Lady Skrevet 11. desember 2015 #1641 Skrevet 11. desember 2015 Ok ja gjør det. Ja, det har jeg... @Lady skal du noe spennende i kveld?Nei, men skal det i morgen :D @Incognita skal du noe spennende i kveld?
Gjest incognita Skrevet 11. desember 2015 #1642 Skrevet 11. desember 2015 Nei, men skal det i morgen :D @Incognita skal du noe spennende i kveld?Vurderer en tur ut, men ser an litt.... @Lady tror du på tarot?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1643 Skrevet 11. desember 2015 Vurderer en tur ut, men ser an litt.... @Lady tror du på tarot? egentlig ikke@ Incognita gjør du?
Gjest incognita Skrevet 11. desember 2015 #1644 Skrevet 11. desember 2015 egentlig ikke@ Incognita gjør du?Jeg vet ikke.@Lady Leser du horoskop?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1645 Skrevet 11. desember 2015 Jeg vet ikke.@Lady Leser du horoskop?Nei@incognita har du opplevd noe "åndelig". Isåfall, hva?:)
Gjest incognita Skrevet 11. desember 2015 #1646 Skrevet 11. desember 2015 Nei@incognita har du opplevd noe "åndelig". Isåfall, hva?:)Nei, det har jeg ikke.@Lady Har du et solid utvalg med koseklær?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1647 Skrevet 11. desember 2015 Nei, det har jeg ikke.@Lady Har du et solid utvalg med koseklær? Ja, nokså hvertfall @Incognita hva er det mest råtne du har opplevd et menneske gjøre når det kommer til penger ?
Gjest morgendis Skrevet 11. desember 2015 #1648 Skrevet 11. desember 2015 @morgendis er du avhengig av kaffe?Nei, liker ikke kaffe @morgendis Når du er lei deg, viser du det til omverdenen da, eller klarer du å late som ingenting?Til de aller nærmeste så viser jeg det, men skal jeg treffe folk jeg ikke kjenner så godt, på jobb e.l. så later jeg som ingenting. @incognita: Hvilken artist/band er din favoritt? @Lady: Beste barndomsminne? @Badebuksa: Hvilket parti stemte du på ved sist valg?
Gjest Mats Skrevet 11. desember 2015 #1649 Skrevet 11. desember 2015 Skriftlig.@mini_mio Står du på alpint?Var 3år og det var første dagen i barnehagen.@Mats Hva har du lyst til å få gjort før året er omme? Nei, tror det er rundt 10 år siden jeg var der sist. @Badebuksa Hadde du russebuss? Jeg har lyst til å få tjent masse penger eller vinne masse penger. Det skjer ikke.@Lady Hårfarge og øyenfarge?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1650 Skrevet 11. desember 2015 Nei, liker ikke kaffe Til de aller nærmeste så viser jeg det, men skal jeg treffe folk jeg ikke kjenner så godt, på jobb e.l. så later jeg som ingenting. @incognita: Hvilken artist/band er din favoritt? @Lady: Beste barndomsminne? @Badebuksa: Hvilket parti stemte du på ved sist valg? Hmm, har egentlig ikke et som jeg husker spesielt godt.@morgendis synes du linni meister er pen ?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1651 Skrevet 11. desember 2015 Jeg har lyst til å få tjent masse penger eller vinne masse penger. Det skjer ikke.@Lady Hårfarge og øyenfarge? Mørk hårfarge og grønne øyne.@Mats hvor gammel er du?
Gjest Mats Skrevet 12. desember 2015 #1652 Skrevet 12. desember 2015 Mørk hårfarge og grønne øyne.@Mats hvor gammel er du?Mellom 21 og 29 år. @Lady hva med deg?
minister-mio Skrevet 12. desember 2015 #1653 Skrevet 12. desember 2015 @min-mio: Hva spiser du oftest til middag? Blir ofte torsk eller tacoJeg liker ribbe.@mini-mio hva er du mest opptatt av her i verden?Tja si det. Jeg burde sikkert vært mest opptatt av miljøet og flyktningsituasjonen, men jeg er kanskje mest opptatt av meg og mine akkurat nå.@mini_mio Står du på alpint?Hvis jeg er i bakken prioriterer jeg snøbrett.. Ellers er jeg mest en langrenn-kinda-girl @mini-mio Liker du best å sove i kulde eller varme?Helst kaldt i rommet og varmt under dyna, men kulde om jeg må velge@morgendis hva gjør du en lørdag kveld?@Badebuksa har du tegnet avataren din selv?@Summers er du ofte i bakken?@incognita liker du lussekatter?
Gjest incognita Skrevet 12. desember 2015 #1654 Skrevet 12. desember 2015 @Incognita hva er det mest råtne du har opplevd et menneske gjøre når det kommer til penger ?Jobbet for en sjef en gang som istedefor å lønne sine ansatte beholdt pengene selv. Hun sitter forresten inne nå, riktig nok for noe annet, men hun ble også dømt for underslag den gang.@incognita: Hvilken artist/band er din favoritt? Hmm.. Vanskelig. Jeg er liksom all over the place. Har ikke en klar favoritt. @Lady Sov du lenge i dag?@morgendis Hvor høy er du?
Gjest incognita Skrevet 12. desember 2015 #1655 Skrevet 12. desember 2015 @incognita liker du lussekatter?Jaaa det er kjempegodt. @mini-mio Har du bakt lussekatter selv?
minister-mio Skrevet 12. desember 2015 #1656 Skrevet 12. desember 2015 Jaaa det er kjempegodt. @mini-mio Har du bakt lussekatter selv?Jeg pleier å bake de ut, men moren min lager deigen. I år har jeg vært stuck med hjemmeeksamen så jeg har ikke rukket å bidra på lussekattfronten. Ellers har jeg laget på jobben, men der har vi ikke safran, men gurkemeie så da lager jeg et nummer ut av at det er gule boller formet som lussekatter. Lussekatter må ha safran imho.@incognita hvem står for luciaforberedelser i familien Incognito?
Gjest incognita Skrevet 12. desember 2015 #1657 Skrevet 12. desember 2015 @incognita hvem står for luciaforberedelser i familien Incognito?Ingen.. @mini-mio Skal du se julefilm i kveld? @Mats var ikke du nettopp 15?
Summers Skrevet 12. desember 2015 #1658 Skrevet 12. desember 2015 (endret) @Summers er du ofte i bakken? Stod rundt 12 ganger i fjor og regner med det samme i år.@mini-mio Er det karakterer på hjemmeeksamen eller er det bare bestått/ikke bestått? Endret 12. desember 2015 av Summers
minister-mio Skrevet 12. desember 2015 #1659 Skrevet 12. desember 2015 Stod rundt 12 ganger i fjor og regner med det samme i år.@mini-mio Er det karakterer på hjemmeeksamen eller er det bare bestått/ikke bestått?Det er karakter.@Summers hvordan ski bruker du i bakken? (Jeg ser ikke for meg du står brett :P)
minister-mio Skrevet 12. desember 2015 #1660 Skrevet 12. desember 2015 Ingen.. @mini-mio Skal du se julefilm i kveld?Nei, ikke i kveld. Men ved en senere anledning.@Incognita har du mange førjulsselskaper på programmet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå