Gjest Edain Skrevet 13. desember 2015 #1681 Skrevet 13. desember 2015 (endret) @Summers Var lusekattene vellykket? Endret 13. desember 2015 av Edain
Summers Skrevet 13. desember 2015 #1682 Skrevet 13. desember 2015 (endret) @Summers Var lusekattene vellykket? Jeg synes de ble gode, men det var få andre som var villige til å smake.Kan du fjerne siste setning, litt redd for å bli gjenkjent.@Edain Lusker du bare på KG eller skriver du innlegg som AB også? Endret 13. desember 2015 av Summers
Gjest Edain Skrevet 13. desember 2015 #1683 Skrevet 13. desember 2015 Jeg synes de ble gode, men det var få andre som var villige til å smake.Kan du fjerne siste setning, litt redd for å bli gjenkjent. Er ikke så mange som lager lussekattene på min måte.@Edain Lusker du bare på KG eller skriver du innlegg som AB også?Blir for det meste lusking. Mange smarte og enda flere spesielle innlegg her inne ;-) @Summers Når og hvordan reiser du hjem til jul?
Summers Skrevet 13. desember 2015 #1684 Skrevet 13. desember 2015 Blir for det meste lusking. Mange smarte og enda flere spesielle innlegg her inne ;-) @Summers Når og hvordan reiser du hjem til jul? Drar hjem på torsdag med fly.@Edain Dine beste egenskaper?
minister-mio Skrevet 13. desember 2015 #1685 Skrevet 13. desember 2015 Nei, bare i sånn vanlig bakke og er ikke noe god. @mini-mio Står du i half-pipe?Nope, samme som deg.jepp. Helt selv! @mini-mio hva betyr brukernavnet ditt?ingenting, helt tilfeldig. @mini-mio Har du vært fyllesyk i dag?Jeg var det..@mini-mio: Røyker eller snuser du?Nei@Summers er Edain din venn IRL? @Badebuksa er du gift? @Incognita hva skal du til uka?@Morgendis Røyker eller snuser du?
Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2015 #1686 Skrevet 13. desember 2015 Hun er ei søt jente, men jeg synes hun ødelegger for seg selv ved å bruke så mye sminke... Hun hadde vært penere om hun var litt mer naturlig. Jeg sov Sovnet på sofaen rundt 21 og våknet ikke opp før kl 04.Ca 180 Ja@Badebuksa: Hva liker du å gjøre på fritiden? @mini-mio: Røyker eller snuser du?@Jellybean78: Hvem er den viktigste personen i livet ditt? @incognita: Hvilke uvaner har du? det jeg må gjøre, nemlig husarbeid. Ellers surfe på nettet,diskutere, lese og lære.@morgendis har du noen sære hobbyer?
Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2015 #1687 Skrevet 13. desember 2015 Nope, samme som deg.ingenting, helt tilfeldig.Jeg var det..Nei@Summers er Edain din venn IRL? @Badebuksa er du gift? @Incognita hva skal du til uka?@Morgendis Røyker eller snuser du? Nei, jeg er ikke gift. @mini-mio har du en drøm om et stort og flott bryllup en vakker dag?
minister-mio Skrevet 13. desember 2015 #1688 Skrevet 13. desember 2015 @mini-mio har du en drøm om et stort og flott bryllup en vakker dag?Nei @Badebuksa har du?
Gjest Badebuksa Skrevet 13. desember 2015 #1689 Skrevet 13. desember 2015 Nei @Badebuksa har du?Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt @mini-mio har du vunnet mer enn 200kr i lotto?
Summers Skrevet 13. desember 2015 #1690 Skrevet 13. desember 2015 @Summers er Edain din venn IRL?Nei, kjenner henne ikke i virkeligheten. @mini-mio Driver du med noe idrett?
Gjest Mats Skrevet 13. desember 2015 #1691 Skrevet 13. desember 2015 Det kvalifiserer sikkert til small-talk, men det sier vel seg selv at det blir glatt når det fryser på? Jeg tror jeg er ganske god på small talk ja! Jeg var 15 for 10-15 år siden. @mini-mio Har du vært fyllesyk i dag? @Mats Ser du på tore på sporet? @Summers Hvor har du mest til å reise til? @Puselusk Hva synes du om at dyr har menneskenavn? morsomt? @Jellybean78 Hvordan går det med kjærleiken? Nei ser ikke på det. 23år.@Mats Hva skal du i dag?Slappet av i dag. @Incognita og @Lady hva har dere gjort i dag?
Doge Skrevet 13. desember 2015 #1692 Skrevet 13. desember 2015 Svaberg, er ikke noe glad i saltvann @Doge Hvordan ser du ut på håret?Akkurat nå er det ganske kort, med et bittelite hint av krøller på toppen. Kommunefarget. @Doge Hva skal du ha på deg på julaften? Pysj. Julaften er en veldig lite høytidelig dag for meg. @Doge Kva drøymte du i natt?Det husker jeg ikke. @Daybreak , @Lady og @mini-mio Hva gleder du deg mest til i løpet av en uke?
Doge Skrevet 13. desember 2015 #1693 Skrevet 13. desember 2015 Jeg elsker fløtegratinertepoteter @Doge Er du redd edderkopper? Ikke redd, men jeg liker dem ikke @Doge Hva liker du best å ta når du er på tivoli? Det er så lenge siden jeg har vært på tivoli at jeg ikke er helt sikker @NasseNøff Er det noe du absolutt ikke spiser eller drikker?@Sunflower-Delight Hatt en fin helg?
Gjest incognita Skrevet 13. desember 2015 #1694 Skrevet 13. desember 2015 @incognita Har du løpt halvmarathon og hvis ja hva er persen din? Jeg løper ikke maraton.@incognita Nevn en norsk kjent person du synes virker litt psycho Jonas Gahr Støre.@incognita Har du noensinne vært heldig nok til å besøke Ben & Jerry fabrikken i USA? Haha det vet du godt at jeg har! @incognita: Hvilke uvaner har du? Vasker hendene for ofte, sjekker om jeg har skrudd av ting/låst døren alt for lenge. Litt tvangproblematikk ja... @Incognita hva skal du til uka?På torsdag kommer eeeeldelig min kjære hjem, så etter det skal jeg knapt ut av senga resten av uka.. Før det skjer det ikke stort.. @Incognita og @Lady hva har dere gjort i dag?Jeg har ligget i stabilt sideleie på sofaen iført morgenkåpa siden jeg sto opp (kl. 15:00). @Summers Hvilken dag i uka er din favorittdag? @Lady Hva synes du er den mest obligatoriske julefilmen? @Jellybean78 Hva er det mest romantiske du har gjort for noen noensinne? @morgendis Hva er dine tanker om global oppvarming? Klimautfordring eller tidenes hoax? @mini-mio Hva drømmer du om? @Mats Har du noen gang tatt en IQ-test? Hva ble resultatet?
Lady Skrevet 13. desember 2015 #1695 Skrevet 13. desember 2015 Nei ser ikke på det. Slappet av i dag. @Incognita og @Lady hva har dere gjort i dag?Slappet av jeg også@Mats hvor mange ganger har du vært forelsket ?
Summers Skrevet 13. desember 2015 #1696 Skrevet 13. desember 2015 @Summers Hvilken dag i uka er din favorittdag?Kanskje torsdager, har noen venner jeg pleier å spille bordtennis med den dagen.@incognita Er du god i noe kort eller brettspill?
Lady Skrevet 13. desember 2015 #1697 Skrevet 13. desember 2015 Jeg løper ikke maraton.Jonas Gahr Støre.Haha det vet du godt at jeg har! Vasker hendene for ofte, sjekker om jeg har skrudd av ting/låst døren alt for lenge. Litt tvangproblematikk ja... På torsdag kommer eeeeldelig min kjære hjem, så etter det skal jeg knapt ut av senga resten av uka.. Før det skjer det ikke stort.. Jeg har ligget i stabilt sideleie på sofaen iført morgenkåpa siden jeg sto opp (kl. 15:00). @Summers Hvilken dag i uka er din favorittdag? @Lady Hva synes du er den mest obligatoriske julefilmen? @Jellybean78 Hva er det mest romantiske du har gjort for noen noensinne? @morgendis Hva er dine tanker om global oppvarming? Klimautfordring eller tidenes hoax? @mini-mio Hva drømmer du om? @Mats Har du noen gang tatt en IQ-test? Hva ble resultatet?tre nøtter til askepott @Incognita beskriv hvordan ansiktstrekk du har
Gjest Edain Skrevet 13. desember 2015 #1698 Skrevet 13. desember 2015 Drar hjem på torsdag med fly.@Edain Dine beste egenskaper?Tar meg selv særs lite høytidelig, alltid med på noe lite gjennomtenkt faenskap, omsorgsfull og sinnsykt pen. @Summers Dine?
Lady Skrevet 13. desember 2015 #1699 Skrevet 13. desember 2015 Akkurat nå er det ganske kort, med et bittelite hint av krøller på toppen. Kommunefarget. Pysj. Julaften er en veldig lite høytidelig dag for meg.Det husker jeg ikke. @Daybreak , @Lady og @mini-mio Hva gleder du deg mest til i løpet av en uke? helg@doge hva er det frekkeste en her på kg har sagt til deg?
LilleSnupp Skrevet 13. desember 2015 #1700 Skrevet 13. desember 2015 @LilleSnupp Liker du disneyfilmer? Hvilken liker du best?Ja, jeg elsker Disneyfilmer. All time high må være Løvenes konge som bare ble snørr og tårer for meg. Tror jeg har sett alle helaftens tegnefilmene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå