samme tittel. Dette handler om en munk fra middelaldertiden som løser mordsituasjoner. Synes denne er veldig bra laget.

@Lady Har du vært med på film marathon noen gang?

@Sunflower-Delight

har du sett på sesamstraat?

Ja, men var ikke så kjempeglad i det. Jeg ville mye heller leke masse ute da jeg var lita.

@Severus: Likte du å se på sesamstasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

@Sunflower-Delight Om du kunne valgt deg ut 3 steder hvor som helst i verden som du kan besøke 2 uker på hvert sted, hvor ville du dratt? Se for deg at du får gratis ferie på jobben og ikke betaler reisen selv.

Jeg ville egentlig helst ikke ha dratt alene på ferie dit, men hvis mannen min og hunden vår kunne blitt med, så ville jeg ha valgt disse landene:

1. Skottland og England.

2. Vermont i USA.

3. Finland.

Ps: Jeg svarte da med land istedenfor steder, håper dette var greit?

@livetsrose Hva med deg? Og hvorfor disse stedene?

@Sunflower-Delight liker du marshmallows?

Jeg digger marshmallows!

@Badebuksa Liker du å besøke historiske plasser?

Skrevet

Ja, jeg hadde til og med sengetøy med sesam stasjon på. Det ble så mye brukt at det ble helt ødelagt. 

@incognita hva var favoritt serien din på barne TV?

Skrevet

@Kamikatze, ble nysgjerrig og fascinert av profilbildet ditt. Tenker du at det symboliserer eller betyr noe? Hva er det katten "flyver" gjennom?

Skrevet

Har alltid vært glad i dyr siden fra jeg var ei lita jente. Liker de fleste dyr, er også kjempeglad i hunder og katter. Men har da som fullstendig favoritt: Pingvin. ;) Ikke akkurat et dyr jeg kan ha hjemme som kjæledyr da. 

Er ikke interessert i tarot kort.

@O.G. Hva er din favorittstil innen sminke?

For ikke så lenge siden så vi på "The Boy in the Striped Pyjamas". Det er ikke basert fra en virkelig historie men kunne nok ha skjedd i virkeligheten. Er basert fra andre verdenskrig, hvis du ikke har sett den så anbefaler jeg denne. Den er da litt lettere å se på på en måte fordi det handler om vennskapet mellom en gutt som er sønnen til en mann som har et høyt rang som soldat og en jødisk gutt fra en konsentrasjonsleir, den er da ikke så altfor mørk men gir alikevel et sterkt inntrykk.

Et annet tips er å se tvserien Cadfael, som er basert på bøkene av samme tittel. Dette handler om en munk fra middelaldertiden som løser mordsituasjoner. Synes denne er veldig bra laget.

@Lady Har du vært med på film marathon noen gang?

Ja, men var ikke så kjempeglad i det. Jeg ville mye heller leke masse ute da jeg var lita.

Takk, skal sjekke ut tipsene dine :)!

Nei, det har jeg faktisk ikke.

@Sunflower-Delight Er du glad i å slappe av med en god film?:)

Skrevet

Jepp. Det er Will Turner (Orlando Bloom) fra Pirates of the caribbean.

@O.G. har du barn?

Gjest incognita
Skrevet

@incognita hvorfor er du våken nå?

Da du stilte meg dette spørsmålet var jeg våken fordi jeg så på film og var dessuten ikke noe trøtt. La meg like etterpå.

@incognita Jeg synes Hasse Hope kan være både morsom og klein!

Hvordan feirer du bursdager?

På storslagent vis! Da har jeg skikkelig me-day hvor jeg unner meg alt mulig som ikke vanligvis er lov. :nigo: 

@Incognita Bekymrer du deg mye for hva andre tenker om deg? 

Nja, sikkert mer enn hva jeg burde.

@incognita hva var favoritt serien din på barne TV?

Jeg hadde alltid et problematisk forhold til barne-tv i barndommen, det var akkurat som om jeg til enhver tid lå litt foran utviklingen i programmene. Synes aldri at det tok meg igjen liksom, og det traff meg aldri helt.

@Doge Har du kommet i gang med treningen igjen nå? :trene: 

@melatonin Hva er det mest minneverdige for det i nyhetsbildet i 2015?

@Lady Hvilken kvinnelig kjendis skulle du gjerne lignet på utseendemessig?

@Severus I hvilken butikk handler du oftest klær?

Skrevet

@Severus I hvilken butikk handler du oftest klær?

På intersport, er så feit og stygg at jeg orker ikke handle noe som ikke kommer fra Adidas.

@Sunflower-Delight likte du gym på skolen?

Skrevet

Ja pen nok men ikke den peneste dama jeg vet. 

@Kriska hvem synes du er den hotteste kjendisen?

Jeg klarer ikke velge mellom Channing Tatum og Tom Hardy (egentlig bare i den siste Mad Max )

Skrevet

Såklart har jeg det :)

@mini-mio hva med deg? har du trent?

Ikke i dag, men gjorde det i går og skal i morgen. (si at vi er før midnatt nå..)

@Kriska er det en selvfølge for deg å trene hver dag?

Skrevet

Ikke i dag, men gjorde det i går og skal i morgen. (si at vi er før midnatt nå..)

@Kriska er det en selvfølge for deg å trene hver dag?

Det er det absolutt! :)

@mini-mio hva trener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...