Severus Skrevet 20. desember 2015 #1981 Skrevet 20. desember 2015 Nei. @Severus Har du lest alle Harry Potter bøkene?Nei jeg kan ikke lese @sunflower Kan du lese?
Doge Skrevet 20. desember 2015 #1982 Skrevet 20. desember 2015 @Doge hva jobber du med?IT @doge liker du familieselskap?Nei.Nisseluedoge :DSuch x-mas @mini-mio Hva så du sist på kino?@Severus Hva slags filmer liker du?@Moonwalker Klar for julefeiring? 1
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #1983 Skrevet 20. desember 2015 Nei jeg kan ikke lese @sunflower Kan du lese?Ja da så. Ja, jeg tipper på at jeg kan lese. @Severus Du er kanskje ikke så glad i å lese bøker?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1984 Skrevet 20. desember 2015 @Sunflower-Delight Har du langt eller kort hår?
Gjest Mats Skrevet 20. desember 2015 #1985 Skrevet 20. desember 2015 vektløfting og fitness @Mats vært utenlands i år? ev hvor?Var i Frankrike. I sommer. @Kriska hva med deg?
Doge Skrevet 20. desember 2015 #1986 Skrevet 20. desember 2015 Har smakt det før men husker det ikke så godt nå. Husker jeg smakte det på en Café i Drammen, de hadde lagd den altfor sterkt og jeg syntes det ble uspiselig. Naturligvis mente servitøren at det var slik gazpacho var ment å være, mens en jeg kjenner i fra Spania mener at det ikke skal være så sterk i smaken. Jeg tror det skal være godt, da.@Doge Synes du julen kan bli stressendes? Spansk mat er jo ikke akkurat så veldig sterk, etter min erfaring. Ja, syns det. Derfor prøver jeg å ikke gjøre så mye juleting.@Sunflower-Delight hva er favorittsangen din nå for tiden?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #1987 Skrevet 20. desember 2015 @Severus Hva slags filmer liker du?Krigsfilmer@Severus Du er kanskje ikke så glad i å lese bøker?Jeg er for opptatt til å lese bøker, jeg skal dra til Sesamstraat å kidnappe Pino. Å det krever masse planlegging. @Mats Hvorfor liker du Mats Hummels?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1988 Skrevet 20. desember 2015 Var i Frankrike. I sommer. @Kriska hva med deg?Gran Canaria, 2 ganger i Tyrkia og USA
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #1989 Skrevet 20. desember 2015 @Sunflower-Delight Har du langt eller kort hår?Har litt lengde på håret, men jeg tror det er en form for halvlangt hår. @Kriska Er du glad i juletiden?Spansk mat er jo ikke akkurat så veldig sterk, etter min erfaring. @Sunflower-Delight hva er favorittsangen din nå for tiden? Ja, jeg vet. Spansk mat har smak og kan bli bra krydret, men det er ikke kjempesterkt smak. Jeg tror at mange blander sammen meksikanskt mat med spansk mat. Gazpachoen på den Caféen var virkelig ganske så uspiselig, og hvis jeg husker det litt rett så var ikke gazpachoen jeg har smakt tidligere så sterk.Hva som er favorittsangen min kan variere litt. Akkurat nå tenker jeg ikke så mye på en sang, men tidligere i dag så hadde jeg denne sangen mye i sinnet mitt: https://youtu.be/azEYUncK1C8@Doge Hva med deg?
Gjest Mats Skrevet 20. desember 2015 #1990 Skrevet 20. desember 2015 KrigsfilmerJeg er for opptatt til å lese bøker, jeg skal dra til Sesamstraat å kidnappe Pino. Å det krever masse planlegging. @Mats Hvorfor liker du Mats Hummels?Vi har samme fornavn, han er bare awesome, har ei sexy dame og ikke minst han er en av verdens beste fotballspillere. @Severus liker du fotball?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1991 Skrevet 20. desember 2015 Har litt lengde på håret, men jeg tror det er en form for halvlangt hår. @Kriska Er du glad i juletiden?Ja, jeg vet. Spansk mat har smak og kan bli bra krydret, men det er ikke kjempesterkt smak. Jeg tror at mange blander sammen meksikanskt mat med spansk mat. Gazpachoen på den Caféen var virkelig ganske så uspiselig, og hvis jeg husker det litt rett så var ikke gazpachoen jeg har smakt tidligere så sterk.Hva som er favorittsangen min kan variere litt. Akkurat nå tenker jeg ikke så mye på en sang, men tidligere i dag så hadde jeg denne sangen mye i sinnet mitt: https://youtu.be/azEYUncK1C8@Doge Hva med deg? Jeg ELSKER jul @@Sunflower-Delight hvor mange par sko har du ca?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #1992 Skrevet 20. desember 2015 Vi har samme fornavn, han er bare awesome, har ei sexy dame og ikke minst han er en av verdens beste fotballspillere. @Severus liker du fotball? Ja, elsker fotball. @Mats Spiller du også i forsvar som Hummels?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1993 Skrevet 20. desember 2015 @Severus spiller du sjakk?@Mats går du i dress på julaften?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #1994 Skrevet 20. desember 2015 @Severus spiller du sjakk?Nei, synes det er litt kjedelig jeg @KriskaHvit eller grønn jul?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #1995 Skrevet 20. desember 2015 @@Sunflower-Delight hvor mange par sko har du ca?Når det gjelder sko har jeg egentlig altfor lite av det. Jeg er veldig praktiskt av meg så jeg tenker mer på hva jeg trenger enn å kjøpe noe jeg synes ser fint ut der og da. Men det er også praktiskt å ha litt mer å velge mellom, men en trenger ikke å ha en hel butikk av sko. @Kriska: Hvordan er det med deg?@Severus: Liker du å spille Sims?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #1996 Skrevet 20. desember 2015 @Severus: Liker du å spille Sims?Yessssss @Sunflower-DelightSpiller du Sims?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1997 Skrevet 20. desember 2015 Når det gjelder sko har jeg egentlig altfor lite av det. Jeg er veldig praktiskt av meg så jeg tenker mer på hva jeg trenger enn å kjøpe noe jeg synes ser fint ut der og da. Men det er også praktiskt å ha litt mer å velge mellom, men en trenger ikke å ha en hel butikk av sko. @Kriska: Hvordan er det med deg?@Severus: Liker du å spille Sims?Jeg har nok kanskje rundt 20 par. Bruker ikke alle, men kjekt å ha@Sunflower-Delight favoritt skuespiller?
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1998 Skrevet 20. desember 2015 Nei, synes det er litt kjedelig jeg @KriskaHvit eller grønn jul?Håper på hvit jul, blir nok grønn.
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #1999 Skrevet 20. desember 2015 @Severus fineste dialekten du vet om?
Doge Skrevet 20. desember 2015 #2000 Skrevet 20. desember 2015 Har litt lengde på håret, men jeg tror det er en form for halvlangt hår. @Kriska Er du glad i juletiden?Ja, jeg vet. Spansk mat har smak og kan bli bra krydret, men det er ikke kjempesterkt smak. Jeg tror at mange blander sammen meksikanskt mat med spansk mat. Gazpachoen på den Caféen var virkelig ganske så uspiselig, og hvis jeg husker det litt rett så var ikke gazpachoen jeg har smakt tidligere så sterk.Hva som er favorittsangen min kan variere litt. Akkurat nå tenker jeg ikke så mye på en sang, men tidligere i dag så hadde jeg denne sangen mye i sinnet mitt: https://youtu.be/azEYUncK1C8@Doge Hva med deg? Dramatisk musikk Jeg er helt hekta på denne for tiden https://youtu.be/9kXiLeBXzG4 @Sunflower-Delight hvilken dag liker du best av julaften og nyttårsaften? @incognita Hva skulle du ønske du var flinkere til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå