Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2001 Skrevet 20. desember 2015 @Sunflower-DelightSpiller du Sims?Ja. Men akkurat nå virker ikke dvd spilleren vår så jeg kan ikke spille det for øyeblikket. Savner det litt.@Sunflower-Delight favoritt skuespiller?Liker flere en kun en. Ville nok ha blitt en lang liste. Samme med film.@Kriska Hvor mange film tror du at du har sett siden du ble født? Jeg er helt hekta på denne for tiden https://youtu.be/9kXiLeBXzG4 @Sunflower-Delight hvilken dag liker du best av julaften og nyttårsaften? 90's musikk, eh? Jeg husker han godt, men husker ikke den sangen der. Nyttårsaften! @Doge Liker du å boogey boogey?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2002 Skrevet 20. desember 2015 @Severus Er det mye snø der du bor nå?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #2003 Skrevet 20. desember 2015 @Severus fineste dialekten du vet om?Nordnorsk@Severus Er det mye snø der du bor nå?LOL den har regna bort @Sunflower-DelightHvilken Sims har du?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #2004 Skrevet 20. desember 2015 Ja. Men akkurat nå virker ikke dvd spilleren vår så jeg kan ikke spille det for øyeblikket. Savner det litt.Liker flere en kun en. Ville nok ha blitt en lang liste. Samme med film.@Kriska Hvor mange film tror du at du har sett siden du ble født? 90's musikk, eh? Jeg husker han godt, men husker ikke den sangen der. Nyttårsaften! @Doge Liker du å boogey boogey? Ikke mange, jeg hater å se film. Kanskje ..120. Tror det er lite filmer 1/4 dels liv.
Doge Skrevet 20. desember 2015 #2005 Skrevet 20. desember 2015 90's musikk, eh? Jeg husker han godt, men husker ikke den sangen der. Nyttårsaften! @Doge Liker du å boogey boogey? Mye bra 90-tallsmusikk Liker og liker... noen ganger må jeg bare @Sunflower-Delight Har du vært i slåsskamp noen gang? @Kriska Hvorfor liker du ikke å se film?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #2006 Skrevet 20. desember 2015 Mye bra 90-tallsmusikk Liker og liker... noen ganger må jeg bare @Sunflower-Delight Har du vært i slåsskamp noen gang? @Kriska Hvorfor liker du ikke å se film? Blir rastløs.. noen filmer liker jeg å se, men det er evigheter mellom hver gang. Kino derimot, det er oftere. Der kan jeg liksom ikke bli rastløs @Doge har du hund?
Doge Skrevet 20. desember 2015 #2007 Skrevet 20. desember 2015 Blir rastløs.. noen filmer liker jeg å se, men det er evigheter mellom hver gang. Kino derimot, det er oftere. Der kan jeg liksom ikke bli rastløs @Doge har du hund?Interessant Nei, jeg har ikke hund@Kriska Hva gjør du når du blir rastløs?@NasseNøff er det mye snø der du er?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #2008 Skrevet 20. desember 2015 Interessant Nei, jeg har ikke hund@Kriska Hva gjør du når du blir rastløs?@NasseNøff er det mye snø der du er? Jeg begynner å skrolle på mobilen, gjøre husarbeid, lage mat..osv..alt for å slippe å måtte se på tvskjermen @Doge fotball eller håndball på tv?
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2009 Skrevet 20. desember 2015 14 timer siden, Sunflower-Delight skrev: Ja. @Lady Har du sett på Frozen? Og hva synes du om den? @Jessica! Vil du møte på Non-Juan i løpet av julen? Nei, det har jeg ikke. Anbefaler du den?:) @Sunflower-Delight Leser du blogger?
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2010 Skrevet 20. desember 2015 12 timer siden, Doge skrev: Nei, det tror jeg ikke. Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Nei Håper å få kommet i gang til uka. @sunflower-delight er spansk gazpacho godt? @incognita Er det noen sanger du syns er litt flau at du liker? @Lady Liker du denne sangen? https://youtu.be/mMfxI3r_LyA @Severus Hva gjør du på fritden? Ja @Doge Hva er ditt flaueste øyeblikk?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2011 Skrevet 20. desember 2015 (endret) 10 timer siden, Severus skrev: @Sunflower-Delight Hvilken Sims har du? The Sims 3 og The Sims med Kjæledyr, så ikke akkurat så mange av The Sims. Pleide å ha The Sims 2 og Medieval Sims, men så ødela jeg disse. Savner en del Medieval Sims, likte den godt. Men hadde en liten periode der jeg trodde at det å spille The Sims var for mye bortkastet tid derfor jeg ødela spillene. Veldig dumt, jeg vet. Spesiellt siden jeg begynte å savne det igjen ikke så lang tid etterpå, så da endte vi opp med å kjøpe de andre spillene jeg har nå. *hehe smiley* (ser ikke smiley funksjonen noen sted? hjeelp) @Severus Hva med deg? 10 timer siden, Doge skrev: @Sunflower-Delight Har du vært i slåsskamp noen gang? Er ikke akkurat type person som ender opp i mye slosskamp. Men husker da en gang på barneskolen at jeg begynte med å sloss litt med ei annen jente fra klassen min. Guttene sto rundt og jublet mens vi lugget hverandre, og like før læreren kom inn sto jeg med en stol over henne klar til å slå henne med den. *sjokkert smiley* (arrrrgh! Hvorfor ser jeg ikke smiley funksjonen noen sted? ) Dette var da ikke en vanlig hverdag for meg i barneskolen, da. Vanligvis var jeg ei veldig snill jente, men hvis jeg ble behandlet mye dårlig over lengre tid kunne jeg til slutt eksplodere i sinne. Da ble det slik at nok er nok! @Doge Spør deg samme spørsmål. 36 minutter siden, Lady skrev: Nei, det har jeg ikke. Anbefaler du den?:) @Sunflower-Delight Leser du blogger? Hvis du liker Disney filmer/tegnefilmer, ja da anbefaler jeg den. Jeg leser ikke så mye blogger, men kan ta en titt innom av og til. Sist gang jeg leste en blogg fra første til siste bloggside var siden august 2013. Personen som blogget der har ikke blogget mer siden den gang. Er ikke så mange blogger jeg synes er kjempe-interessante, sjølv om jeg kan titte innom noen blogger av og til. Hva med deg, @Lady ? Endret 20. desember 2015 av Sunflower-Delight
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2012 Skrevet 20. desember 2015 14 timer siden, incognita skrev: Da du stilte meg dette spørsmålet var jeg våken fordi jeg så på film og var dessuten ikke noe trøtt. La meg like etterpå. På storslagent vis! Da har jeg skikkelig me-day hvor jeg unner meg alt mulig som ikke vanligvis er lov. Nja, sikkert mer enn hva jeg burde. Jeg hadde alltid et problematisk forhold til barne-tv i barndommen, det var akkurat som om jeg til enhver tid lå litt foran utviklingen i programmene. Synes aldri at det tok meg igjen liksom, og det traff meg aldri helt. @Doge Har du kommet i gang med treningen igjen nå? @melatonin Hva er det mest minneverdige for det i nyhetsbildet i 2015? @Lady Hvilken kvinnelig kjendis skulle du gjerne lignet på utseendemessig? @Severus I hvilken butikk handler du oftest klær? Rosie huntington-whiteley, Kendall Jenner og Lauren Conrad blant annet! @incognita Hvem ville du lignet på?
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2013 Skrevet 20. desember 2015 11 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: The Sims 3 og The Sims med Kjæledyr, så ikke akkurat så mange av The Sims. Pleide å ha The Sims 2 og Medieval Sims, men så ødela jeg disse. Savner en del Medieval Sims, likte den godt. Men hadde en liten periode der jeg trodde at det å spille The Sims var for mye bortkastet tid derfor jeg ødela spillene. Veldig dumt, jeg vet. Spesiellt siden jeg begynte å savne det igjen ikke så lang tid etterpå, så da endte vi opp med å kjøpe de andre spillene jeg har nå. *hehe smiley* (ser ikke smiley funksjonen noen sted? hjeelp) @Severus Hva med deg? Er ikke akkurat type person som ender opp i mye slosskamp. Men husker da en gang på barneskolen at jeg begynte med å sloss litt med ei annen jente fra klassen min. Guttene sto rundt og jublet mens vi lugget hverandre, og like før læreren kom inn sto jeg med en stol over henne klar til å slå henne med den. *sjokkert smiley* (arrrrgh! Hvorfor ser jeg ikke smiley funksjonen noen sted? ) Dette var da ikke en vanlig hverdag for meg i barneskolen, da. Vanligvis var jeg ei veldig snill jente, men hvis jeg ble behandlet mye dårlig over lengre tid kunne jeg til slutt eksplodere i sinne. Da ble det slik at nok er nok! @Doge Spør deg samme spørsmål. Hvis du liker Disney filmer/tegnefilmer, ja da anbefaler jeg den. Jeg leser ikke så mye blogger, men kan ta en titt innom av og til. Sist gang jeg leste en blogg fra første til siste bloggside var siden august 2013. Personen som blogget der har ikke blogget mer siden den gang. Er ikke så mange blogger jeg synes er kjempe-interessante, sjølv om jeg kan titte innom noen blogger av og til. Hva med deg, @Lady ? Hvilken blogg var det? nei, ingen fast.. Titter innom noen av og til, synes det er mye av det samme overalt @Sunflower-Delight Hva er du redd for?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2014 Skrevet 20. desember 2015 Denne bloggen: http://childfreechristian.blogspot.nl/search?updated-min=2009-01-01T00:00:00-05:00&updated-max=2010-01-01T00:00:00-05:00&max-results=25 Jeg er såpass kjedelig at jeg ikke vil dele det jeg er redd for innpå her. Kanskje det er det jeg er redd for? *sjokkert smiley* @Lady Leser du mest på engelsk eller norsk?
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2015 Skrevet 20. desember 2015 6 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Denne bloggen: http://childfreechristian.blogspot.nl/search?updated-min=2009-01-01T00:00:00-05:00&updated-max=2010-01-01T00:00:00-05:00&max-results=25 Jeg er såpass kjedelig at jeg ikke vil dele det jeg er redd for innpå her. Kanskje det er det jeg er redd for? *sjokkert smiley* @Lady Leser du mest på engelsk eller norsk? Norsk. Burde lese mer engelsk. Engelsken min begynner å bli rusten. @Sunflower-Delight Hva ønsker du deg til jul?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2016 Skrevet 20. desember 2015 2 timer siden, Lady skrev: @Sunflower-Delight Hva ønsker du deg til jul? Å flytte herifra. @Lady Liker du den blåfargen som de har satt over brukernavna når de blir nevnt? Eller syntes du at det var bedre hvordan det var før?
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2017 Skrevet 20. desember 2015 17 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Å flytte herifra. @Lady Liker du den blåfargen som de har satt over brukernavna når de blir nevnt? Eller syntes du at det var bedre hvordan det var før? Liker den ikke. Synes det var mye bedre før. Denne blåfargen er kjip og trist. @Sunflower-Delight Har du gode relasjoner med dine familiemedlemmer, eller det er mye drama i familien din?
Gjest Mats Skrevet 20. desember 2015 #2018 Skrevet 20. desember 2015 14 timer siden, Severus skrev: Ja, elsker fotball. @Mats Spiller du også i forsvar som Hummels? Forsvar ja. @Severus spiller du eller har du spilt fotball? 14 timer siden, Kriska skrev: @Severus spiller du sjakk? @Mats går du i dress på julaften? Ja, er liksom tradisjon å gå i dress på julaften. @Kriska hva pleier du å gå med på julaften?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2019 Skrevet 20. desember 2015 40 minutter siden, Lady skrev: @Sunflower-Delight Har du gode relasjoner med dine familiemedlemmer, eller det er mye drama i familien din? Synes det blir litt for personlig å dele her. @Lady Du virker veldig interessert i hva slags forhold folk har med sin familie? @Peanut Har du et favorittsmykke du er skikkelig glad i? Hva slags?
Lady Skrevet 20. desember 2015 #2020 Skrevet 20. desember 2015 8 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Synes det blir litt for personlig å dele her. @Lady Du virker veldig interessert i hva slags forhold folk har med sin familie? @Peanut Har du et favorittsmykke du er skikkelig glad i? Hva slags? Ja, jeg er kanskje det. Får komme på litt annet å spørre om @Sunflower-Delight Hvilke mobil var din første mobiltelefon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå