Doge Skrevet 14. desember 2015 #1721 Skrevet 14. desember 2015 :D Nei, ikke enda! @Doge har du hund?Nei, har ikke det.@Doge Pølse i brød eller lompe? Syns begge deler er like godt @Lady pleier du å holde nyttårsforsettene dine? @NasseNøff gleder du deg til jul?@incognita hvilken film så du sist?
Lady Skrevet 14. desember 2015 #1722 Skrevet 14. desember 2015 Nei, har ikke det.Syns begge deler er like godt @Lady pleier du å holde nyttårsforsettene dine? @NasseNøff gleder du deg til jul?@incognita hvilken film så du sist?Nei, pleier ikke p ha noe sørlig nyttårsforsetter.@doge trener du regelmessig ?
Doge Skrevet 14. desember 2015 #1723 Skrevet 14. desember 2015 Nei, pleier ikke p ha noe sørlig nyttårsforsetter.@doge trener du regelmessig ?Ja, men nei. Trente regelmessig fram til juli/august i år, men etter det har det blitt dårlig med trening pga helsa. Skal prøve meg på trening denne uka @Lady hva er du mest stolt av i livet ditt? @Rumle hva pleier du å gjøre på en torsdag kveld?
Lady Skrevet 14. desember 2015 #1724 Skrevet 14. desember 2015 Ja, men nei. Trente regelmessig fram til juli/august i år, men etter det har det blitt dårlig med trening pga helsa. Skal prøve meg på trening denne uka @Lady hva er du mest stolt av i livet ditt? @Rumle hva pleier du å gjøre på en torsdag kveld? hmm, jeg vet egentlig ikke @doge skal du feire jul med mye familie?
Gjest incognita Skrevet 14. desember 2015 #1725 Skrevet 14. desember 2015 @incognita Forbereder du deg til konkurranser blant venner? F.eks om du skal på quiz tenker du over mulige spørsmål eller om du skal spille kinasjakk med kjæresten ville du ha sjekket kinasjakktaktikker?Haha nei det tar jeg som det kommer. @Incognita Har du badstu hjemme?Nei, egentlig ikke. Men huset er godt over 100 år gammelt, og selv om badet er nyoppusset kan det noen ganger minne veldig om en badstu når jeg kommer ut av dusjen. Dårlig ventilasjon. @incognita hvilken film så du sist?Jeg så the devil wears prada på tv for et par timer siden. @Summers Hvor kjøper du klærne dine?@Lady Hvis du kunne velge helt uavhengig av pris, hvilken bil ville du helst kjøpt?@Doge Hva er din favorittkake?
Summers Skrevet 15. desember 2015 #1726 Skrevet 15. desember 2015 Bra svar. Er ikke medlem i et parti, men er interessert. @Summers Planer for neste års sommerferie? Nei, men lyst til å dra til Barcelona.@Edain Hvem ser du opp til? @Summers Hvor kjøper du klærne dine?Er lite interessert i klær, men sist jeg handlet klær så tror jeg det var på Dressmann eller H&M. @incognita Hva på KG synes du er usmakelig?
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1727 Skrevet 15. desember 2015 Tagg meg! Jeg er desperat etter å få noen spørsmål nå, helst noe jeg kan skrive litt utfyllende om
Gjest Edain Skrevet 15. desember 2015 #1728 Skrevet 15. desember 2015 Nei, men lyst til å dra til Barcelona.@Edain Hvem ser du opp til?Er lite interessert i klær, men sist jeg handlet klær så tror jeg det var på Dressmann eller H&M. @incognita Hva på KG synes du er usmakelig? Ei som gikk i klassen min på vgs. Mistet moren sin mens hun gikk i vg1, men klarte å holde motet oppe, kom seg igjennom med veldig gode karakterer og kom inn på drømmestudiet (et prestisjestudie). En sterkere person skal man lete lenge etter. Utseendemessig er det fotballfrue, uten tvil. @Summers Syns du flere jenter burde bruke mer skjørt og kjoler til hverdags?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1729 Skrevet 15. desember 2015 @livetsrose Er det deg på avataren? Anonymkode: bb785...9d6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2015 #1730 Skrevet 15. desember 2015 Er jeg den eneste som har lest hele tråden og er drittlei av at det bare er de samme brukerne men for lat til å stille spørsmål til andre?!? Anonymkode: 62ffa...9e1 1
Gjest Mats Skrevet 15. desember 2015 #1731 Skrevet 15. desember 2015 Jeg løper ikke maraton.Jonas Gahr Støre.Haha det vet du godt at jeg har! Vasker hendene for ofte, sjekker om jeg har skrudd av ting/låst døren alt for lenge. Litt tvangproblematikk ja... På torsdag kommer eeeeldelig min kjære hjem, så etter det skal jeg knapt ut av senga resten av uka.. Før det skjer det ikke stort.. Jeg har ligget i stabilt sideleie på sofaen iført morgenkåpa siden jeg sto opp (kl. 15:00). @Summers Hvilken dag i uka er din favorittdag? @Lady Hva synes du er den mest obligatoriske julefilmen? @Jellybean78 Hva er det mest romantiske du har gjort for noen noensinne? @morgendis Hva er dine tanker om global oppvarming? Klimautfordring eller tidenes hoax? @mini-mio Hva drømmer du om? @Mats Har du noen gang tatt en IQ-test? Hva ble resultatet?Nei har aldri tatt en iq test, men fristende å gjøre det.Slappet av jeg også@Mats hvor mange ganger har du vært forelsket ?Minst 3 ganger. @livetsrose hvem er du forelska i?
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1732 Skrevet 15. desember 2015 @livetsrose Er det deg på avataren?Anonymkode: bb785...9d6Det er det selvfølgelig, jeg bruker ikke andres bilder!
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1733 Skrevet 15. desember 2015 Nei har aldri tatt en iq test, men fristende å gjøre det.Minst 3 ganger. @livetsrose hvem er du forelska i? Jeg er ikke forelsket i noen. Jeg er nok alt for kresen og sær i valg av menn, til å finne en partner med det første, og jeg er like kresen når det gjelder å forelske meg! Om jeg skulle være uheldig å føle noe for noen jeg egentlig ikke liker, ignorerer jeg disse følelsene, og går videre. Du da @Mats, hvem er du forelsket i? Eller har du kjæreste?
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1734 Skrevet 15. desember 2015 Helvete, hvorfor får ikke jeg til å tagge folk da? Det er bare å skrive @ foran navnet, ikke sant?
Doge Skrevet 15. desember 2015 #1735 Skrevet 15. desember 2015 (endret) @Doge Hva er din favorittkake?Akkurat nå er jeg så mett at jeg nesten ikke orker å tenke på kake, men syns eplekake med is er supergodt, så det er nok favoritten. Eller ostekake! Eller brownies! hmm, jeg vet egentlig ikke @doge skal du feire jul med mye familie?Nei, bare to familiemedlemmer. @incognita, @livetsrose, @Lady hva burde man egentlig ønske seg til jul om man føler at man har det man trenger av ting som kan kjøpes? Endret 15. desember 2015 av Doge
Summers Skrevet 15. desember 2015 #1736 Skrevet 15. desember 2015 Ei som gikk i klassen min på vgs. Mistet moren sin mens hun gikk i vg1, men klarte å holde motet oppe, kom seg igjennom med veldig gode karakterer og kom inn på drømmestudiet (et prestisjestudie). En sterkere person skal man lete lenge etter. Utseendemessig er det fotballfrue, uten tvil. @Summers Syns du flere jenter burde bruke mer skjørt og kjoler til hverdags? Ja, jeg har jo egen tråd om det:-)@Edain Er du religiøs?
Lady Skrevet 15. desember 2015 #1737 Skrevet 15. desember 2015 Akkurat nå er jeg så mett at jeg nesten ikke orker å tenke på kake, men syns eplekake med is er supergodt, så det er nok favoritten. Eller ostekake! Eller brownies! Nei, bare to familiemedlemmer. @incognita, @livetsrose, @Lady hva burde man egentlig ønske seg til jul om man føler at man har det man trenger av ting som kan kjøpes?Middag ute på restaurant, gavekort på kino, teaterbilletter, konsertbilletter, fallskjerm hopp..? @Doge hvordan havnet du på kg?
Gjest Skrevet 15. desember 2015 #1738 Skrevet 15. desember 2015 Akkurat nå er jeg så mett at jeg nesten ikke orker å tenke på kake, men syns eplekake med is er supergodt, så det er nok favoritten. Eller ostekake! Eller brownies! Nei, bare to familiemedlemmer. @incognita, @livetsrose, @Lady hva burde man egentlig ønske seg til jul om man føler at man har det man trenger av ting som kan kjøpes?Enten kan du jo finne noen spesifikke ting du ikke har, som du ønsker deg. Selv har jeg det meste jeg trenger av større ting, men det er alltids en bok eller lignende jeg ønsker meg. Ellers så er det jo alltid fint å ønske deg opplevelser til jul da! En liten reise eller noe man kan gjøre sammen med den som gir gaven. Utover det synes jeg det er fint å få typiske forbruksvarer til jul også jeg da. Noen pakker med sokker, truser, enkle og billige sorte tightser og lignende er alltid greit å få. Sokker er en stor forbruksvare hos meg, da jeg er ekspert på å lage hull i dem, det samme med truser, merkelig nok! Men jeg er dårlig til å hive slike ting, da jeg vil bruke det til det ikke er mulig å ha på seg mer. Tights er også å foretrekke, da jeg aldri bruker noen annet form for bukser, og tights til 99 eller 199 kroner er en grei gave, som jeg kan bruke en stund. Jeg synes også penger er en helt grei gave, eller eventuell gavekort på veganermat.no eller andre steder jeg handler jevnlig. Jeg synes også det er tanken som teller, og trenger ikke noen store gaver. Men om man først skal gi meg en gave, er det bedre at det er noe jeg har brukt for, enn noe fjas og pynteting jeg kommer til å bruke et par ganger, før de vil oppta plass i skapet.Så som sagt, om ikke jeg får en spesifikk bok eller lignende jeg ønsker meg, er forbruksvarer fine greier! I det lange løp bruker man jo ganske mye penger på mat, undertøy, såper, sjampoer og lignende. Så alt slik faller i smak hos meg. Nå får jeg ikke julegaver av spesielt mange, og gir heller ikke til så mange. Selv har jeg kjøpt til mine foreldre, felles gave sammen med foreldrene mine til mormor, og en felles gave til et vennepar av mor og far som vi skal feire jul med, samt at jeg spleiset på en vin til tante og onkel. De jeg får gaver av er mormor (som alltid gir penger) og mine foreldre, der jeg alltid får ting jeg selv plukker ut, med unntak av noe små ting. Det er en grei ordning, så jeg får det jeg ønsker meg (inntil en viss sum selvsagt) og de vet de gir meg noe jeg trenger. Jeg får også ofte gaver på forskudd av dem, noe jeg digger! November og desember-gaver før jul, er fine greier. Så hittil har jeg fått ny ytterjakke og en god del klær for omkring 2000 kroner, da jeg har lite interesse for å kjøpe klær selv, og min mor som regel kjøper noe nytt når hun er lei av å se meg i det samme gamle. Jeg har også fått en sjenk jeg kan ha på kjøkkenet, som jeg liker veldig godt (til omkring 1500 kroner). Jeg har også fått flere smågaver, så de er vel oppi 5000 allerede av gaver jeg har fått, og min mor sa det også ble tilleggsgaver for over 1000. Så jeg må si de har vært snille og rause i år! Det skal sies at jeg også har vært ganske raus og gavmild med dem noen år. Det er flere bursdagsgaver og julegaver der de har fått dyr elektronikk. Min mor arvet mitt smarttelefon for en stund tilbake, som kun var et år gammel, og i god stand. Min far har også fått iPhone. De fikk også speilreflekskameraet mitt som var relativt nytt, da jeg oppgraderte utstyret mitt. En macbook air som kun var litt over året (nypris 14000) fikk de også. Men jeg kan ikke drive på sånn HVERT ÅR. Jeg er trossalt bare 20, og det er ikke alltid jeg har slik overflod med penger.
Doge Skrevet 15. desember 2015 #1739 Skrevet 15. desember 2015 Middag ute på restaurant, gavekort på kino, teaterbilletter, konsertbilletter, fallskjerm hopp..? @Doge hvordan havnet du på kg?Gode forslag, takk! Jeg havnet her fordi jeg googler mye, hele døgnet, og havnet veldig ofte her. Så da ble jeg værende. @Lady Hvordan havnet du på KG?
Gjest Edain Skrevet 15. desember 2015 #1740 Skrevet 15. desember 2015 Ja, jeg har jo egen tråd om det:-)@Edain Er du religiøs? Nope.@Summers Syns du det blir litt trist hvis vi ikke får hvit jul?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå