Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

@LilleSnupp Så vanskelig! Tror jeg må si å ikke få lov å gå på do, for det ender i katastrofe :)

Hva irriterer deg mest i trafikken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

@Daybreak, @morgendis, @Lady, @Summers, @Badebuksa, @Edain, Hva er ditt favorittminne som skjedde i løpet av 1995?

Tror ikke jeg har favorittminne fra 1995,tror jeg hadde det rimelig fint det året men tror ikke det var noe som utmerket seg.

@Summers Er du ferdig med julehandelen?

Har ikke begynt enda:-)

@Sunflower-Delight Hva er dine interesser?

@Doge Hvor raskt er det raskeste du har kjørt med bil?

@PeeWee I hvor mange år har du diskutert DLF på internett og begynner du ikke å gå lei?

@mini-mio Tar du deg lett nær av ting?

Endret av Summers
Skrevet

@PeeWee I hvor mange år har du diskutert DLF på internett og begynner du ikke å gå lei?

Jeg har diskutert DLF eller tilsvarende i 17 år nå, og er egentlig litt lei. Uansett, blir ikke du selv litt lei av å leke autist/hevde liberalistiske meninger på nett?

Skrevet

:a034:  :a034: :a034: :a034: :a034:

Anonymkode: e8f47...cd1

Skrevet

Jeg har diskutert DLF eller tilsvarende i 17 år nå, og er egentlig litt lei. Uansett, blir ikke du selv litt lei av å leke autist/hevde liberalistiske meninger på nett?

Nå vet ikke jeg hvorfor du skriver noe slikt til en annen bruker, men hva legger du i å "leke autist"? Jeg synes det var en stygg ting å si.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvorfor du skriver noe slikt til en annen bruker, men hva legger du i å "leke autist"? Jeg synes det var en stygg ting å si.

Jeg mener seriøst at argumentasjonen til de som stemmer DLF og Liberalistene ofte er så sær, at det er noe unormalt med deres hjerner. Noe som er typisk for folk med mildere former for autisme som aspergers og slikt. 

Skrevet

Jeg leker faktisk ikke, har Aspergers:-) Tror man skal være forsiktig med å bruke ordet autist slik som du gjør. Er jo folk som kan bli såret, både de som har diagnosen og de som har familie med diagnosen. 

@PeeWee Hva slags interesser har du nå?

Skrevet

Jeg leker faktisk ikke, har Aspergers:-) Tror man skal være forsiktig med å bruke ordet autist slik som du gjør. Er jo folk som kan bli såret, både de som har diagnosen og de som har familie med diagnosen. 

Da bekrefter du jo bare min påstand: Nemlig at liberalister og folk med tilsvarende meninger stort sett har en eller annen form for autisme. Nå er jo slike folk nyttige de også. De er ofte gode i realfag og er dermed langt mer nyttige enn disse oversosiale pappaguttene som stort sett utgjør den øvre middelklassen idag. Folk med mildere grad av autisme er mye dårligere på den sosiale virkelighet, men samtidig bedre på naturvitenskapelige og matematiske sammenhenger. Ser ikke at det nødvendigvis er noe negativt i sum, foruten at folk med slike lidelser burde nektes adgang til å diskutere politikk på internett. 

Skrevet

Enig i at man ikke skal bruke ordet slik. Jeg synes det er patetisk å se at noen sier at noen "leker autisk". Selv har jeg også Asperger, og synes man kan ha seg for god til å skrive slikt. Jeg liker heller ikke hvis folk omtaler meg som autist, da jeg har Asperger som er en diagnose i autismeSPEKTERET og da regnes som høyfungerende autisme, men som regel ikke kalles "autister". Da kan man si "aspergere" og ikke "autister". Måtte bare nevne det her, for det blir for dumt å bruke slike titler nesten som "skjellsord" :)

Skrevet (endret)

Da bekrefter du jo bare min påstand: Nemlig at liberalister og folk med tilsvarende meninger stort sett har en eller annen form for autisme. Nå er jo slike folk nyttige de også. De er ofte gode i realfag og er dermed langt mer nyttige enn disse oversosiale pappaguttene som stort sett utgjør den øvre middelklassen idag. Folk med mildere grad av autisme er mye dårligere på den sosiale virkelighet, men samtidig bedre på naturvitenskapelige og matematiske sammenhenger. Ser ikke at det nødvendigvis er noe negativt i sum, foruten at folk med slike lidelser burde nektes adgang til å diskutere politikk på internett. 

Tror ikke du mener noe vondt med det, men det handler jo om hvordan det kan oppfattes. Mange fordommer og mange som har slitt pga autisme da er det unødvendig å bruke det som skjellsord. 

@PeeWee Hvilke  andre interesser har du?

Endret av Summers
Skrevet

Enig i at man ikke skal bruke ordet slik. Jeg synes det er patetisk å se at noen sier at noen "leker autisk". Selv har jeg også Asperger, og synes man kan ha seg for god til å skrive slikt. Jeg liker heller ikke hvis folk omtaler meg som autist, da jeg har Asperger som er en diagnose i autismeSPEKTERET og da regnes som høyfungerende autisme, men som regel ikke kalles "autister". Da kan man si "aspergere" og ikke "autister". Måtte bare nevne det her, for det blir for dumt å bruke slike titler nesten som "skjellsord" :)

Enig!

Skrevet

Tror ikke du mener noe vondt med det, men det handler jo om hvordan det kan oppfattes. Mange fordommer og mange som har slitt pga autisme da er det unødvendig å bruke det som skjellsord. 

@PeeWee Hvilke  andre interesser har du?

Jeg har ingen andre interesser. Alt jeg er interessert i er å hate liberalister.

Skrevet

Jeg er mellom 24-31. :ninja: 

Ja, altfor mange. :fnise: 

mini-mio kanskje.

@melatonin Hvor gammel er du?

@Lady Har du noen store planer for helgen?

@Summers Er du religiøs?

Nei, i morgen skal jeg bytte gaver og får besøk på kvelden.

@Incognita hva skal du i helgen ?:)

Skrevet

Tror den var grei. ;)

@Doge Kjenner du til noen hunder i virkeligeheten som er av samme rase som den hunden du bruker som avatarbilde?

@Daybreak, @morgendis, @Lady, @Summers, @Badebuksa, @Edain, Hva er ditt favorittminne som skjedde i løpet av 1995?

Hmmm, det vet jeg ikke. 

@sunflower-delight  Hva er det mest skremmende du har opplevd?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

@Sunflower-Delight  Gleder du deg til jul?

Det eneste jeg gleder meg til er å ha fri i løpet av denne tiden. ;) Vi feirer ikke jul.

@Sunflower-Delight Hva slags hund har du, og hvor gammel er den?

Virker som en skjønn hund du har. :) Wow, ja, den veier veldig lite. ;) Flott at den passer så bra for deg, det er viktig å få rette hund. Ikke alle personer kan takle alle hunderaser. Her vi bor hører vi om folk som ofte får seg rottweiler, pittbulls og andre lignende hunder mest for å virke kule ut, og så har det skjedd at disse hundene har angrepet andre hunder der hundeeierene ikke har peiling på hvordan å få stoppet hunden sin fra å sloss med den andre hunden. Blir alltid irritert over sånne folk.

Vi har en finsk lapphund. Ho er fem år, men har fått kommentarer fra folk om at ho ser veldig ungdommelig ut. Har vært flere som har trodd at ho er valp. ;) Ho er fortsatt like livlig og full av energi. Det er en fryd å se på henne når ho er leken og løper rundt. :biggrin: Denne er vel mer "liten-middels" i størrelse.

@Sunflower-Delight Er solsikker favorittblomsten din?

Ja. :jepp:

@Sunflower-Delight Hva er dine interesser?

Noen av mine interesser er musikk, litteratur, skriving av brev, dikt, dagbok o.s.v..., være ute i naturen, dyr, fotografi, m.m....

@melatonin Hva liker du best; Ku eller Sau?

@livetsrose Hva slags bilder liker du best å ta?

Skrevet

Bra du sover godt, selv har jeg dessverre tatt MANGE sovetabletter, men den dag i dag sover jeg som et lite barn - godt og fredfullt, og tabletter tar jeg heller ikke mer, jeg tar ikke en Paracet engang.
Nei, her er det ikke snø dessverre. Vi hadde et lite snøfall i slutten av november, men det varte kun litt over et døgn, og var heller ikke noe særlig. Her er det snøfritt, 10 grader og sol i dag. Jeg håper på hvit jul, men det er nok tvilsomt.

@melatonin Hva jobber du med, og hva har du studert?
@Badebuksa Hvis du måtte valgt deg 10 ingredienser til mat som du måtte spise resten av livet, hva ville du valgt? Krydder er lov utenom.

@ambivalentReaction Er du singel?

Ja, er du interessert? 

Skrevet

Godt poeng.

Mer lykkelig enn noensinne før! Nå mangler jeg bare et lite småbruk, rehabiliterende trening og en skokk med unger - så vil jeg aldri mangle noe.

@Lady, hva gjør deg lykkelig i hverdagen?

Så bra! 

Små uventede ting gjør meg lykkelig. Som en søt lapp, koslig melding, hyggelig tlf samtale med noen jeg ikke har sett på lenge og selvfølgelig å føle at jeg har en innholdsrik hverdag.

@Katten.2.0 Hva driver du med? Studier/jobb?

Skrevet

@Doge Liker du katter?

@Summers Hva slags kjoler synes du er penest på damer?

Liker sommerkjoler.

@Sunflower-Delight Hva synes du man bør lære mer om på grunnskolen/VGS?

Skrevet

Hva irriterer deg mest i trafikken?

Den er lett! Kjerringer 55+, de burde vært fratatt førerkortet den dagen de bikket 55.

@melatonin Hva er det slemmeste du har sagt til en annen person?

@Lady Grandiosa eller Joikakaker på julaften?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...