Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2021 Skrevet 20. desember 2015 26 minutter siden, Lady skrev: @Sunflower-Delight Hvilke mobil var din første mobiltelefon? Nokia. @Lady: Og med deg?
Gjest Skrevet 20. desember 2015 #2022 Skrevet 20. desember 2015 Den 19.12.2015 at 13.45, melatonin skrev: @livetsrose Hvilken butikk handler du på? Jeg handler vanligvis matvarer på Rema 1000 som er ganske nærme der jeg bor. Men på grunn av det begrenset utvalg av veganske produkter, handler jeg også en god del fra nettet, da hovedsakelig www.veganermat.no@melatonin Hvis du skal beskrive deg/din personlighet med 3 ord, hva ville det blitt?@waco Har du barn?
melatonin Skrevet 20. desember 2015 #2023 Skrevet 20. desember 2015 14 minutter siden, livetsrose skrev: @melatonin Hvis du skal beskrive deg/din personlighet med 3 ord, hva ville det blitt? Humoristisk, ansvarsfull og energisk. Ville du valgt en borgelig eller kristlig vielse hvis du skulle gifte deg?
Gjest Skrevet 20. desember 2015 #2024 Skrevet 20. desember 2015 Den 19.12.2015 at 17.55, Sunflower-Delight skrev: @livetsrose Hva synes du om våpenbruk slik som de har det for eksempel i USA? Jeg synes ikke noe om det. Da mest med tanke på at politiet er bevæpnet, og ikke har spesielt høy terskel for å skyte. Våpen generelt er jeg ganske mye imot, da jeg føler det ikke fører noe godt med seg. Den 19.12.2015 at 19.22, Lady skrev: @livetsrose Er du glad i tivoli? Nei, tivoli synes jeg er kjedelig.@Lady Liker du skrekkfilmer?@Polly Ester Hva skal du spise på julaften?@O.G. Jeg ser du driver med tarotkort, bruker du noen andre spåmetoder?
Gjest Skrevet 20. desember 2015 #2025 Skrevet 20. desember 2015 Den 19.12.2015 at 20.23, Sunflower-Delight skrev: Jeg ville egentlig helst ikke ha dratt alene på ferie dit, men hvis mannen min og hunden vår kunne blitt med, så ville jeg ha valgt disse landene: 1. Skottland og England. 2. Vermont i USA. 3. Finland. Ps: Jeg svarte da med land istedenfor steder, håper dette var greit? @livetsrose Hva med deg? Og hvorfor disse stedene? Hvis jeg skulle valgt 3 steder måtte det bli: 1. Reise til Færøyene, da hovedsakelig til Torshavn, men også kanskje en rundreise i nærliggende byer. Grunnen til at jeg vil dra til Færøyene er på grunn av den vakre naturen og landskapet, og også at det er fred å få der. Jeg tenker på å flytte til færøyene en gang i fremtiden, om jeg liker meg der etter en ferie - noe jeg garantert gjør tror jeg. Det er langt frem, men jeg vet at i løpet av livet vil jeg ha bodd noen måneder på Færøyene. Tanken på å være et halv år eller mer på Færøyene, der jeg kan fotografere og tenke - er fristende. Jeg kan også fortsette på og eventuelt fullføre romanprosjekter. Det er ikke noe annet sted på jord jeg heller ville vært for å skrive, få fred og ro - og kunne "isolere" meg litt, uten at det blir unaturlig. Jeg vil også muligens kombinere en ferie på Island, med Færøyene. 2. Bangkok i Thailand står også høyt på listen. Som jeg skrev på bloggen, når jeg hadde reisefeber:"Thailand er et av mine drømmesteder å dra til. Tenk å kunne fotografere de flotte templene i bangkok, slik somWat Phra Kaew og Wat Traimit. Jeg vil shoppe gatelangs i chinatown, dra på nasjonalmuseet og utforske parkerog naturområder. Jeg har lest en god del om Bangkok, og det virker jo som et eldorado for meg som fotograferer!Andre steder jeg har lyst til å oppleve i Thailand er Hua Hin og Phuket."3. Jeg har også lyst til å reise til Italia, gjerne til Roma eller Firenze. I Italia vil en ivrig fotograf som meg få nok å fotografere. Italias bygninger og arkitektur kan jo gjøre enhver person frelst. Utover det, har Italia generelt mye å by på for meg som fotograferer.@Sunflower-Delight Hvilket land liker du best utenom Norge, Sverige eller Danmark?@Kriska Hvor gammel er du?@mini-mio Pleier du å ha fest eller en annen feiring på nyttårsaften?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2026 Skrevet 20. desember 2015 6 minutter siden, livetsrose skrev: @Sunflower-Delight Hvilket land liker du best utenom Norge, Sverige eller Danmark? Nå har jo jeg egentlig mye hjemlengsel til Norge så da tenker jeg litt annerledes på dette. Men synes da at det er mange fine land sjølv om jeg ikke ville ha sett oss bosette oss der, de landa jeg skreiv om over der er da også land/steder jeg liker godt utenom Norge generelt. Jeg liker da også godt Spania, og kunne ha likt å besøke Israel også. @livetsrose Har du noen gang besøkt Færøyene før?
Gjest Skrevet 20. desember 2015 #2027 Skrevet 20. desember 2015 Et øyeblikk siden, Sunflower-Delight skrev: @livetsrose Har du noen gang besøkt Færøyene før? Nei, som jeg skrev over, har jeg ikke vært der. Men jeg kan omtrent garantere at jeg ville likt stedet etter en ferie @Sunflower-Delight Hvor mange seriøse forhold har du bak deg?@melatonin Har du noen gang brukt antidepressiva?
melatonin Skrevet 20. desember 2015 #2028 Skrevet 20. desember 2015 1 minutt siden, livetsrose skrev: @melatonin Har du noen gang brukt antidepressiva? Nei, Heldigvis ikke hatt behov for det noen gang. @livetsrose Hva er drømmeyrket ditt?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2029 Skrevet 20. desember 2015 9 minutter siden, livetsrose skrev: Nei, som jeg skrev over, har jeg ikke vært der. Men jeg kan omtrent garantere at jeg ville likt stedet etter en ferie @Sunflower-Delight Hvor mange seriøse forhold har du bak deg? Beklager. Begynner å bli seint for meg nå, da er det lett for meg å "surre-lese" litt, og lignende. Vil helst holde det svaret der litt privat. @Livetsrose: Når startet du med å skrive blogg? @melatonin: Er du glad i å spise fisk?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #2030 Skrevet 20. desember 2015 9 timer siden, Sunflower-Delight skrev: The Sims 3 og The Sims med Kjæledyr, så ikke akkurat så mange av The Sims. Pleide å ha The Sims 2 og Medieval Sims, men så ødela jeg disse. Savner en del Medieval Sims, likte den godt. Men hadde en liten periode der jeg trodde at det å spille The Sims var for mye bortkastet tid derfor jeg ødela spillene. Veldig dumt, jeg vet. Spesiellt siden jeg begynte å savne det igjen ikke så lang tid etterpå, så da endte vi opp med å kjøpe de andre spillene jeg har nå. *hehe smiley* (ser ikke smiley funksjonen noen sted? hjeelp) @Severus Hva med deg? Jeg har alle de første sims spillene,alle sims 2 spillene og alle sims 3 spillene+ sims 4 5 timer siden, Mats skrev: @Severus spiller du eller har du spilt fotball? Bare litt, men jeg foretrekker å stå i mål. @Silfen Hva er den beste filmen du har sett på kino?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. desember 2015 #2031 Skrevet 20. desember 2015 28 minutter siden, Severus skrev: Jeg har alle de første sims spillene,alle sims 2 spillene og alle sims 3 spillene+ sims 4 Så gøy!
Gjest O.G. Skrevet 20. desember 2015 #2032 Skrevet 20. desember 2015 2 timer siden, livetsrose skrev: Jeg synes ikke noe om det. Da mest med tanke på at politiet er bevæpnet, og ikke har spesielt høy terskel for å skyte. Våpen generelt er jeg ganske mye imot, da jeg føler det ikke fører noe godt med seg. Nei, tivoli synes jeg er kjedelig.@Lady Liker du skrekkfilmer?@Polly Ester Hva skal du spise på julaften?@O.G. Jeg ser du driver med tarotkort, bruker du noen andre spåmetoder? Ja.
Kriska Skrevet 20. desember 2015 #2033 Skrevet 20. desember 2015 1 time siden, livetsrose skrev: Hvis jeg skulle valgt 3 steder måtte det bli: 1. Reise til Færøyene, da hovedsakelig til Torshavn, men også kanskje en rundreise i nærliggende byer. Grunnen til at jeg vil dra til Færøyene er på grunn av den vakre naturen og landskapet, og også at det er fred å få der. Jeg tenker på å flytte til færøyene en gang i fremtiden, om jeg liker meg der etter en ferie - noe jeg garantert gjør tror jeg. Det er langt frem, men jeg vet at i løpet av livet vil jeg ha bodd noen måneder på Færøyene. Tanken på å være et halv år eller mer på Færøyene, der jeg kan fotografere og tenke - er fristende. Jeg kan også fortsette på og eventuelt fullføre romanprosjekter. Det er ikke noe annet sted på jord jeg heller ville vært for å skrive, få fred og ro - og kunne "isolere" meg litt, uten at det blir unaturlig. Jeg vil også muligens kombinere en ferie på Island, med Færøyene. 2. Bangkok i Thailand står også høyt på listen. Som jeg skrev på bloggen, når jeg hadde reisefeber:"Thailand er et av mine drømmesteder å dra til. Tenk å kunne fotografere de flotte templene i bangkok, slik somWat Phra Kaew og Wat Traimit. Jeg vil shoppe gatelangs i chinatown, dra på nasjonalmuseet og utforske parkerog naturområder. Jeg har lest en god del om Bangkok, og det virker jo som et eldorado for meg som fotograferer!Andre steder jeg har lyst til å oppleve i Thailand er Hua Hin og Phuket."3. Jeg har også lyst til å reise til Italia, gjerne til Roma eller Firenze. I Italia vil en ivrig fotograf som meg få nok å fotografere. Italias bygninger og arkitektur kan jo gjøre enhver person frelst. Utover det, har Italia generelt mye å by på for meg som fotograferer.@Sunflower-Delight Hvilket land liker du best utenom Norge, Sverige eller Danmark?@Kriska Hvor gammel er du?@mini-mio Pleier du å ha fest eller en annen feiring på nyttårsaften? Jeg er 27. @livetsrose Beskriv drømmemannen @Severus hva skosørrelse bruker du?
Severus Skrevet 20. desember 2015 #2034 Skrevet 20. desember 2015 (endret) Grunnet jævlig mobilversjon klarte jeg å svare feil bruker @Kriska 40 @Sunflower-Delight spiller du fortsatt episode? Endret 20. desember 2015 av Severus
Doge Skrevet 20. desember 2015 #2035 Skrevet 20. desember 2015 10 timer siden, Lady skrev: @Doge Hva er ditt flaueste øyeblikk? Jeg har en sånn fin hjerne som fortrenger alt som er flaut, så jeg vet faktisk ikke hva som er mitt flaueste øyeblikk 17 timer siden, Kriska skrev: @Doge fotball eller håndball på tv? Håndball 9 timer siden, Sunflower-Delight skrev: @Doge Spør deg samme spørsmål. Nei, har ikke vært i slåsskamp. @Lady Hvor mye veier en hipster? @Kriska Curling eller vannpolo? @Sunflower-Delight Hvilken film så du sist? @Zenobia Hva er favorittfargen din?
Zenobia Skrevet 20. desember 2015 #2036 Skrevet 20. desember 2015 29 minutter siden, Doge skrev: Jeg har en sånn fin hjerne som fortrenger alt som er flaut, så jeg vet faktisk ikke hva som er mitt flaueste øyeblikk @Zenobia Hva er favorittfargen din? Jeg burde vel si fiolett, men jeg har ikke noen favorittfarve. @Doge Hva liker du best av pils, bayer og stout? Eller annet favoritt-øl, eller drikke (om du ikke drikker alkohol). @Sola de Er det noen brukere du savner? (Jeg savner crazycatlady og Lille-pus) @Severus Hva er Jaspers siste triumfer? @Hoppetaujenta Hvordan gikk det med konfekt/godter-fangsten? Skulle spørre @Sunflower-Delight om noe også, men plutselig virker ikke tag?
Doge Skrevet 21. desember 2015 #2037 Skrevet 21. desember 2015 10 minutter siden, Zenobia skrev: @Doge Hva liker du best av pils, bayer og stout? Eller annet favoritt-øl, eller drikke (om du ikke drikker alkohol). Jeg tåler ikke så mye øl, men drikker noen få typer lager og IPA @Zenobia Vals eller tango? @melatonin Har du hatt en fin helg?
Zenobia Skrevet 21. desember 2015 #2038 Skrevet 21. desember 2015 4 minutter siden, Doge skrev: Jeg tåler ikke så mye øl, men drikker noen få typer lager og IPA @Zenobia Vals eller tango? @melatonin Har du hatt en fin helg? Liker ingen av delene. Til nød en tango. Swing, derimot @Doge Hva liker du å danse? @Sunflower-Delight Liker du musikk som er vanskelig å danse til?
Doge Skrevet 21. desember 2015 #2039 Skrevet 21. desember 2015 4 minutter siden, Zenobia skrev: Liker ingen av delene. Til nød en tango. Swing, derimot @Doge Hva liker du å danse? Nei, men noen ganger når jeg hører på veldig bra musikk så begynner kroppen min å bevege seg. Vet ikke om det regnes som dansing eller ikke @Zenobia Liker du danseband? @altflyter Hva skal du gjøre mer av i 2016?
Kriska Skrevet 21. desember 2015 #2040 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, Doge skrev: Jeg har en sånn fin hjerne som fortrenger alt som er flaut, så jeg vet faktisk ikke hva som er mitt flaueste øyeblikk Håndball Nei, har ikke vært i slåsskamp. @Lady Hvor mye veier en hipster? @Kriska Curling eller vannpolo? @Sunflower-Delight Hvilken film så du sist? @Zenobia Hva er favorittfargen din? Ææææ, ehm.. curling kanskje.. @Doge by eller land?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå