minister-mio Skrevet 10. desember 2015 #1621 Skrevet 10. desember 2015 Jeg vil være med! Men gidder ikke bla meg bakover for å se hvilke spørsmål som er stilt. Blir man utestengt fra fellesskapet for å være uorginal?neinei! Bli med!
Summers Skrevet 10. desember 2015 #1622 Skrevet 10. desember 2015 (endret) @Summers kommer du godt overens med de du bor med?Ja, jeg var ganske bevisst på hvem jeg ville bo med. I tillegg er jeg ikke en som blir lett plaget.@mini-mio Hva slags ost har du på hamburgerne, pizzaen og spagettien? Endret 10. desember 2015 av Summers
minister-mio Skrevet 10. desember 2015 #1623 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Ja, jeg var ganske bevisst på hvem jeg ville bo med.@mini-mio Hva slags ost har du på hamburgerne, pizzaen og spagettien?Cheddar på burger, mozarella eller jarlsberg på pizza og parmesan på spagetti. @Summers Enig?@kisskissbangbang gleder du deg til jul? Endret 10. desember 2015 av mini-mio typo
Summers Skrevet 10. desember 2015 #1624 Skrevet 10. desember 2015 Cheddar på burger, mozarelle eller jarlsberg på pizza og parmesan på spagetti. @Summers Enig?Det var riktig svar ja:-)@mini_mio Har du vært på julemarkedet i Oslo?
minister-mio Skrevet 10. desember 2015 #1625 Skrevet 10. desember 2015 Det var riktig svar ja:-)@mini_mio Har du vært på julemarkedet i Oslo? Mange ganger, men i år har jeg bare gått fordi.@Summers hva slags eksamensform leser du til?
Gjest morgendis Skrevet 11. desember 2015 #1626 Skrevet 11. desember 2015 @morgendis er du glad i vinteren? Nei, overhodet ikke. @morgendis Hvor dyr er den dyreste trusa du noen gang kan huske å ha kjøpt? Hmm, kanskje 300 kr? @morgendiskan dere spille instrumenter?Jeg kunne spille litt gitar tidligere, men det er mange år siden, så jeg har nok glemt det meste. @morgendisHva er deres favoritt filmsjanger? Jeg liker best litt variasjon egentlig, men er veldig glad i thrillere og drama. @morgendis er du A-menneske?Nei, langt der i fra. Jeg er et håpløst b-menneske. @Lady: Er du glad i å lage mat? @incognita: Hva gjør du helst når du er i skikkelig dårlig humør? @min-mio: Hva spiser du oftest til middag? @kisskissbangbang: Hva er du mest fornøyd med ved deg selv?
Gjest Mats Skrevet 11. desember 2015 #1627 Skrevet 11. desember 2015 godt å høre. Jeg har aldri i hele mitt liv lignet på en kjendis. Kanskje Kermit..?@Mats liker du filmer?Elsker filmer Jepp.@Badebuksa Har du en jobb som krever høyere utdanning? Rød er min favorittfarge, mest valgt fordi det er mammas favorittfarge. Har ingen jeg liker minst.@Mats Hvilken kjendis hadde vært drømmedama?Ikke så gøy å skrive, men nei jeg er ikke en omtenksom sønn.@incognita Er du en entertainer i vennegjengen? Jeg har alltid vert litt småforelska i Emma Watson og Keira Knightley så må bli en av de.@summers hvor lang tilbake i tid husker du fra?
Severus Skrevet 11. desember 2015 #1628 Skrevet 11. desember 2015 Tjaaa jeg kunne sikkert spist enda sunnere, men prøver å spise sunt og magert 6 dager i uken, og på lørdagene koser jeg meg litt ekstra. @Severus Ville du reagert dersom du så noen bli mobbet? @Summers Hva ønsker du deg til jul?ville nok ha spurt mobberne hva faen de driver med @sunflower_delight er du sur?
Severus Skrevet 11. desember 2015 #1629 Skrevet 11. desember 2015 @ Alle hva er deres favorittfarge og hvilken farge liker dere minst?grønn, jeg hater sennepsgul
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2015 #1630 Skrevet 11. desember 2015 Sånn egentlig, ja. Ja, én gang.@Badebuksa Når var du sist utenlands, og hvor var du? @mini-mio Har du godt språkøre?tidligere i høst, jeg var i Sverige. @incognita har du reist mye?
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2015 #1631 Skrevet 11. desember 2015 Nei, egentlig ikke. Klart jeg får vite noe, men jeg føler ikke at man blir noe kjent. I tillegg synes jeg ikke det er så mye sammenheng mellom hvordan man er på internett og hvordan man er i virkeligheten. Nei, bor med noen venner.Ja, men om man går langt nok tilbake så er det noen tyskere,dansker og svensker i slekten.@mini-mio Hvem lager julemiddagen der hvor du skal spise?@incognita Har du vært i Russland?@Badebukse Hvis du kunne dratt på julebord med hvem som helst i verden, hvem ville det vært og hvorfor? Gordon ramsay. Fordi det hadde vært interessant å høre hva han hadde hatt å si om julebord. @Summers er du mye hos legen?
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2015 #1632 Skrevet 11. desember 2015 Hmm, nei.Det er litt usikkert Litt@Incognita hvor mange lister har du på potify?@Summers kommer du godt overens med de du bor med?@Badebuksa liker du ribbe?Jeg liker ribbe.@mini-mio hva er du mest opptatt av her i verden?
Summers Skrevet 11. desember 2015 #1633 Skrevet 11. desember 2015 @Summers hva slags eksamensform leser du til?Skriftlig.@mini_mio Står du på alpint?Elsker filmerJeg har alltid vert litt småforelska i Emma Watson og Keira Knightley så må bli en av de.@summers hvor lang tilbake i tid husker du fra? Var 3år og det var første dagen i barnehagen.@Mats Hva har du lyst til å få gjort før året er omme? Gordon ramsay. Fordi det hadde vært interessant å høre hva han hadde hatt å si om julebord. @Summers er du mye hos legen? Nei, tror det er rundt 10 år siden jeg var der sist. @Badebuksa Hadde du russebuss?
Gjest Badebuksa Skrevet 11. desember 2015 #1634 Skrevet 11. desember 2015 Nei. D hadd æ itj.@Summers er du en del av et miljø der folk rundt deg er veldig opptatte av status?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1635 Skrevet 11. desember 2015 Jeg har tykt nordisk hår ... altså jeg har "fint" hår (=tynne hårstrå), men jeg har maaasse av det.. @Lady beskriv håret ditt! @Badebuksa Er du ofte å finne i badebukse?mørkt, langt, tynt.. :/ misunner deg !@Incognita Eksploderer du i sinne noen ganger å angrer etterpå?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1636 Skrevet 11. desember 2015 Nei, overhodet ikke.Hmm, kanskje 300 kr? Jeg kunne spille litt gitar tidligere, men det er mange år siden, så jeg har nok glemt det meste. Jeg liker best litt variasjon egentlig, men er veldig glad i thrillere og drama. Nei, langt der i fra. Jeg er et håpløst b-menneske. @Lady: Er du glad i å lage mat? @incognita: Hva gjør du helst når du er i skikkelig dårlig humør? @min-mio: Hva spiser du oftest til middag? @kisskissbangbang: Hva er du mest fornøyd med ved deg selv? ja @morgendis er du avhengig av kaffe?
Gjest incognita Skrevet 11. desember 2015 #1637 Skrevet 11. desember 2015 @incognita Har du vært i Russland?Nei.@Incognita hvor mange lister har du på potify?Telte bare for deg, har 33.@incognita: Hva gjør du helst når du er i skikkelig dårlig humør? Hører på musikk og surer meg.@incognita har du reist mye?Nja, alt er relativt.. men har reist en del ja.@Incognita Eksploderer du i sinne noen ganger å angrer etterpå?Det har sikkert forekommet, men jeg er ikke en typisk sinneeksplosjon-person (tada, nytt ord!). Jeg er mer sånn som lukker meg helt når jeg er sint. @Summers Beskriv håret ditt. @mini-mio Liker du best å sove i kulde eller varme? @morgendis Når du er lei deg, viser du det til omverdenen da, eller klarer du å late som ingenting? @Badebuksa Kan du beskrive hvilke 3 egenskaper som gjør at du passer i jobben din? @Lady Var du populær på ungdomsskolen?
Lady Skrevet 11. desember 2015 #1638 Skrevet 11. desember 2015 Nei.Telte bare for deg, har 33.Hører på musikk og surer meg.Nja, alt er relativt.. men har reist en del ja.Det har sikkert forekommet, men jeg er ikke en typisk sinneeksplosjon-person (tada, nytt ord!). Jeg er mer sånn som lukker meg helt når jeg er sint. @Summers Beskriv håret ditt. @mini-mio Liker du best å sove i kulde eller varme? @morgendis Når du er lei deg, viser du det til omverdenen da, eller klarer du å late som ingenting? @Badebuksa Kan du beskrive hvilke 3 egenskaper som gjør at du passer i jobben din? @Lady Var du populær på ungdomsskolen?Kan svare deg på pm. @ Incognita Har du familie du er flau over?
Gjest incognita Skrevet 11. desember 2015 #1639 Skrevet 11. desember 2015 Kan svare deg på pm. @ Incognita Har du familie du er flau over?Ok ja gjør det. Ja, det har jeg... @Lady skal du noe spennende i kveld?
Summers Skrevet 11. desember 2015 #1640 Skrevet 11. desember 2015 (endret) @Summers er du en del av et miljø der folk rundt deg er veldig opptatte av status?Nei, tror ingen i mitt miljø er merkbart opptatt av status. @Summers Beskriv håret ditt. Måne.@Badebuksa Omtrent hvor mye tror du ditt dyreste måltid har kostet?@Incognita Har du fullført et halvmaraton? Hvis ja, hva er din pers?. Endret 11. desember 2015 av Summers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå