Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra! 

Små uventede ting gjør meg lykkelig. Som en søt lapp, koslig melding, hyggelig tlf samtale med noen jeg ikke har sett på lenge og selvfølgelig å føle at jeg har en innholdsrik hverdag.

@Katten.2.0 Hva driver du med? Studier/jobb?

Ja.

Gjør ferdig noen av de ørten utdanningene jeg har påbegynt, samtidig som jeg jobber litt på siden.

Er det et tegn på alderdom at man tilbringer fredagskvelden inne med god mat og håndballkamp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Siden vi har en hund så må jeg jo det. ;) Jeg ser også hunden vår som familie medlem og ikke kun som kjæledyr.

@Badebuksa Hvilken badebukse(r) liker du best? Og hvorfor akkurat denne/disse?

@melatonin Synes du Flynn fra Tangled er kjekk? :lur:

Synes du svarte allerede godt og bra utfyllendes med svaret ditt Livetsrose. Det er alltid fint å lære noe nytt. :) Jeg visste ikke før at en vegetarianer og veganer var to forskjellige livsstil. Så takk for svaret ditt. Jeg vil kikke innom bloggen din en gang seinere, er nødt til å logge meg av om noen få minutters tid.

Jeg vil da helst holde alderen min litt skjult. ;) Men jeg er mellom 20 og 50 et sted. :mrgreen:

@livetsrose Hva slags hund har du?

det må være en rosa en i hvertfall, ikke speedo!

@Sunflower-Delight har du stor familie?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg kjøpte først den der veldig billig, og så fant jeg ut at den ikke var helt min stil alikevel. Prøver å få solgt den, men  den er nok desverre umoderne nå.

Kan du å danse noen selskapsdanser?

Det kan alltids være noen som ikke følger trenden og synes at den er kjempefin. Får håpe at du får solgt den, eller så kunne den kanskje ha blitt omsydd?

Kommer an på hva slags selskapsdanser det er snakk om, @melatonin ?

(vil svare på flere seinere, er nødt til å logge av for natten nå. Er også veldig trøtt) 

Gjest Badebuksa
Skrevet

Bra du sover godt, selv har jeg dessverre tatt MANGE sovetabletter, men den dag i dag sover jeg som et lite barn - godt og fredfullt, og tabletter tar jeg heller ikke mer, jeg tar ikke en Paracet engang.
Nei, her er det ikke snø dessverre. Vi hadde et lite snøfall i slutten av november, men det varte kun litt over et døgn, og var heller ikke noe særlig. Her er det snøfritt, 10 grader og sol i dag. Jeg håper på hvit jul, men det er nok tvilsomt.

@melatonin Hva jobber du med, og hva har du studert?
@Badebuksa Hvis du måtte valgt deg 10 ingredienser til mat som du måtte spise resten av livet, hva ville du valgt? Krydder er lov utenom.

@ambivalentReaction Er du singel?

potet, ris, pasta, kjøtt, fisk, brokkoli, stangselleri, smør, melk, mel.

@livetsrose har du opptrådt på en scene før?

Skrevet

@livetsrose har du opptrådt på en scene før?

Nei, ikke noe utover de sceneoppstillingene vi hadde på barneskolen ved juleavslutninger og lignende, og det begynner å bli en stund siden.

@Badebuksa
Hvor tid pleier du vanligvis å legge deg i ukedagene? Må du tidlig opp om morgenen med tanke på jobb eller studier?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei, ikke noe utover de sceneoppstillingene vi hadde på barneskolen ved juleavslutninger og lignende, og det begynner å bli en stund siden.
@Badebuksa
Hvor tid pleier du vanligvis å legge deg i ukedagene? Må du tidlig opp om morgenen med tanke på jobb eller studier?

pleier å legge meg mellom 21-00. Jeg må tidlig opp ja, er oppe 0615 som regel. Senest 0630. 

@livetsrose er du dyrekjær?

Skrevet

@Ragnar89 : Hvordan tror du vennene dine ville beskrevet deg? Hvordan ville mora di beskrive deg? Og hva med en kjæreste? Tre ord per pers :) 

Skrevet

@livetsrose har du kjæreste?

Nei, heldigvis ikke! :fnise:

@Lady Hvor mange timer bruker du gjennomsnittlig på KG og andre forum/diskusjonssider i uka?
@melatonin Hvis du måtte valgt å studere noe i minst 5 år fremover, hva ville du valgt? Dette kan være flere korte studier om du ønsker det, og du ser bort fra kostnader knyttet til dette, samt jobbmuligheter/lønn. Du måtte valgt noe å studere, og da gjerne noe du interesserer deg for.

@incognita Hvis du skulle valgt mellom å studere psykologi, medisin, litteratur/språk eller historie, hva ville du valgt om du måtte valgt en av disse?

Skrevet

@Ragnar89 : Hvordan tror du vennene dine ville beskrevet deg? Hvordan ville mora di beskrive deg? Og hva med en kjæreste? Tre ord per pers :) 

Venner : Barsk, morsom og sosial

Moren min : Tullebukk, bestemt og lettlivet

Kjæresten : Ansvarsbevisst, leken og omsorgsfull

Hvor gammel er du og hva ønsker du å oppnå i livet ditt?

Skrevet

@Summers Hvilken smak har du i damer?

Pene, oppegående, varme, ikke-irriterende, pent kledd, god selvtillit,  bra sosialt nettverk, osv.

@Summers Du sa du hadde Aspergers, kan jeg spørre hvor gammel du var når du fikk diagnosen? Jeg spør mest fordi jeg opplever at mange får en slik diagnose sent, inkludert meg selv.

Var i starten av 20-årene jeg fikk diagnosen, men synes ikke diagnosen gir meg noe så om det hadde blitt oppdaget tidligere eller senere hadde ikke gjort noe.

@Summers Hvor gammel var du når du flyttet for deg selv for første gang?

Var 15.

@Summers Hva synes du om trololollol sangen?

Er det en sang folk hører på? Trodde det bare var en måte å si at folk var troll på.

@kisskissbangbang Hvilket personlighetstrekk irriterer deg ofte selv om mange andre kan like personlighetstrekket?

@livetsrose Hva ønsker du å studere?

@Sunflower-Delight  Føler du deg annerledes nå enn for 5 år siden?

Skrevet

@livetsrose Hva ønsker du å studere?

Nei, si det! Det er så mye jeg interesserer meg for. Først må jeg ta siste året på videregående, når jeg føler for det, og etter det liker jeg litt tanken på å studere norsk eller eventuelt nordisk språk og litteratur. Ikke fordi jeg ønsker å undervise, men heller fordi dette er områder jeg interesserer meg for. Det er heller ikke utenkelig at jeg kan ende opp med å studere foto, historie eller sosiologi, kanskje flere av dem. Jeg tar en dag av gangen, så får jeg se hvor det fører hen. Det er nok en god del år frem i tid før jeg blir student uansett, minst 4 år.

@Summers Jeg begynner å bli trøtt nå, så jeg vet ikke om jeg har spurt om det før - hva har du studert/er det noe du har lyst til å studere?

Skrevet

@Doge Hvor raskt er det raskeste du har kjørt med bil?

Det vet jeg ikke. Kjører ikke bil selv, og husker ikke hvor fort de jeg har sittet på med har kjørt. 

@Doge Liker du katter?

Liker? Jeg ELSKER katter!! :strix:

@Doge Hva kunne du aldri klart deg uten i jula?

Ribbe, tror jeg. Må ha litt svor i jula, ellers er det ikke jul :ler:

@Summers@incognita@Sunflower-Delight og @Lady Er det noe du skulle ønske det var mindre av i matbutikkene?

Gjest incognita
Skrevet

@Incognita hva skal du spise til middag i dag?

I god fredagsånd ble det i dag ......... TACOO :danse: 

@incognita Hva ønsker du deg mest til jul?

World peace :engel: 

@incognita Er du en typisk morgenfugl eller mer enn nattugle?

Jeg er nattugle deluxe, iallefall når jeg har anledning til å være det. 

@incognita Hvis du skulle studert noe bare for nysgjerrighetens skyld og ikke for å få et yrke, hva ville du studert?

Kanskje teoretisk fysikk, eventuelt astrofysikk. 

@incognita Om du skulle bodd i et annet land i et år, hvor ville du bodd om du kunne velge fritt?

Da skulle jeg bosatt meg helt syd i Frankrike rundt Marseille-traktene. 

@incognita Jeg har fem innerdører :) Har du hus eller leilighet/hybel?

Hus.

@incognita Hvis du skulle valgt mellom å studere psykologi, medisin, litteratur/språk eller historie, hva ville du valgt om du måtte valgt en av disse?

Hvis jeg måtte velge.. medisin. :ninja: 

@Summers@incognita@Sunflower-Delight og @Lady Er det noe du skulle ønske det var mindre av i matbutikkene?

Unger!

@Lady  Når var du sist utenlands, og hvor var du?

@kisskissbangbang   Hvem feirer du jul sammen med?

@Sunflower-Delight   Hvilket pålegg husker du best fra matpakken din på barneskolen?

@Summers  Har du vært i USA noen gang? Hvor isåfall?

@livetsrose  Hvis du kunne utdanne deg til hva som helst, hva ville du valgt ..og hvorfor?

@melatonin  Hva synes du om Hasse Hope?

@Doge  Hvilken tv-serie (som har gått i 2015) synes du er mest fengende?

Skrevet

@Doge  Hvilken tv-serie (som har gått i 2015) synes du er mest fengende?

Sesong 5 av Game of Thrones og sesong 2 av Fargo! (og The Jinx, selv om det kanskje var mer en dokumentar?) 

@Polly Ester Hva gjør du når du skal slappe skikkelig av når du er hjemme?

@incognita Jeg stiller samme spørsmål til deg :popcorn: 

Gjest incognita
Skrevet

Sesong 5 av Game of Thrones og sesong 2 av Fargo! (og The Jinx, selv om det kanskje var mer en dokumentar?) 

@incognita Jeg stiller samme spørsmål til deg :popcorn: 

ååh jeg gleder meg til å ta fatt på sesong 2 av Fargo! Jeg digget første sesongen! :popcorn:   Har blitt lite tid til serier det året for min del, men jeg vil si House of Cards faktisk. Har stor tro på neste sesong også. :) 

@Doge Er du allergisk mot noe? Hva da isåfall?

Skrevet

ååh jeg gleder meg til å ta fatt på sesong 2 av Fargo! Jeg digget første sesongen! :popcorn:   Har blitt lite tid til serier det året for min del, men jeg vil si House of Cards faktisk. Har stor tro på neste sesong også. :) 

@Doge Er du allergisk mot noe? Hva da isåfall?

Jeg har ennå ikke sett House of Cards! :bond: 

Ja. Jeg er allergisk mot, etter min mening, alt for mye! De meste av rå frukt og grønnsaker, tåler noe av det dersom det er varmebehandlet. Tåler heller ikke nøtter. Peanøtter, pistasj og cashew er ikke nøtter så de tåler jeg sånn passe. Tåler dyr dårlig også, noe som er svært teit siden jeg er så glad i dyr, spesielt katter og hunder :ler:

@Badebuksa Har du sett noen bra filmer i det siste? 

@incognita hvorfor er du våken nå?

Skrevet

Nei. @Severus Har jeg noen grunn til å være sur?

Vet ikke

@Sunflower-Delight Synes du det er forkastelig å kjøpe 20 pakker surkål bare fordi den er billig?

Skrevet

@Severus hva spiser du i julen?

Ribbe på julaften

Laks på 2.juledag

Pinnekjøtt i romjula

Kalkun på nyttårsaften

@Kriska Har du vært her før?

Skrevet

Laks på 2.juledag

Pinnekjøtt i romjula

Kalkun på nyttårsaften

@Kriska Har du vært her fø

Ja, har vært såvidt innom av og til :)

@Severus hvor lenge har du vært her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...