melatonin Skrevet 21. desember 2015 #2081 Skrevet 21. desember 2015 27 minutter siden, Doge skrev: @melatonin hvilken parfyme bruker du vanligvis? 40 minutter siden, Badebuksa skrev: Tangled? Synes jeg kjente a igjen så filmen nylig. Valgte brukernavnet fordi jeg og en "venn" satt og kjedet oss og fant ut at vi skulle opprette en bruker på Kvinneguiden og skrive tulletråder. Dette er lenge siden. Valgte et teit brukernavn for å virke teit @melatonin Kunne du tent deg å dykke med haier, i sånt haibur? @Doge Jeg elsker luktene til escada, bruker born in paradise nå, en flakse holder kjempe lenge for meg siden bruker så lite. Er du materialistisk? @Badebuksa Tangled ja Først tenkte jeg nei, på spørsmålet ditt, men det må og gi et skikkelig kick å dykke med haier. Så ja! Er du glad i barn?
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2082 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, melatonin skrev: @Doge Jeg elsker luktene til escada, bruker born in paradise nå, en flakse holder kjempe lenge for meg siden bruker så lite. Er du materialistisk? @Badebuksa Tangled ja Først tenkte jeg nei, på spørsmålet ditt, men det må og gi et skikkelig kick å dykke med haier. Så ja! Er du glad i barn? Jeg har ikke så mye imot dem akkurat. De er morsomme å leke med. @melatoninHar du barn?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. desember 2015 #2083 Skrevet 21. desember 2015 Har tenkt å slutte å svare i denne tråden siden det tar litt for mye av min tid. Men har vært gøy den tiden jeg tok på å svare og så på å stille spørsmål igjen. Fortsett med å ha det hyggelig innpå her dere alle sammen!
melatonin Skrevet 21. desember 2015 #2084 Skrevet 21. desember 2015 9 minutter siden, Badebuksa skrev: Jeg har ikke så mye imot dem akkurat. De er morsomme å leke med. @melatoninHar du barn? Nei ingen barn. Har du dyr?
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2085 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, melatonin skrev: Nei ingen barn. Har du dyr? Det har jeg. @melatonin Hva skal du spise på julaften og nyttårsaften?
melatonin Skrevet 21. desember 2015 #2086 Skrevet 21. desember 2015 6 minutter siden, Badebuksa skrev: Det har jeg. @melatonin Hva skal du spise på julaften og nyttårsaften? På julaften blir det tradisjonell ribbe med alt tilbehør. Nyttårsaften skal vi bort til et vennepar, og jeg håper det er pinnekjøtt! @Badebuksa Hvorfor har du ikke lagt deg enda?
Nietsoj Skrevet 22. desember 2015 #2087 Skrevet 22. desember 2015 22 timer siden, Doge skrev: @Nietsoj Hva spiser du på julaften? Det er et spørsmål som passer til folk med regelbunden tradisjon. I år blir det kveite, kalkun, ribbe, laks eller pinnekjøtt
DeLorean Skrevet 22. desember 2015 #2088 Skrevet 22. desember 2015 18 timer siden, Doge skrev: Har ikke hund. @Berit Har du en vegetar/vegan-rett du vil anbefale? @DeLorean Har du dyr? Hei. Nei har ikke det, men fant en husflue som hadde overvintret i vinduskarmen for noen dager siden. Skal jeg gi den et navn tro?
Zenobia Skrevet 22. desember 2015 #2089 Skrevet 22. desember 2015 59 minutter siden, altflyter skrev: Jeg måtte le litt av svaret ditt! "jobber med saken". Syntes det var helt herlig! Ja. Jeg syntes det er veldig viktig, men jeg er forferdelig dårlig til å fastholde det. Jeg venter til jeg er skrubbsulten, spiser et stort måltid og venter til jeg er skrubbsulten igjen for så å spise et nytt stort måltid. Ulempen med å bo alene er at jeg ikke har noen rutine for når måltider skal være. Men jeg er forholdsvis flink til å ligge unna sjokolade, potetgull og lignende (med unntak av siste uken ) @Zenobia Beskriv deg selv med 5 ord Ærlig. Intelligent. Morsom. Pen. Musikalsk.
Doge Skrevet 22. desember 2015 #2090 Skrevet 22. desember 2015 14 timer siden, melatonin skrev: @Doge Jeg elsker luktene til escada, bruker born in paradise nå, en flakse holder kjempe lenge for meg siden bruker så lite. Er du materialistisk? Ikke så veldig, og jeg prøver i hvertfall ikke å være det. @melatonin er du? @Stringfellow1 Har du troen på ekteskap?
Lady Skrevet 22. desember 2015 #2091 Skrevet 22. desember 2015 Den 21. desember 2015 at 16.59, Sunflower-Delight skrev: Jeg pleier da å sette håret opp i en knute. @Lady Hva liker du best; å tegne eller å male? Tegne @Sunflower-Delight Hva synes du om Steinerskolen ?
Lady Skrevet 22. desember 2015 #2092 Skrevet 22. desember 2015 19 timer siden, LilleSnupp skrev: Nei, gjør ikke det. Er ikke noe kakemenneske, og slettes ikke julekake. Må jeg velge.. smultringer fra en lokal baker her. @Lady Ett år alene på fjellet eller ett år på ei øde øy alene? @incognita Hva ville du tatt med som din personlige ting til Robinson? @kisskissbangbang Uten tannkrem eller dopapir i 1 måned? På fjellet @LilleSnupp Har du møtt noen fra kg?
Lady Skrevet 22. desember 2015 #2093 Skrevet 22. desember 2015 19 timer siden, Doge skrev: Begge deler Nå spør du vanskelig. Jeg tror ikke jeg klarer å beskrive henne. Svaret er: en instagram Det er en superheit vits, beklager. @Lady følger du med på noen tv-serier? @melatonin sover du godt om natten? @Sunflower-Delight Klarer du å beskrive drømmemannen din? Åja nei, ikek nå. Gør du? @Doge Har du bArn?
Doge Skrevet 22. desember 2015 #2094 Skrevet 22. desember 2015 23 timer siden, Zenobia skrev: @Doge Gidder du å pynte med stearinlys bare for deg selv? Det hender 23 timer siden, Badebuksa skrev: Humor og intelligens. @Doge Har du en hund? Nei. @Zenobia @Franke Ann og @Badebuksa Liker du smurfepastiller?
Gjest Franke Ann Skrevet 22. desember 2015 #2095 Skrevet 22. desember 2015 16 minutter siden, Doge skrev: Det hender Nei. @Zenobia @Franke Ann og @Badebuksa Liker du smurfepastiller? Liker alt som er søtt og fullt av e-stoffer.
Zenobia Skrevet 23. desember 2015 #2096 Skrevet 23. desember 2015 31 minutter siden, Doge skrev: Det hender Nei. @Zenobia @Franke Ann og @Badebuksa Liker du smurfepastiller? Tror det? Husker ikke. @Nietsoj Går livet mye på rutine? @altflyter Har du noen gang hoppet i fallskjerm, eller hatt lyst til det? @Doge By eller land?
Nietsoj Skrevet 23. desember 2015 #2097 Skrevet 23. desember 2015 4 minutter siden, Zenobia skrev: @Nietsoj Går livet mye på rutine? Nei heldigvis, den har jeg ikke skaffet meg. Livet er variabelt. @Zenobia har du funnet livsoppdraget ditt? @Kragebein er du klar for jul? 1
Doge Skrevet 23. desember 2015 #2098 Skrevet 23. desember 2015 36 minutter siden, Zenobia skrev: @Doge By eller land? Liker begge deler @Zenobia Fjellet eller kysten? 7 timer siden, Lady skrev: Åja nei, ikek nå. Gør du? @Doge Har du bArn? Nei. @Lady har du?
Zenobia Skrevet 23. desember 2015 #2099 Skrevet 23. desember 2015 (endret) 47 minutter siden, Nietsoj skrev: Nei heldigvis, den har jeg ikke skaffet meg. Livet er variabelt. @Zenobia har du funnet livsoppdraget ditt? @Kragebein er du klar for jul? Stadig vekk! Og så tar jeg en revisjon på slutten av året. Gode følelser gir et lykkelig liv. Må ikke forveksles med nytelse. Så var det å finne det som jevnt og trutt bringer meg videre – fra øyeblikk til øyeblikk. @Sola de Hvorfor slutter taggingen å virke Endret 23. desember 2015 av Zenobia
Zenobia Skrevet 23. desember 2015 #2100 Skrevet 23. desember 2015 49 minutter siden, Nietsoj skrev: Nei heldigvis, den har jeg ikke skaffet meg. Livet er variabelt. @Zenobia har du funnet livsoppdraget ditt? @Kragebein er du klar for jul? 19 minutter siden, Doge skrev: Liker begge deler @Zenobia Fjellet eller kysten? Nei. @Lady har du? ELSKER både fjell og kyst, og bor midt i begge deler, én time sørafor Tromsø – dvs. hvis kyst innbefatter fjord, da. Hvis du mener "ekte" kyst, helt ut mot det store Havet, blir det for mye vind for meg. Men Vesterålen er vakkert Hadde det bare ikke blåst så mye @Sola de Krydret eller mild mat?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå