LilleSnupp Skrevet 21. desember 2015 #2061 Skrevet 21. desember 2015 Den 18. desember 2015 at 17.58, Lady skrev: @LilleSnupp Gir du penger til uteliggere ? Nei, gjør ikke det. Den 18. desember 2015 at 18.07, incognita skrev: @LilleSnupp Hva er din favoritt-julekake? Er ikke noe kakemenneske, og slettes ikke julekake. Må jeg velge.. smultringer fra en lokal baker her. @Lady Ett år alene på fjellet eller ett år på ei øde øy alene? @incognita Hva ville du tatt med som din personlige ting til Robinson? @kisskissbangbang Uten tannkrem eller dopapir i 1 måned?
LilleSnupp Skrevet 21. desember 2015 #2062 Skrevet 21. desember 2015 Den 18. desember 2015 at 17.42, Sunflower-Delight skrev: @LilleSnupp Liker du hunden Snuppi? (peanuts tegneserien) Har egentlig ikke noe forhold til han. @Sunflower-Delight Myke eller harde pakker? @Doge Hva er verst å få i gave; julekaffe eller -te?
Doge Skrevet 21. desember 2015 #2063 Skrevet 21. desember 2015 8 timer siden, melatonin skrev: Ja takk, en veldig fin helg @Doge Te eller kaffe? Begge deler 14 timer siden, Sunflower-Delight skrev: @Doge Hva er den perfekte drømme-damen for deg? Nå spør du vanskelig. Jeg tror ikke jeg klarer å beskrive henne. 7 timer siden, Lady skrev: Hva mener du? Svaret er: en instagram Det er en superheit vits, beklager. @Lady følger du med på noen tv-serier? @melatonin sover du godt om natten? @Sunflower-Delight Klarer du å beskrive drømmemannen din?
Doge Skrevet 21. desember 2015 #2064 Skrevet 21. desember 2015 8 minutter siden, LilleSnupp skrev: @Doge Hva er verst å få i gave; julekaffe eller -te? Jule-te. Syns ikke det smaker noe særlig. @LilleSnupp hva syns du?
melatonin Skrevet 21. desember 2015 #2065 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, Doge skrev: @melatonin sover du godt om natten? Ja jeg har godt sovehjerte. @Doge er du A eller B menneske?
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2066 Skrevet 21. desember 2015 @melatonin Hvem har du bilde av?
melatonin Skrevet 21. desember 2015 #2067 Skrevet 21. desember 2015 2 minutter siden, Badebuksa skrev: @melatonin Hvem har du bilde av? Det er Rapunzel fra disney i en mer rocka versjon. @Badebuksa hvordan valgte du nicket ditt?
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2068 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, melatonin skrev: Det er Rapunzel fra disney i en mer rocka versjon. @Badebuksa hvordan valgte du nicket ditt? Tangled? Synes jeg kjente a igjen så filmen nylig. Valgte brukernavnet fordi jeg og en "venn" satt og kjedet oss og fant ut at vi skulle opprette en bruker på Kvinneguiden og skrive tulletråder. Dette er lenge siden. Valgte et teit brukernavn for å virke teit @melatonin Kunne du tent deg å dykke med haier, i sånt haibur?
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #2069 Skrevet 21. desember 2015 Den 12/6/2015 at 1.03, Rainstorm skrev: @Franke Ann: Er du mann eller kvinne? Jeg er ihvertfall ikke en ekte mann. Så da må jeg nesten være en kvinne.
Doge Skrevet 21. desember 2015 #2070 Skrevet 21. desember 2015 24 minutter siden, melatonin skrev: Ja jeg har godt sovehjerte. @Doge er du A eller B menneske? B @melatonin hvilken parfyme bruker du vanligvis? @Badebuksa Fikk du bada noe i sommer?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2071 Skrevet 21. desember 2015 9 minutter siden, Franke Ann skrev: Jeg er ihvertfall ikke en ekte mann. Så da må jeg nesten være en kvinne. Du er mann, tidligere Obstanazi. Anonymkode: dc976...f20
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2072 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, Doge skrev: B @melatonin hvilken parfyme bruker du vanligvis? @Badebuksa Fikk du bada noe i sommer? Nei, ikke i sjøen @Doge Hva er det ekleste du har smakt på?
Zenobia Skrevet 21. desember 2015 #2073 Skrevet 21. desember 2015 12 timer siden, altflyter skrev: Jeg skal bli flinkere til å sette pris på det jeg har, og bruke mer tid på vennene mine. Jeg skal jobbe mer med meg selv for å bli en mer positiv og optimistisk person @Zenobia Hva er ditt livsmotto? Har ikke noe livsmotto Skulle ønske jeg hadde det. Kanskje "Jobber med saken" kunne være noe? Et midlertidig ett? Det var et godt spørsmål. Skal tenke på det. Kanskje jeg kommer tilbake med et glupere svar? @altflyter Synes du det er viktig med næringsrik mat og faste måltider, og etterlever du det? (Jeg synes det selv, men merker at det sklir ut nå fra midten av desember). @Jessica! Hva hadde du sagt om @NonJuan anla bart? Hot or not?
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #2074 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er mann, tidligere Obstanazi. Anonymkode: dc976...f20 Det er jeg ikke det så.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2075 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, Franke Ann skrev: Det er jeg ikke det så. Hahaha, jeg er skarp og har en fenomenal hukommelse. Anonymkode: dc976...f20
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #2076 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, jeg er skarp og har en fenomenal hukommelse. Anonymkode: dc976...f20 Jeg har en skarpere og mer fenomenal hukommelse enn deg, og jeg er helt sikker på at jeg aldri har vært Obstanazi.
Doge Skrevet 21. desember 2015 #2077 Skrevet 21. desember 2015 13 minutter siden, Badebuksa skrev: Nei, ikke i sjøen @Doge Hva er det ekleste du har smakt på? Snegler. Æsj @Badebuksa Hva skal til for å sjarmere deg? @Zenobia Ferie jul med en person som fortsetter å legge an på deg selv om du har sagt klart i fra at du ikke er interessert, eller feire nyttårsaften med foreldrene til din eks som du fortsatt har vonde følelser for?
altflyter Skrevet 21. desember 2015 #2078 Skrevet 21. desember 2015 15 minutter siden, Zenobia skrev: Har ikke noe livsmotto Skulle ønske jeg hadde det. Kanskje "Jobber med saken" kunne være noe? Et midlertidig ett? Det var et godt spørsmål. Skal tenke på det. Kanskje jeg kommer tilbake med et glupere svar? @altflyter Synes du det er viktig med næringsrik mat og faste måltider, og etterlever du det? (Jeg synes det selv, men merker at det sklir ut nå fra midten av desember). Jeg måtte le litt av svaret ditt! "jobber med saken". Syntes det var helt herlig! Ja. Jeg syntes det er veldig viktig, men jeg er forferdelig dårlig til å fastholde det. Jeg venter til jeg er skrubbsulten, spiser et stort måltid og venter til jeg er skrubbsulten igjen for så å spise et nytt stort måltid. Ulempen med å bo alene er at jeg ikke har noen rutine for når måltider skal være. Men jeg er forholdsvis flink til å ligge unna sjokolade, potetgull og lignende (med unntak av siste uken ) @Zenobia Beskriv deg selv med 5 ord 1
Zenobia Skrevet 21. desember 2015 #2079 Skrevet 21. desember 2015 @Doge Heldigvis er jeg gammel nok til ikke å finne meg i slike ultimatum-situasjoner. Noen ganger er det bedre å emigrere/flytte til månen, enn å tvangs-sosialisere med kleine konstellasjoner bare for å ha folk rundt seg. Hvis dette var reelle valg, hadde jeg lett blitt hjemme @Doge Gidder du å pynte med stearinlys bare for deg selv? Nå funker plutselig ikke tagging igjen
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2080 Skrevet 21. desember 2015 13 minutter siden, Doge skrev: Snegler. Æsj @Badebuksa Hva skal til for å sjarmere deg? @Zenobia Ferie jul med en person som fortsetter å legge an på deg selv om du har sagt klart i fra at du ikke er interessert, eller feire nyttårsaften med foreldrene til din eks som du fortsatt har vonde følelser for? Humor og intelligens. @Doge Har du en hund?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå